handdator

Visa fullständig version : Bodyguard


Thy Butcher
2006-04-01, 01:52
Tjena

Är det någon här som är bodyguard eller vet något om det?
Skulle vilja veta hur mycket det kostar att anställa en bodyguard för en kväll. :hbang:

Uppskattar svar om någon nu vet någonting...

tossefar
2006-04-01, 03:25
Livvakt kallar vi det i Sverige.

Damien Thorne
2006-04-01, 07:03
Jag vågar inte länka till någon sida, men det finns ett företag i Göteborg som heter "Gothia Protection Group". Dom erbjuder personskydd.

Hör med dom vad dom kostar.

Sök på google på "livvakt", så är det en av de sponserade länkarna.

Damien Thorne
2006-04-01, 07:11
Om du söker på Google på "hyra livvakt" så hittar du en rekryteringstjänst som heter autostaffer.

Där skriver du in när du vill ha en livvakt, så får du en massa erbjudanden från företag som erbjuder detta.

Thy Butcher
2006-04-01, 12:44
Livvakt kallar vi det i Sverige.

Jag vet att det heter livvakt på Svenska, men jag föredrar bodyguard eftersom det låter mycket bättre. Livvakt låter så jäkla trist.

Snake
2006-04-01, 12:51
Jag läste ett reportage om det i februarinummret av Café. Det var en ganska dyr utbildning som man var tvungen att gå.

Allan
2006-04-01, 12:53
Det bästa är naturligtvis att vända sig till ett auktoriserat bevakningsföretag. Då blir det ordning och reda och kompetens. Sen blir man ju onekligen lite nyfiken på vad man ska med en sån till?


allan

H.Emanuel
2006-04-01, 13:10
Precis, i vilket syfte behöver du en bodyguard? Brukar inte vissa bågegäng ställa upp på sånt tex? Har du bara stålar att hosta upp så...

grisbil3n
2006-04-01, 14:08
Dom är sällan lika söta som Kevin Costner så det är lika bra att lägga ner :D

Mass-Tech
2006-04-01, 14:10
500-1000 kr/h. Men behöver du en är det nog bättre att du först prata med polisen.

Thy Butcher
2006-04-01, 17:08
Hehe, okej. jag är liksom inte illa ute eller nåt. Det är bara det att jag "vill ha" en bodyguard för en enda kväll. Vill impa lite på några - inget annat. :D

Ni kanske tycker att jag är lite *screwy* - men det bryr jag mig inte om.

Tack för alla svaren, uppskattar det verkligen.
:hbang:

Baan
2006-04-01, 17:10
Hehe, okej. jag är liksom inte illa ute eller nåt. Det är bara det att jag "vill ha" en bodyguard för en enda kväll. Vill impa lite på några - inget annat. :D

Ni kanske tycker att jag är lite *screwy* - men det bryr jag mig inte om.

Tack för alla svaren, uppskattar det verkligen.
:hbang:

Skoja med polarna lite?

Va fan det är bara hitta någon stor kille som ställer upp mot betalning, dom flesta har ju ett par schyssta solbrillor och en nice kostym som funkar, sen är man bodyguard ;)

Princy
2006-04-01, 20:11
Skoja med polarna lite?

Va fan det är bara hitta någon stor kille som ställer upp mot betalning, dom flesta har ju ett par schyssta solbrillor och en nice kostym som funkar, sen är man bodyguard ;)

Ja precis, det är ju bara att ragga upp någon biff på gymmet! :naughty:

Catstyle
2006-04-01, 20:17
Piranha sökte ju nytt jobb....

Thy Butcher
2006-04-01, 20:57
Skoja med polarna lite?

Va fan det är bara hitta någon stor kille som ställer upp mot betalning, dom flesta har ju ett par schyssta solbrillor och en nice kostym som funkar, sen är man bodyguard ;)

Det kanske jag gör, hitta någon biff på gymet, det finns många. :D
Vilket pris tycker ni är lagom för ca 5 timmar?

Kwon
2006-04-01, 20:57
Det kanske jag gör, hitta någon biff på gymet, det finns många. :D
Vilket pris tycker ni är lagom för ca 5 timmar?

Är det i Sthlms-området?

Thy Butcher
2006-04-01, 20:59
Är det i Sthlms-området?

Ja det är det! Varför?

Kwon
2006-04-01, 21:00
Ja det är det! Varför?

