handdator

Visa fullständig version : Vad hände igårkväll?


HenrY
2006-03-25, 12:18
Som en uppföljare till "Vad händer ikväll" så ska man i denna tråden skriva om vad som hände gårdagskvällen.
Dvs. Kommer man ihåg något, isof vad. Fick man något hak osv.

Jag börjar, jag gick till en kompis på lite förkrök och kollade först på Legally Blonde sen Armageddon.
Sen drog vi upp till OKÅ (Typ enda stället här i Norrtälje:() och var där resten av kvällen, snackade me folk o drack öl!:) Samt gick loss med några babes på dansgolvet! :cool:

mela
2006-03-25, 12:19
jag åt glass, kolla på prison break avsnitt 15 och försökte skriva en novell men misslyckades fett

raQblad
2006-03-25, 12:21
Själv åkte man inåt de djupa mörka delarna av hertsön för att se på film. Tänkte dock inte på att man inte ska umgås med tio personer när man samtidigt har ihållande huvudvärk så det blev den tidiga bussen hemåt.
Sov tungt vid elvatiden...

hahavaffan
2006-03-25, 12:23
Sov. Åt middag. Kollade på Slipknots Disasterpieces. Åkte med en polare till BK och åt den nya jävligt, jävligt goda burgaren. Köpte godis. Kollade på Tjenare Kungen här hos mig. Sen sov jag igen.

Bronkitkorv
2006-03-25, 12:25
Jag drack tre öl käkade en påse nachochips chili och tittade på 1,5 avsnitt av lonsome Dove , Den långa färden, sen somnade jag nöjd i fåtöljen. Helt fantastisk kväll enligt min smak.

mystic[-_-]
2006-03-25, 12:31
kom hem 18.30 efter jobbet och åt lite sen somnade jag för att vakna och sätta mig vid datorn sen somna igen *flex*

Helena B
2006-03-25, 12:33
']kom hem 18.30 efter jobbet och åt lite sen somnade jag för att vakna och sätta mig vid datorn sen somna igen *flex*

Du glömde nämna att du chattade med den trevligaste tjejen i Sverige (efter Sandra då :D )

Snake
2006-03-25, 12:52
Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever ungkarl, pensionär. Jag lever ett fritt liv, va.
Jag är fri. Jag lever livet va, jag bara går. Hej svejs, va.

Fatalist
2006-03-25, 13:03
Jag övade upp min speechcraft geno matt bara trycka runt hela cirkeln, sen starta om igen om och om igen. Har väl 25 nåt nu :D

Griip
2006-03-25, 13:06
Blev full hos en polare, ragglade hem runt 01-tiden, vaknade flertalet gånger under morgonen, vaknade sen 11 helt blött av bakissvett.


Lars Demian - Vad hände igår

Papi
2006-03-25, 13:18
Hårt träningspass efter jobbet, gick hem, åt en massa, tokdäckade i soffan, vaknade, åt lite till, surfade Kolo, somnade igen...hardcore fredagskväll! :hbang:

bluelight
2006-03-25, 13:20
Var på någon tillställning efter ett skitbra biceps-triceps-och-vad-pass, drack mig skitfull och gick hem alldeles för tidigt och vaknade med alldeles för mycket huvudvärk.

hum
2006-03-25, 13:45
bio, ligg.

elan
2006-03-25, 13:49
Tränade fint benpass, käkade tonfisksallad, väntade på att sambons besök skulle gå hem, tittade på Fun with Dick and Jane, tittade på Kolo, somnade.

Jay-Z
2006-03-25, 13:51
Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever ungkarl, pensionär. Jag lever ett fritt liv, va.
Jag är fri. Jag lever livet va, jag bara går. Hej svejs, va.


Är du raggare?

mr ruhl
2006-03-25, 14:00
Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever ungkarl, pensionär. Jag lever ett fritt liv, va.
Jag är fri. Jag lever livet va, jag bara går. Hej svejs, va.


???? :confused: hur mår du egentligen?


griip? inga proppar som blev utdelade?

Metal_boy_
2006-03-25, 14:01
Du glömde nämna att du chattade med den trevligaste tjejen i Sverige (efter Sandra då :D )


Är det inte jobbigt att ha hela kolozzeum på sin msn? :)

Jay-Z
2006-03-25, 14:02
???? :confused: hur mår du egentligen?


