handdator

Visa fullständig version : Hayes lämnar south park


Jense
2006-03-14, 06:40
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,792397,00.html




han kan räkna med om att få pikar i varje avsnitt from nu :D

Prankie
2006-03-14, 06:51
Vem ska då spela chefs röst och sjunga porriga låtar?

Frippe_L
2006-03-14, 06:53
Vem ska då spela chefs röst och sjunga porriga låtar?

AP

Officer
2006-03-14, 07:41
:D AP


:D

Chefs röst är faktiskt en av de få röster jag verkligen kan dessutom! Väntar på telefon nu.. :)

Senix-2
2006-03-14, 08:29
Nu när det verkar finnas South park freaks här så kanske någon kan hjälpa mig.

Jag söker en liten film om varför amerikaner är så rädda. Vet inte om den är gjort av South parkgänget men stilen påminner mycket om dem. Var kan jag finna den?

Senix-2

Pdaddy
2006-03-14, 08:44
Southpark the movie väll !!! eller har ja fel ?

M

Nils.R
2006-03-14, 09:15
Nu när det verkar finnas South park freaks här så kanske någon kan hjälpa mig.

Jag söker en liten film om varför amerikaner är så rädda. Vet inte om den är gjort av South parkgänget men stilen påminner mycket om dem. Var kan jag finna den?

Senix-2


Team america låter det som

The_RobRoy
2006-03-14, 09:19
Nej, den finns i bowling for columbine

Pdaddy
2006-03-14, 09:22
Nej, den finns i bowling for columbine

Faan ja tänkte säga det men ångra mig *rolleyes*

M

Papi
2006-03-14, 09:43
Han verkar vara scientolog, inte konstigt att han blev sur med tanke på ett avsnitt om dem nyligen. :D
Hoppas de tar död på Chef på nåt kul sätt i kommande avsnitt då!
Han har ju inte varit med särskilt mycket på sista tiden ändå.

grisbil3n
2006-03-14, 10:41
Jävligt synd tycker jag.

Sheogorath
2006-03-14, 11:48
Han verkar vara scientolog, inte konstigt att han blev sur med tanke på ett avsnitt om dem nyligen. :D
Hoppas de tar död på Chef på nåt kul sätt i kommande avsnitt då!
Han har ju inte varit med särskilt mycket på sista tiden ändå.

Cartman kan gå med i KKK och döda Chef för att han är neger. Det hade varit Cartman i ett nötskal, och sann South Park-anda. "Oh my god, you killed CHEF!"

Löjtnant Blank
2006-03-14, 12:18
Chef är den tråkigaste karaktären, så det här var bara bra.

Deceiver85
2006-03-14, 12:48
Jag gråter inga tårar,
alla som gillar SP är dårar,
Skiten ger mig kalla kårar
Lägg ner innan skiten totalt urspårar

Papi
2006-03-14, 12:50
Jag gråter inga tårar,
alla som gillar SP är dårar,
Skiten ger mig kalla kårar
Lägg ner innan skiten totalt urspårar

Trots att du ingenting vet
Försöker du rimma som en poet?
*kissass*

Deceiver85
2006-03-14, 12:58
Knappast någon poet
dock en sak jag vet
Hayes gjorde enda rätta,
han smet

(Du vet, du har officiellt ansökt om att battla) :D

jwzrd
2006-03-14, 13:00
:D


:D

Chefs röst är faktiskt en av de få röster jag verkligen kan dessutom! Väntar på telefon nu.. :)

Vi saknar Arnold-immitationer!

Officer
2006-03-14, 13:02
Vi saknar Arnold-immitationer!


Jörgen har totalförbjudit mig och Sonny från att yttra oss överhuvudtaget förutom i just text :D

jwzrd
2006-03-14, 13:05
Jörgen har totalförbjudit mig och Sonny från att yttra oss överhuvudtaget förutom i just text :D

Haha men ffs! Kanske ta det lite lugnare med att kalla Jörgen nazi så går det bättre?

Papi
2006-03-14, 13:08
Knappast någon poet
dock en sak jag vet
Hayes gjorde enda rätta,
han smet

(Du vet, du har officiellt ansökt om att battla) :D
Haha! Förorts-style:

Hayes inte smet
Fick sparken, du vet.
Hans religion blev fett dissad
Om det, du kan vara förvissad

Deceiver85
2006-03-14, 13:47
Hayes gick frivilligt sin väg,
skrek till SP-folket: ÄG!
SP har lika många nötter som ett valnötsträd
Hela serien smakar säd!

mangs
2006-03-14, 13:47
Jörgen har totalförbjudit mig och Sonny från att yttra oss överhuvudtaget förutom i just text :D


nja, det har jag svårt att tro, om du gör en lite snällare variant där du stryker moderatorernas pubishår medhårs så kanske det går för sig?

