handdator

Visa fullständig version : vad gör ni på helgerna?


Johan86
2006-03-23, 12:09
vad har kolofolket för sig på kvällarna på helgerna? dricker sig fulla? surfar ?någon som tränar?

GymTT
2006-03-23, 12:13
Tränar, ska börja parta nu en del igen, pluggar rätt mkt, äter, ser filmer.
Brukar se ut så.
du själv?

Johan86
2006-03-23, 12:19
periodvis brukar jobba fredag och lördag.så då lägger jag mig tidigt på fredagen och på lördagen är jag riktigt sliten efter både jobb och träningspass.så det blir väl att man softar lite framför datorn eller ser film och käkar något gott *popcorn*

dom gångerna jag är ute så blir det väl torsdagar då det är studentpartaj

Piranha
2006-03-23, 12:21
Jag försöker vila så mycket som möjligt , det brukar ofta bli ett lättare pump pass på lördags eftermiddag , men annars äta vila och sova.

Jaq är rätt slut efter veckorna.

Johan86
2006-03-23, 12:30
Jag försöker vila så mycket som möjligt , det brukar ofta bli ett lättare pump pass på lördags eftermiddag , men annars äta vila och sova.

Jaq är rätt slut efter veckorna.


har du ett tungt jobb eller tränar du hårt i veckorna?

Trident
2006-03-23, 12:32
Käka, sova..träffa vänner, partaja ibland, besöka päronen.

Om man har flicka så blire även en del mys, liksom bio, film, kel. :naughty:

elan
2006-03-23, 12:35
Städa, tvätta, veckohandla, laga mat, träna, promenera med hunden, se film, spela spel och någon gång ibland umgås med folk. :D

Piranha
2006-03-23, 12:37
har du ett tungt jobb eller tränar du hårt i veckorna?


Inte fysiskt tung, men man är ganska mycket i rörelse, sen blir det rätt tuffa pass på gymmet. Det känns av helt klart på helgen.

( Ev spydiga kommentarer från Fez undanbedes :D )

Officer
2006-03-23, 12:43
Jag går oftast ut på något sätt på lördagar. Fredagarna har jag börjat ta det lugnare på, t ex bio/mysa med nån tjej eller liknande, eftersom man är trött efter arbetsveckan, blir sömnig som fan kring 22tiden redan. På lördagen däremot är man utvilad, blir ett stenhårt träningspass på dagen följt av att en enorm ätardag inledes på McDonalds, för att sedan fortsätta med kebabtallrikar på kvällen, biljardturneringar och sedan utgång.

GymTT
2006-03-23, 13:13
Jag går oftast ut på något sätt på lördagar. Fredagarna har jag börjat ta det lugnare på, t ex bio/mysa med nån tjej eller liknande, eftersom man är trött efter arbetsveckan, blir sömnig som fan kring 22tiden redan. På lördagen däremot är man utvilad, blir ett stenhårt träningspass på dagen följt av att en enorm ätardag inledes på McDonalds, för att sedan fortsätta med kebabtallrikar på kvällen, biljardturneringar och sedan utgång.

aaahh! guld, candy på lör? :naughty:

Melker
2006-03-23, 13:29
vad har kolofolket för sig på kvällarna på helgerna? dricker sig fulla? surfar ?någon som tränar?


Brukar bli storhandling under lördag förmiddag då det är lugnt och skönt i affären.
Annars så flackar man runt till släkt och vänner eller hittar på något. Senast var vi till ett badhus och plaskade.
Det brukar bli ett pass under helgen, beroende hur veckan har varit.
Blir det tid över så slappar jag gärna.

Officer
2006-03-23, 13:31
aaahh! guld, candy på lör? :naughty:


candy imorgon!


När fan ska vi ut TT? Du snackar så mycket men ingen action på dig, du har bangat flera inbjudan nu ;)
Du får ordna nåt till på lördag så drar vi ut !

aitamaa
2006-03-23, 13:33
katabol verksamhet för hela slanten.

Cilia
2006-03-23, 13:34
Inte fysiskt tung, men man är ganska mycket i rörelse,
du menar såsom åka kontorsstol?

