handdator

Visa fullständig version : Stina Bodén!


userfriendly
2006-03-27, 16:47
www.stinaboden.se

coool och snygg brud! :hbang:

Pinglan
2006-03-27, 16:49
Jag håller med dig http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=65773 :D

Som sagt var, vilken fysik den tjejen har :bow: :bow:

hejhopp
2006-03-27, 17:05
Tävlar hon i BB?

Inte för att vara taskig mot Stina nu men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det där är snyggt.

userfriendly
2006-03-27, 17:06
du har antaligen läst för mkt slitz :D

Fultjack
2006-03-27, 17:07
Tävlar hon i BB?

Inte för att vara taskig mot Stina nu men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det där är snyggt.

jo hon tävlar i BB, bara en tävling hittils tror jag (luciapokalen,som hon vann)
och ja det är snyggt

Mass-Tech
2006-03-27, 17:07
Tävlar hon i BB?

Inte för att vara taskig mot Stina nu men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det där är snyggt.
Jag tyckte det var snyggt.

hahavaffan
2006-03-27, 17:12
Jag tyckte det var snyggt.Faktiskt jag med, även om jag brukar ha svårt för krampiga tjejer.

toreld
2006-03-27, 17:12
Inte för att vara taskig mot Stina nu men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det där är snyggt.

och vad har det med saken att göra?

Larsson
2006-03-27, 17:14
Riktigt snygg fysik har hon. Sen att hon har ett fördelaktigt utseende gör inte saken sämre.

Slartibartfast
2006-03-27, 17:17
Snygg? Njä, hade nog inte tackat nej till lite oljebrottning.

Kwon
2006-03-27, 17:35
Tycker Pinglan har bättre fysik imho! :thumbup:

Slartibartfast
2006-03-27, 17:36
Tycker Pinglan har bättre fysik imho! :thumbup:

Absolut. :bow:

Hade gärna sett pinglan i ett par ljusa jeans. :naughty:

mini
2006-03-27, 17:53
Stina är redan superbra, och kommer förmodligen bli en byggargudinna. Hennes ben är inte av denna världen. En av mina förebilder. :bow:

Cerberus
2006-03-27, 17:55
Stina är otroligt grym, sen är hon sjukt snygg också ;)

Sonny
2006-03-27, 18:26
Snygg var hon väll knappast men det hör inte hit. Grym fysik :thumbup:

Perscitus
2006-03-27, 18:35
Vad är det här pratet om snygg? Många som hamnat i fel tråd eller? :confused: *rolleyes* För att hålla sig till saken har hon en mycket beundransvärd fysik i mina ögon!

HenrY
2006-03-27, 18:39
Absolut. :bow:

Hade gärna sett pinglan i ett par ljusa jeans. :naughty:

Eller varför inte Utan ett par ljusa jeans? :naughty:

Tycker bruden hade en mycket snygg fysik, samt såg bra ut!:)

Jorgen
2006-03-27, 18:43
Stina har redan en mycket bra fysik. Men ge henne några år till så kommer det att bli riktigt jäkla bra.

Jay-Z
2006-03-27, 18:49
Grym fysik med enastående ben. :thumbup:

slappe
2006-03-27, 18:52
Vad är det här pratet om snygg? Många som hamnat i fel tråd eller? :confused: *rolleyes* För att hålla sig till saken har hon en mycket beundransvärd fysik i mina ögon!

Tja kanske för att trådskaparen skrev just "snygg brud!"...

Mental
2006-03-27, 18:55
http://www.stinaboden.se/imgs/bridge/images/StinaBoden_bridge_6.jpg

:naughty:

Me like!

HenrY
2006-03-27, 18:56
http://www.stinaboden.se/imgs/bridge/images/StinaBoden_bridge_6.jpg

:naughty:

Me like!

x2 :naughty: Now that is some tight ass! *kissass*

mini
2006-03-27, 19:00
För helvete HenrY, stoppa tillbaka tungan i munnen och snorren i byxorna. Det sprätter kanske lite väl mycket pubertetshormoner runt dig nu.

HenrY
2006-03-27, 19:01
För helvete HenrY, stoppa tillbaka tungan i munnen och snorren i byxorna. Det sprätter kanske lite väl mycket pubertetshormoner runt dig nu.

Äääh tyst me dej jefla kerring! *popcorn*

mini
2006-03-27, 19:05
Äääh tyst me dej jefla kerring! *popcorn*
Imponerande comeback. Grattis. Är du säker på att du vill fortsätta skriva i tråden?

Piranha
2006-03-27, 19:10
Stina är kanon, hoppas hon kan behålla symmertrin om hon växer på sig.

Sonny
2006-03-27, 19:11
För helvete HenrY, stoppa tillbaka tungan i munnen och snorren i byxorna. Det sprätter kanske lite väl mycket pubertetshormoner runt dig nu. :laugh:

HenrY
2006-03-27, 19:12
Imponerande comeback. Grattis. Är du säker på att du vill fortsätta skriva i tråden?

Oväntat humör. Är du säker på att du vill fortsätta va en sån surkärring som inte verkar fått någe på 10 år?

mini
2006-03-27, 19:13
Oväntat humör. Är du säker på att du vill fortsätta va en sån surkärring som inte verkar fått någe på 10 år?
Ja.

skaparn
2006-03-27, 19:16
Stina är redan superbra, och kommer förmodligen bli en byggargudinna. Hennes ben är inte av denna världen. En av mina förebilder. :bow:

Lustigt, hade just tänkt skriva ett inlägg och säga att hennes ben påminde om mina egna, jag hade inte klarat ett blindtest. På riktigt.

zanzi
2006-03-27, 19:16
Någon som sitter inne med bilder på hennes ben? Tycker inte man ser några linjer alls på dom som finns på hennes sida.

mini
2006-03-27, 19:17
Lustigt, hade just tänkt skriva ett inlägg och säga att hennes ben påminde om mina egna, jag hade inte klarat ett blindtest. På riktigt.
Nästa Kolloträff tränar du i hotpants?

skaparn
2006-03-27, 19:23
Nästa Kolloträff tränar du i hotpants?

Lätt! Ännu hellre något kortare så det syns vilka släta ben jag har. Åhhh.. längtar till sommarens vaxning.

