handdator

Visa fullständig version : Mycket ilska på kolo just nu!


HenrY
2006-03-27, 22:27
:D
Just nu verkar det vara lite tjaffs i var och varannan tråd!

Vad är detta? Alla borde ju vara glada för det är vår och snart sommar!:D

Kom igen nu, sprid lite lööööööööööv! *kissass* :kinky:

bubbe
2006-03-27, 22:28
det skriver du bara för att slippa vara banned user!

H.Emanuel
2006-03-27, 22:29
Ja, det är nåt i luften

HenrY
2006-03-27, 22:30
det skriver du bara för att slippa vara banned user!

Wtf, vem fan har ändrat texten där?? Är jag påväg att bannas, isof är jag fan också pissed!

NU HAR NI FÅTT MEJ PÅ DÅLIGT HUMÖR MODERATOR JÄVLAR!:D

Grahn
2006-03-27, 22:31
Ville vi det spelar du väl självmål genom att kalla oss moderatorjävlar. ;)

Sen är det administratörsdjävlar som kan leka med texten. :D

skaparn
2006-03-27, 22:32
Kom igen nu, sprid lite lööööööööööv! *kissass*
:kinky:

Av det jag sett så handlar det bara om att en pajas behandlas såsom en pajas bör.

HenrY
2006-03-27, 22:37
Jaja, jag älskar er alla (Utom Jense) Puss på er nu ska jag sova! Gonatt! :sleep:

tossefar
2006-03-27, 22:41
Jag gillar kidsen som grinar på jwzrd i medlemsbilder, de förgyller min tillvaro.

Snake
2006-03-27, 22:43
I love it! *popcorn*

Dumleman
2006-03-27, 22:46
http://img370.imageshack.us/img370/8937/shutoffweb7pr.jpg

Kwon
2006-03-27, 22:49
I love you all!

I even love hasse36! Gotta love that ol bugger! :)

jakke
2006-03-27, 23:04
Tycker det är många löjliga och meningslösa quotes på poster.

Princy
2006-03-27, 23:16
:D
Just nu verkar det vara lite tjaffs i var och varannan tråd!

Vad är detta? Alla borde ju vara glada för det är vår och snart sommar!:D

Kom igen nu, sprid lite lööööööööööv! *kissass* :kinky:

Jag håller med dig HenrY. :thumbup: Kärlek åt folket!

viktor88
2006-03-27, 23:40
va jobbig ja skulle va om jag quote den de inlägget ovanför mig å skrev typ att den va fin :)

grisbil3n
2006-03-28, 00:03
lol den där bilden har jag skickar runt på msn nyss, jävligt ond är deb,

Princy
2006-03-28, 00:06
Sedan förvandlades även den tråden till en aggro-tråd. *rolleyes* :angel:

Kwon
2006-03-28, 00:07
Sedan förvandlades även den tråden till en aggro-tråd. *rolleyes* :angel:

LOL! så sant så sant sessan... :laugh:

Metal_boy_
2006-03-28, 00:11
Av det jag sett så handlar det bara om att en pajas behandlas såsom en pajas bör.


Precis som folk som inte ser ut att ha satt sin fot på ett gym öht och ser ut som undernärda högstadie-elever även om dom är över 20, borde bli totalmobbade på detta forum?

sehnpaa
2006-03-28, 00:20
Min bandbredd! *cry*

Är inte detta ett vanligt fenomen så här innan Bästa fysiken? :confused: ;)

Princy
2006-03-28, 00:22
Kwon, du anar inte hur lång tid det tog för min gamla Mac att ladda upp den där bilden! :smash:

Kwon
2006-03-28, 01:12
Kwon, du anar inte hur lång tid det tog för min gamla Mac att ladda upp den där bilden! :smash:

Meningen är att du skall bli sur och avreagera dig här! :D

Metal_boy_
2006-03-28, 04:36
Vad i helvete försvinner mitt inlägg för, har jag inte rätt att vara förbannad också!?

Det är alltid samma jävla nördar som får sitta och skicka en massa skit på det här forumet mot andra.

Jag vill ha en jävligt bra förklaring till varför jag blev så in i helvete påhoppad för två små skitsaker i en viss annan tråd!!!

Yankeee
2006-03-28, 04:56
Det är alltid samma jävla nördar som får sitta och skicka en massa skit på det här forumet mot andra.


Var envisas du med att kalla andra för nördar? Vad tror du att du är?

Metal_boy_
2006-03-28, 05:05
Var envisas du med att kalla andra för nördar? Vad tror du att du är?


