handdator

Visa fullständig version : Jag har glömt hur man raggar på tjejer


Röda_Lacket
2006-03-18, 19:15
Hemskt men sant jag helt lost på detta planet nuförtiden. Jag behöver massa bra tips nu så jag kan komma ur denna dåliga spiralen. När jag börjar prata med tjejer nuförtiden blir jag hemskt nervös så det blir bara mindre och mindre självförtroende kvar. Har varit singel nu snart 1 år och om detta fortsätter kommer jag vara singel resten av mitt liv känns det som. :cryout:

tossefar
2006-03-18, 19:15
"Hej."
Utmärkt start.

Yankeee
2006-03-18, 19:16
Let the bitches come to you.

Röda_Lacket
2006-03-18, 19:16
"Hej."
Utmärkt start.


Ett hej kan jag kläcka ur mig men det är efter detta "Hejet" som allt blir som en enda stor blackout

Herkulez
2006-03-18, 19:19
Let the bitches come to you.
döm inte andra efter dig själv





för hur fan vet du om han är lika snygg som vi är.

userfriendly
2006-03-18, 19:21
Ragga funkar inte... om du gör det på det "klassiska sättet".

fast jag faller väldigt lätt för smööööööööööööör i höga doser :D

kneger
2006-03-18, 19:21
hm.. detta brukar gå hem för mig.
jag pratar om det som dyker upp i mitt huvud. ibland blir det lite konstiga saker och då tycker antingen tjejen det är skönt med en kille som vågar va sig själv eller så tycker hon jag är konstig och går.

frågade en tjej en gång vad vibrationsträning va utan att vi pratat om något liknande .. hon kollade på mig konstigt och typ sa "vet ej".. så kan det gå :D

Metal_boy_
2006-03-18, 19:25
Stöt lite med morteln i höften på henne och vicka med ögonbrynen.

Helena B
2006-03-18, 19:25
Jag har aldrig riktigt förstått det här med raggning, att man ska prata på ett visst sätt. Tycker att du bara ska vara glad och trevlig och prata som du gör i normala fall. Skillnaden är väl att du kan visa att du lyssnar på vad tjejen i fråga säger och ställa frågor till henne. Försök inte göra dig till. Börja med de grundläggande frågorna, vad hon heter, vad hon gör när hon inte är där (nu var du träffar henne) och vad hon gillar att göra annars. Sedan om det är meant to be så flyter det på av sig själv. Jag tror folk blir nervösa för att det gör en så stor sak av det. Var bara dig själv och om tjejen inte faller för det så är hon ingen att satsa på...

Milia
2006-03-18, 19:27
Le! och försök inte tokragga, prata bara "vanligt" om vad som helst typ..ta det som det kommer, försök för guds skull inte forcera något... det här funkar på mig iaf!

Lånar trden lite och frågar hur ni killar vill att den tjej ska bete sig då?
jag är själv urusel på att ragga... hatar att göra mig till och försöka vara sådär sexig som alla andra tjejer försöker vara och väldigt ofta lyckas med...men jag är kass på det, det är inte jag helt enkelt...är det bara det killar är ute efter? eller är det olika från killer till kille?

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:27
Ragga funkar inte... om du gör det på det "klassiska sättet".

fast jag faller väldigt lätt för smööööööööööööör i höga doser :D


kom till pappa ?

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:28
Lånar trden lite och frågar hur ni killar vill att den tjej ska bete sig då?
jag är själv urusel på att ragga... hatar att göra mig till och försöka vara sådär sexig som alla andra tjejer försöker vara och väldigt ofta lyckas med...men jag är kass på det, det är inte jag helt enkelt...är det bara det killar är ute efter? eller är det olika från killer till kille?


ja kan bara snacka för alla killar och det är så här. Vi tar vilket hål som än serveras. Punkt.

Yankeee
2006-03-18, 19:28
Lånar trden lite och frågar hur ni killar vill att den tjej ska bete sig då?
jag är själv urusel på att ragga...

Det beror ju på om man är intresserad eller inte. Är man intresserad är det bara att fråga rakt ut om man vill träffas. Det är väl förmodligen samma sak för tjejer ;) Är man inte intresserad så är det väl rätt svårt att ragga på rätt sätt?

MilkmaN
2006-03-18, 19:29
ja kan bara snacka för alla killar och det är så här. Vi tar vilket hål som än serveras. Punkt.

Ja, ragga på killar borde inte vara så svårt, förutsatt att man är snygg då :D

userfriendly
2006-03-18, 19:30
en sak är ju säker, människor ÄLSKAR (oftast) att snacka om sig själva, så fråga mkt frågor o verka skitintresserad o typ tyck att hon är häftig o beundra henne... inte överdrivet så att det syns att du fejkar dårå *rolleyes*

Papi
2006-03-18, 19:32
Lyssna på tjejen, det är A och O.
Glöm inte att prata lite själv ibland också. ;)

H.Emanuel
2006-03-18, 19:32
Du måste låta henne förstå att du är kåt. Du vill väl inte framstå som en nörd eller hur?

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:32
en sak är ju säker, människor ÄLSKAR (oftast) att snacka om sig själva, så fråga mkt frågor o verka skitintresserad o typ tyck att hon är häftig o beundra henne... inte överdrivet så att det syns att du fejkar dårå *rolleyes*


men plz egentligen bryr man sig inte, man vill bara få hem henne över natten. Så varför vara falsk ? Ja menar, det skadar ju inte att fråga.