Jag lever ett stilla liv, jag har varit raggare en gång i tiden, va.
Jag har haft långt hår va, ner till ryggen va, Jag har haft skinnstövlar och läderbyxor och åkt raggarbil va.
Jag har levt livet med raggarna va, Jag har varit ihop med Peking Outlaws, va, motorcyklistgänget, tatuerade va.
De känner mig grabbarna, de säger de: vi fixar dig, grabben, vi ordnar dig va.
Jag har varit med Göteborgare, Stockholmare, jag har varit med alla va.
Jag menar, ja ja e jag har åkt lite över allt va men ja...
Peking Outlaws de känner mig va, motorcyklistgänget som kommer till Göteborg va.
Dom vet...vi fixar dig grabben, vi ordnar dig va.
Jag har suttit i fängelse, hos polisen en gång i tiden va, för fylla va.
Ta lite bärs. Lev livet va! Ha en flicka, en flickvän, va. Ska ha flickvän. Så lever jag, va. Man ska ha en flicka.
Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever ungkarl, pensionär. Jag lever ett fritt liv, va.
Jag är fri. Jag lever livet va, jag bara går. Hej svejs, va.
Jag menar jag har dansat på diskotek, va. Ungdomsgårdar, Grekiska föreningen.
Jag har varit i slagsmål. Jag har varit lite över allt va. Jag har fått törnar, va.
Du vet man måste...man ska inte vara rädd i levet, va. Man ska tåla lite smällar, va. Alltså det kommer man lång med va.
Jag är ingen bråkstake. Jag hette Putte som barn, va. Alltså jag var lite tuffare. Du är lite som liten, va. Man måste vara tuff som liten va.
Man måste vara tuff i livet och komma igång va. Är man hård, tuff då..då..då skyggar de, va. Är man snäll, säger nej ja då går det inte, va.
Man måste vara lite tuff, va. Hålla igång med Stockholmare, så va. Raggare, modsena, alla möjliga va.
Dom känner mig...

J.Saarela
2006-03-25, 14:26
Jag lever ett stilla liv, jag har varit raggare en gång i tiden, va.
Jag har haft långt hår va, ner till ryggen va, Jag har haft skinnstövlar och läderbyxor och åkt raggarbil va.
Jag har levt livet med raggarna va, Jag har varit ihop med Peking Outlaws, va, motorcyklistgänget, tatuerade va.
De känner mig grabbarna, de säger de: vi fixar dig, grabben, vi ordnar dig va.
Jag har varit med Göteborgare, Stockholmare, jag har varit med alla va.
Jag menar, ja ja e jag har åkt lite över allt va men ja...
Peking Outlaws de känner mig va, motorcyklistgänget som kommer till Göteborg va.
Dom vet...vi fixar dig grabben, vi ordnar dig va.
Jag har suttit i fängelse, hos polisen en gång i tiden va, för fylla va.
Ta lite bärs. Lev livet va! Ha en flicka, en flickvän, va. Ska ha flickvän. Så lever jag, va. Man ska ha en flicka.
Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever ungkarl, pensionär. Jag lever ett fritt liv, va.
Jag är fri. Jag lever livet va, jag bara går. Hej svejs, va.
Jag menar jag har dansat på diskotek, va. Ungdomsgårdar, Grekiska föreningen.
Jag har varit i slagsmål. Jag har varit lite över allt va. Jag har fått törnar, va.
Du vet man måste...man ska inte vara rädd i levet, va. Man ska tåla lite smällar, va. Alltså det kommer man lång med va.
Jag är ingen bråkstake. Jag hette Putte som barn, va. Alltså jag var lite tuffare. Du är lite som liten, va. Man måste vara tuff som liten va.
Man måste vara tuff i livet och komma igång va. Är man hård, tuff då..då..då skyggar de, va. Är man snäll, säger nej ja då går det inte, va.
Man måste vara lite tuff, va. Hålla igång med Stockholmare, så va. Raggare, modsena, alla möjliga va.
Dom känner mig...





hahah wtf är du känd från tv?

petersson
2006-03-25, 14:29
jag åt glass, kolla på prison break avsnitt 15 och försökte skriva en novell men misslyckades fett

oj har avsnitt 15 redan kommit? du menar inte avsnitt 14?

Jay-Z
2006-03-25, 14:34
oj har avsnitt 15 redan kommit? du menar inte avsnitt 14?