Jag har inte sagt att jag är nått speciellt, jag sa bara vad jag tycker. Jag kan väl nervärdera andra för det, som jag anser sitter och beter sig som moralkärringar med pekpinnar. Jag tänker vara Metal_boy_ in i det sista nu din sparris.

Yankeee
2006-03-28, 05:07
Jag har inte sagt att jag är nått speciellt, jag sa bara vad jag tycker. Jag kan väl nervärdera andra för det, som jag anser sitter och beter sig som moralkärringar med pekpinnar. Jag tänker vara Metal_boy_ in i det sista nu din sparris.

Men du är medveten om att du i vissa fall har 2-3 gånger fler posts än "nördarna" va?

Metal_boy_
2006-03-28, 05:10
Men du är medveten om att du i vissa fall har 2-3 gånger fler posts än "nördarna" va?


Jag är en kolonörd(i nån timme till), jag har aldrig påstått att jag inte själv är nörd. Men jag hatar andra nördar. Detta är inte min smak på nördar helt enkelt.

Yankeee
2006-03-28, 05:12
Jag är en kolonörd(i nån timme till), jag har aldrig påstått att jag inte själv är nörd. Men jag hatar andra nördar. Detta är inte min smak på nördar helt enkelt.

I någon timme till? Ska du bli bannad? Du är alltså som en arab i nsf?

Metal_boy_
2006-03-28, 05:22
I någon timme till? Ska du bli bannad? Du är alltså som en arab i nsf?


Nej, så larvig är jag inte att jag ska bli bannad. Jag har bett om att få säga upp mitt konto. Metal_boy_ tänker lämna forumet med flaggan i topp. Jag har precis paserat 13.000 inlägg och det mesta är bara larv, det kallar jag prestation. Mitt uppdrag är fullföljt här på kolozzeum, humören är mer labila än någonsin och jag vet att jag är en stor anledning till det. Jag vill ta mig ann andra roller nu, jag tänker därför passa på att sluta på topp. It's time for Metal to retire..

Herkulez
2006-03-28, 05:51
buh bye, men varför ta bort kontot, bara att sluta surfa här goffa din husmus =)

Metal_boy_
2006-03-28, 06:10
buh bye, men varför ta bort kontot, bara att sluta surfa här goffa din husmus =)


För att det finns ännu en anledning till att Metal lägger ner. Hans rollinnehavare är en mycket sjuk man med psykisk ohälsa som är beroende av ett forum. Om han ska kunna ta tag i sitt liv, måste han lägga av att sitta framför ett forum hela dagarna.

Förövrigt så hoppas han att Moderaterna vinner valet, så det blir lite ordentliga tag med att få ut såna förslappade, Psykosomatiska personer som han till ett normalt och socialt liv i ett civiliserat samhälle.

Herkulez
2006-03-28, 06:14
För att det finns ännu en anledning till att Metal lägger ner. Hans rollinnehavare är en mycket sjuk man med psykisk ohälsa som är beroende av ett forum. Om han ska kunna ta tag i sitt liv, måste han lägga av att sitta framför ett forum hela dagarna.

Förövrigt så hoppas han att Moderaterna vinner valet, så det blir lite ordentliga tag med att få ut såna förslappade, Psykosomatiska personer som han till ett normalt och socialt liv i ett civiliserat samhälle.
aa ok då förstår jag, lycka till då metal

Metal_boy_
2006-03-28, 06:18
aa ok då förstår jag, lycka till då metal


Tack Herk, det värmde :thumbup:


pirrade nästan till lite homosexuellt i pungen också btw.

H.Emanuel
2006-03-28, 06:44
Nej, så larvig är jag inte att jag ska bli bannad. Jag har bett om att få säga upp mitt konto. Metal_boy_ tänker lämna forumet med flaggan i topp. Jag har precis paserat 13.000 inlägg och det mesta är bara larv, det kallar jag prestation. Mitt uppdrag är fullföljt här på kolozzeum, humören är mer labila än någonsin och jag vet att jag är en stor anledning till det. Jag vill ta mig ann andra roller nu, jag tänker därför passa på att sluta på topp. It's time for Metal to retire..
Haha. Mycket har man läst här och mycket får man höra, men att DU skulle lämna Kolozzeum? :laugh: :laugh:

Scratch89
2006-03-28, 06:54
Vad skönt, då är det bara GymTT kvar, sen kan mela ta det lugnt. :D

Nina L
2006-03-28, 07:15
Ilskan beror troligen på sökfunktionens frånvaro.

mangs
2006-03-28, 07:19
Ilskan beror troligen på sökfunktionens frånvaro. :thumbup:

Smart där! SÅ måste det vara, jag har själv irriterat mig en del på det på slutet, ursäkta om jag avreagerat mig för detta i någon annan tråd.

mini
2006-03-28, 07:49
Jag tror en del misstar offensiv argumentation och/eller sarkasm för aggression.