Helena B
2006-03-18, 19:36
Jaha om det är ett engångsligg du är ute efter så är prata överskattat, huvudsaken är att du är snygg och att du ser ut att vara bra i sängen.

tossefar
2006-03-18, 19:36
en sak är ju säker, människor ÄLSKAR (oftast) att snacka om sig själva, så fråga mkt frågor o verka skitintresserad o typ tyck att hon är häftig o beundra henne... inte överdrivet så att det syns att du fejkar dårå *rolleyes*
Aldrig, jag avskyr när tjejer frågar sånt.

Yes
2006-03-18, 19:36
Jaha om det är ett engångsligg du är ute efter så är prata överskattat, huvudsaken är att du är snygg och att du ser ut att vara bra i sängen.
Hur ser man ut att vara bra i sängen? :confused:

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:37
Jaha om det är ett engångsligg du är ute efter så är prata överskattat, huvudsaken är att du är snygg och att du ser ut att vara bra i sängen.


hur ser man ut om man är bra i sängen ?

H.Emanuel
2006-03-18, 19:39
Jaha om det är ett engångsligg du är ute efter så är prata överskattat, huvudsaken är att du är snygg och att du ser ut att vara bra i sängen.
Hur ser man ut att vara bra i sängen?

Yes
2006-03-18, 19:39
Sluta härmas, jag frågade först! *grr27*

Helena B
2006-03-18, 19:39
Hur ser man ut att vara bra i sängen? :confused:

Det är mer en känsla man får genom att studera killens kroppsspråk och sättet han för sig på.

AFanatic
2006-03-18, 19:42
Man ser ut som ett russin i ansiktet? I sängen..iaf i några sekunder? :laugh:

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:42
Det är mer en känsla man får genom att studera killens kroppsspråk och sättet han för sig på.


I hear ya. Nu när ja tänker efter. Man ser ibland på vissa tjejer att dom är definitivt döda fiskar, nog för att jag gillar tonfisk men någon måtta får det vara

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:43
Man ser ut som ett russin i ansiktet? I sängen..iaf i några sekunder? :laugh:


:laugh: :laugh:

AFanatic
2006-03-18, 19:43
Let the bitches come to you.

Uppgradering på G? :naughty:

Yankeee
2006-03-18, 19:44
Uppgradering på G? :naughty:

Ja, vet inte vem jag ska välja bara :) Det är jobbigt att vara eftertraktad, men jag ska fråga fatalist om råd.

AFanatic
2006-03-18, 19:45
I hear ya. Nu när ja tänker efter. Man ser ibland på vissa tjejer att dom är definitivt döda fiskar, nog för att jag gillar tonfisk men någon mutta får det vara

Ja det tycker jag.































Thailändsk? :D

Herkulez
2006-03-18, 19:45
Jag har aldrig riktigt förstått det här med raggning, att man ska prata på ett visst sätt. Tycker att du bara ska vara glad och trevlig och prata som du gör i normala fall. Skillnaden är väl att du kan visa att du lyssnar på vad tjejen i fråga säger och ställa frågor till henne. Försök inte göra dig till. Börja med de grundläggande frågorna, vad hon heter, vad hon gör när hon inte är där (nu var du träffar henne) och vad hon gillar att göra annars. Sedan om det är meant to be så flyter det på av sig själv. Jag tror folk blir nervösa för att det gör en så stor sak av det. Var bara dig själv och om tjejen inte faller för det så är hon ingen att satsa på...
kloka ord helena :thumbup:

Yankeee
2006-03-18, 19:46
för hur fan vet du om han är lika snygg som vi är.

Sant, det är ju inte fatalist vi pratar om :)

Ryska_raketen
2006-03-18, 19:48
Ja det tycker jag.































Thailändsk? :D


Ja va fan måste testa en från varje värdsdel (gärna nation med, men hoppar över några, gillar dock worias, fan vad fina ankrövar dom har, luktar gott gör dom med)

Yes
2006-03-18, 19:49
Det är mer en känsla man får genom att studera killens kroppsspråk och sättet han för sig på.
Jag måste lära mig det....

Undrar om det funkar med en rejäl bula i byxan och det här :naughty: ansiktsuttrycket?

Helena B
2006-03-18, 19:51
Jag måste lära mig det....

Undrar om det funkar med en rejäl bula i byxan och det här :naughty: ansiktsuttrycket?

Testa? :D



Tack Herk!

Yes
2006-03-18, 19:53
Testa? :D

Jag får väl göra det... undrar om man skall använda banan eller gurka... :D

Fed up
2006-03-18, 20:04
Det jag tycker funkar är när personen verkar genuint intresserad av en som person men ändå ger många komplimanger som inte känns äckliga och too much liksom. alltså inte "justa rattar" utan kanske snarare "jaha, du går på diet nu, behövs det? jag tycker du har skitsnygg kropp!" eller sånt, liksom flika in komplimanger och lätta anspelningar i andra samtalsämnen. Det måste kännas genuint.
Det och så att göra ungefär detsamma med kroppskontakt, typ "snygg tatuering, får se och så liksom smeka lite på huden över tatueringen" eller så. Men det får liksom inte vara slibbigt och som en igel liksom, man ska få hinna längta en smula också.
Hitta små detaljer som det märks att hon lagt ner tid på och berömma dessa typ "gud va snygga naglar du har" eller så. understryk gärna att du tycker det är skitsexigt med just såna naglar (inte nedbitna och blodiga kanske, det kommer kännas onaturligt...)

