handdator

Visa fullständig version : Jävla slödder


Yankeee
2006-04-01, 20:08
Lördagkväll, ni vet, lite trött, orkar inte göra mat. Perfekt för McDonalds. Tar en lugn och behaglig promenad. Tänker lite på vad man ska äta, funderar på vilken väg man ska gå hem. Kommer fram till att ta en liten runda efter min måltid, som jag ska avnjuta i lugn och ro. När jag trampar in så ser jag att det bara är en kassa öppen, och den klassiska barnfamiljen framför. Nåja, jag har ingen brådska, det är lugnt. Några ungar beställer varsin paj och springer lyckligt iväg. Nu har kön växt till sig och farsan beställer från sin papperslapp. Nu börjar folk bli griniga, och börjar snacka med varandra om varför det bara är en kassa öppen, till slut frågar någon tjejen om de kan öppna en kassa till. "Tyvärr, vi har inte mer folk" svarar hon. Någon minut går och folket i kön börjar tjafsa om att det finns flera stycken personer "som inte gör något" som kan ställa sig i kassan. Nu tränger sig någon farsa fram med sig unge och säger lite aggresivt "kan ni inte öppna en kassa till", tjejen i kassan svarar "NEJ". Då börjar hela jävla flocken bakom att tjafsa, med farsan i spetsen "men det är lördag" "det är flera stycken där bakom". Jag lackar och ryter "Men tror ni att det går snabbare om ni står här och tjafsar?", några nötter bakifrån mumlar något, och farsan svarar "men de är ju flera stycken..." jag avbryter med "tror du inte att de har jobb att göra då? tror du att det går snabbare om du tjafsar, låt dem jobba ifred". Och det klockrena svaret är "men jag har barn", "JAHA" svarar jag och glor förbannat på honom. Nu har flocken tystnat, förutom ahmed 17 med fjunmustasch, tyvärr var jag lagom förbannad här och har således glömt det omåttligt dumma han sa, och vad jag sa, han avslutade iallafall med den grymma kommentaren "äh tyst me dig". Jag inser att han är dominerad och säger således inget, att resten av kön höll käften var gott nog.

Nu öppnar den extra kassan, och jag beställer. Men kan jag äta i lugn och ro? Nej. Kan jag ta min lugna promenad hem? Nej. Allt tack vare vuxna jävla människor inte fattar bättre. Det är fan skandal att man ska behöva läxa upp folk på en restaurang (nåja).

backflash
2006-04-01, 20:10
Lördagkväll, ni vet, lite trött, orkar inte göra mat. Perfekt för McDonalds. Tar en lugn och behaglig promenad. Tänker lite på vad man ska äta, funderar på vilken väg man ska gå hem. Kommer fram till att ta en liten runda efter min måltid, som jag ska avnjuta i lugn och ro. När jag trampar in så ser jag att det bara är en kassa öppen, och den klassiska barnfamiljen framför. Nåja, jag har ingen brådska, det är lugnt. Några ungar beställer varsin paj och springer lyckligt iväg. Nu har kön växt till sig och farsan beställer från sin papperslapp. Nu börjar folk bli griniga, och börjar snacka med varandra om varför det bara är en kassa öppen, till slut frågar någon tjejen om de kan öppna en kassa till. "Tyvärr, vi har inte mer folk" svarar hon. Någon minut går och folket i kön börjar tjafsa om att det finns flera stycken personer "som inte gör något" som kan ställa sig i kassan. Nu tränger sig någon farsa fram med sig unge och säger lite aggresivt "kan ni inte öppna en kassa till", tjejen i kassan svarar "NEJ". Då börjar hela jävla flocken bakom att tjafsa, med farsan i spetsen "men det är lördag" "det är flera stycken där bakom". Jag lackar och ryter "Men tror ni att det går snabbare om ni står här och tjafsar?", några nötter bakifrån mumlar något, och farsan svarar "men de är ju flera stycken..." jag avbryter med "tror du inte att de har jobb att göra då? tror du att det går snabbare om du tjafsar, låt dem jobba ifred". Och det klockrena svaret är "men jag har barn", "JAHA" svarar jag och glor förbannat på honom. Nu har flocken tystnat, förutom ahmed 17 med fjunmustasch, tyvärr var jag lagom förbannad nu och har således glömt det omåttligt dumma han sa, och vad jag sa, han avslutade iallafall med den grymma kommentaren "äh tyst me dig". Jag inser att han är dominerad och säger således inget, att resten av kön höll käften var gott nog.