Tricklev
2006-03-23, 13:49
Spenderar helgerna med tjejer, oftast.

daja
2006-03-23, 13:57
varvar helgerna med utgång, träning, hemmakvällar med tjejen, träffar polarna

Herkulez
2006-03-23, 14:13
tar det oftast lugn, men nu till helgen ska jag ha fest och alla är bjudna utom kolomedlemmerna

Jesper
2006-03-23, 14:21
När jag inte jobbar så brukar det oftast(alltid) bli utgång.

raZmus
2006-03-23, 14:21
I helgen blir det att leta tapeter, käka mat o kika på hockey

GymTT
2006-03-23, 14:26
candy imorgon!


När fan ska vi ut TT? Du snackar så mycket men ingen action på dig, du har bangat flera inbjudan nu ;)
Du får ordna nåt till på lördag så drar vi ut !


Bara om du tar med myten och yankie

Batman
2006-03-23, 14:34
Jag undrar vart alla lediga tjejer befinner sig under helgerna, dom är tyvär inte på biljardhak har jag konstanterat.

Officer
2006-03-23, 14:37
Bara om du tar med myten och yankie


Yankeee går aldrig ut, någonsin. Det borde du ha fattat! Han kommer endast om vi tar en hamburgare i Kista, så hojta till.

Myten bor för långt bort (flempan) för att han ska orka ta sig någonstans, samt att han är pank då han spenderat alla sina pengar på ninjafilmer

mela
2006-03-23, 14:38
äter, sover, tränar, pluggar, är med oskar, är med kompisar, muf:ar, kollar tv.. äter lite till

King Grub
2006-03-23, 14:44
Spelar datorspel, tränar (lördag), läser böcker och serier, tittar på film och TV, umgås med vänner.

Kwon
2006-03-23, 14:50
Närr jag var yngre så festade jag mycket varje helg och var ute med aktuella "techno-gänget" på den tiden för att promota våran musiktidning etc.

Vi hade reportage på de "ställen" som trance-folket brukade gå på då, bland annat Docklands och de klubbar som hölls på Monday Bar.

Sen åkte vi mycket båt också, jag var stammis både på Silja o Viking en gång i tiden! :D

Jag organiserade så många cruises att jag ofta fick ett antal gratistickets så det gjorde ju att vi åkte ännu mer etc osv

Nuförtiden är jag mest slapp. Var länge sen jag drack också. Jo jag drack lite champagne nu till nyår.

Skulle vilja påstå att jag är enormt trist nu om man jämför med förr i tiden, men jag trivs enormt med det nu!

Njurarna lever fortfarande iaf!

Snake
2006-03-23, 14:50
tar det oftast lugn, men nu till helgen ska jag ha fest och alla är bjudna utom kolomedlemmerna

Är det ett löfte ?

Piranha
2006-03-23, 14:50
Spelar datorspel, tränar (lördag), läser böcker och serier, tittar på film och TV, umgås med vänner.


Va gör dem andra 12 åringarna i klassen då ? :D

Kwon
2006-03-23, 14:51
Va gör dem andra 12 åringarna i klassen då ? :D

Är väl det många drömmer om, att kunna bli så rik att man kan leka som en 12-åring igen utan några som helst problem i världen! :)

Piranha
2006-03-23, 14:54
Är väl det många drömmer om, att kunna bli så rik att man kan leka som en 12-åring igen utan några som helst problem i världen! :)


Jag tror inte jag hittat den roligaste leksaken vid 12 men plus nåt år kanske.

GymTT
2006-03-23, 14:54
Yankeee går aldrig ut, någonsin. Det borde du ha fattat! Han kommer endast om vi tar en hamburgare i Kista, så hojta till.

Myten bor för långt bort (flempan) för att han ska orka ta sig någonstans, samt att han är pank då han spenderat alla sina pengar på ninjafilmer


haha! godis imorn, vart köper vi ?

Kwon
2006-03-23, 14:56
Myten bor för långt bort (flempan) för att han ska orka ta sig någonstans, samt att han är pank då han spenderat alla sina pengar på ninjafilmer

Han påminner om mig när jag var 16-20! :)

Mycket filmer blev det! :thumbup:

Princy
2006-03-23, 14:56
Jag undrar vart alla lediga tjejer befinner sig under helgerna, dom är tyvär inte på biljardhak har jag konstanterat.

