handdator

Visa fullständig version : Bristningar på biceps


Yip_man
2006-03-25, 14:56
Tänkte höra om det är vanligt att man får bristningar på biceps. Samt om de är mycket synliga för er. Mina börjar bli lite väl synliga vilket inte är snyggt.

Men det finns väl inte mycket att göra. Deffar dessutom nu så de lär förhoppningsvis inte bli större

Sess
2006-03-25, 15:03
Jag har oxå lite bristningar på biceps. De har visserligen bleknat rejält så de syns inte så mkt.

Zinksalva hävdar vissa ska kunna dämpa något, har dock ej testat.

Polska
2006-03-25, 15:04
Dom bleknar med tiden.

Själv ser man ut som ett offer från irak under armarna :laugh:

Timme
2006-03-25, 15:23
Dom bleknar med tiden.

Själv ser man ut som ett offer från irak under armarna :laugh:


Haha, sj'lv ser man ut som ett offer från irak runt pungen på insidan av låren på vänster och höger sida om kulorna. har två feta ärr på vardera ben. Armarna har kommit lindrigt undan med endast några små ärr på biceps och triceps som knappt syns. Övre baksida lår och röv däremot är fulla av bristninger :(

King Grub
2006-03-25, 15:24
Insidan av mina överarmar är helt täckta. Dom har bleknat för länge sedan och jag ägnar dom inte en tanke.

oowl
2006-03-25, 15:53
lätt att få om man bulkar..

¨Sånt man får ta om man är byggare!

Polska
2006-03-25, 15:58
Haha, sj'lv ser man ut som ett offer från irak runt pungen på insidan av låren på vänster och höger sida om kulorna. har två feta ärr på vardera ben. Armarna har kommit lindrigt undan med endast några små ärr på biceps och triceps som knappt syns. Övre baksida lår och röv däremot är fulla av bristninger :(

HARDCORE :hbang:

sunkan
2006-03-25, 16:04
Haha, sj'lv ser man ut som ett offer från irak runt pungen på insidan av låren på vänster och höger sida om kulorna. har två feta ärr på vardera ben. Armarna har kommit lindrigt undan med endast några små ärr på biceps och triceps som knappt syns. Övre baksida lår och röv däremot är fulla av bristninger :(

samma här, ser ut som om nån slizat en med en kniv runt insidan av låren :(

vassle
2006-03-25, 16:38
Varför får man bristningar?

Har hört en version att man får bristningar för att muskeln växer så snabbt så att huden inte hinner med :confused:

sunkan
2006-03-25, 16:47
Varför får man bristningar?

Har hört en version att man får bristningar för att muskeln växer så snabbt så att huden inte hinner med :confused:

det är väl så det är också. Har hört att det kan bero på hormonförändringar i kroppen så man ska bara kunna få det om man dopar sig eller när man kommer i puberteten men det är nog en hel del *bs*

Timme
2006-03-25, 17:16
HARDCORE :hbang:


Ja hahaha :D

Smällar man får ta när man är hardcore :hbang:


Sen så vill jag bara hälsa dig välkommen hit! Du verkar vara en riktigt trevlig en :) Jag antar att du är ifrån Polen? Sen så är du stark också. 115 i militärpress 4-6 reps! :hbang:

Ha det bäst och vet ni? Jag fyller år idag! Ha det bäst!

polaren
2006-03-25, 17:35
Jag har också bristningar, men dom fick jag när jag åt upp mig till 105kg som 15 åring, dom har bleks bort för längesen och syns inte så bra.

Men på ryggen har jag röda streck som ser ut som piskrapp, dom har jag haft i ca 3 år och dom blir aldrig blekta, vilket jag tycker är konstigt.

Ugh
2006-03-25, 21:51
Jag har några fina på mina överarmar och dom stör mig som fan *grr27*
Fast man kan väl ta det som ett tecken på styrka *flex* ;)

Pingu
2006-03-25, 22:18
Hela översidan på armarna är fulla av dom