Då tycker jag du skickar ett PM till Piranha här på brädan och frågar vad han tar för 5 timmar.

Perfekt för jobbet/rollen.

Damien Thorne
2006-04-01, 21:02
Då tycker jag du skickar ett PM till Piranha här på brädan och frågar vad han tar för 5 timmar.

Perfekt för jobbet/rollen.

Lägg upp en bild på honom så han får se hur Piranha ser ut :cool:

Thy Butcher
2006-04-01, 21:09
Lägg upp en bild på honom så han får se hur Piranha ser ut :cool:

Ja, kan inte någon göra det?

Allan
2006-04-01, 21:19
Ja, kan inte någon göra det?

In i Medlemsbilder och glo själv!


allan

Helena B
2006-04-01, 21:22
Varför en kille, tycker du ska satsa på en kvinnlig livvakt...mycket häftigare!

Yankeee
2006-04-01, 21:22
ffs

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1422236&postcount=2845

Lizard
2006-04-01, 21:22
Coolast vore väl ändå att ha en kvinnlig livvakt?! En vältränad tjej i dräkt och mörka brillor, en hyrmerca och sen är du brutaltung enligt mig.

Lizard

Edit: såg att jag var tvåa men två själar - samma tanke.

Allan
2006-04-01, 21:23
Coolast vore väl ändå att ha en kvinnlig livvakt?! En vältränad tjej i dräkt och mörka brillor, en hyrmerca och sen är du brutaltung enligt mig.

Lizard

Vältränad? Bah, en Helen@ i bra form skulle äga alltihop!


allan

Kwon
2006-04-01, 21:23
Sant Lizard!

Skicka ett PM till en av tjejerna ist, det är mkt tuffare och polarna blir avis på dig. :thumbup:

Piranha
2006-04-01, 21:27
Vältränad? Bah, en Helen@ i bra form skulle äga alltihop!


allan


Svarade just på PMét och såg sen tråden.


Allan så du menar att Helen@ för tillfället är ur form eller i dina ögon kanske lite tjock ?

( någon kommer få smisk här tror jag ).

Allan
2006-04-01, 21:29
Svarade just på PMét och såg sen tråden.


Allan så du menar att Helen@ för tillfället är ur form eller i dina ögon kanske lite tjock ?

Hon är antingen i bra eller väldigt bra form...

( någon kommer få smisk här tror jag ).

Japp. Jag ska genast skvallra....


allan

Thy Butcher
2006-04-01, 22:20
Ska nog snacka med en jag känner, bodybuilder. En jäkligt STOR kille, tyvärr mycket större än dig Piranha (inget illa menat). Angående hyrmercan så har jag redan en svart S-klass W140, en riktigt maffig bil det.

Kwon
2006-04-01, 22:23
Ska nog snacka med en jag känner, bodybuilder. En jäkligt STOR kille, tyvärr mycket större än dig Piranha (inget illa menat). Angående hyrmercan så har jag redan en svart S-klass W140, en riktigt maffig bil det.

Hur lång är han och vilken vikt?

Kvinnlig bodyguard var ingen hit alltså?

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:25
Ska nog snacka med en jag känner, bodybuilder. En jäkligt STOR kille, tyvärr mycket större än dig Piranha (inget illa menat). Angående hyrmercan så har jag redan en svart S-klass W140, en riktigt maffig bil det.

Visst är det viktigt/fräckt om snubben är stor, men än viktigare är ju att han har det där karaktäristiska utseendet. Det är ju DET i kombination med en stor muskulös kropp, som gör att vissa ser bra mycket coolare ut än andra :cool: För hur impade blir dina polare om du har med en skitstor snubbe som ser ut som en jättebebis??

Mass-Tech
2006-04-01, 22:26
Varför en kille, tycker du ska satsa på en kvinnlig livvakt...mycket häftigare!
Håller med, några av världens bästa livvakter är kvinnor.

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:29
Håller med, några av världens bästa livvakter är kvinnor.

Visst kan det vara häftigt med en kvinnlig livvakt, men knappast om syftet är att impa på polarna. "Detta är Lisa och hon är med mig ikväll och håller koll så att det inte händer mig nåt" Oj vad coolt.

timoat
2006-04-01, 22:32
Skit i livvakten. Det finns bara en sam som kan impa på dina polare mer=

Ninjas baby!

2 st. bakom dig o 2 som smyger i buskarna. Blir inte mycket coolare än det.