Sen överlag gäller det att verka lagom på, hålla ögonkontakt regelbundet, fäst blicken på hennes ena öga eller näsrot och räkna till tre emellanåt. Du ska verka lagom avslappnad och självsäker och så massor frågor om henne och skratta åt hennes skämt såklart.

Lyckas du med detta är du home safe.

H.Emanuel
2006-03-18, 20:06
Det jag tycker funkar är när personen verkar intresserad av en som person men ändå ger många komplimanger som inte känns äckliga liksom. alltså inte "justa rattar" utan kanske snarare "jaha, du går på diet nu, behövs det? jag tycker du har skitsnygg kropp!" eller sånt, liksom flika in komplimanger och lätta anspelningar i andra samtalsämnen.
Det och så att göra ungefär detsamma med kroppskontakt, typ "snygg tatuering, får se och så liksom smeka lite på huden över tatueringen" eller så. Men det får liksom inte vara slibbigt och som en igel liksom, man ska få hinna längta en smula också.
Hitta små detaljer som det märks att hon lagt ner tid på och berömma dessa typ "gud va snygga naglar du har" eller så. understryk gärna att du tycker det är skitsexigt med just såna naglar (inte nedbitna och blodiga kanske, det kommer kännas onaturligt...)

Sen överlag gäller det att verka lagom på, hålla ögonkontakt regelbundet, fäst blicken på hennes ena öga eller näsrot och räkna till tre emellanåt. Du ska verka lagom avslappnad och självsäker och så massor frågor om henne och skratta åt hennes skämt såklart.

Lyckas du med detta är du home safe.
ska man räkna högt till tre?

Fed up
2006-03-18, 20:06
ska man räkna högt till tre?

Ja, gör man det så faller de som furor.
Du: 1-2-3
Hon: Ta mig här och nu!

lovar.

Röda_Lacket
2006-03-18, 20:07
ska man räkna högt till tre?
:laugh:

Griip
2006-03-18, 20:08
Let the bitches come to you.



And that's why you don't get laid

Yankeee
2006-03-18, 20:09
And that's why you don't get laid

Haha ja, denna gången har du rätt :D

Antosh
2006-03-18, 20:15
Hemskt men sant jag helt lost på detta planet nuförtiden. Jag behöver massa bra tips nu så jag kan komma ur denna dåliga spiralen. När jag börjar prata med tjejer nuförtiden blir jag hemskt nervös så det blir bara mindre och mindre självförtroende kvar. Har varit singel nu snart 1 år och om detta fortsätter kommer jag vara singel resten av mitt liv känns det som. :cryout:

har du dåligt självförtroende i övrigt också? om du svarar nej på den frågan så fundera på varför du är nervös när du ska prata med en tjej

om du svarar ja, så fundera på varför du har det, och så försök förbättra de du nu tycker gör att du är mindre värd (eller försök tänka bort de som trams, för det är antagligen just det de är)

:)

Tricklev
2006-03-18, 20:25
har du dåligt självförtroende i övrigt också? om du svarar nej på den frågan så fundera på varför du är nervös när du ska prata med en tjej


För att han vill ha sex, och säger han fel så får han avnjuta en hand istället.

Diana
2006-03-18, 20:25
Bra sammanfattat av helena! kan bara understryka: var er själva :thumbup: för man ser lätt igenom fasaderna.

Antosh
2006-03-18, 20:27
För att han vill ha sex, och säger han fel så får han avnjuta en hand istället.

och genom att verka vara en osjälvsäker grabb (som han antagligen inte är egentligen) så ökar han sina chanser att få tjejen i säng? :P

Tricklev
2006-03-18, 20:32
och genom att verka vara en osjälvsäker grabb (som han antagligen inte är egentligen) så ökar han sina chanser att få tjejen i säng? :P

Nej, men det kan vara skälet till varför han blir nervös...

mini
2006-03-18, 20:33
Som vanligt blir det en lång radda sliskiga råd i en sådan här tråd. Allt från Fed Ups handfasta 1-2-3-råd (om någon kladdar på mig objuden på det sätt du beskriver går jag bärsärkargång) till rara var dig själv-tips.
Mitt bästa tips är att vänta till stängning, spana in den som är mest packad och dra fram ett fett kontoutdrag. Jag har lärt mig här på Kollo att det bör funka.

