handdator

Visa fullständig version : Minikoloträff i Södertälje 1/4 2006!


Scratch89
2006-03-15, 14:55
God eftermiddag.

Jag och mela ska den 31 Mars åka upp till en MUFutbildning i Södertälje. Denna slutar förmiddagen efter, dvs på lördagen, och sedan har vi några timmar att slå ihjäl.
Jag undrar nu om det är några som vill möta upp och kanske ta ett pass och sedan ett mål mat?

De som jag har på förslag är crux, pocoloco, GymTT, Matte_maiden... någon mer som vill? Jag ska återkomma med exakta tider och gym.

Karkiainen
2006-03-15, 18:42
God eftermiddag.

Jag och mela ska den 31 Mars åka upp till en MUFutbildning i Södertälje. Denna slutar förmiddagen efter, dvs på lördagen, och sedan har vi några timmar att slå ihjäl.
Jag undrar nu om det är några som vill möta upp och kanske ta ett pass och sedan ett mål mat?

De som jag har på förslag är crux, pocoloco, GymTT, Matte_maiden... någon mer som vill? Jag ska återkomma med exakta tider och gym.

Jag är på! Helt utan tvekan.

z_bumbi
2006-03-15, 18:44
Dåligt datum för min del, en miniträff i Mariehamn passar bättre den dagen. :)

tp_88
2006-03-15, 19:41
Jak vill också ju! ( Men kan naturligtvis inte... *grr27* )

Sebbe, Gheyden och jag tränade i Södertälje för snart ett år sedan, då på Mattes gamla gym; City Gym. Trevligt ställe samt grovf ( och trevlig ) personal. :)

fintelligens
2006-03-15, 19:42
Jak vill också ju! ( Men kan naturligtvis inte... *grr27* )

Sebbe, Gheyden och jag tränade i Södertälje för snart ett år sedan, då på Mattes gamla gym; City Gym. Trevligt ställe samt grovf ( och trevlig ) personal. :)


Och oskis.

GymTT
2006-03-15, 19:45
Hm, jag är sugen, men jag tar ut bilen den dagen, jag får fundera.
låter schysst annars!

träffa melish och scratch biffen

tp_88
2006-03-15, 19:46
Och oskis.
Nej? Han va för fet back in the days ( inte fan är det bättre nu visserligen ). Detta va som sagt i SÖDERTÄLJE på påsklovet, tror jag. När fett...Oskar var med tränade vi i JÄRNA och det var under sommarlovet.

Yankeee
2006-03-15, 19:56
Kanske man skulle komma bara för att få se 45:orna in action?

Ryska_raketen
2006-03-15, 19:59
Kanske man skulle komma bara för att få se 45:orna in action?
..

fintelligens
2006-03-15, 20:15
Nej? Han va för fet back in the days ( inte fan är det bättre nu visserligen ). Detta va som sagt i SÖDERTÄLJE på påsklovet, tror jag. När fett...Oskar var med tränade vi i JÄRNA och det var under sommarlovet.

ja, så var det. Mitt fel.

victor_n
2006-03-15, 20:18
kanske skulle kunna komma :) frågan är bara om jag vill bli dwarfad på denna träffa oxå :laugh:

mela
2006-03-15, 20:22
Förövrigt kan jag INTE vara med på koloträffen.

victor_n
2006-03-15, 20:27
Förövrigt kan jag INTE vara med på koloträffen.
men vafan.. nu kan jag festa den lördan ist :(

Scratch89
2006-03-15, 20:30
Kanske man skulle komma bara för att få se 45:orna in action?
Va? Vem har sagt att jag har 45or? Jag letar fortfarande efter den som lade in det under mitt namn... *grr27*

Karkiainen, Yankeee och victor_n, går det att spika er?

victor_n
2006-03-15, 20:31
Va? Vem har sagt att jag har 45or? Jag letar fortfarande efter den som lade in det under mitt namn... *grr27*

Karkiainen, Yankeee och victor_n, går det att spika er?


jora det kan du göra:)

Karkiainen
2006-03-15, 20:34
Va? Vem har sagt att jag har 45or? Jag letar fortfarande efter den som lade in det under mitt namn... *grr27*

Karkiainen, Yankeee och victor_n, går det att spika er?

Om inte helvetet fryser till is så är jag där. Är det på en lördag eller fredag? Aquaman ifrån forumet är kanske på.

Yankeee
2006-03-15, 20:36
Nja, s-tälje är lite långt, jag ville bara träffa mela iallafall.

