handdator

Visa fullständig version : Paris på bolianskt vis!


Bolio
2006-03-14, 00:38
Mina herrar och Jense. Det är planerat att Bolio af Kolozzeum en gång för alla skall bege sig till Paris. Med sig har han massor av proteinpulver, ett stycke Joak1m af Kolozzeum, kleder för alla veder och ett gäng människor som inte mår bra alls.

Han är snygg, blatte, gillar hiphop och mellan 20 och 25. Han vill festa massor. Och han vill komma undan med allt detta ekonomiskt.

Vad ska han göra? Vart ska han åka? Hur ska han göra? Vilka ska han träffa? Vem ska han suga av? Vem ska suga av honom? Ge mig information. Jag läste för övrigt den andra tråden som Lt. Blank skrev och antecknade Lizards ord. Men grejen är att jag inte är intresserad av "kultur" eller "intellektuella saker". Jag vill bara ha kul. ******, slåss och supa. Och det dessutom billigt i en miljö där jag varken blir heilad till döds eller angripen av arga araber. Vad ska jag göra?

Kwon
2006-03-14, 01:10
Du gillar inte mysiga fik utan är ute efter danshak med andra ord?

Nattklubbar?

Jag brukade glida längs Champs Elysées och Chatelet där.

Men e du ute efter hoez ska du åka till Pigalle hehe.

Bolio
2006-03-14, 01:11
Berätta mer om Pigalle.

Kwon
2006-03-14, 01:20
Ehm, Pigalle är alltså Paris sexdistrikt.

Åker du dit så ser du... :D

Det är Paris Red Light District om man jämför.

Strippklubbar, Kabaréer etc....

Ett erotiskt museum (erotiken genom tiderna).

OBS! Detta är Adults-Only, not for teh kids! :thumbup:

Bolio
2006-03-14, 01:21
Jag ska dit!!!!! Priser? Vad finns? Var exakt ligger det?

Kwon
2006-03-14, 01:21
http://www.folies-pigalle.com/folies/folies.html

Du kan ta tuben dit Bolio.

Bolio
2006-03-14, 01:45
Jag älskar dig Kwon. Du är en folkets man.

Scratch
2006-03-14, 02:23
Bois de Boulogne nattetid funkar också om du är ute efter booty.

Mandus
2006-03-14, 02:28
.

Men grejen är att jag inte är intresserad av "kultur" eller "intellektuella saker". Jag vill bara ha kul. ******, slåss och supa.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=64882

Det är något här som är djupt motsägande. Har flera personer tillgång till användarnamnet "bolio" på kolozzeum? Har personen bakom skärmen multipla personligheter?

Detta har fått mig att lägga pannan i djupa veck, är det någon som har en annan teori så är ordet fritt.

Bolio
2006-03-14, 02:30
Bois de Boulogne nattetid funkar också om du är ute efter booty.

Wohoo. Thanks. :D

nemd
2006-03-14, 05:45
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=64882

Det är något här som är djupt motsägande. Har flera personer tillgång till användarnamnet "bolio" på kolozzeum? Har personen bakom skärmen multipla personligheter?

Detta har fått mig att lägga pannan i djupa veck, är det någon som har en annan teori så är ordet fritt.

bolio var väl ett skolklasskonta om jag inte missminner mig.. En klass som bara fick ha ett konto för det inte funkade på nåt annat vänster. Så det blev bolio, då därför är det inte så konstigt att det verkar som personlighetsklyvning ibland.

timoat
2006-03-14, 07:53
Dra inte till Bois De bologne nattetid om du inte vill ha en I din booty.

Officer
2006-03-14, 08:00
Var i Frankrike ligger den där bögklubben "Rectum" som huvudkaraktärerna i Irreversible utför mordet i?

Zafer
2006-03-14, 08:12
Var i Frankrike ligger den där bögklubben "Rectum" som huvudkaraktärerna i Irreversible utför mordet i?
:laugh:

Cilia
2006-03-14, 08:41
nu är sökfunktionen inte i funktion men det finns en tråd om Paris där Lizard har gjort en utomordentlig genomgång av vad man kan göra i Paris.

Tror det var MacLeod som startade den så du kanske kan hitta den under honom.

Paris är underbart.
Hoppas ni får lite vårväder för det kan vara kallt så här års om man har otur och husen är inte direkt välisolerade.