Tolkia
2006-03-28, 08:01
Jag tror en del misstar offensiv argumentation och/eller sarkasm för aggression.
Sant. Samt att en (inte så liten) del slänger ur sig oförskämdheter lite hur som helst och tror att det är sarkasm (nu syftar jag inte på den citerade, om någon skulle få för sig det).

bubbe
2006-03-28, 08:20
Nej, så larvig är jag inte att jag ska bli bannad. Jag har bett om att få säga upp mitt konto. Metal_boy_ tänker lämna forumet med flaggan i topp. Jag har precis paserat 13.000 inlägg och det mesta är bara larv, det kallar jag prestation. Mitt uppdrag är fullföljt här på kolozzeum, humören är mer labila än någonsin och jag vet att jag är en stor anledning till det. Jag vill ta mig ann andra roller nu, jag tänker därför passa på att sluta på topp. It's time for Metal to retire..

Lycka till i verkliga världen!


En stor personlighet lämnar kolozzeum. :hbang:

skaparn
2006-03-28, 08:30
Mitt deltagande i den här tråden var iallafall inte alls någon sarkasm eller skämt. Jag förklarade bara för henrY att man bli behandlad ungefär som man uppträder. Metal lyckeades från detta få det till att jag tyckte att man skulle trakassera nytillkomna, vilket alltså inte riktigt träffade rätt, metal får ett till försök.

Princy
2006-03-28, 08:56
Meningen är att du skall bli sur och avreagera dig här! :D

:laugh:

Jaha, men då är ju allt som det ska då. :D

Helena B
2006-03-28, 09:04
Jaha bara för att man är borta en kväll så missar man en hel del. Varför så arga, verkar lite onödigt och inte bra för hjärtat (nej jag har ingen källa på det) :D När vårkänslorna börjar komma så lovar jag att Kollo kommer förvändlas till ett förälskat kärlekspar och då kommer ni klaga på varför alla är så glada.

Dont worry, be happy...

Papi
2006-03-28, 09:07
Det måste vara den sena våren som gör folk griniga. Slaskigt töväder gör ingen glad. Det är enda orsaken jag kan komma på. Av någon anledning så har jag också varit lite sur och grinig de senatse dagarna... *grr27*

Larsson
2006-03-28, 09:10
Jaha bara för att man är borta en kväll så missar man en hel del. Varför så arga, verkar lite onödigt och inte bra för hjärtat (nej jag har ingen källa på det) :D När vårkänslorna börjar komma så lovar jag att Kollo kommer förvändlas till ett förälskat kärlekspar och då kommer ni klaga på varför alla är så glada.

Dont worry, be happy...

Tummen upp smiley på det om jag hade haft en sån.

Piranha
2006-03-28, 09:12
Nej, så larvig är jag inte att jag ska bli bannad. Jag har bett om att få säga upp mitt konto. Metal_boy_ tänker lämna forumet med flaggan i topp. Jag har precis paserat 13.000 inlägg och det mesta är bara larv, det kallar jag prestation. Mitt uppdrag är fullföljt här på kolozzeum, humören är mer labila än någonsin och jag vet att jag är en stor anledning till det. Jag vill ta mig ann andra roller nu, jag tänker därför passa på att sluta på topp. It's time for Metal to retire..


Hjo den har man ju hört förr.

Larsson
2006-03-28, 09:24
Hjo den har man ju hört förr.

Så du tror han är här igen om några dagar??

Piranha
2006-03-28, 09:27
Så du tror han är här igen om några dagar??


Några veckor .. give or take.

Helena B
2006-03-28, 09:31
Ja han kommer tillbaka, vad vore Kollo utan honom!?

Annars får jag tvinga honom...

mangs
2006-03-28, 10:08
Ja han kommer tillbaka, vad vore Kollo utan honom!?

Annars får jag tvinga honom...


Frågan är nog snarare omvänd, vad vore Metal Boy utan Kolozzeum?

Tolkia
2006-03-28, 10:11
Frågan är nog snarare omvänd, vad vore Metal Boy utan Kolozzeum?
Frågan är nog snarare om det där var riktigt så roligt som det kanske var tänkt. Skall vi lägga till en stor ;) eller inte?

J.Saarela
2006-03-28, 15:24
Satans fikusar ni är Kwon å Henry *kissass* love hit å dit rök en pipa lr nått era hippies.