Antosh
2006-03-18, 20:34
Nej, men det kan vara skälet till varför han blir nervös...

ah, jo ..ber om ursäkt för min brist på läsförståelse :em:

Pez
2006-03-18, 20:39
Som vanligt blir det en lång radda sliskiga råd i en sådan här tråd. Allt från Fed Ups handfasta 1-2-3-råd (om någon kladdar på mig objuden på det sätt du beskriver går jag bärsärkargång) till rara var dig själv-tips.
Mitt bästa tips är att vänta till stängning, spana in den som är mest packad och dra fram ett fett kontoutdrag. Jag har lärt mig här på Kollo att det bör funka.
Shush! Det här är min enda underhållning medans en schlagerfest pågår i mitt vardagsrum.. stör inte de socialt utstötta medans de teoretiserar runt fortplantning! :D

Fed up
2006-03-18, 20:40
Allt från Fed Ups handfasta 1-2-3-råd (om någon kladdar på mig objuden på det sätt du beskriver går jag bärsärkargång)

Alltså jag menade ju inte att han skulle gå loss med det dära direkt utan ta det andra först. jag skulle också bli skitsur om nån gick loss sådär direkt. framförallt är jag mer skeptisk mot sånt och mer på min vakt över lag när man är ute på klubbar och sånt för där räknar man liksom med äcklon som kladdar på en hela tiden. mitt tips funkar kanske bättre om man har träffats på ett lite mer neutralt ställe typ gymmet och blivit lite tjenis redan.

mini
2006-03-18, 20:41
Shush! Det här är min enda underhållning medans en schlagerfest pågår i mitt vardagsrum.. stör inte de socialt utstötta medans de teoretiserar runt fortplantning! :D
Ah, jag skulle inte tillhandahållit facit menar du?
Och jag funderar just på om en man som hänger på Kolozzeum under en pågående fest får svänga sig med uttryck som socialt utstötta?

mini
2006-03-18, 20:42
Alltså jag menade ju inte att han skulle gå loss med det dära direkt utan ta det andra först. jag skulle också bli skitsur om nån gick loss sådär direkt. framförallt är jag mer skeptisk mot sånt och mer på min vakt över lag när man är ute på klubbar och sånt för där räknar man liksom med äcklon som kladdar på en hela tiden. mitt tips funkar kanske bättre om man har träffats på ett lite mer neutralt ställe typ gymmet och blivit lite tjenis redan.
Men han ville ju bara ligga?

Slartibartfast
2006-03-18, 20:42
Orka läsa tråden, men..

Jag brukar ställa mig i ett hörn och tänka att jag är Lorenzo Lamas eller Joe Lando från Dr. Quinn. Sen kommer tjejerna smygade efter ett tag.

Yankeee
2006-03-18, 20:43
Orka läsa tråden, men..

Jag brukar ställa mig i ett hörn och tänka att jag är Lorenzo Lamas eller Joe Lando från Dr. Quinn. Sen kommer tjejerna smygade efter ett tag.

För att citera mig själv :D

Let the bitches come to you.

Nejv
2006-03-18, 20:44
Man är sig själv! Man utstrålar självkänsla och att man vet vad man hålller på med! Och man är inte alldeles för PÅ, utan man är intresserad och frågvis. Då löser det sig alltid.

Fed up
2006-03-18, 20:44
Men han ville ju bara ligga?

jo, men ibland får man gå den långa vägen för att komma hem liksom. eller nåt.

Han skrev ju dessutom att han inte ville vara singel i all evighet och då vill han kanske mer än bara ligga, förr eller senare iallafall.

Piranha
2006-03-18, 20:45
Hur man lättast raggar idag.

1. Tag ditt bästa kort, gammalt eller nytt spelar ingen roll.
Kör det några vändor i photoshop.

2. Öppna ett konto på spraydate.

3. Skriv en presentation hur du önskar du vore, och bre gärna på ordentligt så att informationen går fram.

4. Luta dig tillbaka tillbaka och vänta på napp.


Funkar inte det dra en 70 cl och ta taxi ner på Karlsson & Co.

Tigerkotten
2006-03-18, 20:45
Var bara dig själv och om tjejen inte faller för det så är hon ingen att satsa på...


Men allvarligt, visst det skulle vara bra om det skulle vara så.

Men en del folk är inte precis trevliga, roliga och inget vidare att prata med helt enkelt. En del personer får försöka börja ändra sin attityd hur dom är mot personer.

Säger en enkelt sak va "cocky n funny", dvs rolig fast lite småkaxig. Med glimten i ögat självklart.

Sedan glöm inte bort att man vill ofta ha det man inte kan få också, så om du visar att du vill ha henne extremt mycket kan detta var avtändande.

Yankeee
2006-03-18, 20:45
Jag brukar ställa mig i ett hörn och tänka att jag är Lorenzo Lamas eller Joe Lando från Dr. Quinn. Sen kommer tjejerna smygade efter ett tag.

Apropå det, Lamas var ju sjukt snygg en gång i tiden :D

http://www.space-debris.com/spy_lamas_reneg.jpg

Pez
2006-03-18, 20:46
Ah, jag skulle inte tillhandahållit facit menar du?
Och jag funderar just på om en man som hänger på Kolozzeum under en pågående fest får svänga sig med uttryck som socialt utstötta?
Schlagerfest.. jag är inte bjuden.

Pez
2006-03-18, 20:49
Hur man lättast raggar idag.

1. Tag ditt bästa kort, gammalt eller nytt spelar ingen roll.
Kör det några vändor i photoshop.

2. Öppna ett konto på spraydate.

3. Skriv en presentation hur du önskar du vore, och bre gärna på ordentligt så att informationen går fram.

4. Luta dig tillbaka tillbaka och vänta på napp.


Funkar inte det dra en 70 cl och ta taxi ner på Karlsson & Co.
Jag vill revidera nr.4, genom att ge Garbo en knuff. Där räcker det med att man har en puls så får man napp.

wo0b9n
2006-03-18, 20:49
fan, jag som inte behöver ragga ens:)

Herkulez
2006-03-18, 20:49
Apropå det, Lamas var ju sjukt snygg en gång i tiden :D

http://www.space-debris.com/spy_lamas_reneg.jpg
med det utseendet så lär han ha sluppit att ragga på krogen.