Pinglan
2006-03-27, 19:44
Någon som sitter inne med bilder på hennes ben? Tycker inte man ser några linjer alls på dom som finns på hennes sida.
I senaste Body-numret finns kalasbilder på hennes ben :thumbup:

Cerberus
2006-03-27, 20:57
http://www.stinaboden.se/imgs/bridge/images/StinaBoden_bridge_6.jpg

Var bor hon? Måste fria till henne :naughty:

Hon har mycket fin fysik...me like alot.

Nalfaren
2006-03-27, 21:09
Japp hon vann Luciapokalen viktklass -52
Riktigt grym fysik.

Hon va även med i BODY Open 2004, där hon också vann.

http://www.body.se/images/content/bodyopen/body_open_2005.jpg

Metal_boy_
2006-03-27, 21:41
Så äckligt
























fin jävla fysik!! Baksidan på hennes ben är sjukt imponerande! :naughty: åh felåt, jag mena :hbang: :bpump:

Bolio
2006-03-27, 21:43
Är hon kurd?

skaparn
2006-03-27, 22:00
Okej, efter lite grubblande (och de senaste bilderna) så kanske jag ska revidera mitt uttalande. Hennes ben är ungefär som mina, fast lite bättre.

Bolio
2006-03-27, 22:03
Alltså, jag tycker att hon är FETT snygg. Fett porrig. Och jag skiter i om man får tycka det eller inte. Bra fysik har hon väl också, dock inte speciellt muskler IMHO. Men snygg som fan är hon!

Slartibartfast
2006-03-27, 22:06
Alltså, jag tycker att hon är FETT snygg. Fett porrig. Och jag skiter i om man får tycka det eller inte. Bra fysik har hon väl också, dock inte speciellt muskler IMHO. Men snygg som fan är hon!

Ful frisyr. Men i övrigt så godkänner jag.

Bolio
2006-03-27, 22:07
Ful frisyr. Men i övrigt så godkänner jag.

Nja, alltså den är ju speciell och porrig på något sätt. Men visst, det kunde vara bättre!

Trance
2006-03-27, 22:09
"syberrymden" :(


Men bra fysik, gillar skarpt när den faktiskt ser hälsosam ut.

Helgon1
2006-03-27, 22:11
Jag är grymt avis. *respekt* :bow:

Dumleman
2006-03-27, 22:12
Jämför man Stina Bodéns dubbelbiceps framifrån med Pinglans avatar så ser ju Pinglan sju resor hårdare ut (imho) och det säger inte lite det *flex*.

mini
2006-03-27, 22:14
Å vad glad Stina skulle bli om hon visste att hon var godkänd av Kollos tyckarpanel. (Kanske skulle hon känna sig tvungen att ändra frisyr dock då mannen med trendigt utställda jeans dissat den.)

Big_Vik
2006-03-27, 22:14
Mycket bra :love:, men jag skulle vilja se lite mer hardcore träningsbilder á la tunga vikter, svett, blod och grimascher samt lite mindre flirt med kameran

Baan
2006-03-27, 22:15
Mycket bra :love:, men jag skulle vilja se lite mer hardcore träningsbilder á la tunga vikter, svett, blod och grimascher samt lite mindre flirt med kameran

ofta man ser det på byggare numera, särskilt dambyggare *grr*

HenrY
2006-03-27, 22:17
Å vad glad Stina skulle bli om hon visste att hon var godkänd av Kollos tyckarpanel. (Kanske skulle hon känna sig tvungen att ändra frisyr dock då mannen med trendigt utställda jeans dissat den.)

*HOST*Surkärring som inte fått någe på 10 år*HOST*
















:D

mini
2006-03-27, 22:19
*HOST*Surkärring som inte fått någe på 10 år*HOST*

Well, jag har åtminstone faktiskt fått något.

olle lindblad
2006-03-27, 22:20
Grymt bra!

Trance
2006-03-27, 22:23
Å vad glad Stina skulle bli om hon visste att hon var godkänd av Kollos tyckarpanel. (Kanske skulle hon känna sig tvungen att ändra frisyr dock då mannen med trendigt utställda jeans dissat den.)

Förlåt oss mini. Jag förstår att jag inte fick tycka hon vare sig var bra eller dålig. Kan du inte ge oss en mall så man vet vad man får skriva för omdöme?

HenrY
2006-03-27, 22:25
Well, jag har åtminstone faktiskt fått något.

oooo, då ere ännu värre.... :MrT: *innocent*

Baan
2006-03-27, 22:25
Å vad glad Stina skulle bli om hon visste att hon var godkänd av Kollos tyckarpanel. (Kanske skulle hon känna sig tvungen att ändra frisyr dock då mannen med trendigt utställda jeans dissat den.)

ja, herregud, folk vågar tycka något. ett större omg är på sin plats. O M G.

Metal_boy_
2006-03-27, 22:28
Är hon kurd?


Jag tänkte skriva nått dumt där, på skoj alltså. Men eftersom jag älskar dig så hade jag inte mage. :(

HenrY
2006-03-27, 22:29
Jag tänkte skriva nått dumt där, på skoj alltså. Men eftersom jag älskar dig så hade jag inte mage. :(

Har du amputerat bort den för att du älskar Bolio? :MrT:

mini
2006-03-27, 22:30
Förlåt oss mini. Jag förstår att jag inte fick tycka hon vare sig var bra eller dålig. Kan du inte ge oss en mall så man vet vad man får skriva för omdöme?
Alla får tycka vad de vill för mig, men jag tänker inte hålla käft när inte en enda tråd kan få behandla kvinnliga byggare främst som byggare utan primärt som kvinnor med allt vad det innebär av frisyrer och sexighet. Så för all del, fortsätt gärna tycka saker, men förvänta dig inte att det står helt oemotsagt.

H.Emanuel
2006-03-27, 22:35
Inte för att jag kan bedöma byggare om det så är kvinnor eller män, men det där är ju......helbra!

Cerberus
2006-03-27, 22:42
Alla får tycka vad de vill för mig, men jag tänker inte hålla käft när inte en enda tråd kan få behandla kvinnliga byggare främst som byggare utan primärt som kvinnor med allt vad det innebär av frisyrer och sexighet. Så för all del, fortsätt gärna tycka saker, men förvänta dig inte att det står helt oemotsagt.

varför denna attityd??

Snake
2006-03-27, 22:42
Alla får tycka vad de vill för mig, men jag tänker inte hålla käft när inte en enda tråd kan få behandla kvinnliga byggare främst som byggare utan primärt som kvinnor med allt vad det innebär av frisyrer och sexighet. Så för all del, fortsätt gärna tycka saker, men förvänta dig inte att det står helt oemotsagt.

