handdator

Visa fullständig version : Några frågor!


Computerman
2006-03-26, 19:43
Istället för att skapa en massa olika trådar om varje fråga så gör jag nu en mix. Frågorna:

Har haft samma protein (Whey-80) i ett spann i snart 7 mån väl tillslutet.
De senaste veckorna tycker jag dock att både smak o lukt har blivit betydligt sämre. Vad göra? Slänga skiten?

Min andra fråga handlar om kramp i vaderna på natten. Har haft det snart i ett halvår (kommer till och från). Oerhört störande då det sabbar min sömn och gör j*vligt ont. Läste nånstans att det kunde bero på magnesium -eller kaliumbrist!? Nån som vet mer?

Tredje frågan. Har kört en hel del med hantlar och har nu passerat 40 cm sträcket, problemet är nu dock symmetrin till brösten. Har inte fokuserat så mycket på bröst då jag inte hade förväntat mig att armarna skulle komma så pass fort som de gjort. Har kört mycket cabelcross (2X50kg) och fått mycket "nedre" bröst. Mitt problem är att i de övningar där jag försöker köra övre bröst (lutande bänk med hantlar, snedd-skivstång) så får jag sjukt ont i baksida axlar. Har testat med mindre vikter och varit noga med utförandet men ack! Nån som har en bra lösning på detta problem?

Tacksam för all hjälp jag kan få!

// Calle