Sonny
2006-03-15, 20:38
jag ville bara träffa mela iallafall.Vill du verkligen det?

mela
2006-03-15, 20:38
Vill du verkligen det?

bara för att du är fjortis och ogillar mig :D

Scratch89
2006-03-15, 22:20
BUMP! *uppdate*

rememberence
2006-03-15, 22:48
EDIT: jag såg att det var på en helg, funderar lite på vart gymmet ligger

Vic_1981
2006-03-16, 00:23
bara för att du är fjortis och ogillar mig :D

e väl snarare tvärtom att alla fjortisar gillar dig. :D

Kwon
2006-03-16, 00:24
e väl snarare tvärtom att alla fjortisar gillar dig. :D

:laugh:

Likväl som Carola och Madonna har en stor fanbase hos... x har Melish en stor fanbase hos y! :thumbup:

mela
2006-03-16, 08:10
e väl snarare tvärtom att alla fjortisar gillar dig. :D

men han gillar inte mig och jag gillar inte honom :D

vill ni träffa mig får ni maka er till hotellet runt 11:30 den 1 april.. DÅ har jag tid för att skriva autografer :D

Zafer
2006-03-16, 08:44
bara för att du är fjortis och ogillar mig :D
jiddra inte med sonny annars kommer turkiska maffian och du hamnar på havets botten! *screwy*

Ironbabe
2006-03-16, 09:07
Sebbe, Gheyden och jag tränade i Södertälje för snart ett år sedan, då på Mattes gamla gym; City Gym. Trevligt ställe samt grovf ( och trevlig ) personal. :)
Där har jag tränat några ggr! Litet men funktionellt gym :)

Scratch89
2006-03-16, 17:07
Vafan, Mela är inget speciellt! Det är ju Sonny och jag som är Maineventsen! ;)

Sonny
2006-03-16, 17:09
Vafan, Mela är inget speciellt! Det är ju Sonny och jag som är Maineventsen! ;)Haha, vart kom jag in i bilden? :D

Scratch89
2006-03-16, 17:13
Haha, vart kom jag in i bilden? :D
Du är stockholmare, du är obligatorisk! :D

Sonny
2006-03-16, 17:19
Du är stockholmare, du är obligatorisk! :DVad är det för gym?, kanske står nånstans men ja dyssar så jävligt.

Metal_boy_
2006-03-16, 18:06
Nja, s-tälje är lite långt, jag ville bara träffa mela iallafall.


Med din morsas Honda civic så är du ju där på 10min! :thumbup:

Sonny
2006-03-16, 18:27
Med din morsas Honda civic så är du ju där på 10min! :thumbup:VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Scratch89
2006-03-16, 19:33
Vad är det för gym?, kanske står nånstans men ja dyssar så jävligt.
Gymmet vet jag inte vilket det blir, blir något som ligger nära hotellet där vi ska bo, jag återkommer om 20 min (ska gå till Lidl och köpa kvarg)

Yankeee
2006-03-16, 19:51
Med din morsas Honda civic så är du ju där på 10min! :thumbup:

Haha vem fan skvallrar om något sådant? :laugh:

Karkiainen
2006-03-16, 19:52
Gymmet vet jag inte vilket det blir, blir något som ligger nära hotellet där vi ska bo, jag återkommer om 20 min (ska gå till Lidl och köpa kvarg)

Vilket hotell är det du ska bo på? Jag har rätt bra koll på vilka gym som finns här i trakterna runtomkring.

Scratch89
2006-03-16, 20:19
Vilket hotell är det du ska bo på? Jag har rätt bra koll på vilka gym som finns här i trakterna runtomkring.
"Årets Rikskonferens kommer att äga rum på Quality Hotel Park
i Södertälje strax utanför Stockholm city (http://www.parkhotell.com/)."

Vad ligger i närheten? Med tanke på att jag har tåg att passa vore det soft om det endast låg någon km bort.
( Ett schysst matställe och en guide vore inte fel heller! :D )

Scratch89
2006-03-16, 20:20
"Incheckning för konferensen sker kl. 12.00 fredagen den 31 mars. Rikskonferensen
inleds sedan kl. 13.00, och avslutas ca 12.00 på lördagen."

Detta borde ju betyda att ni kan komma o hämta mig vid 13.00, eller 13.30 utanför hotellet, aaight? :D

Metal_boy_
2006-03-16, 20:22
Haha vem fan skvallrar om något sådant? :laugh:


Jag är Fordonsexuell så jag kommer ihåg att du nämnde den bilen i en tråd för aslänge sen :D

Karkiainen
2006-03-16, 20:39
"Årets Rikskonferens kommer att äga rum på Quality Hotel Park
i Södertälje strax utanför Stockholm city (http://www.parkhotell.com/)."

