handdator

Visa fullständig version : Riktiga böj/markfilmer


bubbe
2006-03-22, 20:51
Ligger här i sängen, febern har sakta krypit uppåt och med förtvivlan skriker jag ut, "hjääääälp jag måste se böjfilm när jag är sjuuuuuk."

Inget apf/wpo trams riktiga grejer med bra teknik efterfrågas.

Alla tips får en :bow:

Oskis
2006-03-22, 20:59
http://kaa.dinfo.ru/salzburg/salzburg.htm

Där finns en massa klipp från vm-96. Blandannat en ung Ljungberg, Kenneth Matsson, Coan som drar 380 i marken och kommer upp med 430 i böjen (1-2 på sänkning).

Något kul kan du säkert hitta iaf.

bubbe
2006-03-22, 21:01
http://kaa.dinfo.ru/salzburg/salzburg.htm

Där finns en massa klipp från vm-96. Blandannat en ung Ljungberg, Kenneth Matsson, Coan som drar 380 i marken och kommer upp med 430 i böjen (1-2 på sänkning).

Något kul kan du säkert hitta iaf.

tackar, här ska det laddas! :bow:

Bolio
2006-03-22, 21:03
Ligger här i sängen, febern har sakta krypit uppåt och med förtvivlan skriker jag ut, "hjääääälp jag måste se bögfilm när jag är sjuuuuuk."

Inget apf/wpo trams riktiga grejer med bra teknik efterfrågas.

Alla tips får en :bow:

Funkar filmer med tyngdlyftare?

Lillgrabben
2006-03-22, 21:05
Ligger här i sängen, febern har sakta krypit uppåt och med förtvivlan skriker jag ut, "hjääääälp jag måste se böjfilm när jag är sjuuuuuk."

Inget apf/wpo trams riktiga grejer med bra teknik efterfrågas.

Alla tips får en :bow:


Om du kan lägga vantarna på from Cadet to Captain med & av Kirk Karwoski torde det vara en mkt sevärd film!

Jag skulle vilja ha den.

bubbe
2006-03-22, 21:05
Funkar filmer med tyngdlyftare?

:confused: vad är det?


är dom grymma så jag håller feberyrseln borta så, bring em on boy!

Lillgrabben
2006-03-22, 21:09
http://www.brutalbreed.com/kirk/kirk_big.jpg :)

bubbe
2006-03-22, 21:12
Om du kan lägga vantarna på from Cadet to Captain med & av Kirk Karwoski torde det vara en mkt sevärd film!

Jag skulle vilja ha den.

aha, det är en sån där man betalar sånna pengar för?

hmm, har faktiskt tänkt tanken att importera en bra PL film. Värt pengarna helt enkelt.

Lillgrabben
2006-03-22, 21:16
aha, det är en sån där man betalar sånna pengar för?

hmm, har faktiskt tänkt tanken att importera en bra PL film. Värt pengarna helt enkelt.

Jo, det är det!


Men det är inte otroligt att det finns ngn i din närhet du kan låna. Visst finns det hyfsat många lyftare & exlyftare i närheten är GBG? Kanske ngn av dem har filmen.

bubbe
2006-03-22, 21:38
Jo, det är det!


Men det är inte otroligt att det finns ngn i din närhet du kan låna. Visst finns det hyfsat många lyftare & exlyftare i närheten är GBG? Kanske ngn av dem har filmen.

hmm, ja kanske någon som sitter med ett utslitet ex hemma :MrT:

Slitet skriver jag, och det helt taget från hur jag skulle hantera filmen, sova ihop, borsta tänderna ihop, gå på bio ihop, stanna på hamburgersyltan ihop. mm mm

Daniel Mattusch
2006-03-22, 21:41
www.irongame.com har massa IPF men massa av de andra förbunden också. Bara att sålla.

Timme
2006-03-22, 22:06
Funkar filmer med tyngdlyftare?


Jaa! Vi vill se tyngdlyftare!