Avsnitt 15 har kommit. :thumbup:

JustinCredible
2006-03-25, 14:36
Min tjej var på nån fest (med en massa killar säkert) så jag ringde och höjde musiken på min dator och låtsades som att jag också var på en fest med en massa tjejer och "jag höööör iiiinte vad du säääger woohoo!" Ja, typ så =/ Hoppas hon gick på det. Sen såg jag typ på TV och åt glass och tog en promenad.

petersson
2006-03-25, 14:36
Avsnitt 15 har kommit. :thumbup:

jävul! nu blir det leta! :thumbup:

Fartman
2006-03-25, 14:40
Avsnitt 15 har kommit. :thumbup:
Hur är kvallan, hos min lokale handlare har endel kommentarer om bristfällig kvalité yttrats. Är det värt det, eller ska man vänta?

elan
2006-03-25, 14:40
Avsnitt 15 har kommit. :thumbup:

Men alltså, var kvaliten verkligen något att ha? Hörde en som sa att den var helt värdelös...i och för sig är det ju inte många dagar kvar nu till den riktiga releasen så jag kan nog vänta.

Jay-Z
2006-03-25, 14:41
Hur är kvallan, hos min lokale handlare har endel kommentarer om bristfällig kvalité yttrats. Är det värt det, eller ska man vänta?

Hmmm. Svårt att säga. Bättre än cam iaf. :D

Jävligt bra avsnitt dock!


Men alltså, var kvaliten verkligen något att ha? Hörde en som sa att den var helt värdelös...i och för sig är det ju inte många dagar kvar nu till den riktiga releasen så jag kan nog vänta.

Alla är ju så bortskämda nuförtiden. Glöm inte bort videofilmerna man hyrde på macken för 15 år sen. Där snackar vi dålig kvalitet. ;)

Jay-Z
2006-03-25, 14:43
Min tjej var på nån fest (med en massa killar säkert)

Har mellanstadiet redan påsklov? Hade de fiskdamm på festen? =)

Helena B
2006-03-25, 15:42
Är det inte jobbigt att ha hela kolozzeum på sin msn? :)

Du om någon borde veta *kissass* Tror det skulle vara lite jobbigt att ha 10.000 medlemmar på sin msn. Fast du chattade också med den trevligaste tjejen, eller skönaste tjejen är kanske bättre att säga :D

Cilia
2006-03-25, 15:46
Ibland känns det här stället som när man gick i högstadiet.
Får lite ångest då så jag tror jag lämnar för ett tag.
Kan ju glädjas åt att man inte är för inne i sörjan iaf.

skaparn
2006-03-25, 16:20
Jag såg fotboll på Gammlia, Skellefteå FF - UFC, det blev 1-3. Fotboll klockan 20:00 är inte tänkt att beskådas i mars, hade inte mcyet känsel i fingrar och tår efteråt.

Jesper
2006-03-25, 16:20
ja vad fan gjorde jag igår?:S ångest....

Jense
2006-03-25, 16:40
Jak tränade mark, kom hem, åt godis o sen gulaschsoppa, lite kaka o kaffe sen sömn för att idag gå upp klockan 7 och jobba till runt 15. idag blir det 2*azteka :D

GymTT
2006-03-25, 17:20
åt godis tills jag hade ont i magen, nu har jag ångest när jag tittar på de sista bitarna jag inte pallade äta upp :P

Fed up
2006-03-25, 17:41
Vi ägnade oss åt fulposing på toan när dj'n spelade för dålig musik:

http://clara.youthcrew.net/pos.JPG

tyvärr är min biceps för stor för att få plats i den futtiga lilla spegeln...
(gillar min kompis med lockigt hårs min, hon ser ut som en liten gorilla (hon är skitsöt egentligen)).

Kwon
2006-03-25, 17:42
Vi ägnade oss åt fulposing på toan när dj'n spelade för dålig musik:

http://clara.youthcrew.net/pos.JPG

tyvärr är min biceps för stor för att få plats i den futtiga lilla spegeln...
(gillar min kompis med lockigt hårs min, hon ser ut som en liten gorilla (hon är skitsöt egentligen)).

Fet tattoo på biccen!

Hittade mailet från Beyond Pink förresten, Det var någon Clara som hade mailat.

Fed up
2006-03-25, 17:43
Fet tattoo på biccen!

Hittade mailet från Beyond Pink förresten, Det var någon Clara som hade mailat.

tack!
det där är 3/5delar av BPbitches.

Clara är jag. skriva vad jag skrev. (i ett pm kanske så vi inte spammar sönder tråden helt)

Kwon
2006-03-25, 17:50
Såhär stod det! :D

-
ehm ehm, det är ingen lätt fråga att svara på för vi är så jäval indie. höhö,
nej jag bara skojar, men det är faktiskt svårt att svara på. för vi är hyffsat
snabba och hårda och skrikiga, men har ändå liksom sing-along-vänsliga
refränger och dylikt. men vi är väl rätt snabb och svängig punk helt enkelt.
iförrgår gjorde vi en oi-låt, men det hör minsann till ovanligheterna.
-

Jag måste ha mailat angående musikstil antar jak!