Nitrometan
2006-03-14, 09:02
Det är något här som är djupt motsägande. Har flera personer tillgång till användarnamnet "bolio" på kolozzeum? Har personen bakom skärmen multipla personligheter?
Bolio är förvirrad och lite splittrad. Annars är det inget större fel på honom.

OggeP
2006-03-14, 09:39
Bon voyage!

Kwon
2006-03-14, 09:46
Au Revoir! (På Återseende!)

Bolio
2006-03-14, 12:37
Merci! :D

Anledningen varför jag skrev som jag gjorde är för att jag på fullt allvar inte är intresserad av sådant. Jag vill slappna av och ha kul på en resa.

joak1m
2006-03-14, 14:57
Ingen som känner till ställen där man kan förkröka billigt?

Jay-Z
2006-03-14, 15:25
Ingen som känner till ställen där man kan förkröka billigt?

Dovas? :D

Cilia
2006-03-14, 15:28
Ingen som känner till ställen där man kan förkröka billigt?
generellt brukar studentställen vara billigast om det är det du är ute efter
när jag var "fattig" och i Paris brukade jag leta upp studentkantinerna och äta lunch där. Inte så tjusigt men billigt och ok mat

joak1m
2006-03-14, 19:05
generellt brukar studentställen vara billigast om det är det du är ute efter
när jag var "fattig" och i Paris brukade jag leta upp studentkantinerna och äta lunch där. Inte så tjusigt men billigt och ok mat
Okej, tack för tipset, vilka områden bör man hålla sig omkring för att hitta dessa studentställen isånafall?

Skulle uppskatta om du kunde ge anvisningar i form av Metrostationer då jag (vi) aldrig varit i paris förr

timoat
2006-03-14, 19:10
St Michel och omnejd är Student quarters.

Lizard
2006-03-14, 19:30
Okej, tack för tipset, vilka områden bör man hålla sig omkring för att hitta dessa studentställen isånafall?

Skulle uppskatta om du kunde ge anvisningar i form av Metrostationer då jag (vi) aldrig varit i paris förr
Billigt?!
Ta en vanlig tabac eller en mindre pretto resto bara. Du får en bira (un demi = öön demi sill vå´plää) för nån tia eller två. Starksprit skattas på alkoholstyrkan så det blir dyrare. Drick två bira, dra vidare, drick två till osv. Rena ökeställen som TGF kan bli rejält kul ändå bara det är helg. Bäst chans för kul röj och kul plånbok är barerna runt Oberkampf (Metro Parmentier ungefär) eller Latinakvarteren (S:t Michelle/Odeon).

Vi kanske ses eftersom jag är där till och från i tre veckor.

Lizard

timoat
2006-03-14, 19:45
Runt Pantheon där Sorbonne ligger finns massor med billiga hak om man gillar det, (själv gillar jag att glassa till det) men La piano Vache är ett typiskt indie/billigt hak. Sen som sagt vid St Michel, nära Seine finns massor med sletna små billiga hak. Även "nattamats Central" med Greque frites, bättre fyllekäk finns inte! Följ floden ifrån kyrkan så kommer du till (Odeon hållet som Lizard sa) lite trendigare o lite dyrare hak. Bar Au Marche är ett måste, ligger på världens mysigaste gata vid Metro Mabillion.

Jet
2006-03-14, 19:51
Min kurdiska broder, skall du dra till kulturens högborg? Själv bevistade jag denna stad för 14 år sedan, och det jag minns är att det bara var svarta människor där (detta var i augusti, alltså hade parisarna dragit på semester), kvar var alla från kolonierna, poliserna luktade sprit, samt att jag höll på att bli överkörd då jag stod mitt i en (tror jag) 6-filig väg.

I övrigt var det sisådär, ingen ville prata engelska heller, för de trodde på fullt allvar att de var en stormakt fortfarande.

Men jag är iofs också obildad och spartansk, och gillar precis som dig lugn och ro, blandat med lite extern tillfredsställelse. Därav tror jag Thailand passar herrn bättre.

joak1m
2006-03-14, 20:13
Billigt?!
Ta en vanlig tabac eller en mindre pretto resto bara. Du får en bira (un demi = öön demi sill vå´plää) för nån tia eller två. Starksprit skattas på alkoholstyrkan så det blir dyrare. Drick två bira, dra vidare, drick två till osv. Rena ökeställen som TGF kan bli rejält kul ändå bara det är helg. Bäst chans för kul röj och kul plånbok är barerna runt Oberkampf (Metro Parmentier ungefär) eller Latinakvarteren (S:t Michelle/Odeon).

