handdator

Visa fullständig version : Monohydrat Kreatin


Kron
2006-03-21, 22:23
Tja!

Nu när sök funktionen är nere tänkte jag att de är lika bra att fråga här.

Har kört på monohydrat kreatin i ca 2 månader men känner att jag blir "plufsig" något psykiskt eller kan de stämma?

Om du nu stämmer finns det någon liknande produkt som har samma verkan men som man INTE blir "plufsig" av.

Tack för svar! :thumbup:

Ha de // Tobbe

Davil
2006-03-21, 22:28
Tja!

Nu när sök funktionen är nere tänkte jag att de är lika bra att fråga här.

Har kört på monohydrat kreatin i ca 2 månader men känner att jag blir "plufsig" något psykiskt eller kan de stämma?

Om du nu stämmer finns det någon liknande produkt som har samma verkan men som man INTE blir "plufsig" av.

Tack för svar! :thumbup:

Ha de // Tobbe
Det stämmer då kroppen samlar på sig vätska. Det försvinner om du slutar äta kreatinet.

Läs gärna denna för mer info http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33269

mvh.

Kron
2006-03-21, 22:36
Det stämmer då kroppen samlar på sig vätska. Det försvinner om du slutar äta kreatinet.

Läs gärna denna för mer info http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33269

mvh.


Riktigt bra tråd..
Men dock står det inte om det bara är monohydrat kreatinet som man blir "plufsig" av?
En fråga till varför är det så stor pris skillnad mellan de olika kreatinen?

Ha de // Tobbe

barda
2006-03-21, 23:17
Av alla välanvända kreatinprodukter så är det bara monohydrat som binder massa vätska.
Malat och Citrat binder ingen vätska och behöver ingen uppladdningsperiod.
Dessa produkter är dessutom lika billiga.

muffe85
2006-03-22, 09:58
Av alla välanvända kreatinprodukter så är det bara monohydrat som binder massa vätska.
Malat och Citrat binder ingen vätska och behöver ingen uppladdningsperiod.
Dessa produkter är dessutom lika billiga.

Lika effektiva?

Nitrometan
2006-03-22, 10:46
Säkerligen.

Kreatin är bra skit.

Har inte testat de produkterna själv. Men kompisar har gjort det och fått motsvarande resultat som CrMH. Inga mirakel men ändå bra grejer.

barda
2006-03-22, 12:01
Japp, det fungerar minst lika bra som monohydrat.