handdator

Visa fullständig version : Kvinna / Man tråden


Fettecke
2006-03-18, 22:05
Jag fick nyss ytterligare en "ahaaaa" upplevelse... Att skillnaden mellan kvinnor och män är relativt stor här på kolo (och i övriga livet).

Visas det upp lite mer hud från en kvinnlig kolomedlem, så är tråden fullpackad med diverse kommentarer från alla olika medlemmar.

Skrivs det lite naughty från en kvinnlig medlem, så blir det följder av att männen till 99.9% ska besvara med samma sak, eller kommenterar texten.

Skapas det en ny träningsjournal här på kolo, så är den Oftast väldigt välbesökt, i jämnförelse med en manlig, kanske lika "okänd" medlem.

Det finns givetvis mycket mer att komma med...

Hmm.... nån som har nått vettigt att komma med?
(försök håll tråden på en acceptabel nivå, så vi kan urskillja något vettigt....)

nemd
2006-03-18, 22:09
Är du tjej? Så jag vet ifall jag ska skriv i tråden eller inte? :D

Corpobal
2006-03-18, 22:09
http://www.bookandblade.com/images/funny/Master-of-the-obvious.jpg

Solros
2006-03-18, 22:10
Du tycker det är konstigt att folk vill titta på brudar istället för Kalle Ballefjongsson, 15 som tränat i en månad?

Perscitus
2006-03-18, 22:10
Jag fick nyss ytterligare en "ahaaaa" upplevelse... Att skillnaden mellan kvinnor och män är relativt stor här på kolo (och i övriga livet).

Visas det upp lite mer hud från en kvinnlig kolomedlem, så är tråden fullpackad med diverse kommentarer från alla olika medlemmar.

Skrivs det lite naughty från en kvinnlig medlem, så blir det följder av att männen till 99.9% ska besvara med samma sak, eller kommenterar texten.

Skapas det en ny träningsjournal här på kolo, så är den Oftast väldigt välbesökt, i jämnförelse med en manlig, kanske lika "okänd" medlem.

Det finns givetvis mycket mer att komma med...

Hmm.... nån som har nått vettigt att komma med?
(försök håll tråden på en acceptabel nivå, så vi kan urskillja något vettigt....)

"Och efter storskalig forskning under åratal har vi nu konstaterat att kallt vatten har en avkylande effekt på kroppen!"

Mannen är det aktiva och kvinnan det passiva könet i sexualdriften även hos homo sapiens.

Helena B
2006-03-18, 22:12
Jag fick nyss ytterligare en "ahaaaa" upplevelse... Att skillnaden mellan kvinnor och män är relativt stor här på kolo (och i övriga livet).


Menar du att du kom på det nu? :D

Beror på att männen är överrepresenterande här eller pojkana är väl mer korrekt. Om det hade varit ombytta roller hade säkert tjejerna kommenterat om en kille visade lite mer (?) eller inte...

Kebab-Arne
2006-03-18, 22:12
Antagligen blir det stora reaktioner då det kvinnliga könet utgör klar minoritet här på forumet och kvinnliga journaler och bildtrådar såklart blir färre i antalet än manliga dito. Slänger du upp en dubbel bicce i ett häst forum får du nog ganska många :naughty: smilies till svar från hästtokiga tjejer.

Sen är könet och sättet att tänka som kön ingen socialkonstruktion. Trots att vissa vill få det till det.

Pudzianovski
2006-03-18, 22:14
Menar du att du kom på det nu? :D


Ja, precis som du kom på att det var melodifestivalen idag. *popcorn*

Helena B
2006-03-18, 22:17
Ja, precis som du kom på att det var melodifestivalen idag. *popcorn*

Visste att det var melodifestivalen men inte att det var finalen. Iaf, inte samma sak. Jag upptäckte att det var skillnader på killar och tjejer när jag "började tänka" kanske.

Sonny
2006-03-18, 22:21
Du tycker det är konstigt att folk vill titta på brudar istället för Kalle Ballefjongsson, 15 som tränat i en månad?Kunde inte ha sagt det bättre själv :D

polaren
2006-03-18, 22:32
Jag är ju man och heterosexuell, självklart tittar man och kommenterar oftare i kvinnornas bildtrådar än i männens. Det är en självklarhet tycker jag, om man inte är a-sexuell eller homosexuell dvs :)

Det blir intressantare att titta på en flicka än en pojke!

