handdator

Visa fullständig version : Har ni blivit ..


Ryska_raketen
2006-03-23, 19:08
Nekade att köra emellan någon när ni är på gymmet ? Jag blev det rätt hårt idag.
Ja körde en för att sedan skulle på benpressen, en kille hann precis före. ja tog hackliften och körde där istället. Ja hann köra 4 set och den andre kille som köre benpressen hade kört ett jävla mjäkigt set. Ja var klar med hacken och frågade honom om han hade många kvar? Han hade mellan 3-5 set kvar. Och fortsatte prata med sin polare. Jag frågade , kan jag köra emellan? Han skakade på huvudet. Så ja frågade, nej? Lite förvånat. Han sa,ja nej! Du kan vänta 10 minuter så är jag klar. Jaha, sa jag. Kan kan ja alltid. Tog min grejer och tänkte ja skiter i denna övningen då, precis när ja ska gå klappar han till mig i ryggan och ger mig en nonchalant blick och säger, ey va fan du kan köra här då.

Frågan är, har ni blivit nekade att köra emellan? Varför sa han så här? var det för han skulle hävda sig ? Var det för han blev skrämd av mina bitiga vader ? :D (körde i shorts idag för första gången på mycket länge)

Kwon
2006-03-23, 19:09
Sa han verkligen "ey va fan, du kan tjöra ändå kompiis?" :D

Baan
2006-03-23, 19:10
Nekade att köra emellan någon när ni är på gymmet ? Jag blev det rätt hårt idag.
Ja körde en för att sedan skulle på benpressen, en kille hann precis före. ja tog hackliften och körde där istället. Ja hann köra 4 set och den andre kille som köre benpressen hade kört ett jävla mjäkigt set. Ja var klar med hacken och frågade honom om han hade många kvar? Han hade mellan 3-5 set kvar. Och fortsatte prata med sin polare. Jag frågade , kan jag köra emellan? Han skakade på huvudet. Så ja frågade, nej? Lite förvånat. Han sa,ja nej! Du kan vänta 10 minuter så är jag klar. Jaha, sa jag. Kan kan ja alltid. Tog min grejer och tänkte ja skiter i denna övningen då, precis när ja ska gå klappar han till mig i ryggan och ger mig en nonchalant blick och säger, ey va fan du kan köra här då.

Frågan är, har ni blivit nekade att köra emellan? Varför sa han så här? var det för han skulle hävda sig ? Var det för han blev skrämd av mina bitiga vader ? :D (körde i shorts idag för första gången på mycket länge)

Indirekt ja, men dom gångerna har jag förstått det, speciellt när det är någon snube med hela sin umgängeskrets som tränar, då forstår man lite att dom inte vill att man ska köra emellan.

På benpressen är det inte så djävla aktuellt köra emellan egentligen, kan bli mycket vikt som ska av och på, jag skulle inte tycka om att köra flera stycken om man nu ska lasta av och på 200kg varje gång, men jag skulle nog inte sagt nej.

Niclaaas
2006-03-23, 19:11
haha, nej jag har aldrig blivit nekad. skum kille minst sagt :D

Kwon
2006-03-23, 19:14
Jag själv har aldrig nekat någon, när någon frågar om de kan få köra så säger jag visst!

Har blivit nekad en enda gång själv, och det var av en stor byggare på Fitness center som stod åtskilliga meter bort i en hall talandes med en blondin. :naughty:

Förstod aldrig hur han kunde vara på två ställen samtidigt..."Hörrö, jag kör på den där..."

Jaha? Men du står ju där borta och snackar me bruden ffsbbq

Jaja..

Big Deal! :)

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:15
Sa han verkligen "ey va fan, du kan tjöra ändå kompiis?" :D


Exakt dom orden kom ur hans ovårdade mun :D Dessutom en dask i ryggen (inte stjärten) och med en nochalant blick och vift med handen !

Baan
2006-03-23, 19:16
Jaha? Men du står ju där borta och snackar me bruden ffsbbq
Jaja..

Big Deal! :)


Du lurade han genom att säga att det är grillning utanför gymmet, turbokörde dina set och stack från gymmet innan han kom tillbaks sur över att det inte fanns något kött på en grill utanför?