Att du orkar!

Metal_boy_
2006-03-27, 22:43
Inte för att jag kan bedöma byggare om det så är kvinnor eller män, men det där är ju......helbra!


Man dömmer så gott man kan, det är nog inte många proffsdomare här inne :)

mini
2006-03-27, 22:45
varför denna attityd??
Vilken attityd? Försvaret av dambyggare som byggare? Du tycker att det är konstigt?
Att du orkar!
Jag har mycket fritid och gillar dambyggning?

skaparn
2006-03-27, 22:50
Att du orkar!

Så! Då går det inte längre att bli fånigast i tråden, eftersom Snake kom med ett "att du orkar" - det kanske mest patetiska man kan säga på ett diskussionsforum.

mini
2006-03-27, 22:51
Så! Då går det inte längre att bli fånigast i tråden, eftersom Snake kom med ett "att du orkar" - det kanske mest patetiska man kan säga på ett diskussionsforum.
Om du skulle slänga upp en bild på dina vinterben skulle du kanske kunna konkurrera om titeln?

H.Emanuel
2006-03-27, 22:52
Så! Då går det inte längre att bli fånigast i tråden, eftersom Snake kom med ett "att du orkar" - det kanske mest patetiska man kan säga på ett diskussionsforum.
:D

Bolio
2006-03-27, 22:52
Hon orkar för att hon har rätt och för att ni gör bäst i att sluta bråka med henne. Jag var lite sarkastisk när jag skrev så som jag gjorde. Personligen är jag inte så imponerad av Stina som byggare - jag tycker att hon gott kunde lägga på sig några till kilogram muskler och bli lite hårdare. Men hon är fin som kvinna. Och det säger jag med en helt annan attityd än er. Ni är bara dumma i huvudet och saknar allt vad respekt heter. Självklart får ni inte någon respekt tillbaka av mini, vad hade ni förväntat er egentligen? Hon är mentalt (och förmodligen i många avseenden också fysiskt) starkare och mer intellektuellt begåvad än vad ni är, så ni ska inte bli alltför förvånade över att hon knäcker er... Det är nämligen en naturlag.

skaparn
2006-03-27, 22:53
Om du skulle slänga upp en bild på dina vinterben skulle du kanske kunna konkurrera om titeln?


Jag känner en nästan oemotståndligt lockelse att försöka...

H.Emanuel
2006-03-27, 22:54
Jag känner en nästan oemotståndligt lockelse att försöka...
Please?

Snake
2006-03-27, 22:57
Så! Då går det inte längre att bli fånigast i tråden, eftersom Snake kom med ett "att du orkar" - det kanske mest patetiska man kan säga på ett diskussionsforum.


Vadå patetiskt? Jag förstår ärligt talat inte hur hon orkar bry sig, varje tråd ser ut så här och mini är självutnämnd BB-polis som försöker styra upp i mansträsket.

Baan
2006-03-27, 23:00
Vadå patetiskt? Jag förstår ärligt talat inte hur hon orkar bry sig, varje tråd ser ut så här och mini är självutnämnd BB-polis som försöker styra upp i mansträsket.

Ändå väldigt chockerande att på ett forum med 99% manliga medlemmar varav 75% testosteronstinna så vågar någon snacka om tjejer ur en parningssynpunkt!

Dumleman
2006-03-27, 23:01
Vadå patetiskt? Jag förstår ärligt talat inte hur hon orkar bry sig, varje tråd ser ut så här och mini är självutnämnd BB-polis som försöker styra upp i mansträsket.
Orsak - verkan?

mini
2006-03-27, 23:03
Ändå väldigt chockerande att på ett forum med 99% manliga medlemmar varav 75% testosteronstinna så vågar någon snacka om tjejer ur en parningssynpunkt!
Chockerande? Inte ett dugg. Tråkigt och förutsägbart? Absolut.

H.Emanuel
2006-03-27, 23:09
Chockerande? Inte ett dugg. Tråkigt och förutsägbart? Absolut.
Bra Mini! Hit them hard

Bolio
2006-03-27, 23:10
Jag tycker att det är osexigt som fan med BB-tjejer. Jag tänder knappt på deffade fitnesstjejer. Jag gillar vanliga tjejer. Och då snackar jag om vad jag vill mysa med framför TV-soffan och stoppa in min penis i. Saken råkar av en viss, för mig okänd anledning bara vara den att jag inte heller vill stoppa in min penis i manliga byggare eller mysa med dem framför TV-soffan. Därför bedömer jag kvinnliga byggare - och jag nu bedömer dem ur ett byggarperspektiv - efter samma kriterier som jag bedömer en manlig byggare. När ni tittar på kvinnor som hoppar höjdhopp, tänker ni på hur deras bröst gungar eller vilken idrottsprestation de faktiskt åstadkommer? Ifall ni inte respekterar tjejer som idrottskvinnor är det okej för min del, men tro inte för fem öre att vi som faktiskt gör det tänker respektera er heller.

The_blade
2006-03-27, 23:11
sjukt ni går fan offtopic i alla trådar på detta forum *whatever*

Cerberus
2006-03-27, 23:45
sjukt ni går fan offtopic i alla trådar på detta forum *whatever*

det är bara för att vissa medlemmar tycker om att röra om i trådar, inget namn nämnt. *screwy*

Okej så vi får bara bedöma Stina som byggare och inget annat för annars blir någon sur o grinig, ja Stina har en grym fysik. Den är symmetrisk och välskulpterad.

Vad jag tycker om kvinnobyggning med mer muskler än så behåller jag för mig själv.

Tigerkotten
2006-03-27, 23:50
sjukt ni går fan offtopic i alla trådar på detta forum *whatever*

Sker ofta ja, om det fanns flera kategorier som medlemsbilder så hade nog detta snack försvunnit mycket tror jag. Då tror jag folk hade bedömt musklerna mera iaf, och om man nu inte gjorde det så hade man kunnat rensa enklare. Då detta är trots allt ett _allmänt_ forum tråden ligger i.

Metal_boy_
2006-03-28, 00:01
Om du skulle slänga upp en bild på dina vinterben skulle du kanske kunna konkurrera om titeln?


:laugh: Är du på hugget idag gumman?

Bolio
2006-03-28, 00:04
Lägg ner Metal. Bete dig förfan. Sluta kalla henne för gumman och sluta snacka om att du ska pussa Tolkias innanlår. Just stop it.