Nu öppnar den extra kassan, och jag beställer. Men kan jag äta i lugn och ro? Nej. Kan jag ta min lugna promenad hem? Nej. Allt tack vare vuxna jävla människor inte fattar bättre. Det är fan skandal att man ska behöva läxa upp folk på en restaurang (nåja).

*kjam?*


förresten ... :bow:

Laan
2006-04-01, 20:12
weee! bra gjort !

fan vad jag har kännt sådär ett antal ggr..

för några år sedan när jag själv jobbade i butik så "avvisade" jag faktsikt en sån kund.. han fick helt enkelt handla någon annan stans om det inte passade :)

Jense
2006-04-01, 20:14
skitbra gjort yankeee

reinholdsson
2006-04-01, 20:18
Lördagkväll, ni vet, lite trött, orkar inte göra mat. Perfekt för McDonalds. Tar en lugn och behaglig promenad. Tänker lite på vad man ska äta, funderar på vilken väg man ska gå hem. Kommer fram till att ta en liten runda efter min måltid, som jag ska avnjuta i lugn och ro. När jag trampar in så ser jag att det bara är en kassa öppen, och den klassiska barnfamiljen framför. Nåja, jag har ingen brådska, det är lugnt. Några ungar beställer varsin paj och springer lyckligt iväg. Nu har kön växt till sig och farsan beställer från sin papperslapp. Nu börjar folk bli griniga, och börjar snacka med varandra om varför det bara är en kassa öppen, till slut frågar någon tjejen om de kan öppna en kassa till. "Tyvärr, vi har inte mer folk" svarar hon. Någon minut går och folket i kön börjar tjafsa om att det finns flera stycken personer "som inte gör något" som kan ställa sig i kassan. Nu tränger sig någon farsa fram med sig unge och säger lite aggresivt "kan ni inte öppna en kassa till", tjejen i kassan svarar "NEJ". Då börjar hela jävla flocken bakom att tjafsa, med farsan i spetsen "men det är lördag" "det är flera stycken där bakom". Jag lackar och ryter "Men tror ni att det går snabbare om ni står här och tjafsar?", några nötter bakifrån mumlar något, och farsan svarar "men de är ju flera stycken..." jag avbryter med "tror du inte att de har jobb att göra då? tror du att det går snabbare om du tjafsar, låt dem jobba ifred". Och det klockrena svaret är "men jag har barn", "JAHA" svarar jag och glor förbannat på honom. Nu har flocken tystnat, förutom ahmed 17 med fjunmustasch, tyvärr var jag lagom förbannad här och har således glömt det omåttligt dumma han sa, och vad jag sa, han avslutade iallafall med den grymma kommentaren "äh tyst me dig". Jag inser att han är dominerad och säger således inget, att resten av kön höll käften var gott nog.

Nu öppnar den extra kassan, och jag beställer. Men kan jag äta i lugn och ro? Nej. Kan jag ta min lugna promenad hem? Nej. Allt tack vare vuxna jävla människor inte fattar bättre. Det är fan skandal att man ska behöva läxa upp folk på en restaurang (nåja).


Tycker det var bra gjort av dig!

Kwon
2006-04-01, 20:18
Vissa växer aldrig upp (mentalt).

De kan ha skägg men fortfarande bete sig som barn.

Fysisk ålder betyder inte mycket!

Bra gjort Yankee.

Ryska_raketen
2006-04-01, 20:18
Bra gjort Micke, hoppas burgaren smakade extra gott !

stenis
2006-04-01, 20:19
Riktigt bra gjort.. Förstår att de sabbade hela måltiden för dig osv. men du skall känna dig stolt endå alltså för sånna där gnälliga vuxna ska tammefan sättas ned på jorden asso, värsta slöddren som finns. Riktigt bra gjort!

tp_88
2006-04-01, 20:20
Bra, som sagt. :thumbup:

Yankeee
2006-04-01, 20:20
Tack gott folk, visste att jag kunde få bra respons för mitt rage här :D

Kwon
2006-04-01, 20:22
Varför kunde du inte ta din lugna promenad hem förresten? Gick du i för rask takt eftersom du var arg?