Papi
2006-03-14, 14:14
Hayes gick frivilligt sin väg,
skrek till SP-folket: ÄG!
SP har lika många nötter som ett valnötsträd
Hela serien smakar säd!
Den höll inte riktigt måttet tyckte jag!
Din teknik är svag och otillräcklig!
Min teknik däremot, är oortodox, men effektiv!


Smakat säd har jag ej
Det får du stå för, säg
Hur det smakar?
Jag rycker inte i spakar!

:D

Pata
2006-03-14, 14:19
Den höll inte riktigt måttet tyckte jag!
Din teknik är svag och otillräcklig!
Min teknik däremot, är oortodox, men effektiv!


Smakat säd har jag ej
Det får du stå för, säg
Hur det smakar?
Jag rycker inte i spakar!

:D

:laugh: :laugh: :laugh:

poäng till Papi!! Kungligt! :thumbup:

Sonny
2006-03-14, 14:23
South Park är en av om inte den bästa animerade serien någonsin. Alla pikar, politiska undertoner, fördomar osv. är helt underbara.

Deceiver85
2006-03-14, 15:53
Ah, du vill ha det på den nivån? Prepare

Din "teknik" går ut på gay-skämt
och det luktar verkligen skämt
dina lines är inte mer värd än det katten nyss klämt

Starta DC,
ladda ner valfritt avsnitt av SP,
kom inte och säg att det är bra,
pubertala barnprogram, det är inget att ha

Deceiver85
2006-03-14, 15:54
South Park är en av om inte den bästa animerade serien någonsin. Alla pikar, politiska undertoner, fördomar osv. är helt underbara.

Problemet med South Park är det är inte kul längre. Fram till säsong 5 var det någorlunda okej, men nu lever serien lite på sin egen kult och krystar fram provoceringar bara för att provocera.

Papi
2006-03-14, 15:54
:thumbup:

Deceiver85
2006-03-14, 15:55
I'm eagerly waiting for your answer

Trance
2006-03-14, 16:01
Problemet med South Park är det är inte kul längre. Fram till säsong 5 var det någorlunda okej, men nu lever serien lite på sin egen kult och krystar fram provoceringar bara för att provocera.

För det första så vill jag bara säga att jag hoppas verkligen inte att du gillar Simpsons.

Sedan så är det ju smaksak som allting annat, många gillar att de faktiskt vågar vara extremt kritiska mot det mesta. Det har kommit massor av bra episoder efter säsong 5, orkar inte lista alla som jag gillar men det är en hel del. De provocerar för att få ut sin (småkonservativa) poäng.

Deceiver85
2006-03-14, 16:04
För det första så vill jag bara säga att jag hoppas verkligen inte att du gillar Simpsons.

Sedan så är det ju smaksak som allting annat, många gillar att de faktiskt vågar vara extremt kritiska mot det mesta. Det har kommit massor av bra episoder efter säsong 5, orkar inte lista alla som jag gillar men det är en hel del. De provocerar för att få ut sin (småkonservativa) poäng.

Nej, för guds skull, Simpsons är den tråkigaste av alla tecknade serier, däremot Family Guy :D Jag tror så mycket jag vill på att författarna provocerar för att få fram sin poäng, de provocerar för att väcka uppmärksamhet. och all uppmärksamhet är positiv, right?

olwe
2006-03-14, 16:05
Problemet med South Park är det är inte kul längre. Fram till säsong 5 var det någorlunda okej, men nu lever serien lite på sin egen kult och krystar fram provoceringar bara för att provocera.


Såååå fel! Serien har ju blivit tokigt mycket bättre på senare tid. säsong 7, 8 och 9 är så hysteriskt roliga att jag typ får kramper när jag ser dem. ta avsnitten "the passion" eller det om gingers... asso, haha, det är så kul att jag skrattar bara jag tänker på det.

Deceiver85
2006-03-14, 16:08
Såååå fel! Serien har ju blivit tokigt mycket bättre på senare tid. säsong 7, 8 och 9 är så hysteriskt roliga att jag typ får kramper när jag ser dem. ta avsnitten "the passion" eller det om gingers... asso, haha, det är så kul att jag skrattar bara jag tänker på det.

The passion? Du menar när de driver med The Passion of the Christ? Och hela avsnittet går ut på att Mel Gibson är ett totalt psyko som helst av allt vill bli sexuellt förnedrad? Ja...det är ju ett jättebra sätt att föra fram sina åsikter på.

Papi
2006-03-14, 16:12
Just The Passion avsnittet var väl ingen höjdare, men det har varit väldigt många bra avsnitt i senare säsonger också. När Cartman mobbar Butters t ex! :laugh:
När Cartman tror att han är död, Goobacks (ett av de bästa nånsin) osv...
Men visst, det är mycket ojämn kvalitet, men det har det alltid varit.