Vad ligger i närheten? Med tanke på att jag har tåg att passa vore det soft om det endast låg någon km bort.
( Ett schysst matställe och en guide vore inte fel heller! :D )

World Class, Nautilus och City gym ligger i närheten. Själv har jag itne tränat på någon av anläggningarna men jag är så gott som 100 på att city gym är det bästa alternativet. Har även hört att World Class inte låter folk under 18 träna hos dem, hurvida sant det är vet jag inte. Nautilus gick det tydligen inte att träna på utan medlemskap, polaren lyckades smita in där med en tjej, vet ej hur han bar sig åt men han sa att det inte gick att provträna mot betalning.

slappe
2006-03-16, 20:47
På nautilus får man inte provträna om man inte bokat tid med instruktör innan.

Halldin
2006-03-16, 20:49
Den här träffen kommer bli ett skämt (höhö).

Scratch89
2006-03-16, 20:50
Den här träffen kommer bli ett skämt (höhö).
Första april, lustigkurre där. ;)

aquaman
2006-03-16, 23:19
World Class, Nautilus och City gym ligger i närheten. Själv har jag itne tränat på någon av anläggningarna men jag är så gott som 100 på att city gym är det bästa alternativet. Har även hört att World Class inte låter folk under 18 träna hos dem, hurvida sant det är vet jag inte. Nautilus gick det tydligen inte att träna på utan medlemskap, polaren lyckades smita in där med en tjej, vet ej hur han bar sig åt men han sa att det inte gick att provträna mot betalning.
Min käre vän av finsk härkomst, har jag inte fel är följande punkter korrekta:

x - Ägaren av City Gym pumpade sin lägenhet full av roliga piller, sprutor och sånt (som man tydligen ska bli stor av) samt vapen.

x - Ägaren av City Gym blir "busted".

x - Ägaren av City Gym åker ögona böj bakom lås och bom.

x - City Gym upphör att existera.

Är City Gym fortfarande det bästa alternativet? Personligen hade jag bjudit in dem på en runda SAK (det är ju hardcore =)).

Scratch89
2006-03-17, 08:17
Min käre vän av finsk härkomst, har jag inte fel är följande punkter korrekta:

x - Ägaren av City Gym pumpade sin lägenhet full av roliga piller, sprutor och sånt (som man tydligen ska bli stor av) samt vapen.

x - Ägaren av City Gym blir "busted".

x - Ägaren av City Gym åker ögona böj bakom lås och bom.

x - City Gym upphör att existera.

Är City Gym fortfarande det bästa alternativet? Personligen hade jag bjudit in dem på en runda SAK (det är ju hardcore =)).
M***e menar du? ;)
Jag tror nog att det är igång fortfarande.

aquaman
2006-03-17, 19:58
M***e menar du? ;)
Jag tror nog att det är igång fortfarande.
NU är jag inte säker på att jag vet vad du syftar på, orkar inte tänka.

Karkiainen
2006-03-18, 12:51
Min käre vän av finsk härkomst, har jag inte fel är följande punkter korrekta:

x - Ägaren av City Gym pumpade sin lägenhet full av roliga piller, sprutor och sånt (som man tydligen ska bli stor av) samt vapen.

x - Ägaren av City Gym blir "busted".

x - Ägaren av City Gym åker ögona böj bakom lås och bom.

x - City Gym upphör att existera.

Är City Gym fortfarande det bästa alternativet? Personligen hade jag bjudit in dem på en runda SAK (det är ju hardcore =)).

Har de lagt ner hela verksamheten? Det hade jag inte en aning om.
Det är klart att SAK var första tanken men läser du tråden så ser du att det helst ska vara runt en kilometer till träningsplatsen från hotellet och då faller ju SAK med allra största säkerhet bort, tyvärr.
Det här kan ju bli rlite krångligare nu, men det finns tillräckligt med intresserade för att det här ska lösas.

Scratch89
2006-03-26, 21:58
*uppdate* *uppdate*

Troligen kommer träningen att ske på söndag, tidig eftermiddag. Då kan Mela eventuellt vara med.
GymTT vaknar till liv. Vad händer härnäst?

victor_n
2006-03-26, 22:10
*uppdate* *uppdate*

Troligen kommer träningen att ske på söndag, tidig eftermiddag. Då kan Mela eventuellt vara med.
GymTT vaknar till liv. Vad händer härnäst?


jag hänger fan inte med?=P vilket gym blir det nu och kostar?

Scratch89
2006-03-26, 22:13
jag hänger fan inte med?=P vilket gym blir det nu och kostar?
World Class, Nautilus eller City gym.
Någon som bor i Tälje som vet vilket gym som är närmast (och inte alltför dyrt)?

Årets Rikskonferens kommer att äga rum på Quality Hotel Park
i Södertälje strax utanför Stockholm city (http://www.parkhotell.com/).