Baan
2006-03-23, 19:16
Exakt dom orden kom ur hans ovårdade mun :D Dessutom en dask i ryggen (inte stjärten) och med en nochalant blick och vift med handen !

Hade det varit på stjärten så hade det varit ok? :)

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:17
Indirekt ja, men dom gångerna har jag förstått det, speciellt när det är någon snube med hela sin umgängeskrets som tränar, då forstår man lite att dom inte vill att man ska köra emellan.

På benpressen är det inte så djävla aktuellt köra emellan egentligen, kan bli mycket vikt som ska av och på, jag skulle inte tycka om att köra flera stycken om man nu ska lasta av och på 200kg varje gång, men jag skulle nog inte sagt nej.


Ja, men nu var det så här. Killen körde ett set, ja han med 4, ja vilade som vanligt, hyfsat länge. Alltså killen pratade med sin polare, som för övrigt inte körde benpressen, han skulle köra något annat. Och ja tänkte eftersom han vilar så mycket gör det väl inget, eftersom ja plockar av och på vikterna själv. Dessutom är jag ensam.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:18
Hade det varit på stjärten så hade det varit ok? :)


ja, då hade det pirrat till i pungen och ja hade inte behövt köra benpressen för att få min tillfredställelse.

Lallle
2006-03-23, 19:19
Har aldrig blivit nekad, har dock sett i blicken på folk att dom inte tyckt om det.

Baan
2006-03-23, 19:20
Ja, men nu var det så här. Killen körde ett set, ja han med 4, ja vilade som vanligt, hyfsat länge. Alltså killen pratade med sin polare, som för övrigt inte körde benpressen, han skulle köra något annat. Och ja tänkte eftersom han vilar så mycket gör det väl inget, eftersom ja plockar av och på vikterna själv. Dessutom är jag ensam.

Det är väl avsaknad av gymvett, dvs han känner inte till dom normerna som gäller. Möjligt att han ville vara lite dryg/kaxig, inte helt omöjligt om det rör sig om någon yngre idiot. Tror han hade gett med sig om du började slänga vikter runt dig samtidgit som du förklarar att det är regel i gymmet att man alltid får köra emellan.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:22
Det är väl avsaknad av gymvett, dvs han känner inte till dom normerna som gäller. Möjligt att han ville vara lite dryg/kaxig, inte helt omöjligt om det rör sig om någon yngre idiot. Tror han hade gett med sig om du började slänga vikter runt dig samtidgit som du förklarar att det är regel i gymmet att man alltid får köra emellan.


Till råga, hör att det var en individ runt 45 bast. Och ja, han verkar kaxig, går runt och spänner sig, ger TIPS om hur man ska köra osv. Oftast till tjejerna, haha.

Snake
2006-03-23, 19:23
Aldrig, men så är jag söt som socker också.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:23
Har aldrig blivit nekad, har dock sett i blicken på folk att dom inte tyckt om det.


Visst kan man förstå om det skulle tex vara två stycken som ville köra emellan en och man var tvungen att plocka bort/på 200 kg, visst då är det helt okey.

timoat
2006-03-23, 19:23
Hade det varit på stjärten så hade det varit ok? :)


Måste du vara så grov i mun?
Råbarkade sjöbuse där...

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:23
Aldrig, men så är jag söt som socker också.


Det är nog där mitt problem spelar in. Ja är ful som stryk.

Lallle
2006-03-23, 19:24
Till råga, hör att det var en individ runt 45 bast. Och ja, han verkar kaxig, går runt och spänner sig, ger TIPS om hur man ska köra osv. Oftast till tjejerna, haha.

Låter som en jävla fjant!

Snake
2006-03-23, 19:24
Det är nog där mitt problem spelar in. Ja är ful som stryk.


:love: *kissass*

Baan
2006-03-23, 19:25
Till råga, hör att det var en individ runt 45 bast. Och ja, han verkar kaxig, går runt och spänner sig, ger TIPS om hur man ska köra osv. Oftast till tjejerna, haha.