Kwon
2006-03-28, 00:10
sjukt ni går fan offtopic i alla trådar på detta forum *whatever*

Folk e grymt sura denna vecka. Tjafsar om allt!

Det går över och snart kommer kärleken tillbaka igen! :thumbup:

Metal_boy_
2006-03-28, 00:21
Lägg ner Metal. Bete dig förfan. Sluta kalla henne för gumman och sluta snacka om att du ska pussa Tolkias innanlår. Just stop it.


Vad är det för fel på gumman? mini är väl kvinna nog att säga ifrån själv om det skulle vara ett opassande ordval.

Att jag sa puss i ljumsken till Tolkia? Herregud bolio, tänk på vad du själv brukar anspela på till den kvinnliga eliten här på kolozzeum, det är totalt harmlöst i gämförelse.

Nu vet jag att du är svartsjuk av dig och ville se hur stor makt du har på mig, men du vet ju att du är min nr1 oavsett.

Zlin
2006-03-28, 00:21
Vadå patetiskt? Jag förstår ärligt talat inte hur hon orkar bry sig, varje tråd ser ut så här och mini är självutnämnd BB-polis som försöker styra upp i mansträsket.

Det kanske behövs styras upp lite också? Jag tänker nu tillåta mig själv att gå offtopic, men tråden var ju körd redan för några sidor sedan, så wtf liksom.

Å ena sidan sitter folk och klagar över att det är för få tjejer som tränar hårt, få tjejer som vågar ta för sig etc etc etc. Å andra, så sitter det någon slags självutnämnd jury som av någon konstig anledning har fått rätten att klaga på allt ifrån målning av naglar och personens frisyr till huruvida personen är knullbar eller inte. Det är i min mening inte så konstigt att mini lackar ur. Hon är saklig i sina kommentarer, men blir besvarad med häcklerier. Hade ni verkligen sagt sådär i verkliga livet? Jag hade blivit fly förbannad om jag blivit bemött så på riktigt, varför skall toleransnivån höjas bara för att det sker på ett internetforum?

Jag måste förresten hålla med bolio; Metal_boy_, du går faktiskt över gränsen ibland.

Bolio
2006-03-28, 01:34
Tack Zlin.

Metal_boy_
2006-03-28, 02:34
Det kanske behövs styras upp lite också? Jag tänker nu tillåta mig själv att gå offtopic, men tråden var ju körd redan för några sidor sedan, så wtf liksom.

Å ena sidan sitter folk och klagar över att det är för få tjejer som tränar hårt, få tjejer som vågar ta för sig etc etc etc. Å andra, så sitter det någon slags självutnämnd jury som av någon konstig anledning har fått rätten att klaga på allt ifrån målning av naglar och personens frisyr till huruvida personen är knullbar eller inte. Det är i min mening inte så konstigt att mini lackar ur. Hon är saklig i sina kommentarer, men blir besvarad med häcklerier. Hade ni verkligen sagt sådär i verkliga livet? Jag hade blivit fly förbannad om jag blivit bemött så på riktigt, varför skall toleransnivån höjas bara för att det sker på ett internetforum?

Jag måste förresten hålla med bolio; Metal_boy_, du går faktiskt över gränsen ibland.


Ja det gör jag men det här hörde knappast till dom fallen enligt mig. Sluta va slyna.

Trance
2006-03-28, 03:40
Ja det gör jag men det här hörde knappast till dom fallen enligt mig. Sluta va slyna.

Jo, du är skabbig.

Metal_boy_
2006-03-28, 04:11
Jo, du är skabbig.


Oj. Trance tar ton. Blev du så upphetsad på Jolten du drack?

Skabbig, herregud.

Trance
2006-03-28, 08:25
Oj. Trance tar ton. Blev du så upphetsad på Jolten du drack?

Skabbig, herregud.

Jolt är inte gott. Men jo, skabbig är du nog. I vissa fall är du det allt iallfall.

skaparn
2006-03-28, 08:38
Herregud bolio, tänk på vad du själv brukar anspela på till den kvinnliga eliten här på kolozzeum, det är totalt harmlöst i gämförelse.

Jag tror ordet du söker är finess, något bolio har, och du saknar.

Hades
2006-03-28, 08:39
Men snälla ni. Om trådskaparen skriver "snygg brud" så tycker åtminstone jag att det borde vara fritt fram att skriva "nej, hon är inte snygg". Man har ju redan från början satt standarden för tråden och förklarat att tråden kommer handla om utseende från ett snygghetsperspektiv.

mini
2006-03-28, 08:44
Men snälla ni. Om trådskaparen skriver "snygg brud" så tycker åtminstone jag att det borde vara fritt fram att skriva "nej, hon är inte snygg". Man har ju redan från början satt standarden för tråden och förklarat att tråden kommer handla om utseende från ett snygghetsperspektiv.
Japp, då sågar vi User också medan vi håller på. Dumt skrivet i inledningsposten. Däremot gissar jag att det är sprunget ur obetänksamhet. Jag vet att User inte är den som tycker att byggartjejer ska bedömas efter sexighetsparametrar.

Pingu
2006-03-28, 09:38
Men snälla ni. Om trådskaparen skriver "snygg brud" så tycker åtminstone jag att det borde vara fritt fram att skriva "nej, hon är inte snygg". Man har ju redan från början satt standarden för tråden och förklarat att tråden kommer handla om utseende från ett snygghetsperspektiv.

Håller med

mathor
2006-03-28, 09:50
Men snälla ni. Om trådskaparen skriver "snygg brud" så tycker åtminstone jag att det borde vara fritt fram att skriva "nej, hon är inte snygg". Man har ju redan från början satt standarden för tråden och förklarat att tråden kommer handla om utseende från ett snygghetsperspektiv.


Jag reagerade också på att åsiktspolisen verkade lite hycklande.

Grahn
2006-03-28, 09:51
Men snälla ni. Om trådskaparen skriver "snygg brud" så tycker åtminstone jag att det borde vara fritt fram att skriva "nej, hon är inte snygg". Man har ju redan från början satt standarden för tråden och förklarat att tråden kommer handla om utseende från ett snygghetsperspektiv.

Mjo det var väl kanske inte så smart, men det är ju märkligt att folk aldrig tröttnar på att skriva ner folks utseende eller lär sig att vi inte gillar sånt här iofs.

