handdator

Visa fullständig version : Vault, Swole, Kreatin, Proteinpulver, MM


GURKAN
2006-03-16, 08:25
Hur mycket skit stoppar man i sig? Nu börjar jag känna att det inte går att äta normalt längre.

Har man tagit en skopa Vault eller Swole så mår man illa i flera timmar effteråt. Ska man sedan trycka ner en protein drink till detta så blir det hiss åka i magen ett bra tag.

Innan hysterin med kosttillskott så var man normalt hungrig. Nu får man tvinga i sig maten och det smakar aldrig bra.

Det är så att en pizza eller burgare skulle smaka skit.

Nej nu åker skiten ut :furious: det ska gå lika fort? att bygga en stark massiv kropp utan dessa jävla vidrigheter.

Och skulle det ta längre tid så va faan gör väl det. Huvudsaken är att man mår bra.l :bow:

nordland
2006-03-16, 08:43
Hur mycket skit stoppar man i sig? Nu börjar jag känna att det inte går att äta normalt längre.

Har man tagit en skopa Vault eller Swole så mår man illa i flera timmar effteråt. Ska man sedan trycka ner en protein drink till detta så blir det hiss åka i magen ett bra tag.

Innan hysterin med kosttillskott så var man normalt hungrig. Nu får man tvinga i sig maten och det smakar aldrig bra.

Det är så att en pizza eller burgare skulle smaka skit.

Nej nu åker skiten ut :furious: det ska gå lika fort? att bygga en stark massiv kropp utan dessa jävla vidrigheter.

Och skulle det ta längre tid så va faan gör väl det. Huvudsaken är att man mår bra.l :bow:

Det var ingen som tvingade dig att köpa, så skyll dig själv...

zoltan_hellhound
2006-03-16, 13:14
Det var ingen som tvingade dig att köpa, så skyll dig själv...
:thumbup:

Förstår inte?? ingen som tvingar dig att äta överprisade äckliga kostillskott

jwzrd
2006-03-16, 13:24
Ut med skiten bara, börja laga och äta riktig mat så kommer du att må fina fisken igen på nolltid.

Zera
2006-03-16, 14:03
Har man tagit en skopa Vault eller Swole så mår man illa i flera timmar effteråt.

Testat att ta det DIREKT efter/slutet av en måltid? Min mage blev också kass om jag inte tog det i samband med mat.

michael
2006-03-17, 02:50
Käka riktig mat, få i dig ditt protein genom mjölk ägg och nöt/kalv, festa till det ibland med lite lax. Få dina kolhydrater från potatis pasta och grönsaker/frukt. Ät lite nötter för fettet(eller lax). Köp ett vanligt jävla kreatin monohydrat utan massa insulinmimicker och se till så att allt kreatin LÖSER SIG I VATTNET. Det som inte löser sig blir en irritant i ditt tarmsystem, illamående och lustig i magen blir resultatet av att dricka oupplöst kreatin. Ta hett kranvatten och rör om med sked tills det är helt klart i glaset.
Lycka till!