handdator

Visa fullständig version : SATS/E2 i vällingby


gothen
2006-03-23, 15:56
De hade tydligen slagit ihop sig så att de är en sats anläggning.
Var förbi den lilla idag, dvs. före detta e2 och det verkade ju trevligt, speciellt då vällingby centrum ska vara ännu större.

I centrum fick jag dock inte raggla in och titta gratis och jag är inte så sugen att betala 200:- för att gymma en gång så är det någon som kan berätta lite om sats vällingby? Vad har de för utrustning, eller snarare, vad har de inte?

Officer
2006-03-23, 16:04
Jag har tränat ett halvår vardera på båda gymen, och båda är helt okej.

Sats Vällingby är stort och rymligt (var iaf för 2 år sen..), vet ej hur det ser ut just nu, men det borde vara ungefär likadant.


Kom förbi Fitness Club (www.fitnessclub.se) om du har vägarna förbi Sumpan. Enormt stort och Golds Gym-aktigt nu efter utbyggnationen!

gothen
2006-03-23, 16:45
Jo sumpan verkar ha en hel del gym men det blir lite knöligt för mig att ta mig dit. Bor vid ängbyplan och går i balckebergs gymnasium så vällingby ligger väldigt nära, antar däremot att jag skulle kunna ta 113 till sumpan, får se vad som prioriteras till slut.

Officer
2006-03-23, 16:48
Jo sumpan verkar ha en hel del gym men det blir lite knöligt för mig att ta mig dit. Bor vid ängbyplan och går i balckebergs gymnasium så vällingby ligger väldigt nära, antar däremot att jag skulle kunna ta 113 till sumpan, får se vad som prioriteras till slut.


Gick på Bromma gymnasium jag :) Därför jag körde i Vällingby, av samma anledning som du.


Kör på det som känns bäst, men innan du investerar stora pengar i Sats så ta en titt på bl a FC som sagt.

Hermit
2006-03-23, 17:01
Tränar på gamla e2 i Vällingby, men även på gymmet på blackebergs gymnasium ;) vem är du?

Gamla e2 V-by iallafall: Hantlar från 1 - 42,5kg, 1 powerrack för böj ( mark körs även där ), 1 bänkpress, 2 smithar, 1 dipsställning, 2 ställen för chins etc. Fråga om det är något mer du vill veta

Sonny
2006-03-23, 17:02
vad du än gör, börja inte träna på worldclass vällingby, jag tränar där och det finns roligare ställen..

Edit: Ap, får du nån sorts ersättning för detta? :D