Det är ju faktiskt en person som inte själv ombett att få sitt utseende bedömt av kolo som är målet. En person som faktiskt skulle kunna tänkas titta in och ta illa upp.

Hades
2006-03-28, 09:56
Det är ju faktiskt en person som inte själv ombett att få sitt utseende bedömt av kolo som är målet. En person som faktiskt skulle kunna tänkas titta in och ta illa upp.
Om man lägger ut bilder på sig själv i tajta jeans på nätet så kan man nog räkna ut innan vilka kommentarer man kommer få.

Men visst är det tröttsamt att det är likadant i alla seriösa trådar om byggande kvinnor. I det här fallet tycker jag dock inte att det var det minsta konstigt att folk kommenterade hennes utseende ur ett annat perspektiv än byggning.

Klo
2006-03-28, 10:01
Som sagt var, vilken fysik den tjejen har :bow:

Hon är grym!

Men frågan är om inte du skulle kunna ge henne en match *flex*
Skit i tråkig sl och på med brunkräm å olja istället :whipped:

Grahn
2006-03-28, 10:06
Om man lägger ut bilder på sig själv i tajta jeans på nätet så kan man nog räkna ut innan vilka kommentarer man kommer få.

Sant, men det gör det i sig är ju inte något positivt. Att skriva något på ett forum är ju inte riktigt detsamma som att säga något till en poolare. Det står ju där i cyberrymden ett bra tag.

Men visst är det tröttsamt att det är likadant i alla seriösa trådar om byggande kvinnor. I det här fallet tycker jag dock inte att det var det minsta konstigt att folk kommenterade hennes utseende ur ett annat perspektiv än byggning.

Väldigt tröttsamt och ja detta var inte ett klockrent exempel pga trådstartarens ordval.

Slartibartfast
2006-03-28, 10:20
Tycker fortfarande hennes frisyr kunde förbättras. Det kan ju bli poängavdrag på tävling. Ska ta och maila henne om det. Ska se ifall jag får fram ett mail åt Cutler också angående samma sak.

Mini, är Stina din bästa kompis? Eller syrra?

Pinglan
2006-03-28, 12:01
Stina är medlem på Kolo så pass upp för att säga saker som ni inte vågar stå för vid en konfrontation ;) http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=3308

Å andra sidan är hon nog inte så väldigt aktiv här utan håller snarare till på Body´s forum.

Klo: hade det inte varit för det fria programmet så hade det kanske funnits en möjlighet till att jag skulle kunna tänka mig att äntra bb-scenen någon gång.....men nu finns ju det fria programmet och då är det otänkbart :D

Zlin
2006-03-28, 12:43
Ja det gör jag men det här hörde knappast till dom fallen enligt mig. Sluta va slyna.

Oj! Ännu ett knäckande inlägg från dig. Skit också, jag har ingen bra comeback på "slyna".

Kamma dig, va. Du knäcker ju dig själv. Jag håller helt och fullt med skaparn om att det verkar tio ggr värre kommandes från dig än bolio. Hos bolio ser man ironi, det gör man inte hos dig alltid.

Pingu
2006-03-28, 13:09
Mjo det var väl kanske inte så smart, men det är ju märkligt att folk aldrig tröttnar på att skriva ner folks utseende eller lär sig att vi inte gillar sånt här iofs.

Det är ju faktiskt en person som inte själv ombett att få sitt utseende bedömt av kolo som är målet. En person som faktiskt skulle kunna tänkas titta in och ta illa upp.

Utsendet blir alltid bedömt och det verkar som att dom flesta tycker att det är ok att säga att någon är snygg men inte tvärtom, man kan säga till folk att dom är smala men inte tjocka. Tycker det luktar dubbelmoral

Grahn
2006-03-28, 13:11
Utsendet blir alltid bedömt och det verkar som att dom flesta tycker att det är ok att säga att någon är snygg men inte tvärtom, man kan säga till folk att dom är smala men inte tjocka. Tycker det luktar dubbelmoral

Vet inte hur det blir dubbelmoral? Att säga till någon att de är bra är positivt och personen blir gladare av att höra det. Att säga något negativt vill personen inte höra och därför kan man strunta i att säga det.

Dubbelmoral vore det om det var okej att säga att killar var fula men tabu att säga det om tjejer, fast ja den dubbelmoralen finns nog med.

Pingu
2006-03-28, 13:13
Vet inte hur det blir dubbelmoral? Att säga till någon att de är bra är positivt och personen blir gladare av att höra det. Att säga något negativt vill personen inte höra och därför kan man strunta i att säga det.

Dubbelmoral vore det om det var okej att säga att killar var fula men tabu att säga det om tjejer, fast ja den dubbelmoralen finns nog med.

Lägger man ut bilder på sig själv så måste man kunna ta kritik, både den goda och den dåliga.

Grahn
2006-03-28, 13:16
Lägger man ut bilder på sig själv så måste man kunna ta kritik, både den goda och den dåliga.

Javisst annars går det ju inte så bra.
Dock betyder ju inte detta att det inte är bristande respekt att sitta och spy ur sig negativa saker om personer som gjort detta.
Bara för att en person som gjort sig offentlig kan förvänta sig att höra otrevliga saker så betyder ju inte detta att det är bra att folk säger dem.

Du gillar säkert inte folk som snackar skit om andra heller, eller har jag fel?

mini
2006-03-28, 14:38
Tycker fortfarande hennes frisyr kunde förbättras. Det kan ju bli poängavdrag på tävling. Ska ta och maila henne om det. Ska se ifall jag får fram ett mail åt Cutler också angående samma sak.

Mini, är Stina din bästa kompis? Eller syrra?
Du kan ju alltid roa dig med att läsa reglerna för byggning, du verkar ha för mycket fritid. Leta på ifbb.com.
Och nej, jag känner inte Stina. Tyvärr. Why?

userfriendly
2006-03-28, 14:41
Japp, då sågar vi User också medan vi håller på. Dumt skrivet i inledningsposten. Däremot gissar jag att det är sprunget ur obetänksamhet. Jag vet att User inte är den som tycker att byggartjejer ska bedömas efter sexighetsparametrar.

tack mini för sågningen och försvaret :)

snygg brud... jaa jag tycker hon är snygg... men det var inte bara därför jag la upp tråden...
ni fattar säkert vad jag menar... *screwy*

va mer tänkt som en hylllningstråd än någon slags "är hon snygg?" tråd..
jag har redan sagt att hon e snygg o då ska tråden handla om hur bra hon är! :hbang: :devil:

Slartibartfast
2006-03-28, 14:46
Du kan ju alltid roa dig med att läsa reglerna för byggning, du verkar ha för mycket fritid. Leta på ifbb.com.