Trance
2006-03-14, 16:13
Nej, för guds skull, Simpsons är den tråkigaste av alla tecknade serier, däremot Family Guy :D Jag tror så mycket jag vill på att författarna provocerar för att få fram sin poäng, de provocerar för att väcka uppmärksamhet. och all uppmärksamhet är positiv, right?

De provocerar för att det är roligt.

Klassiskt rolig grej med att driva med Tom Cruise:
http://www.smithappens.com/video_southparkgay.php

Sedan mer "allvarliga" saker som kriget mot terrorismen, religion etc. De är helt enkelt bra.

olwe
2006-03-14, 16:15
Just The Passion avsnittet var väl ingen höjdare, men det har varit väldigt många bra avsnitt i senare säsonger också. När Cartman mobbar Butters t ex! :laugh:
När Cartman tror att han är död, Goobacks (ett av de bästa nånsin) osv...
Men visst, det är mycket ojämn kvalitet, men det har det alltid varit.


Va?!?!?!?!?! The passion avsnittet är helt KUNGLIGT! Över all kritik. jag kan typ inte se Mel Gibsson i en film längre utan att skratta! hahaha. när han börjar hjula o ha sig! hahahaha hahahahahahahaha.

Papi
2006-03-14, 16:18
Jag gillar inte heller Mel Gibson, men om de ska driva med honom kan de ju göra det med lite finess istället för att han bara beter sig som en apa. Tyckte det var billigt.

grisbil3n
2006-03-14, 16:18
The passion? Du menar när de driver med The Passion of the Christ? Och hela avsnittet går ut på att Mel Gibson är ett totalt psyko som helst av allt vill bli sexuellt förnedrad? Ja...det är ju ett jättebra sätt att föra fram sina åsikter på.

Handlar inte om åsikter, handlar ju mer om att göra parodi på allt, stereotyper etc. Och dom gör det riktigt bra.

olwe
2006-03-14, 16:20
OK, ni gillar inte "the passion" epet... jag kan förlåta er... även om det lämnar djupa sår i min själ. Men "Die hippie die!" kan ni väll inte ogilla? gör ni det borde ni inte få kolla på TV.

Papi
2006-03-14, 16:21
Avsnittet där de driver med George Lucas och Steven Spielberg och deras sätt att förstöra sina gamla filmer är ju klockrent t ex. Det är humor på hög nivå!
Där hade de tänkt till lite åtminstone.

Papi
2006-03-14, 16:21
OK, ni gillar inte "the passion" epet... jag kan förlåta er... även om det lämnar djupa sår i min själ. Men "Die hippie die!" kan ni väll inte ogilla? gör ni det borde ni inte få kolla på TV.
Die Hippie Die är skitbra! Cartman när han är som bäst! :thumbup:

grisbil3n
2006-03-14, 16:24
Om jag får tycka till så tycker jag episoden "My future self and I" är bäst. Cartman startar business och anställer ett gäng mexikanare, "Pepé no! La morrrrada". Har inte skrattat så mycket i hela mitt liv.

Sheogorath
2006-03-14, 16:28
OK, ni gillar inte "the passion" epet... jag kan förlåta er... även om det lämnar djupa sår i min själ. Men "Die hippie die!" kan ni väll inte ogilla? gör ni det borde ni inte få kolla på TV.

Sant. Die, Hippie, Die är nog det roligaste jag sett överhuvudtaget. Någonsin. Jag skulle t.o.m. kunna sträcka mig så långt som att säga att jag troligtvis inte hade stått ut med en människa som inte gillar den episoden, eftersom humorn där definierar min humor, och humor är någonting sanslöst viktigt i relationer. Ha sex med en sådan människa, visst. Men vän eller partner? Troligtvis inte.

Papi
2006-03-14, 16:28
Cartmanland, Casa Bonita, AWESOM-O! Tre guldavsnitt!
Vi döpte en av servrarna här på jobbet till awesomo efter det avsnittet... :D

Sheogorath
2006-03-14, 16:31
Den roligaste scenen däremot är tveklöst öppningscenen i The Death of Eric Cartman där han först får alla att hjälpa till att bära in matkassarna, för att sedan backa tillbaka och slänga i sig allt kyckling-skinn själv. Första gången jag såg det sprutade tårarna och jag låg på golvet i kramp. :laugh:

mangemani
2006-03-14, 16:35
tycker att south park har blivit sämre och sämre för varje säsong som går nu,dom var bra upp till säsong 6,men nu tycker jag dom spårat ur en aning.

olwe
2006-03-14, 16:42
tycker att south park har blivit sämre och sämre för varje säsong som går nu,dom var bra upp till säsong 6,men nu tycker jag dom spårat ur en aning.