Lövbiffen
2006-03-27, 08:24
World Class, Nautilus eller City gym.
Någon som bor i Tälje som vet vilket gym som är närmast (och inte alltför dyrt)?

Årets Rikskonferens kommer att äga rum på Quality Hotel Park
i Södertälje strax utanför Stockholm city (http://www.parkhotell.com/).

Kom till Norrtälje istället :thumbup: Mycket bättre än södertälje!

mela
2006-03-27, 08:27
Kom till Norrtälje istället :thumbup: Mycket bättre än södertälje!

saken är den att våra tåg tillbaka till göteborg går ifrån södertälje syd en viss tid (vet inte än då herr ordförande har mina biljetter).. och det kan bli tight om tid.

men scratch.. hur pigga är vi efter TVÅ kvällar? gahd jag kommer ligga avdäckad på en toalett nånstans :P

Lövbiffen
2006-03-27, 08:29
saken är den att våra tåg tillbaka till göteborg går ifrån södertälje syd en viss tid (vet inte än då herr ordförande har mina biljetter).. och det kan bli tight om tid.

men scratch.. hur pigga är vi efter TVÅ kvällar? gahd jag kommer ligga avdäckad på en toalett nånstans :P

Det är väl en bit till norrtälje! Typ åtta mil, inte helt oförståeligt norr om stockholm :thumbup:

mela
2006-03-27, 08:49
Det är väl en bit till norrtälje! Typ åtta mil, inte helt oförståeligt norr om stockholm :thumbup:

Ja, ta dig ner till södertälje :D Jag kan tänka mig att springa på löpbandet om jag inte känner för att lyfta... och om jag har tid...

Men kostar inte World Class typ en halv förmögenhet att träna på ? *screwy*

Lövbiffen
2006-03-27, 08:56
Ja, ta dig ner till södertälje :D Jag kan tänka mig att springa på löpbandet om jag inte känner för att lyfta... och om jag har tid...

Men kostar inte World Class typ en halv förmögenhet att träna på ? *screwy*

Som en sann nordbo, så skulle jag aldrig sätta min fot i södertälje :thumbup:

mela
2006-03-27, 08:59
Som en sann nordbo, så skulle jag aldrig sätta min fot i södertälje :thumbup:

screw it then :D

Lövbiffen
2006-03-27, 09:28
Synd att det inte finns mer kolo-folk i norrtälje! Eller iaf såna som skulle kunna komma hit!

Scratch89
2006-03-27, 17:07
Synd att det inte finns mer kolo-folk i norrtälje! Eller iaf såna som skulle kunna komma hit!
Henry, King Grub, Robban.... ;)

SÖNDAG everybody!

Cilia
2006-03-27, 17:10
Jag tror det kommer vara svårt för dig att få ihop ett gäng om ni inte är bättre organiserade.

Det brukar ju vara svårt även när det är välorganiserad.
Bestäm tid, plats och hur mycket det kostar så folk kan planera.

Scratch89
2006-03-27, 17:30
Jag inbjuder er alla förlorade själar till City Gym den 2 April för att träna. Efteråt om tiden räcker till så kan det bli en bit mat på något schysst hak. En engångsträning kostar runt 60:- så det borde inte vara några problem.
Vilka är på? De som jag skrivit upp är mig, Mela (även fast hon kanske bara kör lite cardio), crux.

Karkiainen
2006-03-28, 18:36
Jag inbjuder er alla förlorade själar till City Gym den 2 April för att träna. Efteråt om tiden räcker till så kan det bli en bit mat på något schysst hak. En engångsträning kostar runt 60:- så det borde inte vara några problem.
Vilka är på? De som jag skrivit upp är mig, Mela (även fast hon kanske bara kör lite cardio), crux.

Räkna in mig.

Karkiainen
2006-03-30, 16:52
Bumpar tråden och undrar samtidgt hur det blir med träffen?

mela
2006-03-30, 16:56
Vi slutar inte förrän 15:00 på söndag. Jagvet inte hur scratch gör, men jag följer inte med och tränar. Vill ni träffa mig får ni komma till hotellet :D

Karkiainen
2006-03-30, 17:19
Vi slutar inte förrän 15:00 på söndag. Jagvet inte hur scratch gör, men jag följer inte med och tränar. Vill ni träffa mig får ni komma till hotellet :D

Varför skulle vi vilja träffa dig? *screwy*

:D hehe.
Det var ju lite tråkigt, har ni tagit reda på bilken tid ni åker tillbaka än?

mela
2006-03-30, 18:28
Varför skulle vi vilja träffa dig? *screwy*

:D hehe.
Det var ju lite tråkigt, har ni tagit reda på bilken tid ni åker tillbaka än?

slipp då *cry* :D

vettefan..tror att tåget går runt 16:00...för mig iaf..

