handdator

Visa fullständig version : Slut (det svenska ordet)


scythe
2006-03-27, 17:37
Vet inte vad det här ger någon på forumet, men jag måste bara skriva nån skit...
Tjejen och jag gjorde slut idag efter 1 ½ år. Det suger, för coolare tjej får man leta efter. Det skiljer tre år på oss och båda har väl vetat att det kommer bli skumt när hon tar studenten, och saker har bara känts allmänt kass på sistone...
äääähk
Jag vet att detta var bra, och innerst inne så som jag ville ha det, men fyyfaan vad det svider just nu. Nä, dra åt helvete på en trehjuling med kötthjul!

hej

nemd
2006-03-27, 17:41
Fan tråkigt att höra. Men det löser sig nog ska du se. Du kommer hitta nån brud som du gillar massor igen. Men visst hon kommer nog alltid finnas kvar i ditt huvud. Men bra är väl det egentligen för du var ju inte ihop med henne utan anledning.

Ring en kompis och hyr en rolig rulle.. :)

Slartibartfast
2006-03-27, 17:41
HA! Jag tänkte på (teh) slut innan du ändrade rubriken.

Vet att det svider nu, men det är ändå en välsignelse. Att vara tillsammans med en tjej man inte vill vara med är destruktivt för alla.

Kwon
2006-03-27, 17:51
Trist när sådant händer, men jag brukar kunna tänka (efter ett tag) att det var lika bra det som hände.

Inte lätt att tänka positivt när det nyss hänt dock, så jag lider med dig men hoppas att du snart hittar en ny/bättre partner för dig! :thumbup:

Finns inget annat att göra.

Omge dig med positiva saker, vänner som ger dig stöd så fort du känner att du orkar!

Take your time and recuperate.

TheLoser
2006-03-27, 17:56
Ät pojk! Ät! Mat är alltid bästa medicinen.
För övrigt, var hon 3 år äldre eller du?

//TheLoser

scythe
2006-03-27, 17:59
Tack, folk.

Jo, det kommer att bli bättre, och vi ska fortsätta umgås som kompisar, så jag kommer ju inte att "förlora" henne.
Jag är bara en väldigt sentimental människa och jag har blir lätt fäst vid andra människor, så en del av problemet ligger väl där.

scythe
2006-03-27, 18:00
Ät pojk! Ät! Mat är alltid bästa medicinen.
För övrigt, var hon 3 år äldre eller du?

//TheLoser
Haha, ja, jag får väl trycka en pizza när jag får tillbaks matlusten.
Jag är tre år äldre.

Achryl
2006-03-27, 18:05
Nu kan du träningen låta fullständigt ta över mentalt! Det var så jag gjorde, det funkade utmärkt, lindrar bra.

hum
2006-03-27, 18:27
Tog slut med tjejen i helgen. Har bråkat massor den senaste tiden och haft "sista försöket" minst en gång i veckan, så det var väl lika bra. Ensamt är det dock. Fyfan. Det är svårt att gå från i princip ständigt umgänge till att vara ensam mestadels av fritiden!

fintelligens
2006-03-27, 18:39
Kom till vallen så kan oskis massera dig? :)