handdator

Visa fullständig version : Efter uppehåll


H.Emanuel
2006-03-11, 11:44
Varför känns träningen så avlägsen efter endast en veckas uppehåll? Inte ens det förresten, fem dar bara ju.

hahavaffan
2006-03-11, 11:46
Varför känns träningen så avlägsen efter endast en veckas uppehåll? Inte ens det förresten, fem dar bara ju.Jag har inte varit på gymmet sen i tisdags. Känns tungt nu när man sitter här och förbereder sig för att dra dit. Men när man väl är där, utvilad som få... mmyyss.

BigForre
2006-03-11, 12:56
H.Emanuel: Fungerar axeln nu?

H.Emanuel
2006-03-11, 16:12
H.Emanuel: Fungerar axeln nu?
Har gått en gång till naprapat, det var hoppfullt. Fö var det inte axeln, utan vä sida bröst, men det gör alltjämt ont vid viss belastning

Steelan
2006-03-11, 16:46
Varför känns det som man missat något när man inte varit på föreläsningarna på fem dagar? ;)

H.Emanuel
2006-03-11, 16:50
Varför känns det som man missat något när man inte varit på föreläsningarna på fem dagar? ;)
Inte så viktigt, det gäller ju bara din framtid

Steelan
2006-03-11, 16:56
Iaf. Människan anpassar sig lätt och om du inte tränar så börjar man snabbt att anpassa sig åt andra hållet samtidigt som man får ångest för att man missar något?

BigForre
2006-03-11, 17:20
Har gått en gång till naprapat, det var hoppfullt. Fö var det inte axeln, utan vä sida bröst, men det gör alltjämt ont vid viss belastning

Tyckte naprapaten att du skulle sätta igång igen så säger jag inte emot...utan kul att du kunde köra igång så fort igen lycka till, men ta det varligt / Forsman

H.Emanuel
2006-03-11, 17:26
Tyckte naprapaten att du skulle sätta igång igen så säger jag inte emot...utan kul att du kunde köra igång så fort igen lycka till, men ta det varligt / Forsman
Ja, han rådde mig att fortsätta träna "men lugnt" och inte om det gör ont såklart. Men det är inte helt bra som sagt.