Ryska_raketen
2006-03-30, 18:29
Shit inte sett denna tråden innan! Klart man kommer för att IRL få se ett par 45.or plus en mela :hbang:

Karkiainen
2006-03-30, 18:31
slipp då *cry* :D

vettefan..tror att tåget går runt 16:00...för mig iaf..


Och mötet slutar 15.00. Känslan jag får är att det inte blir av, kan det vara så olyckligt? *cry*

mela
2006-03-30, 18:33
Och mötet slutar 15.00. Känslan jag får är att det inte blir av, kan det vara så olyckligt? *cry*

16:30 går tåget.. typ.. blir tight.. annars är jag på att äta :D :eating:

Ryska_raketen
2006-03-30, 18:34
Nejmen va fan! Blir det hela inte av nu :( Jag som är så jävla uppspelt!

mela
2006-03-30, 18:55
Nejmen va fan! Blir det hela inte av nu :( Jag som är så jävla uppspelt!

du hade ju ändå inte kunnat vara med :D

Karkiainen
2006-03-30, 19:09
16:30 går tåget.. typ.. blir tight.. annars är jag på att äta :D :eating:

Ok, mat är ju en finfin ide och mycket sådant är en ännu bättre. Tråkigt om inte träningen blir av, jag har ju aldrig tränat med Göteborgare, tror jag.
Du är väl 88:a, och Scratch året yngre? Jag kan passa på att berätta att jag är 88:a jag med så att du åtminstonde vet hur gammal jag är.

mela
2006-03-30, 19:15
Ok, mat är ju en finfin ide och mycket sådant är en ännu bättre. Tråkigt om inte träningen blir av, jag har ju aldrig tränat med Göteborgare, tror jag.
Du är väl 88:a, och Scratch året yngre? Jag kan passa på att berätta att jag är 88:a jag med så att du åtminstonde vet hur gammal jag är.

Jag är 87a för böverlen.. Vart är scratch? I think we should eat :D

Karkiainen
2006-03-30, 19:28
Jag är 87a för böverlen.. Vart är scratch? I think we should eat :D

Oops, my bad. Ja men se helt plötsligt vet vi mycket mer om varandra. Jo var är han, startar han en tråd om träning/träff så borde han se till att följa den :furious:
Vad är det för mat som önskas? Kebab finns i överflöd, pizza är det inte heller brist på. Buffë är däremot aningen mer svårfunnet.

mela
2006-03-30, 19:30
Oops, my bad. Ja men se helt plötsligt vet vi mycket mer om varandra. Jo var är han, startar han en tråd om träning/träff så borde han se till att följa den :furious:
Vad är det för mat som önskas? Kebab finns i överflöd, pizza är det inte heller brist på. Buffë är däremot aningen mer svårfunnet.

Hmm jag vägrar kebab.. finns det inget relativt billigt ställe (mcdonalds) som har det mesta i närheten av tågstationen södertälje syd?

Karkiainen
2006-03-30, 19:46
Hmm jag vägrar kebab.. finns det inget relativt billigt ställe (mcdonalds) som har det mesta i närheten av tågstationen södertälje syd?

Hmm, om det måste vara nära tågstationen så kan det bli problematiskt, det fanns ett McDonalds inte alls långt ifrån förut men det tillhör det förflutna.
Jag har inte den blekaste om vad som finns i närheten av tågstationen, det är inte direkt centralt. Det går dock bussar mot syd titt som tätt som tajmar in tågen.

mela
2006-03-30, 19:49
Hmm, om det måste vara nära tågstationen så kan det bli problematiskt, det fanns ett McDonalds inte alls långt ifrån förut men det tillhör det förflutna.
Jag har inte den blekaste om vad som finns i närheten av tågstationen, det är inte direkt centralt. Det går dock bussar mot syd titt som tätt som tajmar in tågen.

Okay.. för vi ska ju bo på quality hotellet där vi södertälje syd.. och bära runt på massa packning och shit är ingen höjdare :(

Karkiainen
2006-03-30, 20:00
Okay.. för vi ska ju bo på quality hotellet där vi södertälje syd.. och bära runt på massa packning och shit är ingen höjdare :(