Thy Butcher
2006-04-01, 22:33
Visst kan det vara häftigt med en kvinnlig livvakt, men knappast om syftet är att impa på polarna. "Detta är Lisa och hon är med mig ikväll och håller koll så att det inte händer mig nåt" Oj vad coolt.

Hahaha, det är sant. Skulle inte vara så lyckat! *screwy*

Allan
2006-04-01, 22:42
Ska nog snacka med en jag känner, bodybuilder. En jäkligt STOR kille, tyvärr mycket större än dig Piranha (inget illa menat).

Nu blir vi nyfikna här. Större än Pirre lär du få leta efter, om du inte ska snoka upp Kjellström... Vem kan det vara?


allan

jakke
2006-04-01, 22:44
Ingen seriös firma lär ju ställa upp på 5h jobb så du ska kunna känna dig tuff och impa på polare...

backflash
2006-04-01, 22:47
avdelning ljuga-för-potentiellt-ligg-om-hur-rik-och-häftig-man-'egentligen'-är? ... :D




ska vi vara helt seriösa så är ninjas den enda vägen att gå ...

Thy Butcher
2006-04-01, 22:48
Nu blir vi nyfikna här. Större än Pirre lär du få leta efter, om du inte ska snoka upp Kjellström... Vem kan det vara?


allan

Det finns många på gymet

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:50
Ingen seriös firma lär ju ställa upp på 5h jobb så du ska kunna känna dig tuff och impa på polare...

Seriösa firmor har i regel inga coola och framför allt grova snubbar. Det är mer Säpo-stil över dem. För seriösa firmor vet ju att ju större vakten är, desto mer uppmärksamhet väcker han. Men i detta fallet så VILL han ju väcka uppmärksamhet och just därför ska han välja den raka motsatsen till Säpo-Lars.

Kwon
2006-04-01, 22:50
Det finns många på gymet

Han är trots allt nästan 190 cm , inte 170 :)

Allan
2006-04-01, 22:52
Det finns många på gymet


Var tränar du då? Jag har hållit på i gymvärlden sen 1975 och det är inte många som är ens lika stora som Piranha. Att det skulle finnas många på ett gym i Sverige som är större än honom... nu blir jag nyfiken. Jag tränar hyfsat ofta på Delta som är Sveriges bästa tävlingsgym, och inte ens där hittar du många som är vare sig större eller ens lika stora.
Jag är bara nyfiken; jag vill inte sätta dig på plats eller nåt.


allan

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:52
Han är trots allt nästan 190 cm , inte 170 :)

Men du smarty, vi snackar inte vem som är längst nu. Vi snackar kroppshydda. För om längst vore bäst, så är det ju bara att gå ner till baskethallen och leta :)

Allan
2006-04-01, 22:53
Seriösa firmor har i regel inga coola och framför allt grova snubbar. Det är mer Säpo-stil över dem. För seriösa firmor vet ju att ju större vakten är, desto mer uppmärksamhet väcker han. Men i detta fallet så VILL han ju väcka uppmärksamhet och just därför ska han välja den raka motsatsen till Säpo-Lars.

Japp. Jätteneger med bling-bling och solglasögon. Inte snubben som ser ut som en revisor.


allan

RajtanTajtan
2006-04-01, 22:53
Var tränar du då? Jag har hållit på i gymvärlden sen 1975 och det är inte många som är ens lika stora som Piranha. Att det skulle finnas många på ett gym i Sverige som är större än honom... nu blir jag nyfiken. Jag tränar hyfsat ofta på Delta som är Sveriges bästa tävlingsgym, och inte ens där hittar du många som är vare sig större eller ens lika stora.
Jag är bara nyfiken; jag vill inte sätta dig på plats eller nåt.


allan

Är Pirre lika stor som Big James. Nej precis.

Zakath
2006-04-01, 22:54
Men du smarty, vi snackar inte vem som är längst nu. Vi snackar kroppshydda. För om längst vore bäst, så är det ju bara att gå ner till baskethallen och leta :)


Längre personer ser i allmänhet rejält mycket större ut än andra personer i kostym, speciellt med en ordentlig kroppshydda.

Kwon
2006-04-01, 22:56
Men du smarty, vi snackar inte vem som är längst nu. Vi snackar kroppshydda. För om längst vore bäst, så är det ju bara att gå ner till baskethallen och leta :)

Det jag säger är, att han är stor i förhållande till sin längd.