Karl_alfred
2006-03-18, 20:49
Bra sammanfattat av helena! kan bara understryka: var er själva :thumbup: för man ser lätt igenom fasaderna.
Ska man inte klättra på den?

Herkulez
2006-03-18, 20:50
fan, jag som inte behöver ragga ens:)
aa en till snygg kille, välkommen till klubben KSK (kolos snygga killar)


bara jag och yankeee som är medlemmar hittils

Piranha
2006-03-18, 20:51
Jag vill revidera nr.4, genom att ge Garbo en knuff. Där räcker det med att man har en puls så får man napp.


Carlsson & Co är värre (LÄTT), där behövs inte ens det iaf inte på torsdagar då sjuksyrrorna är där.

Skall vi ses utanför ca 23 eller ?

Yankeee
2006-03-18, 20:51
bara jag och yankeee som är medlemmar hittils

Samt Lamas som är hedersmedlem :)

Pez
2006-03-18, 20:53
Carlsson & Co är värre (LÄTT), där behövs inte ens det iaf inte på torsdagar då sjuksyrrorna är där.

Skall vi ses utanför ca 23 eller ?
Låter tidigt.
Du ska väl ha nåt också.. och 40-taggarna trillar väl inte in förräns ettsnåret..?

keffat_liv
2006-03-18, 20:53
Säg att hon e skitsöt och du vill kyssa henne, funkar inte det ge henne mer sprit och testa igen.

Piranha
2006-03-18, 20:54
Låter tidigt.
Du ska väl ha nåt också.. och 40-taggarna trillar väl inte in förräns ettsnåret..?


Pfffffffffffffssssss.

Hörrö schlagerkungen, kommer du i morrn till Delta runt 16 rycket ?

Herkulez
2006-03-18, 20:55
Samt Lamas som är hedersmedlem :)
absolut, jense kan bli medlem med




HAHAHAHAHAHHAHAHA bra skämt va.

Yankeee
2006-03-18, 20:56
absolut, jense kan bli medlem med




HAHAHAHAHAHHAHAHA bra skämt va.

:laugh: :laugh: :D


























:laugh: :laugh:

Pez
2006-03-18, 20:59
Pfffffffffffffssssss.

Hörrö schlagerkungen, kommer du i morrn till Delta runt 16 rycket ?
I vanlig ordning så jobbar jag då.. great success.. :/

Piranha
2006-03-18, 21:01
I vanlig ordning så jobbar jag då.. great success.. :/


Surt .. de blir väl ja å kanonkulan igen då.

Wain
2006-03-18, 22:26
Säger en enkelt sak va "cocky n funny", dvs rolig fast lite småkaxig. Med glimten i ögat självklart.

Sedan glöm inte bort att man vill ofta ha det man inte kan få också, så om du visar att du vill ha henne extremt mycket kan detta var avtändande.

David DeAngelo?

Cilia
2006-03-18, 22:38
Jag behöver massa bra tips nu så jag kan komma ur denna dåliga spiralen.
det allra roligaste är att man lägger ut en sån här tråd och seriöst tror att man ska få massa bra tips från ett gäng personer som sitter hemma framför datorn en lördagkväll!

hur tänkte du?

Yankeee
2006-03-18, 22:39
det allra roligaste är att man lägger ut en sån här tråd och seriöst tror att man ska få massa bra tips från ett gäng personer som sitter hemma framför datorn en lördagkväll!

hur tänkte du?

Du menar alltså att mina raggningskunskaper inte är något att ha?

Cilia
2006-03-18, 22:39
Du menar alltså att mina raggningskunskaper inte är något att ha?
är dom något för dig att ha?

Ryska_raketen
2006-03-18, 22:40
Du menar alltså att mina raggningskunskaper inte är något att ha?


nja dam(m)sugaren lämnade väl dig ?

Yankeee
2006-03-18, 22:40
är dom något för dig att ha?

Ovärdeliga :)

Metal_boy_
2006-03-18, 22:40
det allra roligaste är att man lägger ut en sån här tråd och seriöst tror att man ska få massa bra tips från ett gäng personer som sitter hemma framför datorn en lördagkväll!

hur tänkte du?


Det är ju för att vi redan har gängat så mycket, nu är vi läromästare. Ja inte du kanske, det har jag faktiskt ingen aning om.

Cilia
2006-03-18, 22:43
Ovärdeliga :)
och hur framgångsrik är du?


RR - du kan väl gå och rycka i raketen till ngn bild på Carola istället

Yankeee
2006-03-18, 22:44
och hur framgångsrik är du?



Om man jämför med ryska_raketen så är jag jävligt framgångsrik :)

Ryska_raketen
2006-03-18, 22:44
och hur framgångsrik är du?


RR - du kan väl gå och rycka i raketen till ngn bild på Carola istället


ja kan och kan, ja har ju faktiskt den valmöjligheten. Men:

1 vill ja förlora den testo som ja kan bygga muskelmassa med istället?

