handdator

Visa fullständig version : Vad är fel på träningsdelen?


bubbe
2006-03-26, 22:53
Det är ju väldigt mycket optimalaste träningen för biceps/mage/bröst eller allmänt bara att få råd om att ta mer i bänkpress el likn. Men just nu är det en otrolig massa hejvilt skjutande där svaren levereras lika bergsäkert som fel och okunnigt. Frågeställaren får ofta svar av flera personer med helt olika åsikter om väldigt triviala saker. Vad händer med kolozzeum, är det lunariseringen som har vuxit sig starkare på senare tid?

Ni som har lite kunnande kan ni inte förstora era texter och göra dem mer påtagliga så dom kan hejda dessa märkliga postningar.

Eller är det bara jag som läser i träningsdelen förresten? hmmmm.....

Larsson
2006-03-26, 22:55
Det är ju väldigt mycket optimalaste träningen för biceps/mage/bröst eller allmänt bara att få råd om att ta mer i bänkpress el likn. Men just nu är det en otrolig massa hejvilt skjutande där svaren levereras lika bergsäkert som fel och okunnigt. Frågeställaren får ofta svar av flera personer med helt olika åsikter om väldigt triviala saker. Vad händer med kolozzeum, är det lunariseringen som har vuxit sig starkare på senare tid?

Ni som har lite kunnande kan ni inte förstora era texter och göra dem mer påtagliga så dom kan hejda dessa märkliga postningar.

Eller är det bara jag som läser i träningsdelen förresten? hmmmm.....

Är kanske alla som vill fixa formen till sommaren som har börjat skriva där.

bubbe
2006-03-26, 22:56
Är kanske alla som vill fixa formen till sommaren som har börjat skriva där.

ja kanske, fast det är mest dom hejdlösa svaren på frågorna inför sommarformen som sätter griller i huvudet på mig.....

Mago
2006-03-26, 22:57
Kolo växer.
Mer folk = fler idioter. :)

TheLoser
2006-03-26, 22:58
Kolo växer.
Mer folk = fler idioter. :)
Min mamma har sagt att man inte ska kalla folk idioter, inte lika erfarna är bättre.

//TheLoser

Larsson
2006-03-26, 22:59
ja kanske, fast det är mest dom hejdlösa svaren på frågorna inför sommarformen som sätter griller i huvudet på mig.....

Är kanske de som svarar också.

Verni
2006-03-26, 23:00
Skulle tro att dom som vet inte orkar svara, när samma fråga kommer om och om igen.

Vem orkar ta samma konflikt med "KizZpojKe_12" (som dessutom vet allt om träning) att det inte går att träna inre bröst?

Mago
2006-03-26, 23:00
De är precis vad klockan är nu..


Bara nollor.

bubbe
2006-03-26, 23:02
De är precis vad klockan är nu..


Bara nollor.

shit sommartid (känns som 23) med det måste betyda godnatt!

Sov så sött alla kolo barn!

Baan
2006-03-26, 23:28
att gamla frågor tas upp om och om igen fastän man kan hitta en liknande söndertjötad tråd är väl ingen nyhet

tycker dock det är lite tråkigt att inte fler erfarna medlemmar man vet skulle kunna tillföra något, visst man behöver inte svara på random ny medlem bicepsfrågor, men svara på min tråd iaf!!! *grr27* *cry*

Runda Grodan
2006-03-26, 23:36
att gamla frågor tas upp om och om igen fastän man kan hitta en liknande söndertjötad tråd är väl ingen nyhet

tycker dock det är lite tråkigt att inte fler erfarna medlemmar man vet skulle kunna tillföra något, visst man behöver inte svara på random ny medlem bicepsfrågor, men svara på min tråd iaf!!! *grr27* *cry*
Jag har styrt upp och svarat på din tråd. Läs den så blir du grov. :rolleyes:

Bite
2006-03-26, 23:38
Den jäkla sökfunktionen saknas ännu, det gör nog sitt till.

Verni
2006-03-26, 23:41
Den jäkla sökfunktionen saknas ännu, det gör nog sitt till.Som om någon ny medlem skulle använda den :)

Runda Grodan
2006-03-26, 23:46
Den jäkla sökfunktionen saknas ännu, det gör nog sitt till.
Det är ju Don Martin på din avatar. :hbang:

Saknar den tidningen.

Edit. Knäpplappen var det han hette va?

Bite
2006-03-26, 23:49
Det är ju Don Martin på din avatar. :hbang:

Saknar den tidningen.

Edit. Knäpplappen var det han hette va?
:D Yes, Knäpplappen http://www.toonopedia.com/klutz.htm