Kan inte säga att jag känner igen den situationen, men det är inte världens grej om du får vänta eller skippa övningen tycker jag. Visst förstör lite rytmen av passet men det är inte direkt så det handlar om löpning där du behöver sätta dig ner och löka i tio minuter för att fortsätta springa, dte är ändå styrkelökträning ;)

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:27
Kan inte säga att jag känner igen den situationen, men det är inte världens grej om du får vänta eller skippa övningen tycker jag. Visst förstör lite rytmen av passet men det är inte direkt så det handlar om löpning där du behöver sätta dig ner och löka i tio minuter för att fortsätta springa, dte är ändå styrkelökträning ;)


Sant. Men som sagt, man har ju sina rutiner. Och ja frågade honom bara. Inget farligt med det. Men ha ville hävda sig. Och visst, är den upptagen, tar jag en annan så länge/alternativt skippar den.

Timmi
2006-03-23, 19:28
Nej har aldrig blivit nekad, däremot tror jag att jag lyckades skärmma bort två tjejer från pecdecen (jaja jag vet disco yadayada) Bad ju så snällt om att få ge emellan när de körde både den och nån ryggmaskin bredvid...de sa visst sen försvann de till andra änden av gymmet ;)

/TiM

Kwon
2006-03-23, 19:29
ja, då hade det pirrat till i pungen och ja hade inte behövt köra benpressen för att få min tillfredställelse.


Haha åfyfasiken vad jag lollade vid den här kommentaren!

Sen, en eloge till Ruschish som ej tar ett nej så hårt. Bara köra annan maskin etc..

Men är man 18 år och med hot temper så är det ju klart man tar illa upp, det gjorde jag, lol.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:29
Nej har aldrig blivit nekad, däremot tror jag att jag lyckades skärmma bort två tjejer från pecdecen (jaja jag vet disco yadayada) Bad ju så snällt om att få ge emellan när de körde både den och nån ryggmaskin bredvid...de sa visst sen försvann de till andra änden av gymmet ;)

/TiM


oj, hur mycket luktade du egentligen :D

Baha
2006-03-23, 19:35
Många som tränar på gym är ofta dumma i huvudet helt enkelt

:)

Pluttski
2006-03-23, 19:35
Har aldrig blivit nekad, men har sällan frågat för den delen, tycker att det är artigare att låta bli.

Däremot tycker jag att den person som kör, om han/hon fått vettig uppfostran av sin mor och far :whipped: , ska erbjuda andra som väntar att köra mellan seten. Så tillvida det inte är övningar eller maskiner där det stör träningen mycket förstås.

Avesta
2006-03-23, 19:36
HAHAHA

Får nästan lust att prova det där på någon, bara för att se förvåningen i deras blick. Lite förnedrande :D

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:37
Har aldrig blivit nekad, men har sällan frågat för den delen, tycker att det är artigare att låta bli.

Däremot tycker jag att den person som kör, om han/hon fått vettig uppfostran av sin mor och far :whipped: , ska erbjuda andra som väntar att köra mellan seten. Så tillvida det inte är övningar eller maskiner där det stör träningen mycket förstås.


varför är det oartigt ? Ja frågar ju inte NÄR han kör. Utan när han vilade/prata med sin polare. Jag hatar folk som antingen kommer fram och glor på en/eller frågar när man kör om man har många kvar! Svarar dock aldrig.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:37
Många som tränar på gym är ofta dumma i huvudet helt enkelt

:)


Mja, finns nog rätt mycket dumt folk öht.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:38
HAHAHA

Får nästan lust att prova det där på någon, bara för att se förvåningen i deras blick. Lite förnedrande :D


Kör du ben då? :D

Kaboffastar
2006-03-23, 19:38
Jag blev nekad att använda ena sidan på cable crossen pga att han supersettade mellan trissorna. Jag skrattade åt honom och tog lite fria vikter istället.

Sen att han är så jävla ful / sliskigare än günther med hjälmfrilla och TROR att han är SKITsnygg gjorde ju inte saken bättre.

Pluttski
2006-03-23, 19:42
varför är det oartigt ? Ja frågar ju inte NÄR han kör. Utan när han vilade/prata med sin polare.

