handdator

Visa fullständig version : Nu J**lar!


H.Emanuel
2006-03-19, 14:49
Okej, nu har jag ätit efter passet och i vanlig ordning satt mig här. Jag vet inte vad jag saknar, men antagligen själ? Jag menar eftersom jag förblir sittande på detta vis? Men ni ska veta att jag tänker börja med disken, gå vidare med att torka av skåpdörrarna o spisen o fläkten på vilken kryddorna står och glömma min vidriga chef, min längtan efter kärlek och mitt vältrande i barndomens tillkortakommanden likt ett svins vältrande i sitt eget träck. NU!

grisbil3n
2006-03-19, 14:50
åkhej

Jarod
2006-03-19, 14:59
Jag tycker att det första du bör göra är att fundera lite över varför alla dina avatarer innehåller fallos-liknande saker!? :cool:

Cilia
2006-03-19, 15:16
Okej, nu har jag ätit efter passet och i vanlig ordning satt mig här. Jag vet inte vad jag saknar, men antagligen själ? Jag menar eftersom jag förblir sittande på detta vis? Men ni ska veta att jag tänker börja med disken, gå vidare med att torka av skåpdörrarna o spisen o fläkten på vilken kryddorna står och glömma min vidriga chef, min längtan efter kärlek och mitt vältrande i barndomens tillkortakommanden likt ett svins vältrande i sitt eget träck. NU!
Jarod har en poäng men det är allt han har också.

Jag tycker du ska fundera över vad du kan göra för att ändra ditt liv i en annan riktning så du känner dig mer tillfreds med ditt liv.

Sonny
2006-03-19, 15:16
That is so interesting!

Jarod
2006-03-19, 15:20
Jarod har en poäng men det är allt han har också.

Menar du med det?? :MrT:

Batman
2006-03-19, 15:24
A life ? where do i download one of those ?

manuell, skruva ur hårddisken och be en polare hålla i den under en vecka, vad ska du då göra ?!

H.Emanuel
2006-03-19, 15:31
Jag tycker att det första du bör göra är att fundera lite över varför alla dina avatarer innehåller fallos-liknande saker!? :cool:
Que?








:D

H.Emanuel
2006-03-19, 15:38
Jag tycker du ska fundera över vad du kan göra för att ändra ditt liv i en annan riktning så du känner dig mer tillfreds med ditt liv.
Du menar typ Cipralex?

Tolkia
2006-03-19, 16:16
Du menar typ Cipralex?
Tro mig, det är inte hälften så roligt som Aftonbladet utmålar det.
Jag tycker att det första du bör göra är att fundera lite över varför alla dina avatarer innehåller fallos-liknande saker!?
Man undrar ju hur de fallosar Jarod har sett egentligen ser ut ...

H.Emanuel
2006-03-19, 16:22
Tro mig, det är inte hälften så roligt som Aftonbladet utmålar det.

Jag vet. Folk tror kanske att man blir glad av dessa piller, men så är det ju inte. Man bryr sig inte lika mycket snarare.