handdator

Visa fullständig version : twinlab


iguana
2002-10-21, 07:51
är twinlabs ripped fuel någonting att satsa på. Är en tjej på 30
Jag tycks gå upp i vikt varje höst när jag börjar träna ordentligt efter semestern, i alla fall benen har blivit fetare fast matvanorna inte har ändrat. vill nu ha bort fett från låren, skall jag köra med löpning eller trappmaskin, någo ideer?

Munter
2002-10-21, 08:06
Satsa på cardioträning och en bra kost istället för Ripped Fuel. Trappmaskinen efter träningspasset och promenader före dagens första mål, så kan du inte misslyckas.

EiseltUK
2002-11-26, 21:24
Ett bra sätt att hålla förbränningen igång är att äta protein utspritt under dagen. Varje gång du tar protein så får ämnesomsättningen sig en "jump-start". Brukar rekommendera tre vanliga måltider per dag och 2-3 rena proteindrinkar per dag (t ex Protec eller annat protein som innehåller en kombination av olika proteiner).

Mvh
Henrik

Pez
2002-11-27, 09:33
Originally posted by iguana
är twinlabs ripped fuel någonting att satsa på. Är en tjej på 30
Jag tycks gå upp i vikt varje höst när jag börjar träna ordentligt efter semestern, i alla fall benen har blivit fetare fast matvanorna inte har ändrat. vill nu ha bort fett från låren, skall jag köra med löpning eller trappmaskin, någo ideer?

Ripped fuel har väl ganska dålig effekt..i varje fall i sverige där sammansättningen är något annorlunda mot den version som säljs i staterna.

Satsa på kardio och mer protein som Henrik rekommenderade istället, det är nog mer prisvärt.

Välkommen hit förresten!

/pez