Det ser ju mer imponerande ut med en 190 cm Biff än en 170 cm Biff eller hur?

En som är 170 kan se bred ut men en som är 190 och grofv är Stor allmänt.

Eller vad tycker du själv? Lee Priest 165 mer imponerande som bodyguard än tex Lou Ferrigno i toppform? :)

Piranha är ju inte bara lång som du väl vet.

Allan
2006-04-01, 22:58
Är Pirre lika stor som Big James. Nej precis.

Men han bor i Gbg och det här skulle vara i Stockholm. Jag vet också folk som är större än Pirre, men det är inte många kan jag ju meddela, ochj inte i hans form.


allan

Thy Butcher
2006-04-01, 23:01
Var tränar du då? Jag har hållit på i gymvärlden sen 1975 och det är inte många som är ens lika stora som Piranha. Att det skulle finnas många på ett gym i Sverige som är större än honom... nu blir jag nyfiken. Jag tränar hyfsat ofta på Delta som är Sveriges bästa tävlingsgym, och inte ens där hittar du många som är vare sig större eller ens lika stora.
Jag är bara nyfiken; jag vill inte sätta dig på plats eller nåt.


allan

Tränar på Nautilus som också är ett superbra gym enligt mig. Min tränare är den biffaste på gymmet. Och då överdriver jag inte, han är den största snubben där. Han kanske ställer upp, ska fråga honom.

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:02
Men han bor i Gbg och det här skulle vara i Stockholm. Jag vet också folk som är större än Pirre, men det är inte många kan jag ju meddela, ochj inte i hans form.


allan


Jag vet inte om han påstod att det var många, men jag vet iaf en och annan som är det. Sen spelar det ju ingen roll var den ev. vakten bor, det viktiga är ju att han är rätt man för jobbet. Nu snackar jag iofs om den ultimata livvakten för att väcka folks uppmärksamhet :) Men det kanske slutar med att Bulk-Roffe för utföra det ändå.

Zakath
2006-04-01, 23:03
Tränar på Nautilus som också är ett superbra gym enligt mig. Min tränare är den biffaste på gymmet. Och då överdriver jag inte, han är den största snubben där. Han kanske ställer upp, ska fråga honom.


Snälla, nautilus :MrT:

Allan
2006-04-01, 23:04
Tränar på Nautilus som också är ett superbra gym enligt mig. Min tränare är den biffaste på gymmet. Och då överdriver jag inte, han är den största snubben där. Han kanske ställer upp, ska fråga honom.

Awright. Nautilus. OK.


allan

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:04
Tränar på Nautilus som också är ett superbra gym enligt mig. Min tränare är den biffaste på gymmet. Och då överdriver jag inte, han är den största snubben där. Han kanske ställer upp, ska fråga honom.

Ja det där säger kanske inte så mycket ;)

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:06
Hur gör man för att infoga en bild, så ska jag visa en grym snubbe :)

Allan
2006-04-01, 23:07
Hur gör man för att infoga en bild, så ska jag visa en grym snubbe :)

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=55701


allan

Thy Butcher
2006-04-01, 23:08
Hur gör man för att infoga en bild, så ska jag visa en grym snubbe :)

Ingen aning, jag behöver kanske se fler bilder på Piranha. Sökfunktionen funkar ju inte och på google blir jag förvirrad av alla gamla och nya trådar på kolozzeum.

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:09
Den här snubben hade både försvarat dig bättre än de flesta, samt väckt en jävla massa uppmärksamhet :) Han är minst lika grym som han ser ut.

Thy Butcher
2006-04-01, 23:11
Den här snubben hade både försvarat dig bättre än de flesta, samt väckt en jävla massa uppmärksamhet :) Han är minst lika grym som han ser ut.

öhhm...var är resten, skulle vara mer betydelsefullt om man såg kroppen också. ;)

Allan
2006-04-01, 23:14
öhhm...var är resten, skulle vara mer betydelsefullt om man såg kroppen också. ;)


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=55856




Det finns mer....


allan

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:14
öhhm...var är resten, skulle vara mer betydelsefullt om man såg kroppen också. ;)

Jaså jag trodde du visste vem det var :) Han är 214 cm lång, ryss och tungviktmästare i boxning. Visst har en byggare mer muskler, men denna snubben i en svart kostym skulle vara bland det grymmaste du kan ha bakom dig.