Jag tycker att det är artigare att vänta på att han/hon erbjuder för att de var där först helt enkelt.
Med det menar jag inte att jag tycker det är direkt oartigt att fråga.
Det förutsätter ju även att personen i fråga som sagt själv är artig annars behöver man ju inte bry sig om vett och etikett ;)

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:43
Jag tycker att det är artigare att vänta på att han/hon erbjuder för att de var där först helt enkelt.
Med det menar jag inte att jag tycker det är direkt oartigt att fråga.
Det förutsätter ju även att personen i fråga som sagt själv är artig annars behöver man ju inte bry sig om vett och etikett ;)


Så du menar att man ska stå och GLO och vänta ? Det hade jag uppfattat som irriterande.

Larsson
2006-03-23, 19:51
Så du menar att man ska stå och GLO och vänta ? Det hade jag uppfattat som irriterande.

Håller med. Speciellt när de står en meter brevid och verkligen stirrar. Bättre att fråga i sådana fall.

Tricklev
2006-03-23, 20:11
Blivit nekade flera gånger, alltid av medelålders tanter, dock aldrig blivit nekad av någon annan.

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:12
Blivit nekade flera gånger, alltid av medelålders tanter, dock aldrig blivit nekad av någon annan.


haha :D Kan tänka mig deras blickar;Nej! (hmpf)

Cilia
2006-03-23, 20:14
Jag har aldrig vågat fråga om jag för köra mellan så svaret är nej.
däremot har jag blivit erbjuden och då tackat ja

Fast härromveckan var det nästan samma situation som du hade. En kille körde i smithen och jag frågade hur många set han hade kvar. Han säger 2 vilket är ok men sen pratar han med sin flickvän till förbannelse. Hon står där och dom pratar minut efter minut fast dom vet att jag väntar och känner sig inte stressade alls.

Det är inte så många som pratar på mitt gym men den här tjejen är enorm.
Jävla glappkäft helt enkelt

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:18
Jag har aldrig vågat fråga om jag för köra mellan så svaret är nej.
däremot har jag blivit erbjuden och då tackat ja

Fast härromveckan var det nästan samma situation som du hade. En kille körde i smithen och jag frågade hur många set han hade kvar. Han säger 2 vilket är ok men sen pratar han med sin flickvän till förbannelse. Hon står där och dom pratar minut efter minut fast dom vet att jag väntar och känner sig inte stressade alls.

Det är inte så många som pratar på mitt gym men den här tjejen är enorm.
Jävla glappkäft helt enkelt


haha, ja sånt är jävligt irriterande. Men det borde vara förbjudet att köra ben i smith :D

Metal_boy_
2006-03-23, 20:25
Nästa gång ska du säga " Ah ok, jag går hem till din mamma och supersetar henne högintensivt som komplement i mitt nya högrepetitions-schema. Tycker hon att det är bekvämast med räfflad stång? För isf kör vi me knottrigt överdrag på den. Jag har dock aldrig provat att ugnsbaka samtidigt, men det kan ju vara kul att prova nått nytt"


Kommer du ihåg det här nu till nästa gång?

Cilia
2006-03-23, 20:26
haha, ja sånt är jävligt irriterande. Men det borde vara förbjudet att köra ben i smith :D
Jag har inget alternativ
men den här gången tror jag det var snedbänk jag var ute efter

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:26
Nästa gång ska du säga " Ah ok, jag går hem till din mamma och supersetar henne högintensivt som komplement i mitt nya högrepetitions-schema. Tycker hon att det är bekvämast med räfflad stång? För isf kör vi me knottrigt överdrag på den. Jag har dock aldrig provat att ugnsbaka samtidigt, men det kan ju vara kul att prova nått nytt"


Kommer du ihåg det här nu till nästa gång?


Hade det varit något kul/snitsigt, så visst, då hade ja kommit ihåg det. :)

Baan
2006-03-23, 20:29
varför är det oartigt ? Ja frågar ju inte NÄR han kör. Utan när han vilade/prata med sin polare. Jag hatar folk som antingen kommer fram och glor på en/eller frågar när man kör om man har många kvar! Svarar dock aldrig.

wtf, klart man får fråga om någon har många kvar, jag kör helst inte emellan någon och jobbar mig, säger dom ett set så är det bara säga "ok" och vänta istället för att tvinga bort dom bara för att man ska vara lite effektivare och spara en minut eller två. är det många set så kan man köra emellan.