Jasså bedöms inte frillan i byggning? My bad. Då blandar jag med bodyfitness.

Och nej, jag känner inte Stina. Tyvärr. Why?

Jag tänkte bara att det hade förklarat varför du uppför dig som en katta som nån trampat på svansen bara för att man dissar hennes hår. Men jag antar att du har samma fristyr och att du lackar ur av den orsaken, no? Det växer ut.

Ps. det var riktigt lågt att attackera mina jeans tidigare i tråden. Mina brallor är min akilleshäl, jag kan inte försvara mig mot brall-angrepp. Som att gå efter ens morsa juh.

Slartibartfast
2006-03-28, 14:54
va mer tänkt som en hylllningstråd än någon slags "är hon snygg?" tråd..
jag har redan sagt att hon e snygg o då ska tråden handla om hur bra hon är! :hbang: :devil:

Nä, ett påstående att nån är snygg är en invit till argumentation. Det är som ett rött skynke för tjuren eller som en korvbuffé för finska metallarbetare.

Hade en kille satt upp en bild på Ruhl och sagt att han är snygg så hade det nog varit en och annan som hade haft en åsikt om det också. Hade han bara sagt "här är Ruhl, kommentera", så hade disussionen antagligen uteslutande handlat om Ruhls fysik.

userfriendly
2006-03-28, 14:56
*whatever*

mini
2006-03-28, 14:59
Jasså bedöms inte frillan i byggning? My bad. Då blandar jag med bodyfitness.
Å, ja, det är ju lätt hänt.


Jag tänkte bara att det hade förklarat varför du uppför dig som en katta som nån trampat på svansen bara för att man dissar hennes hår. Men jag antar att du har samma fristyr och att du lackar ur av den orsaken, no? Det växer ut.

Ps. det var riktigt lågt att attackera mina jeans tidigare i tråden. Mina brallor är min akilleshäl, jag kan inte försvara mig mot brall-angrepp. Som att gå efter ens morsa juh.
Jag gillar byggning. Jag ogillar att man (män) sällan kan ge fan i att bedöma en tjej efter hennes sexighet främst.
Och ja, man vinner ju tävlingar med den där frisyren, klart jag skaffat samma.

Bolio
2006-03-28, 15:04
*whatever*

Erkänn bara att han har rätt. Envisa kvinnovarelse. :D

Grahn
2006-03-28, 15:10
*whatever*

Nja han har rätt, det var dummt att skriva det om man sedan inte vill se det kommenterat i tråden.

lauria
2006-03-28, 15:28
coool och snygg brud!

Jo, enormt!!..Jag är grymt impad av denna tjej, vilken fysik!!

HenrY
2006-03-28, 15:52
Förövrigt, så borde väl det egentligen komma en "Upp med bättre bilder! Tråd låses till vidare."

*rolleyes*

Grippster
2006-03-28, 15:57
Grymm byggarfysik, men att hon är mumsig som satan gör inte saken sämre. :whipped:

Baan
2006-03-28, 16:29
Jag gillar byggning. Jag ogillar att man (män) sällan kan ge fan i att bedöma en tjej efter hennes sexighet främst.
Och ja, man vinner ju tävlingar med den där frisyren, klart jag skaffat samma.

Men alla kanske inte vill leka BB-domare, vissa vill kanske bedömma det mer... "jordnära"? te he he.

sissa
2006-03-28, 17:19
Om man lägger ut bilder på sig själv i tajta jeans på nätet så kan man nog räkna ut innan vilka kommentarer man kommer få.



Jag citerar detta eftersom jag funderade lite på det här med sexuella anspelningar, men inlägget är inte enbart riktat till dig.

När är en bild, i sig, sexuell? ( om den nu kan var det, i sig själv)
Jag menar sysslar man med byggning, och har en sida där man visar upp sig så vill man antagligen visa så mkt som möjligt av sin kropp? Ibland känns det lite som att är man tjej så ska man helst posera i mormors mamelucker samt vara helt osminkad för att inte anspela på sex. Men den anspelningen är väl rätt mkt upp till den som glor? Menar en man är väl precis lika avklädd, har precis samma korthet på skortsen osv.

sissa
2006-03-28, 17:24
Alltså att man gör den associationen är väl inget konstigt ( män då främst),
att man inte bara ser det rent byggarmässigt, men att "anklaga" tjejerna, att det enbart och alltid är deras fel för att man är ju avklädd ( hur ska man annars visa sina muskler) det känns inte helt rätt.

Slartibartfast
2006-03-28, 17:28
Jag citerar detta eftersom jag funderade lite på det här med sexuella anspelningar, men inlägget är inte enbart riktat till dig.

När är en bild, i sig, sexuell? ( om den nu kan var det, i sig själv)
Jag menar sysslar man med byggning, och har en sida där man visar upp sig så vill man antagligen visa så mkt som möjligt av sin kropp? Ibland känns det lite som att är man tjej så ska man helst posera i mormors mamelucker samt vara helt osminkad för att inte anspela på sex. Men den anspelningen är väl rätt mkt upp till den som glor? Menar en man är väl precis lika avklädd, har precis samma korthet på skortsen osv.

För mig är ett par ben sexigare med ett par snygga tajta brallor på, än helt bara. Så graden av avklädnad är irrelevant för sexigheten.

Män är också överlag betydligt mera visuellt styrda än kvinnor när det gäller sex.

Baan
2006-03-28, 17:56
Alltså att man gör den associationen är väl inget konstigt ( män då främst),
att man inte bara ser det rent byggarmässigt, men att "anklaga" tjejerna, att det enbart och alltid är deras fel för att man är ju avklädd ( hur ska man annars visa sina muskler) det känns inte helt rätt.

vad kallar du den obligatoriska posen som hon kör där hon putar med rumpan? hade forumet varit befolkat av mestadels kvinnor så är jag säker på diskussionen hade varit omvänd

sohlin
2006-03-28, 18:35
Grym fysik!

Grippster
2006-03-28, 18:49
Är det automatiskt något negativt med att anspela på sex, och isåfall varför?
Om min första reaktion på hennes bilder är att hon är läcker, är det så konstigt? Jag kan ju knappast få en uppfattning om hennes intelligens eller personlighet från en bild.