Pirre ser ju ut som en snäll pojke i plytet :)

Sparrisen
2006-04-01, 23:14
Om inte Pirre är stor nog så vet jag inte vad... *screwy*

Thy Butcher
2006-04-01, 23:16
Jaså jag trodde du visste vem det var :) Han är 214 cm lång, ryss och tungviktmästare i boxning. Visst har en byggare mer muskler, men denna snubben i en svart kostym skulle vara bland det grymmaste du kan ha bakom dig.

Pirre ser ju ut som en snäll pojke i plytet :)

214cm ?? *flex* *flex* jag vet faktiskt inte vem det är

Piranha
2006-04-01, 23:17
Skön tråd.

Fast jag tror han får satsa på nautiluskillen där.

Numera gör jag bara partytrix för flickvännen :D.

Thy Butcher
2006-04-01, 23:19
Skön tråd.

Fast jag tror han får satsa på nautiluskillen där.

Numera gör jag bara partytrix för flickvännen :D.

Ta inte illa upp eller nåt när jag säger att du inte är tillräckligt stor. Men jag vill dra en massa uppmärksamhet och min tränare är ENORM helt enkelt, så han blir nog den rätta personen för det här om han nu ställer upp.

Kwon
2006-04-01, 23:19
Skön tråd.

Fast jag tror han får satsa på nautiluskillen där.

Numera gör jag bara partytrix för flickvännen :D.

And that's that! :)

Du får hitta någon annan än Piranha då Butcher!

TheGovernator
2006-04-01, 23:20
Ta inte illa upp eller nåt när jag säger att du inte är tillräckligt stor. Men jag vill dra en massa uppmärksamhet och min tränare är ENORM helt enkelt, så han blir nog den rätta personen för det här om han nu ställer upp.

Tävlar han?

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:22
Tänk dig när han står med denna minen bakom dig när du beställer i baren ;)

Thy Butcher
2006-04-01, 23:22
Tävlar han?

Inte vad jag vet men han har säkert tävlat nån gång, det måste han ha gjort - med den kroppen tror jag han åtminstonde skulle komma 2:a.

Thy Butcher
2006-04-01, 23:22
Tänk dig när han står med denna minen bakom dig när du beställer i baren ;)

Såg inte bilden, strunta i den här posten

carloskar
2006-04-01, 23:23
Inte vad jag vet men han har säkert tävlat nån gång, det måste han ha gjort - med den kroppen tror jag han åtminstonde skulle komma 2:a.

:D

Uppskatta hans längd och vikt tack :)

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:24
Förstår inte vad du menar? Alltså, skulle det se roligt ut eller vad menar du?

Nej, det skulle se grymt ut. När du går runt där med en rysk bergsgorilla hack i häl.

Catstyle
2006-04-01, 23:25
Inte vad jag vet men han har säkert tävlat nån gång, det måste han ha gjort - med den kroppen tror jag han åtminstonde skulle komma 2:a.
2:a?
På mr O eller den lokala tävlingen efter bastun på fredagskvällen?

petersson
2006-04-01, 23:25
Jaså jag trodde du visste vem det var :) Han är 214 cm lång, ryss och tungviktmästare i boxning. Visst har en byggare mer muskler, men denna snubben i en svart kostym skulle vara bland det grymmaste du kan ha bakom dig.


Du verkar ju inte veta vad han heter ens...

Thy Butcher
2006-04-01, 23:25
:D

Uppskatta hans längd och vikt tack :)

vet jag inte, men jag kan fråga näste vecka. Återkommer då.

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:27
Du verkar ju inte veta vad han heter ens...

Jo då, han heter Nikolay Valuev :)

petersson
2006-04-01, 23:27
Jo då, han heter Nikolay Valuev :)

Sry! Det lät som om du inte visste eftersom du skrev "snubben" hela tiden :)
Sry igen.

Allan
2006-04-01, 23:29
vet jag inte, men jag kan fråga näste vecka. Återkommer då.

Annars kan du ju tala om vilket Nautilusgym du menar så har vi säkert nån här som kan identifiera snubben...


allan

RajtanTajtan
2006-04-01, 23:29
Sry! Det lät som om du inte visste eftersom du skrev "snubben" hela tiden :)
Sry igen.

Sry?

petersson
2006-04-01, 23:32
Sry?