Ryska_raketen
2006-04-01, 20:22
Btw hur mycket mg hade du tryckt i dig innan?

sunkan
2006-04-01, 20:23
sådär galen blir jag varje gång jag måste stanna i nån korsning med bilen bara för att vissa inte fattar vad blinkers är till *slap*


edit: bra gjort yankee

Yankeee
2006-04-01, 20:23
Varför kunde du inte ta din lugna promenad hem förresten? Gick du i för rask takt eftersom du var arg?

Äh, kände inte att jag kunde ta en behaglig promenad vid den tidpunkten :)

Kwon
2006-04-01, 20:25
Äh, kände inte att jag kunde ta en behaglig promenad vid den tidpunkten :)

Förståeligt.

Jag hade förmodligen skuggboxats hela vägen hem av irritation. :D

Ryska_raketen
2006-04-01, 20:27
Förståeligt.

Jag hade förmodligen skuggboxats hela vägen hem av irritation. :D


Off: vem hade du föreställt dig mot ? Rocky Balboa ? Chuck ? Seagal?

Kwon
2006-04-01, 20:29
Off: vem hade du föreställt dig mot ? Rocky Balboa ? Chuck ? Seagal?

Den som tjafsat mest i kön kanske alt Chuck :D

skaparn
2006-04-01, 20:32
<bra insats>

Vad glad jag blir av läsningen, snyggt jobbat!

Några frågor kvarstår dock:

1. Du passade inte på att bjuda ut tjejen i kassan? Hon tycker nog att du är en hyvens kille

2. Vad skulle du ta en promenad för? Bantar du?

keffat_liv
2006-04-01, 20:33
Vissa växer aldrig upp (metal).

De kan ha skägg men fortfarande bete sig som barn.

Fysisk ålder betyder inte mycket!

Bra gjort Yankee.

word, word.

Yankeee
2006-04-01, 20:34
Vad glad jag blir av läsningen, snyggt jobbat!

Några frågor kvarstår dock:

1. Du passade inte på att bjuda ut tjejen i kassan? Hon tycker nog att du är en hyvens kille

2. Vad skulle du ta en promenad för? Bantar du?

:thumbup:

1. Hon var lite ung ;)

2. Enda sättet för mig att ta mig till mcd :|

Sonny
2006-04-01, 20:38
Shit va du roidrage:ar Yankeee, good on you :thumbup:

skaparn
2006-04-01, 20:42
1. Hon var lite ung ;)

Hur ung? Det där har ju utretts ganska nyligt.

Aaaargh, intresserad av någon 3-4 år yngre! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=66450)

Yankeee
2006-04-01, 20:56
Hur ung? Det där har ju utretts ganska nyligt.

Aaaargh, intresserad av någon 3-4 år yngre! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=66450)

Tyvärr frågade jag inte om hennes ålder, men jag antar 18-19. Måste väl vara 18 iaf för att få jobba kväll?

sunkan
2006-04-01, 20:57
Tyvärr frågade jag inte om hennes ålder, men jag antar 18-19. Måste väl vara 18 iaf för att få jobba kväll?

fan va gammal du är yankee, jag som trodde du var 86:a :laugh:

Kwon
2006-04-01, 20:58
fan va gammal du är yankee, jag som trodde du var 86:a :laugh:

Yankee vill ha äldre damer.

Yankeee
2006-04-01, 20:58
fan va gammal du är yankee, jag som trodde du var 86:a :laugh:

ja hela 23 år gammal är jag :| bara 42 år kvar till pension om jag har tur.

Helena B
2006-04-01, 20:59
Tycker det var bra gjort av dig :thumbup:

Kwon
2006-04-01, 21:01
ja hela 23 år gammal är jag :| bara 42 år kvar till pension om jag har tur.

Hade varit för långt för att ta med maten va? Kallnat etc...

Tänkte du kanske sluppit mer irritation om du inte käkade på stället.

Yankeee
2006-04-01, 21:01
Tycker det var bra gjort av dig :thumbup:

Allt jag gör är bra :)

Yankeee
2006-04-01, 21:02
Hade varit för långt för att ta med maten va? Kallnat etc...

Tänkte du kanske sluppit mer irritation om du inte käkade på stället.

Haha, ja kanske. Kan vara värt att testa om det händer igen :)

Helena B
2006-04-01, 21:11
Allt jag gör är bra :)

Iaf...Jag blev så pass imponerad att jag funderar på om jag ska ändra åsikt om dig.

fonzie
2006-04-01, 21:11
återigen visar jänkarn vart skåpet ska stå :)

Ryska_raketen
2006-04-01, 21:13
återigen visar jänkarn vart skåpet ska stå :)


ja den långe gänglige killen röt till!! FOR THE WIN!!