Lördags-shopping! :thumbup: Själv umgås jag med vänner och familj, tränar, shoppar och lite allt möjligt. Just nu vilar jag upp mig mer på helgerna, snart drar ju alla studentskivor igång och då måste man ha lite energi till det. ;)

Kwon
2006-03-23, 14:57
Lördags-shopping! :thumbup: Själv umgås jag med vänner och familj, tränar, shoppar och lite allt möjligt. Just nu vilar jag upp mig mer på helgerna, snart drar ju alla studentskivor igång och då måste man ha lite energi till det. ;)

Du ska inte festa me Aprotte o GymTT då? Ett härligt gäng! :)

Larsson
2006-03-23, 14:59
Du ska inte festa me Aprotte o GymTT då? Ett härligt gäng! :)

Då lär det bli en OPTIMAL fest.

Princy
2006-03-23, 14:59
Ooh det låter ju ioförsig lockande. ;)

tiias
2006-03-23, 15:05
helger är till för att festa :) så det är oftast
det jag ägnar mej åt. nu till helgen ska jag
träffa en tjej på allvar nykter för första gången
sedan jag blev singel :D

Officer
2006-03-23, 15:05
Jag tar alltid en kebabtallrik runt kl 20 för att sedan lasta på med lite burgare runt 23tiden. Klockan 03 när jag kör hem har jag alltid proteindrink och banan i bilen eller bars.

Optimal enough? :D

Lallle
2006-03-23, 15:12
Den här helgen är jag något chockerande hos min farsa. Jag som får Oblivion imorn!

NiXPhoenix
2006-03-23, 15:12
Jag tar alltid en kebabtallrik runt kl 20 för att sedan lasta på med lite burgare runt 23tiden. Klockan 03 när jag kör hem har jag alltid proteindrink och banan i bilen eller bars.

Optimal enough? :D


Du kör väl inte bil om du har druckit?

Ninjasmurf
2006-03-23, 15:13
gym lördag & söndag, se film och käka middag med far och bror...

Princy
2006-03-23, 15:14
Den här helgen är jag något chockerande hos min farsa. Jag som får Oblivion imorn!

Jag vill också ha Oblivion. *cry*

mangemani
2006-03-23, 15:23
tränar jag inte så lirar man online eller är med nån vän.

Kwon
2006-03-23, 15:24
Ooh det låter ju ioförsig lockande. ;)

Lockande eller "lockande"? :naughty: :D

Kwon
2006-03-23, 15:26
Jag vill också ha Oblivion. *cry*

DAMN! you a gamer too?

Officer
2006-03-23, 15:28
Du kör väl inte bil om du har druckit?
Vem sa något om att dricka? När jag är ute har jag svinkul utan att lägga en droppe alkohol i munnen. Folk brukar tro att jag är full, men det handlar bara om utstrålning och inställning.

För den delen anser jag att alla som kör rattfulla borde få fängelse i minst 8 år.

Kwon
2006-03-23, 15:30
Vem sa något om att dricka? När jag är ute har jag svinkul utan att lägga en droppe alkohol i munnen. Folk brukar tro att jag är full, men det handlar bara om utstrålning och inställning.

För den delen anser jag att alla som kör rattfulla borde få fängelse i minst 8 år.

Mkt bra! :thumbup:

Man kan vara full on life! :)

Intoxicated by joy! Aprotte e snällis som kör hem alla sen åsse

Princy
2006-03-23, 15:37
Vem sa något om att dricka? När jag är ute har jag svinkul utan att lägga en droppe alkohol i munnen. Folk brukar tro att jag är full, men det handlar bara om utstrålning och inställning.

För den delen anser jag att alla som kör rattfulla borde få fängelse i minst 8 år.

Jag håller verkligen med. :thumbup: Jag dricker inte heller, utan när jag går på fester eller på krogen så är jag där för att träffa folk och dansa! http://bestsmileys.com/dancing/10.gif

Princy
2006-03-23, 15:39
Lockande eller "lockande"? :naughty: :D

Hehe, jag har inte riktigt bestämt mig än. :naughty:

DAMN! you a gamer too?

Oh yeah!