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:30
wtf, klart man får fråga om någon har många kvar, jag kör helst inte emellan någon och jobbar mig, säger dom ett set så är det bara säga "ok" och vänta istället för att tvinga bort dom bara för att man ska vara lite effektivare och spara en minut eller två. är det många set så kan man köra emellan.


Jao, 3-5 set är rätt mycket. hade han bara haft ett till så hade det inte varit några prob alls =)

Metal_boy_
2006-03-23, 20:31
Hade det varit något kul/snitsigt, så visst, då hade ja kommit ihåg det. :)


Varför ska du va snitsig och rolig inför honom? Trodde du skulle förolämpa. Men det är lite mycket kanske, det räcker med "din mamma".

Baan
2006-03-23, 20:34
Jao, 3-5 set är rätt mycket. hade han bara haft ett till så hade det inte varit några prob alls =)

nej, jag menar att fråga hur många set någon har kvar är en helt okej fråga, varför köra emellan någon och jobba sig om denna person ändå kör klart sina en-två set på ett fåtal minuter.

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:38
nej, jag menar att fråga hur många set någon har kvar är en helt okej fråga, varför köra emellan någon och jobba sig om denna person ändå kör klart sina en-två set på ett fåtal minuter.


Kapten baan om du läste första inlägget mer nogrannt så skulle du set, killen hade kört 1 set när ja hade kör 4-5 stycken, för han fördrev tiden med att snacka med sin polare istället för att träna.

Baan
2006-03-23, 20:39
Kapten baan om du läste första inlägget mer nogrannt så skulle du set, killen hade kört 1 set när ja hade kör 4-5 stycken, för han fördrev tiden med att snacka med sin polare istället för att träna.

omg ffs.

jag menar inte i det här fallet, du sa något innan som att det var inte schysst alls om folk frågade om man hade mycket kvar, det var det jag kommenterade!

Ryska_raketen
2006-03-23, 20:46
omg ffs.

jag menar inte i det här fallet, du sa något innan som att det var inte schysst alls om folk frågade om man hade mycket kvar, det var det jag kommenterade!


hmm u lost me :confused: Ja har väl inte sagt att det inte är schysst alls? Eller ? Hmm..

Baan
2006-03-23, 20:48
hmm u lost me :confused: Ja har väl inte sagt att det inte är schysst alls? Eller ? Hmm..

det här skrev du

"varför är det oartigt ? Ja frågar ju inte NÄR han kör. Utan när han vilade/prata med sin polare. Jag hatar folk som antingen kommer fram och glor på en/eller frågar när man kör om man har många kvar! Svarar dock aldrig."

Jag reagerade på mening nummer två. Kanske missförstod vad du menar.

Ryska_raketen
2006-03-23, 21:11
det här skrev du

"varför är det oartigt ?

1: Ja frågar ju inte NÄR han kör. Utan när han vilade/prata med sin polare.


2.Jag hatar folk som antingen kommer fram och glor på en/eller frågar när man kör om man har många kvar! Svarar dock aldrig."

Jag reagerade på mening nummer två. Kanske missförstod vad du menar.


1: Som sagt, ja störde honom inte i sin träning, ja störde ghonom när han pratade, men hur fan ska man annars få en syl i vädret.

2. Menade att ja inte gillar när folk står och glor när man kör, dom kan stå där, men behöver inte glo. Sen att dom frågar en NÄR man kör sitt set, DÅ svarar jag aldrig,.

Timmi
2006-03-23, 21:28
oj, hur mycket luktade du egentligen :D

*innocent* Förmodligen riktigt sunkigt :devil:

/Tim

Baan
2006-03-23, 21:36
2. Menade att ja inte gillar när folk står och glor när man kör, dom kan stå där, men behöver inte glo. Sen att dom frågar en NÄR man kör sitt set, DÅ svarar jag aldrig,.

Ah ok, under själva settet, nej det är knappast populärt. Nog aldrig hänt mig ändå, måste se hotfull ut ;)

Griip
2006-03-23, 23:24
Du vet väl vad jag råder dig till att göra? Just det :)

grisbil3n
2006-03-23, 23:48
Nej, tvärtom. Alla är skittrevliga där jag tränar, oavsett ursprung och dylikt :P.
Min världsbild går i kras.

Rock'nRoll
2006-03-23, 23:52
Nej, tvärtom. Alla är skittrevliga där jag tränar, oavsett ursprung och dylikt :P.
Min världsbild går i kras.