Sorry :)

kneger
2006-04-01, 23:50
Den här snubben hade både försvarat dig bättre än de flesta, samt väckt en jävla massa uppmärksamhet :) Han är minst lika grym som han ser ut.
han är STOR, såg en match med honom.. stor som ett hus. 2.14 m hög och 147kg, ingen liten kille, fast seg som fan va han, jabbade mest och vann på poäng..

Kwon
2006-04-01, 23:57
Vad sägs om Bob Sapp eller Giant Silva?

Bob Sapp
http://brads-art.com/sappvsmino.jpg
http://www.aminoactive.com.au/images/paul/paul-and-bob-sapp.jpg
http://www.icpress.com/Gallery/prtrt/bobsapp1.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/b/bobsapp/07.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/b/bobsapp/14.jpg

sundvall
2006-04-02, 00:04
Inte vad jag vet men han har säkert tävlat nån gång, det måste han ha gjort - med den kroppen tror jag han åtminstonde skulle komma 2:a.

Omg plx... lolzroffelkartoffel

Barkbiten
2006-04-02, 00:09
Vad sägs om Bob Sapp eller Giant Silva?

Bob Sapp

http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/b/bobsapp/14.jpg



han såg inte så stor ut, då skulle ni se min PT på friskis å svettis! :laugh:



förlåt, kunde inte låta bli :em:

Kwon
2006-04-02, 00:46
Denne herre, (som är min fitness-PT) skulle vara som klippt och skuren för jobbet!

http://img1.sports.krs.yahoo.com/fighter/person/big/personImage_00000809.jpg
http://www.bodyslamming.com/cmll/pics/gigante_silva1
http://www.wrestlingworld.it/Historical/stablegallery/humanoddities.jpg

bluelight
2006-04-02, 01:02
Större än Pirre på Nautilus? ;)

Piranha
2006-04-02, 09:32
Jag sitter fortfarande å skrattar åt den här tråden, inte för vem som är stor saken.



Men varför vill man hyra en bil och en livvakt för att impa på kompisarna, det är mycket förbryllande.

Jag vet en kille på forumet som skulle vara så gjuten för det här.. Hackstait

Zakath
2006-04-04, 22:58
Frågan är hur det slutade?

RajtanTajtan
2006-04-04, 22:59
Ja just det ja :cool:

Kwon
2006-04-04, 23:02
Blev det en hit?

Vem blev livvakten till slut? Alexander Bard? :D (alla andra var upptagna)

olwe
2006-04-04, 23:32
Vilken go jäkla tråd =)

michael
2006-04-04, 23:54
Varför inte ta britney spears livvakt?

Metal_boy_
2006-04-05, 00:04
Varför inte ta britney spears livvakt?



Varför inte bara köpa lite kockosfett och rulla ihop och sätta ett snöre i?

tenchi
2006-04-05, 07:33
Blev det en hit?

Vem blev livvakten till slut? Alexander Bard? :D (alla andra var upptagna)

eller så blev det ingen livvakt för han insåg hur fjantig hela idéen var från första början.

Men Bard skulle ju funka ;)

Piranha
2006-04-05, 07:34
eller så blev det ingen livvakt för han insåg hur fjantig hela idéen var från första början.

Men Bard skulle ju funka ;)


Det kanske blev barnvarkt istället ? :D

tenchi
2006-04-05, 07:35
Det kanske blev barnvarkt istället ? :D

Ja man börjar fundera på personens ålder. :)

Officer
2006-04-05, 07:44
Varför inte bara köpa lite kockosfett och rulla ihop och sätta ett snöre i?


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Greppade först efter fem titt på bilden :D

Wennerberg
2006-04-05, 07:50
Varför inte ta britney spears livvakt?
NAj jag känner en kille som tränar på ett jobb som en jag tränar med tränat på när han kompis jobbade där. Han är större än ronnie coleman tom men han tävlar inte för han är för stor

tenchi
2006-04-05, 07:55
NAj jag känner en kille som tränar på ett jobb som en jag tränar med tränat på när han kompis jobbade där. Han är större än ronnie coleman tom men han tävlar inte för han är för stor

han är typ så här stor va *flex* ?

z_bumbi
2006-04-05, 08:04
Ska man försöka vara seriös (nja) så finns det väl olika livvakter man kan välja mellan för att skapa ett intryck.