2. Klockan är inte 23.00 och alltså inte dags för "sås på magen time"

Ryska_raketen
2006-03-18, 22:45
Om man jämför med ryska_raketen så är jag jävligt framgångsrik :)


Nja inte om man räknar till antalet offer, haha.

Cilia
2006-03-18, 22:46
Nja inte om man räknar till antalet offer, haha.
precis, i Spankees fall är dom just inte offer till skillnad mot i ditt fall *eg*

Ryska_raketen
2006-03-18, 22:47
precis, i Spankees fall är dom just inte offer till skillnad mot i ditt fall *eg*


Precis så pratar mitt blivande offer. Väl mött då

Röda_Lacket
2006-03-18, 22:49
Jag vill tacka alla personer för alla kloka svar jag fått. Har nu insett några saker det är dags att skapa en träningsjournal och ta tag i träningen det är där mitt självförtroende brister.

Ryska_raketen
2006-03-18, 22:50
Jag vill tacka alla personer för alla kloka svar jag fått. Har nu insett några saker det är dags att skapa en träningsjournal och ta tag i träningen det är där mitt självförtroende brister.


haha okey kompis, så i vilken tråd har du varit i ? :D

Röda_Lacket
2006-03-18, 22:55
haha okey kompis, så i vilken tråd har du varit i ? :D

Ja men jag har endå lärt mig eller snarare fått vissa saker repeterade för mig som legat gömda där längst bak i mitt huvud. Man behöver höra lite sådant ibland för att vakna till liv igen

Niclaaas
2006-03-18, 22:59
*popcorn*

Pata
2006-03-18, 23:03
det allra roligaste är att man lägger ut en sån här tråd och seriöst tror att man ska få massa bra tips från ett gäng personer som sitter hemma framför datorn en lördagkväll!

hur tänkte du?

Jag är hemma för att jag är en gående smittohärd och nyser äckligt slem var femte minut, men jag har kompisar Cilia! och massor med tejjer! Jag lovar! (kryper ihop i fosterställning och gråter bort den asociala smärtan) :cryout:

Skämt åsido. Om du känner dig en smula osäker ska jag delge dig lite av mina begränsade erfarenheter.

1. Håll dig till 10 skalan. Ser du och dina kompisar dig som en 6 poängare så gå inte fram till någon fotomodell och säg att det är en fest i dina byxor och hon är inbjuden.

2. Ragga inte på tjejer som inte ens lagt märke till dig. Spana inte heller baren efter tänkbara byten... damerna ser sånt direkt. Vad dig själv med dina kompisar och försök ha så roligt som möjligt. När du är glad och bekväm så utsrålar du charm.

3. Kika....glo inte, efter eventuella damer och försök få ögonkontakt. Om hon dröjjer kvar med blicken finns det hopp. Stirra inte för länge utan vänd tillbaka till ditt sällskap och kika igen senare om hon kikar efter din ögonkontakt igen.

4. Passa på att gå fram till henne när hon är avskiljd från sitt hönspack....ehm ... jag menar vänninor. Skulle dom vara där i alla fall så kan du använda det till din fördel och säga något varmt om dom, men aldrig så att ditt fokus på konversationen övergår mer på kompisarna än din utvalda dam. Glöm inte att många damer söker bekräftelse från sina kompisar innan de klubbar ödet för din kväll (galen het sex, eller porrsurfa ensam framför datorn på fyllan).

5. Låt henne stå för pratandet genom att ställa frågor om henne. Svara givetvis blygsamt om dig själv och skryt aldrig. Ge komplimanger på saker hon påverkat... dvs inte hennes direkta utseende, det fick hon av mamma och pappa. Utan beröm henne för det utomordentliga valet av matchande skor och bälte eller hur imponerande det är att hon orkar träna så hårt, plugga och jobba samtdigt.

6. Känn dig ALDRIG tvungen att köpa sprit till damen. Hon vet redan om hon kan tänka sig ha sex med dig eller inte. Du vill inte ha golddigger eller ännu värre en kräkfull tjej som insisterar på att ge dig ett BJ även om hon ser ut att vara redo att kasta upp den där sensuella dammiddagen på din käraste kompis.

7. Ljug aldrig! Du kanske träffar miss right den kvällen och ångrar dig bittert dagen efter att du sa att du är svensk mästare i någon extrem sport.

8. De flesta damer gilar självsäkerhet hos killen. Så tänk James Bond innan du går fram.

Ovanstående tips gäller inte på studentfyllor och kl fem i fem ragg. Där gäller det bara att vara först. :D

Good luck!

Yankeee
2006-03-18, 23:05
Jag är hemma för att jag är en gående smittohärd och nyser äckligt slem var femte minut, men jag har kompisar Cilia! och massor med tejjer! Jag lovar! (kryper ihop i fosterställning och gråter bort den asociala smärtan) :cryout:

Skämt åsido. Om du känner dig en smula osäker ska jag delge dig lite av mina begränsade erfarenheter.

1. Håll dig till 10 skalan. Ser du och dina kompisar dig som en 6 poängare så gå inte fram till någon fotomodell och säg att det är en fest i dina byxor och hon är inbjuden.

2. Ragga inte på tjejer som inte ens lagt märke till dig. Spana inte heller baren efter tänkbara byten... damerna ser sånt direkt. Vad dig själv med dina kompisar och försök ha så roligt som möjligt. När du är glad och bekväm så utsrålar du charm.