Yankeee
2006-04-01, 21:16
Iaf...Jag blev så pass imponerad att jag funderar på om jag ska ändra åsikt om dig.

:naughty:

cam
2006-04-01, 21:40
Och repliken "men jag har barn"! Så jävla typiskt! Tror dom att det öppnar alla dörrar och att de är viktigast i världen för att de ynglat av sig? Så himla typiskt av såna där Svenssons att alltid använda sina ungar för att få fördelar *grr27*

Piranha
2006-04-01, 21:42
Undrrbar roid-rage Yankee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Keep it up

Kebab-Arne
2006-04-01, 21:43
Bra gjort! :thumbup:

Men du skulle slitit av dig tröjan och hoppat in bakom disken och börjat käka rå köttfärs så hade det varit ännu bättre.

Big_Vik
2006-04-01, 21:45
Jävla slouödder!

Yankeee
2006-04-01, 21:46
Undrrbar roid-rage Yankee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Keep it up

Tack, jag tror jag ska fortsätta i samma stil i fortsättningen, det kändes jävligt bra på något sätt att läxa upp folk :D

Piranha
2006-04-01, 21:46
Jag undrar vad mannen med barnen menade.

Skulle han få en högre servicegrad på MCD bara för han har barn ?

Är barn själ för företräde ?

Kwon
2006-04-01, 21:47
Jag undrar vad mannen med barnen menade.

Skulle han få en högre servicegrad på MCD bara för han har barn ?

Är barn själ för företräde ?

själ eller skäl? :)

//Hasse36 från Inspector Clouseaus konto

Piranha
2006-04-01, 21:48
Tack, jag tror jag ska fortsätta i samma stil i fortsättningen, det kändes jävligt bra på något sätt att läxa upp folk :D


Du verkar på god väg. :D

Den totala dominansen är man folk tystnar av bara en blick.

Piranha
2006-04-01, 21:49
själ eller skäl? :)

//Hasse36 från Inspector Clouseaus konto

STJÄL ?

skäl, haru ropplems med det eller ? snacka me Yankee

Greg
2006-04-01, 21:51
Roid-rage is the shit.

Keep on trucking.

Bolio
2006-04-01, 21:52
Bra gjort Yankee! :thumbup:

Nu ser du att testosteron lönar sig.

Yankeee
2006-04-01, 21:52
Bra gjort! :thumbup:

Men du skulle slitit av dig tröjan och hoppat in bakom disken och börjat käka rå köttfärs så hade det varit ännu bättre.

Det hade varit bättre på sommaren, då kan man riva sönder sin t-shirt och visa sina pulserande pecs samtidigt som man frågar "VILL DU NÅGOT ELLER?".

jwzrd
2006-04-01, 22:07
Det hade varit bättre på sommaren, då kan man riva sönder sin t-shirt och visa sina pulserande pecs samtidigt som man frågar "VILL DU NÅGOT ELLER?".

Ska du låna någons då?

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:11
Det hade varit bättre på sommaren, då kan man riva sönder sin t-shirt och visa sina pulserande pecs samtidigt som man frågar "VILL DU NÅGOT ELLER?".

Precis, och i nästa sekund så känner du hur det kalla stålet tränger in. Oj då.

jwzrd
2006-04-01, 22:13
Precis, och i nästa sekund så känner du hur det kalla stålet tränger in. Oj då.

Du bjuder väl på en reach around förutom ståldildon?

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:16
Du bjuder väl på en reach around förutom ståldildon?

Behåll din böghumor för dig själv och ta av dig bältet från gårdagens marklyft.

Ryska_raketen
2006-04-01, 22:17
Du bjuder väl på en reach around förutom ståldildon?

haha :D

Stoltz
2006-04-01, 22:24
Duktig ponke Yankee! Det gillas!
Har varit i samma situationer, het sommardag, folk i kön bara gnäller vilket gör det bara jobbigare att stå där. Speciellt när de får slut med saker att klaga på och börjar klaga på att golvet är lite dammigt.

timoat
2006-04-01, 22:40
Gulp, jag gjorde samma sak, men hamnade i slagsmål istället... Utanför lokala diskot som ung grabb (20) var det ett gäng på kanske 4-5 pers som började snacka skit om kinesen som stod i "nudelvagnen" , nattkäksstället. Han kunde inte så mycket svenska, stod mest o log o nickade. Jag sa åt dem "för fan tror ni det går snabbare om ni håller på o gastar med honom jävla bönder?!" Då blev de förbannade, men jag lyckade i fyllan ge "ledaren" en riktig lavett så han bara stod helt chockad, sen kom min brud och drog iväg mig.