I närheten av hotellet finns det några pizza hak, jag har aldrig besökt dem själv men en del av dem ser ut att vara något som folk går till för att ha en anledning att supa ner sig. Polarna kallar pizzeriorna för sunk hak och det låter inte alltför lovande i mina öron. Kan ta reda på om det är så i verkligheten också. Prisnivån har jag inte heller någon som helst koll på, annars liggr ÖB precis i närheten om inget annat går för sig. :hbang:

mela
2006-03-30, 20:25
I närheten av hotellet finns det några pizza hak, jag har aldrig besökt dem själv men en del av dem ser ut att vara något som folk går till för att ha en anledning att supa ner sig. Polarna kallar pizzeriorna för sunk hak och det låter inte alltför lovande i mina öron. Kan ta reda på om det är så i verkligheten också. Prisnivån har jag inte heller någon som helst koll på, annars liggr ÖB precis i närheten om inget annat går för sig. :hbang:

:laugh: verkar inte bli något av det här asså :(

Karkiainen
2006-03-30, 20:37
:laugh: verkar inte bli något av det här asså :(

Hehe, ne det verkar en aning oplanerat men alldeles tillräckligt dumt för att jag ska genomföra det. Tråkigt att ni inte åker från centralen bara, men då kommer ni inte längre än Märsta utan tåg byte och dit vill ju ingen normalt funtat människa. Om det finns fler förslag så är det tveksamt att jag tvekar. Oj vilken mening det blev där. :sleep:

mela
2006-03-30, 20:50
Hehe, ne det verkar en aning oplanerat men alldeles tillräckligt dumt för att jag ska genomföra det. Tråkigt att ni inte åker från centralen bara, men då kommer ni inte längre än Märsta utan tåg byte och dit vill ju ingen normalt funtat människa. Om det finns fler förslag så är det tveksamt att jag tvekar. Oj vilken mening det blev där. :sleep:

du har PM :D

Karkiainen
2006-03-30, 21:07
du har PM :D
:em:

aitamaa
2006-03-30, 21:09
kan ni inte ha träffen i Skellefteå istället :D

mela
2006-03-30, 21:15
kan ni inte ha träffen i Skellefteå istället :D

jodå det ärju precis runt hörnet :D *screwy*

Scratch89
2006-03-30, 22:19
Jag är här, damn vad ni jiddrar. :)

Ehm, enligt mela slutar det klockan 15 på söndagen. Mitt tåg går hem 19.30 cirkus, vilket betyder att jag har ett antal timmar att slå ihjäl. Jag och crux kommer hur det än sker att träna. Matte_maiden kommer kanske också för att träna armar. Om Karkiainen och Ryska_raketen vill titta förbi, så kan jag skicka PM med mitt mobilnummer?
Det bästa vore ifall ni som hittar kom till hotellet, för att sedan guida oss till ett lokalt gym, och sedan till något matställe. :thumbup:

Matte_Maiden
2006-03-30, 23:40
Jag är här, damn vad ni jiddrar. :)

Ehm, enligt mela slutar det klockan 15 på söndagen. Mitt tåg går hem 19.30 cirkus, vilket betyder att jag har ett antal timmar att slå ihjäl. Jag och crux kommer hur det än sker att träna. Matte_maiden kommer kanske också för att träna armar. Om Karkiainen och Ryska_raketen vill titta förbi, så kan jag skicka PM med mitt mobilnummer?
Det bästa vore ifall ni som hittar kom till hotellet, för att sedan guida oss till ett lokalt gym, och sedan till något matställe. :thumbup:
Varför i helvete kommer ni inte till Järna och tränar när jag jobbar? :thumbup:

Big_Vik
2006-03-31, 06:44
God eftermiddag.

Jag och mela ska den 31 Mars åka upp till en MUFutbildning.....

:laugh: DU förnekar dig aldrig eller hur en säger... :D Måste man verkligen utbildas till muf:are? :confused:

aquaman
2006-03-31, 07:24
Fy helvete, finns chans att äta mat med moderater så kommer jag!Får snacka med den ädle finnen.

Ser fram emot en djup politisk diskussion vid matbordet.

Scratch89
2006-03-31, 09:20
Jag skickar nu pm till alla som jag kan tänkas vilja komma, med mitt mob. nr. Ni får skicka sms eller ringa mig på söndag, så jag kan instruera. Det bästa vore ifall ni kunde komma o ställa er utanför Quality Park hotellet kl. 15, för att sedan leda oss (mig?) till gymet. :D

aquaman
2006-04-02, 20:45
Jag och Karkiainen var och hälsade på på hotellen dårarna bodde på. Deras lilla grupp verkade passa in hemskt dåligt bland alla muppar med backslick, jag var arg genom i princip hela vistelsen. Träningen var jag aldrig med på då jag var uppehållen. Hörde att det blev hemskt många PB's under träningen, Karkiainen kan nog redovisa.

mela
2006-04-02, 20:47
Inget fel på muppar med backslick :MrT: :D

Karkiainen
2006-04-02, 20:50
Inget fel på muppar med backslick :MrT: :D

Förutom att alla är tolv och sossar?