Herkulez
2006-03-28, 15:31
Satans fikusar ni är Kwon å Henry *kissass* love hit å dit rök en pipa lr nått era hippies.
homofob

HenrY
2006-03-28, 15:41
God damnit! Sprid lite käääärlek mina puppies! *kissass*

Love ya´ll!

Wain
2006-03-28, 15:50
Tycker det passar in med en liten trudilutt av Megadeth:

The more of you that I inspect
The more of me I see reflect
The more I try to read your lips
The more the mask you’re wearing rips

But when I seek out your voice
My ears are overcome with noise
You show and tell with greatest ease
Raving impossibilities

Engaged in crime I grasp my throat
Enraged my mind starts to smoke
Enforce a mental overload
Angry again, angry again, angry ow

And when the story takes a twist
If folds like a contortionist
Slight of hand and quick exchange
The old tricks have been rearranged

Engaged in crime I grasp my throat
Enraged my mind starts to smoke
Enforce a mental overload
Angry again, angry again, angry

The searing of the sinew
My body fights for air
The ripping of the tissue
My lungs begin to tear
Gravity’s got my bones
It pulls my flesh away

The steam finally dissipates
I make out my sweaty face

Association that I choose
Game I inevitably lose
Governed by laws set up by me
Fracture it’s jaw to let me be
A cut-out cardboard condo maze
Filled with an insubordinate race
Irrational youths stop to stare
As music rubber hosed the air

Engaged in crime I grasp my throat
Enraged my mind starts to smoke
Enforce a mental overload
Angry again, angry again, angry again
And again and again, again

Engaged in crime I grasp my throat
Enraged my mind starts to smoke
Enforce a mental overload
Angry again, angry again, angry ow

:hbang:

Kwon
2006-03-28, 16:29
Satans fikusar ni är Kwon å Henry *kissass* love hit å dit rök en pipa lr nått era hippies.

I love ya bro! :thumbup:

Ryska_raketen
2006-03-28, 18:49
Mental lite överdrivet med flaggan på topp tycker jag. Den är ju inte ens hissad :confused:

Sonny
2006-03-28, 20:05
Jag undrar en sak.

Allan låser dagsformstråden då folk disskuterar ovidkommande saker.

I Paulinetråden disskuteras också ovidkommande saker vilket trådskaparn undanbett. När jag kommenterar detta, raderas min post.

Hur kommer det sig?

Ryska_raketen
2006-03-28, 20:06
Jag undrar en sak.

Allan låser dagsformstråden då folk disskuterar ovidkommande saker.

I Paulinetråden disskuteras också ovidkommande saker vilket trådskaparn undanbett. När jag kommenterar detta, raderas min post.

Hur kommer det sig?


En ägning på g ?

Allan
2006-03-28, 20:10
Jag undrar en sak.

Allan låser dagsformstråden då folk disskuterar ovidkommande saker.

Du hann inte se alla inlägg som raderades

I Paulinetråden disskuteras också ovidkommande saker vilket trådskaparn undanbett. När jag kommenterar detta, raderas min post.

Hur kommer det sig?

Vilken tråd????? Använd reportknappen.


allan

Slartibartfast
2006-03-28, 20:16
Och vart försvann Annes tråd om finsk BB och AF? Sånt vredgar mig.

Sonny
2006-03-28, 20:18
Vilken tråd????? Använd reportknappen.


allanLizards tråd om Paulines fitnessdebut. Tänkte inte på reportknappen, den skall användas nästa gång.

Allan
2006-03-28, 20:26
Och vart försvann Annes tråd om finsk BB och AF? Sånt vredgar mig.

Webshop. Vi ska försöka lösa det på ett annat sätt.

allan

Slartibartfast
2006-03-28, 20:28
Webshop. Vi ska försöka lösa det på ett annat sätt.

allan

Ah, jag antog nästan det. Hoppas det fixar sig. Jag är intresserad av AF scenen här hemma. Och Anne är välinformerad.

adam_88
2006-03-28, 20:31
Allan, är det du som tar bort mina inlägg?
Det är väll fan klart det blir dålig stämning på kolo med såna här moderatorer, vissa verkar inte ens ha slutat använda blöja och napp.

Sonny
2006-03-28, 20:33
Allan, är det du som tar bort mina inlägg?
Det är väll fan klart det blir dålig stämning på kolo med såna här moderatorer, vissa verkar inte ens ha slutat använda blöja och napp.det där var dum-di-dum-dum dumt sagt, som Greger sa.