Med andra ord: Du skulle klippt till ungen.

Ryska_raketen
2006-04-01, 22:43
Med andra ord: Du skulle klippt till ungen.


Så att moppemuschen skulle fladdrat all världens väg ?

Mago
2006-04-01, 22:44
Gulp, jag gjorde samma sak, men hamnade i slagsmål istället... Utanför lokala diskot som ung grabb (20) var det ett gäng på kanske 4-5 pers som började snacka skit om kinesen som stod i "nudelvagnen" , nattkäksstället. Han kunde inte så mycket svenska, stod mest o log o nickade. Jag sa åt dem "för fan tror ni det går snabbare om ni håller på o gastar med honom jävla bönder?!" Då blev de förbannade, men jag lyckade i fyllan ge "ledaren" en riktig lavett så han bara stod helt chockad, sen kom min brud och drog iväg mig.

Med andra ord: Du skulle klippt till ungen.

Du gav honom en örfil alltså? :hbang:

Metal_boy_
2006-04-01, 22:50
Jag är stolt över dig Yankeee, jag hoppas du får mycke snorre i rumpan ikväll som belöning :thumbup:

Kwon
2006-04-01, 22:51
Jag är stolt över dig Yankeee, jag hoppas du får mycke snorre i rumpan ikväll som belöning :thumbup:

Du menar väl tvärtom? :confused:

Metal_boy_
2006-04-01, 22:52
Du menar väl tvärtom? :confused:


Att jag får det eller att han få ge mycket snorre i rumpan? :)

Sonny
2006-04-01, 23:11
Ey, man tjaffsar inte me rajtantajtan, han har varit raggare va?!

Snake
2006-04-01, 23:21
Ey, man tjaffsar inte me rajtantajtan, han har varit raggare va?!

Peking Outlaws de känner mig va, motorcyklistgänget som kommer till Göteborg va.
Dom vet...vi fixar dig grabben, vi ordnar dig va.

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:31
Ey, man tjaffsar inte me rajtantajtan, han har varit raggare va?!


Nej då, jag är bara en vanlig balettkille.

Metal_boy_
2006-04-01, 23:41
Peking Outlaws de känner mig va, motorcyklistgänget som kommer till Göteborg va.
Dom vet...vi fixar dig grabben, vi ordnar dig va.


Oslagbar dokumentär! :laugh:

Baan
2006-04-02, 00:10
starkt av dig att du vågade dig ut ;)

bluelight
2006-04-02, 00:53
Skulle pappans barn ge honom några fördelar på mcd? :confused:

JaggedAxe
2006-04-02, 01:03
Du gav honom en örfil alltså? :hbang:

På tal om testosteron så var det ju jävligt manligt gjort.

Jense
2006-04-02, 01:07
På tal om testosteron så var det ju jävligt manligt gjort.


det är aldrig manligt med örfilar

grisbil3n
2006-04-02, 01:52
Jävligt najs, jag älskar alla taktlösa muppar som alltid ska skämma ut sig i sådana här sammanhang.

Yankeee
2006-04-02, 06:50
Ska du låna någons då?

Vet inte hur jag ska lösa det, är för tanig för att göra så egentligen, men man kan ju drömma lite?

timoat
2006-04-02, 08:27
det är aldrig manligt med örfilar


Det är precis därför det är så jävla avväpnande. En smocka hade nog inte fått samma effekt. Då hade kanske hans snusdräggel polare hoppat på mig när deras hjärnkontor öppnade för buisness.

Slartibartfast
2006-04-02, 08:30
Good rageing. :thumbup:

Karl_alfred
2006-04-02, 08:41
:bow:

Ryska_raketen
2006-04-02, 08:45
det är aldrig manligt med örfilar
mjao

Diana
2006-04-02, 09:10
Underbart :laugh:
har varit den där stackars kassörskan mer än en gång :D fint gjort roidmicke, ellr vad du kallas numera.

raQblad
2006-04-02, 10:55
...roidrage!