3. Kika....glo inte, efter eventuella damer och försök få ögonkontakt. Om hon dröjjer kvar med blicken finns det hopp. Stirra inte för länge utan vänd tillbaka till ditt sällskap och kika igen senare om hon kikar efter din ögonkontakt igen.

4. Passa på att gå fram till henne när hon är avskiljd från sitt hönspack....ehm ... jag menar vänninor. Skulle dom vara där i alla fall så kan du använda det till din fördel och säga något varmt om dom, men aldrig så att ditt fokus på konversationen övergår mer på kompisarna än din utvalda dam. Glöm inte att många damer söker bekräftelse från sina kompisar innan de klubbar ödet för din kväll (galen het sex, eller porrsurfa ensam framför datorn på fyllan).

5. Låt henne stå för pratandet genom att ställa frågor om henne. Svara givetvis blygsamt om dig själv och skryt aldrig. Ge komplimanger på saker hon påverkat... dvs inte hennes direkta utseende, det fick hon av mamma och pappa. Utan beröm henne för det utomordentliga valet av matchande skor och bälte eller hur imponerande det är att hon orkar träna så hårt, plugga och jobba samtdigt.

6. Känn dig ALDRIG tvungen att köpa sprit till damen. Hon vet redan om hon kan tänka sig ha sex med dig eller inte. Du vill inte ha golddigger eller ännu värre en kräkfull tjej som insisterar på att ge dig ett BJ även om hon ser ut att vara redo att kasta upp den där sensuella dammiddagen på din käraste kompis.

7. Ljug aldrig! Du kanske träffar miss right den kvällen och ångrar dig bittert dagen efter att du sa att du är svensk mästare i någon extrem sport.

8. De flesta damer gilar självsäkerhet hos killen. Så tänk James Bond innan du går fram.

Ovanstående tips gäller inte på studentfyllor och kl fem i fem ragg. Där gäller det bara att vara först. :D

Good luck!

Hur gör man om man vill ha en tjej som är äldre än 19?

Pata
2006-03-18, 23:09
Hur gör man om man vill ha en tjej som är äldre än 19?

Från ditt svar utröner jag att du alltså vill ha en äldre tjej?

Cilia
2006-03-18, 23:10
Från ditt svar utröner jag att du alltså vill ha en äldre tjej?
han kanske känner sig som en pedofil med en 19-åring?

Pata
2006-03-18, 23:20
han kanske känner sig som en pedofil med en 19-åring?

Misstänker att det är den 19 åriga tjejen som skulle känna sig som en pedofil med vår kära Yankee :D

Kwon
2006-03-18, 23:48
Le! och försök inte tokragga, prata bara "vanligt" om vad som helst typ..ta det som det kommer, försök för guds skull inte forcera något... det här funkar på mig iaf!

Lånar trden lite och frågar hur ni killar vill att den tjej ska bete sig då?
jag är själv urusel på att ragga... hatar att göra mig till och försöka vara sådär sexig som alla andra tjejer försöker vara och väldigt ofta lyckas med...men jag är kass på det, det är inte jag helt enkelt...är det bara det killar är ute efter? eller är det olika från killer till kille?

Nej, alla killar vill ha precis samma sak.

A/S/L? :D

Röda_Lacket
2006-03-18, 23:50
Kwon har du inga ninja raggningsrepliker på hyllan som vi på kolo kan ta del av?

Pez
2006-03-18, 23:56
Kwon har du inga ninja raggningsrepliker på hyllan som vi på kolo kan ta del av?
En riktig Ninja ger sig aldrig tillkänna.
Kwon har redan tapped that ass innan kvinnan/tjejen/damen ifråga ens har märkt att han är i rummet.

Such is the power of Ninja-Kwon.

Kwon
2006-03-18, 23:56
Kwon har du inga ninja raggningsrepliker på hyllan som vi på kolo kan ta del av?

Haha, jag raggar bara när jag e packad, och jag minns ej vad jag brukar säga då! :D

När jag var ute o festade mycket förr så brukade tjejerna starta diskussionen så jag behövde aldrig tänka på det (när jag inte var riktigt full, då stötte jag på allt tror jag).

Men när jag var salongs så var det skönt, behövde man inte anstränga sig.

På privata fester så brukade de komma fram och presentera sig, frågade vem man kände och vad man sysslade med etc..

Var man ute på krogen så brukade det komma någon fräckis ist :D

Lite skillnad

Jag minns några dåliga som damer runt 30-40 brukade köra

Kwon
2006-03-18, 23:57
En riktig Ninja ger sig aldrig tillkänna.
Kwon har redan tapped that ass innan kvinnan/tjejen/damen ifråga ens har märkt att han är i rummet.

Such is the power of Ninja-Kwon.

Jag har redan kommit innan jag ens tagit av mig bysserna... :laugh:

OBS! Lite trist om hon inte ens märkt att man vart i rummet och det redan e klart :thumbup:

mini
2006-03-18, 23:59
Bara jag som tycker att Pata skrev en ganska sympatisk och användbar guide?

wintersnowdrift
2006-03-19, 00:01
Hur gör man om man vill ha en tjej som är äldre än 19?