Aguaenroth. Jag väntar med att redovisa. jag käkar.

aquaman
2006-04-02, 20:58
Inget fel på muppar med backslick :MrT: :D
Du är ond...

mela
2006-04-02, 20:59
Du är ond...

nehe *cry*

aquaman
2006-04-02, 21:09
Jag tror jag ska bli socialdemokrat bara för att jävlas.

mela
2006-04-02, 21:09
Jag tror jag ska bli socialdemokrat bara för att jävlas.

Gör du så.. så kan vi hamna i fina debatter sen och låtsas hata varandra när jag vet att du i hemlighet skickar kärleksbrev till mig :D

aquaman
2006-04-02, 21:12
Gör du så.. så kan vi hamna i fina debatter sen och låtsas hata varandra när jag vet att du i hemlighet skickar kärleksbrev till mig :D

Jovisst, Mela. *Klappar dig på huvudet och ler nedvärderande*

mela
2006-04-02, 21:13
Jovisst, Mela. *Klappar dig på huvudet och ler nedvärderande*

dumma blondin :D

aquaman
2006-04-02, 21:17
dumma blondin :D
Jag tror nog alla har listat ut att du färgar håret för att dölja dina vackra, blonda gener.

Karkiainen
2006-04-02, 21:19
No hard feelings Mela.

Eftersom det är ett träningsforum så kan jag passa på att skriva lite om passet.
Scratch: Bland det värsta jag sett, hut kommer han ens på tanken att köra, ben, bröst, axlar, biceps, triceps, mage och rygg under samma pass? På en del muskel grupper nöjde han sig inte ens med en övning utan körde fler.
Det var förövrigt även första gången jag ser någon, som ej är styrkelyftare, kör alla de tre stora under samma pass. Han lyckades även med bedriften att slå personbästa i samtiliga. Resultaten får han berätta om själv

Crux: Åkte ner från Märsta och slog nytt pb i marklyft med snebelastning. Han hade 5 kg mer på vänstra sidan av stången om jag itne missminner mig, tanken var att han skulle ta 190kg men istället blev det 195, enbart bälte användes.

Jag: Låg hemma och umgicks inte med Mela och Scratch igår pga feber. Trodde att passet skulle gå åt helvete men jag slog pb i bänkpress två gånger. Var relativt säker på att jag skulle ta 120 i bänken och när jag testade det gick det grymt lätt. Vi la på 130 kg och det gick upp det med men det var aningen problematiskt då jag råkade få ner stången aningen fel så att höger sidan hamnade högre upp än vänstra när jag började pressa, men det gick vägen.

Sammanfattning av helgen och personerna i kort: Trevligt sällskap, rolig helg.

aquaman
2006-04-02, 21:26
Som alla kanske sett nämnde min älsklingsfinne inte mig, det får bli en pungspark när han kör knäböj någon gång.

Karkiainen
2006-04-02, 21:35
Glömde att nämna Aguaman, han var med under fredagkvällen då vi träffade Mela och Scratch för första gången. Han var tyvärr tvungen att gå relativt tidigt och missade i stort sett ingenting förutom utebliven sömn.

aquaman
2006-04-02, 21:41
Glömde att nämna Aguaman, han var med under fredagkvällen då vi träffade Mela och Scratch för första gången. Han var tyvärr tvungen att gå relativt tidigt och missade i stort sett ingenting förutom utebliven sömn.
Jag heter fortfarande inte Aguaman. *whatever*

Karkiainen
2006-04-02, 21:45
Jag heter fortfarande inte Aguaman. *whatever*

jag säger ju det. *screwy* :D

Scratch89
2006-04-02, 22:21
Trevligt trevligt! Glöm inte heller den optimala grillmaten efteråt! Fyfan, Södertäljebor är trevliga.

aquaman
2006-04-03, 16:22
Trevligt trevligt! Glöm inte heller den optimala grillmaten efteråt! Fyfan, Södertäljebor är trevliga.
Tur att du inte besökte Hovsjö eller Ronna...

Scratch89
2006-04-03, 16:25
Tur att du inte besökte Hovsjö eller Ronna...
:D
De är däremot rätt sega på att skaffa fram mat, dammit! *grr27*

Ryska_raketen
2006-04-03, 16:33
Blev det några bilder ? Fick armarna plats ? VAR ÄR MELISH!?

mela
2006-04-03, 16:42
Blev det några bilder ? Fick armarna plats ? VAR ÄR MELISH!?

Inga bilder så länge jag var närvarande iaf :D

Ryska_raketen
2006-04-03, 16:44
Inga bilder så länge jag var närvarande iaf :D


nejmen HUVUDPRIORITERINGEN var ju något som är nästan en halv meter i omkrets, ådriga som en tjurpenis och en en jävla hästsko!

