handdator

Visa fullständig version : Aaaargh, intresserad av någon 3-4 år yngre!


Farzan
2006-03-31, 14:29
Tjena.

Ja, det omöjliga inträffade. Jag är 19 år, snart 20 och jobbar som lärarvikarie, men nu är det så att någon har fångat mitt intresse, faktiskt för ett tag sen. Jag har valt att inte tänka på det så mycket men det kommer bara tillbaka om och om igen. Nu är det så att jag har en väldigt udda smak på tjejer. Jag gillar den där hårdrockar typen som klär sig mörkt, har svart mascara och som älskar japan/j-rock/anime/poesi/spel mm. Ni förstår nog vilken typ det är.

Men nu är det så att jag aldrig har stött på en som passade in på den beskrivningen fram tills nu.

Vad ska jag göra?!? Hur fel är det? för övrigt går hon i gymnasiet i höst.

You may hate me. *slap*

Yankeee
2006-03-31, 14:30
Jag gillar den där hårdrockar typen som klär sig mörkt, har svart mascara och som älskar japan/j-rock/anime/poesi/spel mm. Ni förstår nog vilken typ det är.


15 åringar?

Krampus
2006-03-31, 14:31
15 åringar?
Pandor?

Piranha
2006-03-31, 14:32
Du skall limma på na järnet såklart.

Gillar du tjejen och hon inte är minderårig så skall varken moral eller lag stoppa dig :thumbup: .

GO GO GO

Piranha
2006-03-31, 14:33
Pandor?


Get movin SVAMPE !!

DTH
2006-03-31, 14:33
Jag tycker ålderskillnaden e helt OK. Är själv 21 nu men skulle kunna tänka mig en tjej på 16 kanske eller nåt. kanske

Nizze_
2006-03-31, 14:34
Det är bara att gefullt ... ålder har ingen betydelse ..

Krampus
2006-03-31, 14:35
Get movin SVAMPE !!
Jag ska ta upp sista tvätten!!!11!!

Nalfaren
2006-03-31, 14:37
Tjena.