Helena B
2006-03-18, 22:36
Det blir intressantare att titta på en flicka än en pojke!

Håller helt med!

Fartman
2006-03-18, 22:39
Tycker du att det är mycket nu, rota isåfall fram en bildtråd som någon tjej startat nångång låt säga tex 2003. Där ska du få se på exhale

The Somberlain
2006-03-18, 22:53
Ja jävlar... Sent ska syndaren vakna, hehe.

grisbil3n
2006-03-18, 22:57
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag skiter lite i om trådskaparen är female. Jag kanske är gay.

Bronkitkorv
2006-03-18, 23:06
Bla bla bla den 356 tråden i detta ämne... alla män är alltid kåta på tjejer utom möjligen bögar.

Fagen
2006-03-18, 23:07
Tycker att kolozzeum är ganska så fördomsfri zon och ett andningshål för manlig bonding. Var annars skulle en karlakarl av Jwzrd´s mått ogenerat kunna studera och kommentera andra mäns/pojkars seminakna kroppar...

Allan
2006-03-18, 23:23
Tycker att kolozzeum är ganska så fördomsfri zon och ett andningshål för manlig bonding. Var annars skulle en karlakarl av Jwzrd´s mått ogenerat kunna studera och kommentera andra mäns/pojkars seminakna kroppar...


Må sp vara. Mem för tillfället är det för många SlitzMooreCafétrådar och då är det dags att dra i snöret. Se till att hålla er i skinnet med både trådar och inlägg - nivån kommer att stramas upp ytterligare.


allan

Fagen
2006-03-18, 23:30
Må sp vara. Mem för tillfället är det för många SlitzMooreCafétrådar och då är det dags att dra i snöret. Se till att hålla er i skinnet med både trådar och inlägg - nivån kommer att stramas upp ytterligare.


allan


Ehh, du quotar mitt inlägg, menar du att jag är en av de som skall hålla mig i skinnet. (Var det förresten inte lite väl freudianskt formulerat där va allan...?)

Allan
2006-03-18, 23:35
Ehh, du quotar mitt inlägg, menar du att jag är en av de som skall hålla mig i skinnet. (Var det förresten inte lite väl freudianskt formulerat där va allan...?)

Eftersom du nämnde Kolozzeum.... Ja, det kunde tydligen missuppfattas det där. Få se hur många som vågar göra nåt kul av det (efter HenrYs tempbanning när han var olydig i veckan).... :whipped:


allan

Fagen
2006-03-18, 23:38
Eftersom du nämnde Kolozzeum.... Ja, det kunde tydligen missuppfattas det där. Få se hur många som vågar göra nåt kul av det (efter HenrYs tempbanning när han var olydig i veckan).... :whipped:


allan

I´ll be a good boy.

Metal_boy_
2006-03-19, 00:52
Må sp vara. Mem för tillfället är det för många SlitzMooreCafétrådar och då är det dags att dra i snöret. Se till att hålla er i skinnet med både trådar och inlägg - nivån kommer att stramas upp ytterligare.


allan


Allan är full!!!!!!!!!!!!!! Haha!!!!!! :laugh: :cheers:

grisbil3n
2006-03-19, 00:57
Allan är full!!!!!!!!!!!!!! Haha!!!!!! :laugh: :cheers:

Hehe tänkte samma tanke. Såg framför mig hur Allan satt i datastolen o vaggade lite fram o tillbaka o kisade med ögonen o försökte skriva ett inlägg.

cam
2006-03-19, 09:00
Sen är könet och sättet att tänka som kön ingen socialkonstruktion. Trots att vissa vill få det till det.

Jaha och du har forskat på det eller?

Mellen
2006-03-19, 14:14
Jag är tjej, och jag tycker det är mest intressant att kolla tjej-journaler. Inte för att jag är lesbisk utan för att jag kan jämföra passen med mina egna.

Herkulez
2006-03-19, 14:33
skillnaden är stor, här är föresten melish när hon msn pratar med sin boyfriend

http://img361.imageshack.us/img361/8434/lolboobscensored6ts.gif

HenrY
2006-03-19, 14:40
Eftersom du nämnde Kolozzeum.... Ja, det kunde tydligen missuppfattas det där. Få se hur många som vågar göra nåt kul av det (efter HenrYs tempbanning när han var olydig i veckan).... :whipped:


allan

:D :laugh: En favorit i repris: SNELHEST