Haha, polare med pitbull än?

grisbil3n
2006-03-23, 23:59
Haha, polare med pitbull än?

Haha nej fan, det vore drömmen dock.

muddler
2006-03-24, 00:02
aldrig blivit nekad...man får använda sitt sunda förnuft lite granna, beror ju lite på övning.. ser jag att någon kör i benpressen så hade jag skitit i den och tagit en annan övning... kan ju som bekant bli en del meck om man inte är skapligt jämnstark med den som man ska hoppa in och köra emellan med.

känner dock de människor som tränar på de gymmen jag kör på såpass väl så jag vet vilka man kan köra emellan med och de man inte ska hoppa in på :D

Cypher
2006-03-24, 02:12
Har nog aldrig blivit nekat någon gång men en del skumma blickar har man allt fått när man bett om att få köra ett set emellan.

Yes
2006-03-24, 02:36
Han kanske trodde du hette Ryska_torpeden? Då hade iaf inte jag vågat neka dig att köra ett set emellan.

Ps. Speciellt inte om vaderna är bitiga också!

Mago
2006-03-24, 02:40
Han kanske trodde du hette Ryska_torpeden? Då hade iaf inte jag vågat neka dig att köra ett set emellan.

Ps. Speciellt inte om vaderna är bitiga också!

Logiken? :)

Yes
2006-03-24, 02:42
Logiken? :)
Vad? :confused:

mangemani
2006-03-24, 03:15
japp,otroligt nog så har man det.
alla bänkar var upptagna,hade typ 20 min kvar av passet och tänkte hinna med att göra en övning som kräver en bänk,så jag gick fram och frågade om jag kunde få låna bänken och köra 2 set lite snabbt,svaret blev nej,frågade då om vi kunde köra emellan,svaret blev då också nej..kan inte direkt säga att personen var så aktiv på den,han satt och pratade och pillade lite på en vikt för att sen(10 min senare)börja med sin övning....gnnnnhhhh,frustrerande,kan fan inte bärga mej tills man blir "boss" på gymmet,ingen nåd för sådana mäniskor då.

Mago
2006-03-24, 04:20
Vad? :confused:

Ja, om han nu trodde att han var en rysk torped så skulle han väl ha låtit honom köra?

Fartman
2006-03-24, 15:57
Nej, dom gånger jag frågat har svaret oftast varit i stil med "Jo, självklart!" eller dylikt.
Jag brukar gå tillväga så att först väntar jag en liten stund då dom kanske ändå är klara strax, misstänker jag att dom har längre kvar så tar man en bedöming är det 3st eller fler som kör, inte fan kör jag mellan då. Är det 2st, kanske beroende på vilka och övning, 1st då brukar jag fråga hur mycket han har kvar. Blir svaret 1set (eller ibland tom 2set om det är en snabbare snubbe) brukar jag vänta, är det ett par brukar jag fråga om jag kan köra mellan, ofta brukar dock folk svara redan på första frågan med typ "tja, en 3set men du kan ju köra mellan". Det är mest bra folk på gymmet här.

Stoltz
2006-03-24, 16:10
Ja, en gång har jag blivit nekad.
Det var en rätt enorm kille så jag tänkte "Aja, han kommer säkert inte sitta och prata i tio minuter mellan varje set, han vet väl bättre". Två set senare satt han där, snackade och snackade, med sin polare, i mobil och fan vet vad.

Jag gick fram igen och frågade honom om jag verkligen inte kunde köra imellan och då såg han duktigt irriterad ut med reste sig så jag sket väl i vad han tänkte.
Dock, under mitt set började han föröska hinta mig med sin kompis, typ att det var en jävla stil att försöka sno andras maskiner medan de tränade.
Lite tacksma är jag nu i efterhand eftersom det fick mig att öka vikten för att jag inte skulle orka käfta emot honom. Men det fortsatte och fortsatte, så när jag till slut kört mitt sista set så reste jag mig och knackade honom på axeln. "Du, flugviktarn', det är ledigt nu. Du kanske ska försöka träna i den, den är ingen telefonkiosk."

Som tur är har vi inte setts så ofta sen dess, började träna på olika tiderstrax efteråt.