Mysteriet löst! :thumbup:

Fed up
2006-03-25, 17:52
Såhär stod det! :D

-
ehm ehm, det är ingen lätt fråga att svara på för vi är så jäval indie. höhö,
nej jag bara skojar, men det är faktiskt svårt att svara på. för vi är hyffsat
snabba och hårda och skrikiga, men har ändå liksom sing-along-vänsliga
refränger och dylikt. men vi är väl rätt snabb och svängig punk helt enkelt.
iförrgår gjorde vi en oi-låt, men det hör minsann till ovanligheterna.
-

Jag måste ha mailat angående musikstil antar jak!

Mysteriet löst! :thumbup:

Jag stavade lika tjusigt på den tiden som i dessa dagar ser jag. Ja är du fortfarande nyfiken så finns det ju låtar du kan lyssna på nu i alla fall. (myspace.com/beyondpink)

Kwon
2006-03-25, 18:02
Jag stavade lika tjusigt på den tiden som i dessa dagar ser jag. Ja är du fortfarande nyfiken så finns det ju låtar du kan lyssna på nu i alla fall. (myspace.com/beyondpink)

Vars festade ni förresten? Badrummet? :laugh:

Kwon
2006-03-25, 18:09
Ni låter lite som bikini kills, tänker på låten killed by ugly (som är den enda låten som fungerar på er myspace förresten)! :D

Fed up
2006-03-25, 18:09
Vars festade ni förresten? Badrummet? :laugh:

jo vi hade en riktig stänkare i badrummet igår, vilken helkväll. DJ i badkaret och bar i badrumsskåpet. :D

Kwon
2006-03-25, 18:11
Schysst musik iaf Clara, påminner lite om bikini kills alt infest.

Är det där indie? Låter som tidig aggressiv punkish! :D

Fed up
2006-03-25, 18:26
Schysst musik iaf Clara, påminner lite om bikini kills alt infest.

Är det där indie? Låter som tidig aggressiv punkish! :D


hha, nä vi är inte så indie, jag menade indie som så jävla alternativa och det var ju ett skämt alltså. indie är mesigt, vi är hårda. :D

Vi har fått höra både bikini kill och infest förr. Bikini kill tycker jag inte vi låter så likt, de är ju ganska poppiga poch infest, ja...men båda banden är grymma så tack iallafall.

Jag är djupt impad av att du känner till ett så pass indie (inte indiepop, utan som i okänt) band som infest. Creds till dig!

Metal_boy_
2006-03-25, 18:32
Vi ägnade oss åt fulposing på toan när dj'n spelade för dålig musik:


tyvärr är min biceps för stor för att få plats i den futtiga lilla spegeln...
(gillar min kompis med lockigt hårs min, hon ser ut som en liten gorilla (hon är skitsöt egentligen)).


Hetaste bruden på kolo?

Genesis
2006-03-25, 18:38
Kåtaste killen på kolo? :D

Jense
2006-03-25, 18:41
tack!
det där är 3/5delar av BPbitches.

Clara är jag. skriva vad jag skrev. (i ett pm kanske så vi inte spammar sönder tråden helt)
jag gillar dig och din musik. vi får festa nån dag

NiXPhoenix
2006-03-25, 18:41
Min tjej var på nån fest (med en massa killar säkert) så jag ringde och höjde musiken på min dator och låtsades som att jag också var på en fest med en massa tjejer och "jag höööör iiiinte vad du säääger woohoo!" Ja, typ så =/ Hoppas hon gick på det. Sen såg jag typ på TV och åt glass och tog en promenad.


Haha, fyfan vad pinsamt, är du seriös?
Kul om hon genomskådar dig. :D

Cilia
2006-03-25, 19:00
Jak tränade mark, kom hem, åt godis o sen gulaschsoppa, lite kaka o kaffe sen sömn för att idag gå upp klockan 7 och jobba till runt 15. idag blir det 2*azteka :D
åt godis tills jag hade ont i magen, nu har jag ångest när jag tittar på de sista bitarna jag inte pallade äta upp :P
imorgon ska jag äta godis och våfflor och och och
I kylskåpet har jag 1 påse reisen, 2 dubbeldajm, 6 paket timtam (chokladkakor sen Oz) och 2 liter glass i frysen.

Det har jag haft hela veckan utan att rört ngt.
Kommer inte få i mig allt på långa vägar men man kan drömma.