Jorgen
2006-03-28, 20:36
Allan, är det du som tar bort mina inlägg?
Det är väll fan klart det blir dålig stämning på kolo med såna här moderatorer, vissa verkar inte ens ha slutat använda blöja och napp.
Om man får sina inlägg raderade så finns det med all säkerhet en anledning till det.

adam_88
2006-03-28, 20:40
Om man får sina inlägg raderade så finns det med all säkerhet en anledning till det.

Då borde de också säga varför de tar bort inläggen, så man inte upprepar samma misstag.

Jorgen
2006-03-28, 20:42
Då borde de också säga varför de tar bort inläggen, så man inte upprepar samma misstag.
Du kommer väl ihåg vad du har skrivit?

Johan86
2006-03-28, 20:42
när sökfunktionen kommert tillbaka så är allt gott igen :)

Allan
2006-03-28, 20:43
Allan, är det du som tar bort mina inlägg?
Det är väll fan klart det blir dålig stämning på kolo med såna här moderatorer, vissa verkar inte ens ha slutat använda blöja och napp.

Fnys. Vilka inlägg? Om vi plockar bort inlägg är det för att de är olämpliga (pundiga. dumma, elaka) och då borde medlemmarna begripa det. Begriper de inte det kanske de inte ska vara här.

Edit// Hittade just ett av dina "bortplockade" inlägg.... Nå, jag ska citera mig själv från tråden "Saker vi inte vill se på Kolozzeum..."


* Trådar där man tror att dambyggning ska bedömas från nåt skönhetsperspektiv. Vill man göra det får man tänka sig för - argument av typen "fy fan vad äckligt" kan ni behålla för er själva...



allan

Sonny
2006-03-28, 20:50
Om man får sina inlägg raderade så finns det med all säkerhet en anledning till det.Jörgen, jag antar att det var du som tog bort mitt inlägg i Pauline tråden. Får man fråga, av ren nyfikenhet, varför?

Allan
2006-03-28, 20:51
Jörgen, jag antar att det var du som tog bort mitt inlägg i Pauline tråden. Får man fråga, av ren nyfikenhet, varför?


Du har glömt bort Reportknappen. Du har glömt bort PMfunktionen också????


allan

Sonny
2006-03-28, 20:51
Du har glömt bort Reportknappen. Du har glömt bort PMfunktionen också????


allanTydligen, my bad.

King Grub
2006-03-28, 20:53
Då borde de också säga varför de tar bort inläggen, så man inte upprepar samma misstag.

Läs medlemsreglerna. Det har du antagligen inte gjort förut.

"Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler."

Där står också vad du inte bör göra/skriva, så slipper du få inlägg borttagna...

SchiVen
2006-03-28, 21:00
pundiga inlägg

allan


Vad menas med det ?

Hardcore_pb
2006-03-28, 21:11
Vad menas med det ?

allmänt idiotiska inlägg... *screwy*

/Hardc...

HenrY
2006-03-28, 21:21
Men god damnit! Where da fuck is all the love??!

Jorgen
2006-03-28, 21:21
Men god damnit! Where da fuck is all the love??!
Puss.

HenrY
2006-03-28, 21:23
Puss.

Puss tillbax på dej el Jörgo! :love: :cheers:

Daniel Mattusch
2006-03-28, 21:27
Tycker alla regler är flummiga och massa med dubbelmoral kors och tvärs på detta forum. Även medlemmar som backar upp varandra mot andra fast de själva (ibland) inte har en susning om vad de snackar om.

Nu fick jag det sagt.


Exempel på flummig regel:
Man får t ex inte säga att en bodybuildertjej ser manlig ut och inte ser tilltalande ut rent sexuellt eller hur man vill se det. (Offseaseon eller i tävlingssammanhang)

Däremot kan man vräka ut sig vad man vill om tjejer inom andra idrotter eller vardagliga sammanhang, t ex styrkelyftstjejer. Har för mig att det var många "dumma" kommentarer om Becca Swansson(felstavat?) i någon tråd.

Jag kan personligen tycka båda parterna ser ut som men och skriva det i vardera tråd men konsekvenserna blir betydligt större så fort det handlar om byggningstjejer.

Vad spelar det för roll vilken idrott de sysslar med, person som person, fysik som fysik?

Sedan förstår jag självklart att om man lägger upp en tråd med bilder på en byggartjej så skall man ta ställning till hennes fysik inom idrotten och inte hur vidare personen ser bra ut sexuellt eller inte. Sådana kommentarer blir bara transportsträckor för väntan på ett intressant inlägg om t ex fysiken när jag läser trådar.

Sätter man upp regler borde de följas på alla stadium, det är min åsikt.

Nu verkar det dock som reglerna är skrivna för just byggartjejer men då borde de skrivas om.