Jag citerar detta eftersom jag funderade lite på det här med sexuella anspelningar, men inlägget är inte enbart riktat till dig.

När är en bild, i sig, sexuell? ( om den nu kan var det, i sig själv)
Jag menar sysslar man med byggning, och har en sida där man visar upp sig så vill man antagligen visa så mkt som möjligt av sin kropp? Ibland känns det lite som att är man tjej så ska man helst posera i mormors mamelucker samt vara helt osminkad för att inte anspela på sex. Men den anspelningen är väl rätt mkt upp till den som glor? Menar en man är väl precis lika avklädd, har precis samma korthet på skortsen osv.

Cilia
2006-03-28, 19:18
Är det automatiskt något negativt med att anspela på sex, och isåfall varför?
Om min första reaktion på hennes bilder är att hon är läcker, är det så konstigt? Jag kan ju knappast få en uppfattning om hennes intelligens eller personlighet från en bild.
naturligvis inte men man måste ju se till sammanhanget
om du söker ett jobb som t ex bankman så vill ju inte du att dom ska bedömma din sexuella utstrålning utan din kompetens som bankman.

Om man tävlar i BB vill man bli bedömd så och inte som en porrstjärna.

Slartibartfast
2006-03-28, 19:27
Om man tävlar i BB vill man bli bedömd så och inte som en porrstjärna.

Då ska man nog som kvinna hålla sig till att visa upp bilder på de obligatoriska poserna i lämplig utstyrsel. Direkt bilderna är mera "vardagliga" slutar man se henne som en byggare och börjar se henne som en väldigt tajt brud istället ---> stånd.

Så är det. I don't make the rules.

Grippster
2006-03-28, 19:32
Tjejer är snygga (dom flesta), ett stånd (ens eget) är väldigt sällan ivägen. Jag förstår fortfarande inte problemet

Då ska man nog som kvinna hålla sig till att visa upp bilder på de obligatoriska poserna i lämplig utstyrsel. Direkt bilderna är mera "vardagliga" slutar man se henne som en byggare och börjar se henne som en väldigt tajt brud istället ---> stånd.

Så är det. I don't make the rules.

Slartibartfast
2006-03-28, 19:34
Tjejer är snygga (dom flesta), ett stånd (ens eget) är väldigt sällan ivägen. Jag förstår fortfarande inte problemet

Du är på min sida. Jag ser inte heller problematiken.

sissa
2006-03-28, 19:34
Är det automatiskt något negativt med att anspela på sex, och isåfall varför?
Om min första reaktion på hennes bilder är att hon är läcker, är det så konstigt? Jag kan ju knappast få en uppfattning om hennes intelligens eller personlighet från en bild.


Om den primära avsikten inte är att bli bedömd snygghets eller sexighetsmässigt så hade jag sett det som en negativ grej om feedbacken hade beståt av sådana typer av kommentarer ja.

Och nej, jag ser inte din reaktion som konstig. Jag ser inte det som konstigt att man inte enbart tittar på kvinnor rent muskelbyggarmässigt.

Kwon
2006-03-28, 19:36
Och nej, jag ser inte din reaktion som konstig. Jag ser inte det som konstigt att man inte enbart tittar på kvinnor rent muskelbyggarmässigt.

Jag ser det som naturligt.

Cilia
2006-03-28, 19:37
Du är på min sida. Jag ser inte heller problematiken.
vad ska du med ett stånd till?
du vill ju ändå inte ha sex!

sissa
2006-03-28, 19:38
För mig är ett par ben sexigare med ett par snygga tajta brallor på, än helt bara. Så graden av avklädnad är irrelevant för sexigheten.



Oki. Jag funderade mest kring när är man som kvinna sexuell, när övergår byggarbilder till att bli mer eller mindre porrbilder? Var går gränsen. Jag fick en känsla av att gränsen är snävare om man är kvinna. Jag vet inte, men tror det. För närvarande :)

Män är också överlag betydligt mera visuellt styrda än kvinnor när det gäller sex.

Det ligger nog nåt i det.

sissa
2006-03-28, 19:39
Jag ser det som naturligt.


Ja, det är inget konstigt iallafall. Men måste man absolut delge personen i fråga sina tankar och åsikter i frågan?

Slartibartfast
2006-03-28, 19:40
vad ska du med ett stånd till?
du vill ju ändå inte ha sex!

Stånd är en automatisk respons. Sex är det inte.

Baan
2006-03-28, 19:43
Oki. Jag funderade mest kring när är man som kvinna sexuell, när övergår byggarbilder till att bli mer eller mindre porrbilder? Var går gränsen. Jag fick en känsla av att gränsen är snävare om man är kvinna. Jag vet inte, men tror det. För närvarande :)


Det är väl upp till var och en, vi kanske behöver en ISO-standard. Jag tror dock vi ganska lätt skulle kunna komma överens allihopa om vilken bild som spelar rätt hårt på det motsatta könet, och obligatoriska posebilder, träningsbilder eller vardagsbilder. Jag har uppfattningen att tränande tjejer har mer av dom här utmanande bilderna, men det är svårt att avgöra det som kille ändå, jag kanske missar dom utmanande signalerna manliga kroppsbyggare sänder ut på sina sidor ;)

sissa
2006-03-28, 19:45
vad kallar du den obligatoriska posen som hon kör där hon putar med rumpan?


Jag vet inte. Jag är inte direkt insatt i saken.

Har alla manliga byggare som har sidor på nätet enbart de obligatoriska poserna?

hade forumet varit befolkat av mestadels kvinnor så är jag säker på diskussionen hade varit omvänd

Okej. Är inte så säker på det. Jag tror att det fortfarande hade varit mest diskussion om kvinnors kroppar. Kanske på ett annat sätt. Eller inte!

Slartibartfast
2006-03-28, 19:46
Oki. Jag funderade mest kring när är man som kvinna sexuell, när övergår byggarbilder till att bli mer eller mindre porrbilder? Var går gränsen. Jag fick en känsla av att gränsen är snävare om man är kvinna. Jag vet inte, men tror det. För närvarande :)


Det har främst att göra med vem bilden föreställer. Om tjejen är het så är det oväsentligt hur bilden är komponerad, hon är sexuell bara genom sin person.