Gick just förbi kiosken på jobbet och suktade. En höll fram en käck till mig och erbjöd mig den men jag tackade artigt nej. Jag älskar käck. Det kan jag gå på.

Tryckte i mig 2 läkerol salmiak istället. Nästan likvärdigt *rme*

blekfet2
2006-03-25, 19:48
spydde och sket vatten.


värsta magsjukan jag någonsin varit med om...

HenrY
2006-03-25, 21:36
spydde och sket vatten.


Och där lägger jag tillbax min Häagen-Dazs glass i frysen.

Helena B
2006-03-25, 21:38
Och där lägger jag tillbax min Häagen-Dazs glass i frysen.

Lika bra det. Du måste slipa på fysiken till tävlingen.

HenrY
2006-03-25, 21:39
Lika bra det. Du måste slipa på fysiken till tävlingen.

:em:

blekfet2
2006-03-25, 22:25
Och där lägger jag tillbax min Häagen-Dazs glass i frysen.



bwähähää.....själv så kommer jag då aldrig mer äta en Vicks - red energy, sörjan i dem påminner grymt mycket om gallan jag spydde upp. :MrT:

HenrY
2006-03-25, 22:48
bwähähää.....själv så kommer jag då aldrig mer äta en Vicks - red energy, sörjan i dem påminner grymt mycket om gallan jag spydde upp. :MrT:

Hähä, påminner mej om när jag åt upp 2 läkerol askar häromdagen:D
Då mådde inte magen så bra!

blekfet2
2006-03-25, 22:55
Hähä, påminner mej om när jag åt upp 2 läkerol askar häromdagen:D
Då mådde inte magen så bra!


det bästa med läkerol (det mesta sockerfria godiset) är juh att det är till en viss del laxerande :thumbup: :thumbup: :D

HenrY
2006-03-25, 23:12
det bästa med läkerol (det mesta sockerfria godiset) är juh att det är till en viss del laxerande :thumbup: :thumbup: :D

Mjooo, märkte det jag! *spy* Behöver inte gå in på detaljer...:D

blekfet2
2006-03-26, 00:07
Mjooo, märkte det jag! *spy* Behöver inte gå in på detaljer...:D


jo snälla berätta, vi vill veta *spy* *spy* :laugh:

Gimp
2006-03-26, 01:28
Jag var ute på krogen för första gången som en nykter individ och jag kom till insikt. FY HELVETE VAD FOLK ÄR ODRÄGLIGA NÄR DOM ÄR FULLA (speciellt killar). :furious: Seriöst, jag är säkerligen precis lika korkad och jävlig själv och därför ska jag aldrig dricka alkohol igen, hehe, kanske.

Sedan dissade jag en jättesnygg brud men då var klockan bara lite över elva och kvällen var fortfarande ung men jag är ändå ledsen att jag spelade så cool. ;)

mela
2006-03-26, 09:52
Hähä, påminner mej om när jag åt upp 2 läkerol askar häromdagen:D
Då mådde inte magen så bra!

tryck 5 st.. inom loppet av 2h.. innan du ska på krogen :D

igår? va med oskar å kolla på prisonbreak å käka våfflor och liknande..sedan va jag modeguru åt min brors kommpis - han kan ju inte se ut som fan när han ska gå ut *grr27* sedan började jag att skriva på en novell som ska lämnas in imorn..

olle lindblad
2006-03-26, 10:34
Gårdagens kväll inkluderade trettio galna studenter, mycket alkohol och en tokig dalkulla som var duracellkanin i sitt förra liv. Bästa repliken kom sent när två gossar mådde illa. "Ska vi spy i stereo?"

Sonny
2006-03-26, 11:08
Såg Asta Kask på Brygghuset, det var riktigt bra!

Jag drömde i natt om människor som dog
Ett bländande ljus som släckte våran jord
Människor som skrek, människor som brann
Staden luktade lik, staden stod i brand

:hbang: :hbang: :hbang:

Jense
2006-03-26, 11:21
Såg Asta Kask på Brygghuset, det var riktigt bra!

Jag drömde i natt om människor som dog
Ett bländande ljus som släckte våran jord
Människor som skrek, människor som brann
Staden luktade lik, staden stod i brand

:hbang: :hbang: :hbang:


så lät det inte efter konserten!

minns ord som "punkardrägg" och "dAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANCE

Sonny
2006-03-26, 11:35
så lät det inte efter konserten!

minns ord som "punkardrägg" och "dAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANCEJamen vaffan, musiken var grymt bra. Sen att majoriteten av dem som lyssnar på skiten ser ut som dom gör, det är en annan femma :D