Officer
2006-03-23, 15:40
Jag håller verkligen med. :thumbup: Jag dricker inte heller, utan när jag går på fester eller på krogen så är jag där för att träffa folk och dansa! http://bestsmileys.com/dancing/10.gif
Exakt! Exakt så ska det vara. Man slipper ha ångest dagen efter över att ha druckit, inget katabolt, man kommer ihåg allting, man har tillgång till bilen (=frihet som fan särskilt om man får ett nytt damsällskap hehe..)


Du bor i Stockholm. Är du grov o muskulös kan vi börja umgås :)

J.Saarela
2006-03-23, 15:43
Festar väl ca 2ggr i månaden,för att vara optimal.Annars är jag väl mest med min sambo och myser.

Princy
2006-03-23, 15:47
Exakt! Exakt så ska det vara. Man slipper ha ångest dagen efter över att ha druckit, inget katabolt, man kommer ihåg allting, man har tillgång till bilen (=frihet som fan särskilt om man får ett nytt damsällskap hehe..)


Du bor i Stockholm. Är du grov o muskulös kan vi börja umgås :)

Precis, en uterunda blir till och med något positivt istället för det motsatta. När jag tagit körkort lär jag ioförsig bli den officiella chauffören till alla som blivit på kanelen. *rolleyes*

Ja, jag är rätt grov, jag har iallfall tränat styrketräning två gånger nu. På lördag har jag till och med tränat igenom hela kroppen! ;)

Kwon
2006-03-23, 15:48
Precis, en uterunda blir till och med något positivt istället för det motsatta. När jag tagit körkort lär jag ioförsig bli den officiella chauffören till alla som blivit på kanelen. *rolleyes*

Ja, jag är rätt grov, jag har iallfall tränat styrketräning två gånger nu. På lördag har jag till och med tränat igenom hela kroppen! ;)

Såhär Grofv Sessan?

http://www.wpw.net/wpwclubs/0-intros/ngurler424/club02/images/NG02.011.jpg

Princy
2006-03-23, 15:57
Såhär Grofv Sessan?


:eek: Sånt där får mig att vilja ta i mindre på gymmet. :( (Hittade precis smileys-förrådet, här ska missbrukas!)

Kwon
2006-03-23, 15:58
:eek: Sånt där får mig att vilja ta i mindre på gymmet. :( (Hittade precis smileys-förrådet, här ska missbrukas!)

Jaså? Du kanske tycker fitness-tjejerna har snyggare fysik då?

Princy
2006-03-23, 16:00
Jaså? Du kanske tycker fitness-tjejerna har snyggare fysik då?

Jo, jag tror det. Jag har inte så stor koll på hur det definieras.. :em:

Stenberg
2006-03-23, 16:14
avis på alla som gör roliga saker....

jag pluggar, och kanske tvättar och tränar liiite ..... *grr*

Officer
2006-03-23, 16:22
avis på alla som gör roliga saker....

jag pluggar, och kanske tvättar och tränar liiite ..... *grr*


Är du grov och muskulös? Häng med oss!

Garnax
2006-03-23, 16:29
jobbar varannan helg, utav dom 2 som är kvar brukar jag gå på krogen den ena, den andra stanna hemma och spela WoW och programmera/Photoshopa.
Sover mycket också, går inte upp före 14-15 på helgerna fast jag lägger mig
vid runt 2 på natten.

Jag tränar inte på helgerna jag jobbar då mina arbetstider inte funkar
med gymmets öppetider på helgerna.

Då jag är ledig kan det bli ett pass på söndagen, det beror på hur övriga veckan
har sett ut och om man krökade på lördagen eller inte.

Pingu
2006-03-23, 17:03
Har kul med familjen och tränar

NiXPhoenix
2006-03-23, 17:14
Vem sa något om att dricka? När jag är ute har jag svinkul utan att lägga en droppe alkohol i munnen. Folk brukar tro att jag är full, men det handlar bara om utstrålning och inställning.

För den delen anser jag att alla som kör rattfulla borde få fängelse i minst 8 år.



Okej, schysst.

Bartman
2006-03-23, 17:19
Brukar umgås med vänner, träna, äta och försöka hitta nått botemedel mot singel livet...