Kwon
2006-03-28, 19:49
Ja, det är inget konstigt iallafall. Men måste man absolut delge personen i fråga sina tankar och åsikter i frågan?

Om man delger information med andra eller inte, DET min gode Sissa , är HELT upp till var och en! (dvs relativt till person)

Men reaktionen är naturlig.

Bara för att jag inte kanske orkar och skriver en post om det i den här tråden, så skall du veta att reaktionen finns där och är naturlig! :D

Jaja, lite info som kanske var intressant alt ointressant för dig. Så du vet vilka du har att göra med alltså. :D

Slartibartfast
2006-03-28, 19:51
Jag har uppfattningen att tränande tjejer har mer av dom här utmanande bilderna, men det är svårt att avgöra det som kille ändå, jag kanske missar dom utmanande signalerna manliga kroppsbyggare sänder ut på sina sidor ;)

Som jag tidigare skrev i tråden så är killar mera visuellt orienterade än tjejer (det är ett faktum, ni kan slå upp det. jag orkar inte) Det hade varit tämligen onödigt för killar att ligga och kråma sig på en björnfäll ifall målgruppen var tjejer och heterokillar. Vill man dra till sig homon så är det antagligen ett vinnande koncept.

Baan
2006-03-28, 19:51
Jag vet inte. Jag är inte direkt insatt i saken.

Har alla manliga byggare som har sidor på nätet enbart de obligatoriska poserna?


Som jag sa, jag har inte märkt av att manliga byggare skulle försöka se sexiga ut på sina sidor, men det är kanske jag som missar det totalt, många tränar ändå i ganska minimala kläder.


Okej. Är inte så säker på det. Jag tror att det fortfarande hade varit mest diskussion om kvinnors kroppar. Kanske på ett annat sätt. Eller inte!

Jag är säker på att någon i alla fall hade tyckt någon manlig byggare (eller fitnessprofil) ser ganska schysst ut, det har jag t o m sett här, där vi ändå har relativt få tjejer. Sen är det inte direkt en avsaknad av diskussion om manliga byggare, kan bli rätt heta diskussioner vem som är bättre mellan cutler/coleman, och vissa går ner i detalj och jämför fysikerna :D

Baan
2006-03-28, 19:53
Som jag tidigare skrev i tråden så är killar mera visuellt orienterade än tjejer (det är ett faktum, ni kan slå upp det. jag orkar inte) Det hade varit tämligen onödigt för killar att ligga och kråma sig på en björnfäll ifall målgruppen var tjejer och heterokillar. Vill man dra till sig homon så är det antagligen ett vinnande koncept.

Nej det jag säger är att eftersom man inte tänder på killar kanske man missar tydliga anspel på sex eller vad vet jag. Det är självklart att vi män konsumerar mer porr (eller någon lättare variant), knappast någon nyhet. Jag tror dock samhället formar oss så att det är nästan fint för en kille att uppskatta en lättklädd tjej men inte tvärtom.

sissa
2006-03-28, 19:57
Om man delger information med andra eller inte, DET min gode Sissa , är HELT upp till var och en! (dvs relativt till person)



Ja, visst är det det. Jag menade bara att bara för att tanken dyker upp så måste man inte vädra den tanken. Nu tänkte jag främst på till personen i fråga det gäller, ej dina polare eller dyl.

Kwon
2006-03-28, 19:58
Ja, visst är det det. Jag menade bara att bara för att tanken dyker upp så måste man inte vädra den tanken. Nu tänkte jag främst på till personen i fråga det gäller, ej dina polare eller dyl.

Men nu vet du iaf att det inte är så konstigt att tanken kan dyka upp :)

Fast det kunde du ana kanske :thumbup:

sissa
2006-03-28, 19:59
Det har främst att göra med vem bilden föreställer. Om tjejen är het så är det oväsentligt hur bilden är komponerad, hon är sexuell bara genom sin person.


Jag misstänkte det.

Det räcker med att vara kvinna alltså.
( Även en ohet sådan, för då anses man väl vara osexig typ? Samma mall även om man är ohet menar jag)

Trance
2006-03-28, 20:05
Jag misstänkte det.

Det räcker med att vara kvinna alltså.
( Även en ohet sådan, för då anses man väl vara osexig typ? Samma mall även om man är ohet menar jag)

Så när du tittar på en halvnaken kille så gör du absolut ingen som helst bedömning av fuckability som man säger?

sissa
2006-03-28, 20:15
Så när du tittar på en halvnaken kille så gör du absolut ingen som helst bedömning av fuckability som man säger?


Ingen som helst är kanske överdrivet att säga. Men inte är det mkt inte.
Och inte på samma sätt misstänker jag.

En porrtidning för kvinnor med nakna män i hade jag antagligen inte köpt.

Trance
2006-03-28, 20:18
Ingen som helst är kanske överdrivet att säga. Men inte är det mkt inte.
Och inte på samma sätt misstänker jag.

En porrtidning för kvinnor med nakna män i hade jag antagligen inte köpt.

Män kan säkert göra det mer, men den största skillnaden tror jag är att det finns en del män som alltid kommenterar det och dessa hörs rätt mycket. Det finns ju alltid en tyst massa.

Jag köper inte heller porrtidningar, det finns gratis på Internet. :)

Slartibartfast
2006-03-28, 20:20
En porrtidning för kvinnor med nakna män i hade jag antagligen inte köpt.

Nej, för att du är kvinna och inte går igång på visuell stimuli som vi män. pornografitidskrifter med bara karlar i är för bögar. Ingen inbillar sig att tjejer ska köpa dem.

Playgirl = bögtidning.

sissa
2006-03-28, 20:22
Män kan säkert göra det mer, men den största skillnaden tror jag är att det finns en del män som alltid kommenterar det och dessa hörs rätt mycket. Det finns ju alltid en tyst massa.

Det kan väl tänkas höra till saken också.

Jag köper inte heller porrtidningar, det finns gratis på Internet. :)

Aha! Du visste redan. Tänkte bara lite lagom diskret ge ett tips sådär....

sissa
2006-03-28, 20:39
Nej, för att du är kvinna och inte går igång på visuell stimuli som vi män. pornografitidskrifter med bara karlar i är för bögar. Ingen inbillar sig att tjejer ska köpa dem.

Playgirl = bögtidning.


Jag tror ju lite på det där med olikheterna med det visuella. Samtidigt så kan jag inte identifiera mig med att läsa nån teatralisk och rosenbladsromantisk "erotisk" novell.