Karkiainen
2006-04-03, 17:15
Tur att du inte besökte Hovsjö eller Ronna...

Fördomar?

aquaman
2006-04-03, 18:46
Fördomar?
Jag? Vem? Va?

Scratch89
2006-04-03, 19:26
Blev det några bilder ? Fick armarna plats ? VAR ÄR MELISH!?
Tyvärr, inga bilder. Jag hade ingen kamera, jag vet inte ifall Raulie eller Sebbe hade heller.
Mina armar var ju minst i församlingen, om det var de du menade...

tp_88
2006-04-03, 19:59
Mina armar var ju minst i församlingen, om det var de du menade...
Han syfta nog på din text under avataren....?

Scratch89
2006-04-03, 20:19
Han syfta nog på din text under avataren....?
Mjo, jag vet. Och jag försäkrade att den inte stämmer, och att jag hade mindre armar än både finnen och the Italian Stallion...

Cilia
2006-04-03, 20:24
Seriöst så måste ni vinna priset för Kolos sämsta koloträff.

aquaman
2006-04-03, 20:57
Seriöst så måste ni vinna priset för Kolos sämsta koloträff.
How do you know?

mela
2006-04-03, 20:59
Seriöst så måste ni vinna priset för Kolos sämsta koloträff.

Är mela med är den alltid bäst :thumbup:

Scratch89
2006-04-03, 22:17
Seriöst så måste ni vinna priset för Kolos sämsta koloträff.
För att?
Kollar du rubriken (vilket du kanske gjort) så är det ingen "riktig" koloträff, utan en mini. Dvs, inga 25+are, utan folk i min o melas ålder. Egentligen hade jag bara tänkt dra med Matte_maiden och crux, men jag skapade tråden för att se ifall någon annan ville komma.

Träna med Allan på Fairings får väl någon annan göra en tråd om.

Kwon
2006-04-03, 22:25
Tror mest Cilia klagar över att ingen la upp några bilder (eller tog några överhuvudtaget).

Metal_boy_
2006-04-03, 22:25
Inga bilder heller, vad fan var det där för jävla träff?

Tänkte även på det mela sa nånstans i tråden "Du kan komma och träffa mig på hotellet" ?? Vad sysslade ni med egentligen? Var det bara Kardio och träning med egen kroppsvikt på den där träffen?

Scratch89
2006-04-03, 23:42
Inga bilder heller, vad fan var det där för jävla träff?

Tänkte även på det mela sa nånstans i tråden "Du kan komma och träffa mig på hotellet" ?? Vad sysslade ni med egentligen? Var det bara Kardio och träning med egen kroppsvikt på den där träffen?
Det finns ju ingen anledning att bry sig om man bara ska klaga.

Va? Cardio och träning med egen kroppsvikt? Klipp dig och sluta vara så överdrivet kåt.

aquaman
2006-04-05, 08:16
Nu blev det jävligt dålig stämning tycker jag.

slappe
2006-04-05, 08:33
Tycker det var strongt gjort av er att den blev genomförd iaf! :)
Strunta i alla tröttisar som klagar... :sleep:

Cilia
2006-04-05, 10:21
How do you know?
problemt är ju att ingen fattar vad som hände

1. vilka var med?
2. bilder?
3. vad gjorde ni?
4. vem satte på vem och annat skvaller?

Scratch89
2006-04-05, 15:10
problemt är ju att ingen fattar vad som hände

1. vilka var med?
2. bilder?
3. vad gjorde ni?
4. vem satte på vem och annat skvaller?
1. Jag, crux och Karkiainen.
2. Nej, ingen hade kamera, alla glömde.
3. Tränade, duschade, åt mat.
4. Ingen satte på någon, vad jag vet eller förtäljer. ;)

mela
2006-04-05, 15:18
vafan cilia.. har du inget vettigare för dig än att a l l t i d klaga?

Jense
2006-04-05, 15:23
hoppsan sa så va denna tråd sabbad! trevligt att humören vänder på en sekund! keep up :thumbup:

Pez
2006-04-05, 18:28
vafan cilia.. har du inget vettigare för dig än att a l l t i d klaga?
Hon ska väl för fan göra skäl för sin lön...

Cilia
2006-04-05, 20:07
1. Jag, crux och Karkiainen.
2. Nej, ingen hade kamera, alla glömde.
3. Tränade, duschade, åt mat.
4. Ingen satte på någon, vad jag vet eller förtäljer. ;)
I rest my case



vafan cilia.. har du inget vettigare för dig än att a l l t i d klaga?
jag klagade inte, jag frågade efter information.

Ryska_raketen
2006-04-05, 20:11
alla "glömde"