Jag skulle snarare vilja påstå att larven har blivit en fjäril.

mangemani
2006-03-14, 16:45
Jag skulle snarare vilja påstå att larven har blivit en fjäril.


ok

Pata
2006-03-14, 16:46
Ibland undrar jag om Eric Cartman är den roligaste figuren som någonsin visats på TV. Det är ganska starkt jobbat med tanke på att han är en dåligt animerad tecknad figur som ändå lyckas skina igenom med den störda och underbara humor som skaparna till serien har. :bow:

"They took our jobs! -> They took ur jubs! --> Tehtuukk uuuur juuuubs!"

:laugh:

Pata
2006-03-14, 16:50
Woman: Yes?
Cartman:[sweetly] Hel-lo ma'am. We're going around town and offering snow-shoveling service. Would you like your driveway and sidewalk shoveled for eight thousand dollars?
Woman: Oh well, I certainly could use some little snow-shovelers, but eight thousand dollars seems a little steep. How about ten dollars?
Cartman: Ooo, ouch, ma'am, please, let go of that tight grip you have on my balls! Ten dollars, you're breaking my balls, ma'am!
Woman: How about fifteen dollars?

:laugh: :hbang:

Papi
2006-03-14, 16:52
Cartman letar efter seamen:

Kyle: Wow! That's a lot of seamen, Cartman.
Cartman: Yeah, I bought all that I could at this bank, and then I got the rest from this guy Ralph in an alley.
Stan: That's cool.
Cartman: Yeah, and the sweet thing is, the stupid asshole didn't even charge me money for it. He just made me close my eyes and suck on a hose.

Papi
2006-03-14, 16:57
Man skulle kunna hålla på i timmar med Cartman citat:

Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

Mr. Garrison: Does anyone know what sexual harassment means?
Cartman: When you are trying to have intercourse with a special lady friend and some other guy comes up and tickles your balls from behind.

Cartman: It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

grisbil3n
2006-03-14, 16:59
Man skulle kunna hålla på i timmar med Cartman citat:

Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

Mr. Garrison: Does anyone know what sexual harassment means?
Cartman: When you are trying to have intercourse with a special lady friend and some other guy comes up and tickles your balls from behind.

Cartman: It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

Guld! :laugh:

Trance
2006-03-14, 17:44
De är genier, bara att bita ihop och uppskatta konst.

Trey Parker: You know, when Comedy Central asked us to do a Thanksgiving episode, the first thought that went through my mind was, "Boy, I'd like to have sex with Jennifer Aniston."


Skeeter: That was it. We just saw the last of them speeding away in a van!
[all the men yell, "All right!"]
Gerald Brofloski: They were so scared, I'm sure they'll never be back!
Mr. Garrison: That's great! And now we can sell all their homes, and become... millionaires!
[all the men stop and ask, "What?"]
Jimbo: But then you had us do all that for nothin'. Don't you see - if you get rich sellin' these homes, then there will still be rich people in South Park.
Randy Marsh: Yeah. You'd become what you hate.
[Mr. Garrison pauses]
Mr. Garrison: Well yeah, but at least I got rid of all those damn ni-
[credits roll]

Mel Gibson: GIVE ME BACK MY MONEY!

Officer Barbrady: Keep your eyes peeled boys, someone's going to make love to this chicken any second now.

Cartman: If some girl tried to kick my ass, I'd be like, "Hey. Why don't you stop... dressing me up like a mailman... a-and making me dance for you... while you go and... smoke crack in your bedroom... and have sex with... some guy... I don't even know. On my dad's bed."
[Long pause]
Stan: Cartman, what the hell are you talking about?
Cartman: I'm just saying you're just a little wuss, that's all.

Sonny
2006-03-14, 19:00
Jag måste säga att hela Season 9 är fantastisk, har haft ont i magen vid flera tillfällen! :)

Jense
2006-03-14, 19:58
Just The Passion avsnittet var väl ingen höjdare, men det har varit väldigt många bra avsnitt i senare säsonger också. När Cartman mobbar Butters t ex! :laugh:
När Cartman tror att han är död, Goobacks (ett av de bästa nånsin) osv...
Men visst, det är mycket ojämn kvalitet, men det har det alltid varit.


DEKADUUUUUUUURB..

gobacks är väldigt bra. men mr(s) garrisons uttal i "Follow that egg" är helt sjukt underbart..

EEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGG

haaaahahaha vad gay han låter

Sonny
2006-03-14, 20:03
EEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG :laugh: :laugh:

Sheogorath
2006-03-14, 23:03
:laugh: :laugh:

Dubbel på den :hbang: !