Cerberus
2006-03-23, 17:38
sitter o räknar kcal och protein-intag :hbang:

sitter vid datorn dygnet runt, lyssnar på musik näst intill dygnet runt, spelar spel, kollar på Gilmore Girls varenda dag(ÄLSKAR SERIEN!), nån gång kanske man umgås med människor men det är inte ofta :D.

Jobbar svart som gigolo för tanterna på ålderdomshemmet jag bor mittemot.

Festar inte så mycket längre då jag lagt ner drickandet på obestämd tid, har dock varit på fester med varierande erfarenheter.

GymTT
2006-03-23, 18:22
haha bra AP, låter som vi tar med bolio i helgen, han måste hitta ny tjej.
annars är filmer kul på helgerna!

Math
2006-03-23, 18:40
jobbar varannan helg, utav dom 2 som är kvar brukar jag gå på krogen den ena, den andra stanna hemma och spela WoW och programmera/Photoshopa.
Sover mycket också, går inte upp före 14-15 på helgerna fast jag lägger mig
vid runt 2 på natten.

Jag tränar inte på helgerna jag jobbar då mina arbetstider inte funkar
med gymmets öppetider på helgerna.

Då jag är ledig kan det bli ett pass på söndagen, det beror på hur övriga veckan
har sett ut och om man krökade på lördagen eller inte.


Server? :D

Själv brukar jag va hemma 1dag sen gå ut någon stanns om något händer annars så blir det ganska mkt film och så. En del WoW också..

Nejv
2006-03-23, 18:53
Försöker ta mig hemifrån varje helgdag åtminstone. Suger att sitta hemma på helgen. :P

Kwon
2006-03-23, 18:54
Försöker ta mig hemifrån varje helgdag åtminstone. Suger att sitta hemma på helgen. :P

Tyckte samma sak vid 18 års ålder, nuförtiden är det mysigare å va hemma! :)

Nejv
2006-03-23, 18:57
Tyckte samma sak vid 18 års ålder, nuförtiden är det mysigare å va hemma! :)

:P Ja man blir så lätt uttråkad, man har högre krav på livet än de äldre verkar det som. Har ni gett upp eller? Hur gammal är du förresten?

Kwon
2006-03-23, 18:59
:P Ja man blir så lätt uttråkad, man har högre krav på livet än de äldre verkar det som. Har ni gett upp eller? Hur gammal är du förresten?

Det vill jag helst inte avslöja! :D

Men jag är äldre än man kan tro! Dock ej i sinnet då jag beter mig som en 14-åring här! :)

Nejv
2006-03-23, 19:04
Det vill jag helst inte avslöja! :D

Men jag är äldre än man kan tro! Dock ej i sinnet då jag beter mig som en 14-åring här! :)

Haha okej... Jaja jag finner det sjukt enerverande att sitta hemma när det händer så mycket roligt där ute. :P

Yankeee
2006-03-23, 19:17
Yankeee går aldrig ut, någonsin. Det borde du ha fattat! Han kommer endast om vi tar en hamburgare i Kista, så hojta till.


Du behöver ju inte framställa mig som torrare än vad jag är :D

GymTT
2006-03-23, 19:21
Du behöver ju inte framställa mig som torrare än vad jag är :D

yanke du s k a med på ap:s efterfest i r-by på lördag.

Metal_boy_
2006-03-23, 19:34
Spelar datorspel, tränar (lördag), läser böcker och serier, tittar på film och TV, umgås med vänner.


Grub är singel! Brudar, passa på att ragga på en optimal man! :hbang: :D

Yankeee
2006-03-23, 19:39
yanke du s k a med på ap:s efterfest i r-by på lördag.

Haha rinkeby, aldrig att jag sätter min fot där frivilligt. En sväng till donken är jag dock alltid med på :D

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:40
Helgerna = mat, träna, polarna, biljard, film,alla brudar

Yankeee
2006-03-23, 19:41
Helgerna = mat, träna, polarna, biljard, film,alla brudar

Ta bort de tre sista så blir inte lögnen lika uppenbar.

Ryska_raketen
2006-03-23, 19:42
Ta bort de tre sista så blir inte lögnen lika uppenbar.


Nja, kan lägga till lite. Datorn, brudarna, igen, det är så jävla många!