Nej men det var bra av dig att säga ifrån. Det händer alltför många gånger saker som är mindre rätt men folk är så jävla likgiltiga eller kanske t.om rädda att ingen säger ifrån. Skamligt!

Ett bra exempel är den stora rakade grunten på bussen som ropar "blattejävel" åt busschaffisen (ja, han var svart) för att han fick motorstopp vid en hållplats.
Jag väntar några sekunder, ingenting händer...folk ser möjligen lite halvt obekväma ut men ingen gör något.
Så då reser man sig ur stolen och ropar "nassejävel" tillbaka.
Resten av de som sitter i bussen börjar sucka och några få äldre damer ler smått mot mig, men annars är det knäpptyst.

Helt vrickat...

Baan
2006-04-02, 10:59
...roidrage!

Nej men det var bra av dig att säga ifrån. Det händer alltför många gånger saker som är mindre rätt men folk är så jävla likgiltiga eller kanske t.om rädda att ingen säger ifrån. Skamligt!

Ett bra exempel är den stora rakade grunten på bussen som ropar "blattejävel" åt busschaffisen (ja, han var svart) för att han fick motorstopp vid en hållplats.
Jag väntar några sekunder, ingenting händer...folk ser möjligen lite halvt obekväma ut men ingen gör något.
Så då reser man sig ur stolen och ropar "nassejävel" tillbaka.
Resten av de som sitter i bussen börjar sucka och några få äldre damer ler smått mot mig, men annars är det knäpptyst.

Helt vrickat...

när du ändå är på det ämnet finns det ju rätt många vanliga människor som brukar ordet, ja t o m i diskussioner med mig om andra invandrare fastän jag själv är invandrare. det är alltid lika intressant att se hur förvånade dom blir när man protesterar mot användet av ordet blattejävel, "vaddå det var inte dig vi menade"... nähä.

Cilia
2006-04-02, 11:08
Han hade ju barn!!
menar ni att barnet skulle få vänta?
Det har säkert aldrig hänt tidigare i dess korta liv.


Vad gissar ni?
Han är helgpapp och ska ha lite "kvalitetstid" med sitt barn och går på McD. Pappan blev stressad av att barnet skulle börja gnälla och han skulle tappa kontrollen över situationen. Schemat är på väg att spricka det kommer inte att bli den perfekta helgen då barnet får allt den önskar precis i rätt tid.

Du måste ju kunna sätta dig in i pappans situation. Han var stressad och försökte rädda situatioen. Du skulle naturligtvis ha sagt. Välkommen fram du kan få gå före hela kön och beställa först.

Farzan
2006-04-02, 11:13
Han hade ju barn!!
menar ni att barnet skulle få vänta?
Det har säkert aldrig hänt tidigare i dess korta liv.


Vad gissar ni?
Han är helgpapp och ska ha lite "kvalitetstid" med sitt barn och går på McD. Pappan blev stressad av att barnet skulle börja gnälla och han skulle tappa kontrollen över situationen. Schemat är på väg att spricka det kommer inte att bli den perfekta helgen då barnet får allt den önskar precis i rätt tid.

Du måste ju kunna sätta dig in i pappans situation. Han var stressad och försökte rädda situatioen. Du skulle naturligtvis ha sagt. Välkommen fram du kan få gå före hela kön och beställa först.

Allt beror på hur man säger det, om han ryter till och gnäller skulle jag nog inte vilja att han gick före. Men om han frågade snällt skulle jag ge honom min plats utan att tveka. Även om han var stressad så finns det alltid ett rätt sätt att göra saker på och han gjorde det inte på rätt sätt.

Föresten Yankee, väldigt starkt jobbat! Jag önskar att jag vore där med dig. :)

Cilia
2006-04-02, 11:16
Allt beror på hur man säger det, om han ryter till och gnäller skulle jag nog inte vilja att han gick före. Men om han frågade snällt skulle jag ge honom min plats utan att tveka. Även om han var stressad så finns det alltid ett rätt sätt att göra saker på och han gjorde det inte på rätt sätt.

Föresten Yankee, väldigt starkt jobbat! Jag önskar att jag vore där med dig. :)
pppssttt
det var ironi

Farzan
2006-04-02, 11:17
pppssttt
det var ironi

Hahah, förlåt. Jag förstår inte alltid sånt men det beror på att jag har stött på folk som verkligen skulle tro på något som är uppenbart fel och dumt.