Va e d för fel på 19 åringar rå? :confused:

//Årgång 87

Kwon
2006-03-19, 00:05
Röda Lacket, vilken ålder ska det vara?

Röda_Lacket
2006-03-19, 00:06
Röda Lacket, vilken ålder ska det vara?


Någonstans mellan 20-30 beror ju helt på hur mogen personen ifråga är ....

Kwon
2006-03-19, 00:09
Någonstans mellan 20-30 beror ju helt på hur mogen personen ifråga är ....

Ok, ska du ha 30-40 e're bara å ta en finlandsfärja.. :D

Gillar du dansband e're bara bonus! :thumbup:

Röda_Lacket
2006-03-19, 00:10
Finlandsfärjan måste jag testa på man kanske blir uppraggad av någon madame på 50+ med en boa runt halsen *flex*

Kwon
2006-03-19, 00:13
Finlandsfärjan måste jag testa på man kanske blir uppraggad av någon madame på 50+ med en boa runt halsen *flex*

Äsch så farligt är det inte.

Vissa e helt ok faktiskt! Finns de som är runt 25 åsse vid bansbanden :D

När jag var yngre så brukade jag o polarna kalla det stället för "50-års-stället" och vi höll oss till discot när vi åkte färja...

Men på senare tid så har dansbandshaket blivit lite charmigt... :thumbup:

Metal_boy_
2006-03-19, 00:14
Va e d för fel på 19 åringar rå? :confused:

//Årgång 87

Inget! Gillar du årgång -82?

christian
2006-03-19, 00:19
Google glömmer aldrig, mina vänner. Antingen det eller så tog jag metal_boys startsida. http://www.pick-up-woman.com/

mangemani
2006-03-19, 00:26
håller med milia.
prata normalt med en person,visar personen intresse så visar man också intresse.
att komma dragandes med en massa raggnings repliker leder nog bara till att man gör bort sej och man blir utskrattad skule jag tro.

Pata
2006-03-19, 00:39
Bara jag som tycker att Pata skrev en ganska sympatisk och användbar guide?

tack mini! Jag gjorde mitt bästa. Nu ska jag i säng och tycka synd om mig själv och förbanna den jäkla förkylningen ytterligare!
Gonatt!


Va e d för fel på 19 åringar rå?

//Årgång 87
Inget fel alls... men någon som är 27 -28 kanske inte har så mycket gemensamt i livet med någon som nästan är 10 år yngre. Finns kanske inte lika mycket gemensam erfarenhet att konversera över?

Tigerkotten
2006-03-19, 01:22
David DeAngelo?


Yepps, och saker funkar bra vad han säger med :)

wintersnowdrift
2006-03-19, 01:57
Inget fel alls... men någon som är 27 -28 kanske inte har så mycket gemensamt i livet med någon som nästan är 10 år yngre. Finns kanske inte lika mycket gemensam erfarenhet att konversera över?

Nej, jag inser det jag med (trots min ringa ålder). Trodde inte att någon skulle ta mig seriöst; Metal_boy's svar var med i stil med vad jag förväntade mig ;).

F.ö. håller jag med mini - din guide var bra. Sov så gott!

//Kristin

Metal_boy_
2006-03-19, 02:31
Metal_boy's svar var med i stil med vad jag förväntade mig ;).


Jasså du! I positiv bemärkelse? Kan vara bra att veta om jag ska börja förbereda söndagssteken.

Avesta
2006-03-19, 02:38
Stöt lite med morteln i höften på henne och vicka med ögonbrynen.
hahahaha din psykopat! :laugh:

Bredband
2006-03-19, 02:51
På Flashbacks Sex & Samlevnadsforum har moderatorn Deranged skrivit en guide till raggning och uppkåtande (http://www.flashback.info/showthread.php?t=188293).

Mycket underhållande läsning! Deranged är en storväxt, ful, steroidmissbrukande fd dörrvakt som satt på både det ena och det andra (enligt egen utsago).

Trance
2006-03-19, 03:51
Bit..

Nej, jag vet inten. Illa, men sant. En bra sak kan ju vara att inte vara för full har jag hört.

Yankeee
2006-03-19, 08:16
Från ditt svar utröner jag att du alltså vill ha en äldre tjej?

Din "guide" känns användbar om man vill ragga upp någon fjortisbrud på krogen.

Det var mest en kommentar till "guiden", personligen raggar jag inte.

Pata
2006-03-19, 11:19
Din "guide" känns användbar om man vill ragga upp någon fjortisbrud på krogen.

Det var mest en kommentar till "guiden", personligen raggar jag inte.

Jag har aldrig kallat mina tips för en guide, utan bara tips. Och uppenbarligen raggar du inte själv om du tycker mina tips är för "fjortisbrudar" som du vill kalla dom. Lägg ner ner dom pubertala svaren Yankeee, de får dig bara att se ännu yngre och småaktig ut. Försök istället ge ett svar på trådfrågan ...

Yankeee
2006-03-19, 11:29
Jag har aldrig kallat mina tips för en guide, utan bara tips. Och uppenbarligen raggar du inte själv om du tycker mina tips är för "fjortisbrudar" som du vill kalla dom. Lägg ner ner dom pubertala svaren Yankeee, de får dig bara att se ännu yngre och småaktig ut. Försök istället ge ett svar på trådfrågan ...

Va gullig du är :)

Jag har redan svarat.