GymTT
2006-03-23, 20:00
Haha rinkeby, aldrig att jag sätter min fot där frivilligt. En sväng till donken är jag dock alltid med på :D


äh, isf haidars kebab i r-by

Cilia
2006-03-23, 20:11
Haha rinkeby, aldrig att jag sätter min fot där frivilligt. En sväng till donken är jag dock alltid med på :D
donken vid SEB i Rissne?
that place rock! *rme*
är det det vildaste du kan hitta på en helg?

Yankeee
2006-03-23, 20:19
donken vid SEB i Rissne?
that place rock! *rme*
är det det vildaste du kan hitta på en helg?

Ja ffs, tänk när man var stammis där, vilka minnen :eating:

GymTT
2006-03-23, 20:20
donken vid SEB i Rissne?
that place rock! *rme*
är det det vildaste du kan hitta på en helg?

Vad gör du då cillen:)

Yankeee
2006-03-23, 20:21
Vad gör du då cillen:)

Mcd vasagatan :)

Kwon
2006-03-23, 20:23
donken vid SEB i Rissne?
that place rock! *rme*
är det det vildaste du kan hitta på en helg?

Måste allting vara vilt? :)

Cilia
2006-03-23, 20:24
Vad gör du då cillen:)
Mcd vasagatan :)
Spankeee du verkar känna mig ganska bra *w*
how come?

TT och när jag inte är där så är jag ute och super och plockar upp 21-åringar.
Hur gammal är du btw? *eg*



Måste allting vara vilt? :)
nä men ibland kanske?!

Kwon
2006-03-23, 20:25
nä men ibland kanske?!

You like them wild things huh? :D

Yankeee
2006-03-23, 20:26
Spankeee du verkar känna mig ganska bra *w*
how come?

TT och när jag inte är där så är jag ute och super och plockar upp 21-åringar.
Hur gammal är du btw? *eg*



Ja vi är ju kollegor, och jag är 23 :|

Cilia
2006-03-23, 20:29
You like them wild things huh? :D
always *blinx*




Ja vi är ju kollegor, och jag är 23 :|
du är alltså lite för gammal för mig

*damn*

*Flash*
2006-03-23, 20:38
Oftast träffar jag väl min bästa kompis på helgen, om jag inte gör det så pratar jag i telefon med henne i minst 2 timmar i sträck flera gånger om dagen samtidigt som jag sitter vid datorn och slöar.
Eller så sover jag.

Baan
2006-03-23, 20:40
slöar för det mesta, kan bli något mer spännande någon gång, men händer inte så ofta

Dipshit
2006-03-23, 20:42
för mkt plugg på helgerna på senaste :cryout:
dock visar det sig alltid vara för lite *grr*

GymTT
2006-03-23, 20:43
always *blinx*





du är alltså lite för gammal för mig

*damn*



är 19, din gamling

Cilia
2006-03-23, 20:46
är 19, din gamling
men nu var jag väl inte ute efter dig heller? *L*

GymTT
2006-03-23, 20:51
men nu var jag väl inte ute efter dig heller? *L*

joho

Eiken
2006-03-23, 23:33
Förtär alkoholhaltiga drycker

grisbil3n
2006-03-23, 23:58
Sitter hemma i stugan, tar en pizza med kamraterna mellan varven. Ostimulerande tillvaro på det stora hela men hoppet är det sista som överger människan.

Metal_boy_
2006-03-23, 23:59
men nu var jag väl inte ute efter dig heller? *L*


Jasså, du hade tänkt att förlora oskulden med ett stycke lammkött?

Stenberg
2006-03-24, 08:41
Är du grov och muskulös? Häng med oss!
Hehe, nja inte direkt, har ju kört på en 4-årig deff nu. Men får jag bara vara skadefri i sommar, brukar kunna hända en del med tex korpenfotboll och så, så ska det satsas rejält i höst *flex*

Cinna
2006-03-24, 08:52
Försöker boka in så lite som möjligt. Veckorna är otroligt inrutade varför bara göra ingenting är prio på helgerna.

Oftast blir det lite träning, någon extra prommenad om vädret tillåter, ett par bra filmer, långa frukostar med tidningen. På lördagskvällen försöker vi oftast komma ut å äta lite alt. träffa vänner.