1 Stor som ett hus, minst 120 kg men gärna mer.

2 Mer normalbyggd men vältränad, gör sig bra i kavaj.

3 Någon som ser ut som om en bulldozer har kört över ansiktet men inte riktigt har lyckats förstöra ansiktet så mycket att man blivit totalt vanställd. Kombinera med ärriga knogar, något finger som saknas och en lätt haltande gång för bästa effekt.

Kombinerar man 1 och 3 så har man fått fett med respekt, eller så blir man bara skjuten från lite längre håll.

GymTT
2006-04-05, 13:53
Intressant tråd, killen måste vara i sjukt bra form om han är "mycket" större än pirre, som nämnts.

Hoppas du hittar någon för jobbet iaf, MVH TT

Peter-N1
2006-04-08, 02:59
Hehe, okej. jag är liksom inte illa ute eller nåt. Det är bara det att jag "vill ha" en bodyguard för en enda kväll. Vill impa lite på några - inget annat. :D

Ni kanske tycker att jag är lite *screwy* - men det bryr jag mig inte om.

Tack för alla svaren, uppskattar det verkligen.
:hbang:

Om du bara vill impa på någon så kan du väl bara fråga en polare?

Personligen skulle jag inte bli särskilt impad av någon som behövde livvaktsskydd.

Jense
2006-04-08, 16:12
Det finns många på gymet


som är 190cm oväger 120+ med ådror på låren? knappast

Callister
2006-04-08, 17:20
Alltså det är bra mycket bättre med en Jack Bauer i kostym. Storlek spelar ingen roll, det ska vara ansiktsdragen..

Jense
2006-04-08, 17:21
Alltså det är bra mycket bättre med en Jack Bauer i kostym. Storlek spelar ingen roll, det ska vara ansiktsdragen..


http://www.socaln.com/SDCC/Kane-SDCC-07-15-05.jpg

Callister
2006-04-08, 17:23
Haha ja .. men man kanske inte vill döda folk bara genom att titta på dem. :D

Jense
2006-04-08, 17:24
Haha ja .. men man kanske inte vill döda folk bara genom att titta på dem. :D


haha, nähä. nä han är ju 212cm eller ngt o väger runt 150

Callister
2006-04-08, 17:26
Om man får några terrorister efter sig lär de ju snipra ut den störste livvakten de hittar, en diskret jack bauer skulle hoppa undan och jaga iväg dem. :hbang:

Jense
2006-04-08, 17:27
Om man får några terrorister efter sig lär de ju snipra ut den störste livvakten de hittar, en diskret jack bauer skulle hoppa undan och jaga iväg dem. :hbang:


näfan. vakten ska va så jävla stor o brutal att dom inte ens vågar skjuta

Callister
2006-04-08, 17:27
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Jack_Bauer_Season_5.JPG

:hbang:

Jense
2006-04-08, 17:28
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Jack_Bauer_Season_5.JPG

:hbang:


men han har ju inget att sätta emot någon, inte ens med bazooka! han är för liten

Callister
2006-04-08, 17:29
men han har ju inget att sätta emot någon, inte ens med bazooka! han är för liten
Vad skulle din stora gorilla göra då? Förutsatt att han inte kan stråla ut laser ifrån sina ögon. :D

Callister
2006-04-08, 17:33
Jag har hittat en vinnare; morgoth (alias Melkor)

http://mywebpages.comcast.net/mithrandircq/images/Fingolfin-and-Morgoth.jpg

Peter-N1
2006-04-08, 17:35
näfan. vakten ska va så jävla stor o brutal att dom inte ens vågar skjuta

Frågan är om han vill ha en riktig livvkat eller en dörrvakt. Det finns en anledning till att de bästa livvakterna ser ut som vem som helst och inte som kylskåp.

Piranha
2006-04-08, 17:40
Frågan är om han vill ha en riktig livvkat eller en dörrvakt. Det finns en anledning till att de bästa livvakterna ser ut som vem som helst och inte som kylskåp.


Självfallet ställer ingen utbildad livvakt upp på ett fyllejippo.

Sen lär en sådan kosta en bra slant också.

Jense
2006-04-08, 17:44
Frågan är om han vill ha en riktig livvkat eller en dörrvakt. Det finns en anledning till att de bästa livvakterna ser ut som vem som helst och inte som kylskåp.


ja men det är beyond reality nu, pidda!

annars hade jag valt nån som typ bas rutten.

Greg
2006-05-23, 08:39
<host>

hahavaffan
2006-05-23, 09:23
<host>Är du livvakt?