handdator

Visa fullständig version : 2 viktiga punkter, pepsi max och sökfunktion...


Mr. Math
2006-03-27, 01:34
1: Är det bra med pepsi max under deffen....alltså, är det ok å dricka? verkar som att vissa byggare dricker ganska mkt t.o.m av denna dryck under deff...
2: Hur FAAN söker man på d här forumet, har letat ihjäl mig!

Fredrik_S
2006-03-27, 01:50
1: Är det bra med pepsi max under deffen....alltså, är det ok å dricka? verkar som att vissa byggare dricker ganska mkt t.o.m av denna dryck under deff...
2: Hur FAAN söker man på d här forumet, har letat ihjäl mig!

1.Det finns inget som är bra med pepsi max(dåligt för tänder, massa kolsyra, eventuellt cancerframkallande sötningsmedel) , dock så går man inte upp någonting i vikt.

2. Sökfunktionen finns bredvid Calendar när den finns dock är den nere sen nån vecka eller två. kolla överst i almänt forum för mer info.

Mr. Math
2006-03-27, 01:59
Ok, det var främst i viktsyfte jag var ute efter....tänkte om man känner att sötsuget tar livet av en....så man kan alltså dricka pepsi max under deff utan att d påverkar deffmålen?

King Grub
2006-03-27, 04:58
Du kan dricka hur mycket som helst utan att det påverkar vikten, oavsett andra eventuella hälsoeffekter. Som sagt, det finns inga positiva faktorer med lightläsk, bara negativa, men viktpåverkan hör inte dit. Dom är i princip energifria.

Mr. Math
2006-03-27, 20:17
kom på en annan grej...va e skillnaden på pepsi light å max?

King Grub
2006-03-27, 20:19
kom på en annan grej...va e skillnaden på pepsi light å max?

Smaken. Receptets detaljer är hemliga, men mängderna av dom smakgivande ingredienserna lär skilja sig något, och det är antagligen mer sötningsmedel i Max.