Vi kanske ses eftersom jag är där till och från i tre veckor.

Lizard
Okej,,, latinakvarteren låter frestande, även om det säkert inte är massa heta latinska brudar som hänger där som jag föreställer mig, men sure man kanske ser dig, vad ska man leta efter, ung virlig man eller den där lite äldre herren som raggar på de yngre fulla tjejerna?

Bolio
2006-03-14, 20:17
Ge oss ditt nummer Lizard. :em:

timoat
2006-03-14, 20:24
Latin kvarteren är studentkvarteren har inget med latinamerikanare att göra! Dra till Barrio Latino i Bastiljen om du e ute efter lite heta samba brudar!

joak1m
2006-03-14, 20:27
Latin kvarteren är studentkvarteren har inget med latinamerikanare att göra! Dra till Barrio Latino i Bastiljen om du e ute efter lite heta samba brudar!
:/:/:/:/ finns det åtminstånde unga heta tjejer där?

timoat
2006-03-14, 20:34
Ja för helvete! Mer än du kan drömma om. Det finns únga heta brudar i Latinkvarteren speciellt! Men ALLA nationaliteter! All the colors of the bow man!

Bolio
2006-03-14, 20:40
Ja för helvete! Mer än du kan drömma om. Det finns únga heta brudar i Latinkvarteren speciellt! Men ALLA nationaliteter! All the colors of the bow man!

Jag har stånd på riktigt nu. Joak1m!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska bli av med oskulden!!!!!!!!!!

Metal_boy_
2006-03-14, 20:52
Jag har stånd på riktigt nu. Joak1m!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska bli av med oskulden!!!!!!!!!!


Haha! Jag vill se bilder på alla brudar du stöpt sen bolio!

joak1m
2006-03-14, 20:53
Jag har stånd på riktigt nu. Joak1m!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska bli av med oskulden!!!!!!!!!!
hahahha,, ska filma :thumbup:

Bolio
2006-03-14, 20:53
Haha! Jag vill se bilder på alla brudar du stöpt sen bolio!

Vadå brudar? *rolleyes*

Bolio
2006-03-14, 20:55
hahahha,, ska filma :thumbup:

Lägga upp på kollo?

bolio-gets-fisted-and-violated-by-french-shemales.avi :em:

timoat
2006-03-14, 20:57
Om du hänger i Bois De Bologne efter mörkrets inbrott är det inte helt omöjligt...

Metal_boy_
2006-03-14, 21:00
Vadå brudar? *rolleyes*

Ja, eller vilket som :D

joak1m
2006-03-15, 12:03
where art thou brother Lizard

Lizard
2006-03-15, 17:53
where art thou brother Lizard
Im here....negotiating. Sitter och förhandlar just nu där jag vill ha stor påse pengar och lite tid nedlagt och de vill ge liten påse och få mycket tid...tja, du hajjar..?

Lizard

joak1m
2006-03-15, 18:21
Im here....negotiating. Sitter och förhandlar just nu där jag vill ha stor påse pengar och lite tid nedlagt och de vill ge liten påse och få mycket tid...tja, du hajjar..?

Lizard
javisst, lycka till med förhandlingen =)

får du din stora påse med pengar måste du haka på till latinakvarteren och fira =)

Bolio
2006-03-15, 18:53
Ja! Du måste träffa oss Lizard. Tänk själv vilken heder det innebär att en dag helt oförhappandes träffa på bolio af Kolozzeum i Paris. Ta chansen, det är nämligen inte många som får den. Bli vår vän. Ha gruppsex med ett stycke latinamerikanskt slampa med oss. Gör det för kolozzeums skull.

Lizard
2006-03-15, 20:08
Ja! Du måste träffa oss Lizard. Tänk själv vilken heder det innebär att en dag helt oförhappandes träffa på bolio af Kolozzeum i Paris. Ta chansen, det är nämligen inte många som får den. Bli vår vän. Ha gruppsex med ett stycke latinamerikanskt slampa med oss. Gör det för kolozzeums skull.
..ska jag skratta eller gråta....?








Ni får veta så fort jag vet. *kissass*

Lizard

Bolio
2006-03-15, 21:24
..ska jag skratta eller gråta....?

Både och? :em: