handdator

Visa fullständig version : Har just köpt...


Just4fun
2006-03-10, 08:25
Har vart o införskaffat mej "Twinlabs Super Gainer Fuel" med jordgubbssmak.
Ja har svårt o gå upp i vikt,och ja vill både orka mer och öka i muskelmassan.

Borde jag köpa kreatin lr protein också? Vore "Whey-80" någonting för mej?

Sen vore tips på hur man fixar iordning "milkshaken" på bra,gillar inte jordgubbsmaken så mkt :S

Tack på förhand.

Pepz
2006-03-10, 08:57
Varför köpte du jordgubbssmak om du inte gillar den??
OCh varför köpte du twinlab som är extremt dyrt?

Om du har svårt att gå upp i vikt så äter du för lite, självklart kan en gainer hjälpa till men du måste äta mer i grunden!!

Gå in i den klistrade tråden om kreatin så ser du vad det är och om du behöver det.
Protein(oavsett märke) Behöver du inte utan du ska äta mer vanlig mat, ät 6ggr om dagen! utöver gainern!!

Gainern kan du ta en portion på uppvärmningen och en portion direkt efter styrketräningen. Portionsstorleken är inte den som står på förpackningen utan är beroende på vad du väger och hur du tränar..

Just4fun
2006-03-10, 11:03
Varför köpte du jordgubbssmak om du inte gillar den??
OCh varför köpte du twinlab som är extremt dyrt?

Om du har svårt att gå upp i vikt så äter du för lite, självklart kan en gainer hjälpa till men du måste äta mer i grunden!!

Gå in i den klistrade tråden om kreatin så ser du vad det är och om du behöver det.
Protein(oavsett märke) Behöver du inte utan du ska äta mer vanlig mat, ät 6ggr om dagen! utöver gainern!!

Gainern kan du ta en portion på uppvärmningen och en portion direkt efter styrketräningen. Portionsstorleken är inte den som står på förpackningen utan är beroende på vad du väger och hur du tränar..


Fanns bara jordgubb o vanilj där jag köpte,antog jordgubben skulle vara godast. (Inte käkat detta innan)

Jag äter cirka 4-5ggr per dag,väger endast 70kg och är 183cm lång. Vilket gör mej riktigt smal.
Ska ja käka gainer både innan och efter träningen?

tack för hjälpen!!

Pepz
2006-03-10, 11:07
Ja observera att den innan ska tas precis innan träningen, typ inne på uppvärmingen.

Du måste främst äta mer och oftare!!!!!! lägg det på minnet

Geek
2006-03-11, 07:36
får jag lägga in en fråga,eftersom pepz verkar vara grymmt kunnig..hur ska kostillskott förvaras? torrt i skafferiet eller?? //geek

King Grub
2006-03-11, 08:40
Ja, ett mörkt, svalt och torrt skafferi är ett utmärkt förvaringsställe.

Ekonom
2006-03-12, 20:19
Har vart o införskaffat mej "Twinlabs Super Gainer Fuel" med jordgubbssmak.
Ja har svårt o gå upp i vikt,och ja vill både orka mer och öka i muskelmassan.

Borde jag köpa kreatin lr protein också? Vore "Whey-80" någonting för mej?

Sen vore tips på hur man fixar iordning "milkshaken" på bra,gillar inte jordgubbsmaken så mkt :S

Tack på förhand.

Twinlabs jordgubbssmak är ju grymt god. Smakar ju sådär
"artificiellt-80tals-amerikanskt" härligt, du ska inte "fixa iordning nånting" bara i med iskallt vatten!!!!

Sen såg jag att du frågade om du skulle ta gainern både före och efter, tar du en servering SGF innan träningen och ändå presterar optimalt så är du mycket intressant!! det är 126g kolhydrater däri och endast 15 % protein ska du ta den både före och efter så bör du kanske ta en skopa sgf och en dl extra protein, t.ex. exell, whey80 eller nåt annat!!

Sen varför folk fortfarande köper twinlab är för mej en gåta...

Just4fun
2006-03-13, 08:24
Twinlabs jordgubbssmak är ju grymt god. Smakar ju sådär
"artificiellt-80tals-amerikanskt" härligt, du ska inte "fixa iordning nånting" bara i med iskallt vatten!!!!

Sen såg jag att du frågade om du skulle ta gainern både före och efter, tar du en servering SGF innan träningen och ändå presterar optimalt så är du mycket intressant!! det är 126g kolhydrater däri och endast 15 % protein ska du ta den både före och efter så bör du kanske ta en skopa sgf och en dl extra protein, t.ex. exell, whey80 eller nåt annat!!

Sen varför folk fortfarande köper twinlab är för mej en gåta...

Ja köpte twinlab eftersom det är typ det ända märket ja känner till.Finns ju massa andra men svårt o veta vilka som är bra.

Men du tycker jag ska köpa en exell lr whey 80 o slänga i en skopa i milkshaken också lr?

Jorgen
2006-03-13, 17:01
Ja köpte twinlab eftersom det är typ det ända märket ja känner till.Finns ju massa andra men svårt o veta vilka som är bra.
Här (http://www.kolozzeum.com/) finns bra kosttillskott.

Kaboffastar
2006-03-13, 17:27
Här (http://www.kolozzeum.com/) finns bra kosttillskott.

+1

Mina grejer kom dag 2 efter beställning ! perfekt.

Johan.P
2006-03-13, 17:31
Jepp, kolozzeums webshop är klockren! :thumbup:
Jag rekommenderar den varmt.