handdator

Visa fullständig version : Jay Cutler 130kg


Mass-Tech
2006-03-09, 19:03
http://i6.photobucket.com/albums/y223/dungeon1986/1cutler/DSC00871.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y223/dungeon1986/1cutler/DSC00870.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y223/dungeon1986/1cutler/DSC00863.jpg

Väga 130kg off och ändå ha såna ben :bow:

Rock'nRoll
2006-03-09, 19:04
Gedigen kropp, minst sagt!

Metal_boy_
2006-03-09, 19:06
Jävlar! *flex*

Men för fan Jay, den där frisyren står det "bäst före:1997" på. Dags att byta snart!

;)

Fatalist
2006-03-09, 19:11
Lär vara vinkeln men fan vad små hans ben ser ut!

Wennerberg
2006-03-09, 19:13
Han borde helt ärligt skaffa mohawk

Baan
2006-03-09, 19:13
Lär vara vinkeln men fan vad små hans ben ser ut!

BLINDE DJÄFVUL!!!1

nej hans ben ser inte små ut även om det är taskig vinkel, tänk dina egna ben i den vinkeln så har du inga problem att koppla hur stora dom är på riktigt sas :)

on topic bra form på benen nice att han inte är riktigt fetto off

Kwon
2006-03-09, 19:16
Tror inte han kommer ändra frisyr.

Har blivit lite av Jays "gimmick" nu, den där frillan.

En del av the Jay cutler-image.

Gurk-Burk
2006-03-09, 19:21
Han frisyr har ju utan tvekan blivit en del av hans image.
Grymma ben, minst sagt!

Spritza
2006-03-09, 19:22
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.

Baan
2006-03-09, 19:24
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.

eh wtf finns ingen topbyggare som inte gör allt för pengarna, tror du spottar på jay för mycket. beh.

Spritza
2006-03-09, 19:26
whatever....

Larsson
2006-03-09, 19:26
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.

Han är väl som vilken annan topp idrottsman som helst. Han har en karriär som är relativt kort och då gäller det att tjäna så pass bra att man kan leva på det sen.

Herkulez
2006-03-09, 19:27
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.
*rolleyes*

victor_n
2006-03-09, 19:45
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.


tycker du ska köpa ett nummer av Muscle & fitness! coleman på varannan sida och ibland en hel anons på 6 sidor :confused: *rolleyes*

raZmus
2006-03-09, 19:50
Yay! Jay! Yay!

Mass-Tech
2006-03-09, 19:54
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.
Snacka om att inte veta vad man snackar om.

victor_n
2006-03-09, 20:00
glömde skriva! Jay har bäst ben enligt mig om man jämför han å colmonstret!

Krille 87
2006-03-09, 20:22
Cutler mot Sandow statyetten :hbang:

Krille 87
2006-03-09, 20:24
glömde skriva! Jay har bäst ben enligt mig om man jämför han å colmonstret!

Fick ju pris av Vyotech för "Best Wheels" på Olympia senast, fast tycker nog Colemans ben är snäppet bättre...

Liten Men Fet
2006-03-09, 20:30
Jag tror jag har hört av andra kolomedlemmar att Jay är typ 2 äpplen hög, väger verkligen karln 130 pannor när han är så hård? Låter mycket med tanke på vad den ändå rätt store och långe Herr Samuelsson väger..

stenis
2006-03-09, 20:33
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.

ibland undrar jag över vilken planet du är ifrån spritza..

Kwon
2006-03-09, 20:34
Jag tror jag har hört av andra kolomedlemmar att Jay är typ 2 äpplen hög, väger verkligen karln 130 pannor när han är så hård? Låter mycket med tanke på vad den ändå rätt store och långe Herr Samuelsson väger..

Han är ju inte så lång, men bred.

Krille 87
2006-03-09, 20:37
Jag tror jag har hört av andra kolomedlemmar att Jay är typ 2 äpplen hög, väger verkligen karln 130 pannor när han är så hård? Låter mycket med tanke på vad den ändå rätt store och långe Herr Samuelsson väger..

Ja !! Han ser ju kortare ut än vad han är för att han e såå bred...

wintzell
2006-03-09, 20:37
JAy är en fåntratt tycker jag, när han får möjligheten så säger han sponsorernas namn, visar deras produkter o.s.v.
Han bygger för pengarna, han är inte som Marcs Ruhl eller Ronnie Coleman, ingen av dem visar upp och skriker ut sponsorernas namn eller produkter och båda två gör sitt jobb eftersom dem gillar det, dem gör det till en sport inte till politik eller ekonomiska affärer som Jay och några andra.
Jay kan lika gärna sluta när han är på topp, när han har lite heder i behåll.

För att följa med strömmen och klaga på dig.

Lär dig skillnaden mellan de och dem.

Mass-Tech
2006-03-09, 20:53
glömde skriva! Jay har bäst ben enligt mig om man jämför han å colmonstret!
När du säger ben menar du:
Bara quads
Quads+ham
Quads, ham+vader...............eller?

TCOG
2006-03-09, 21:08
haha, han kommer inte vinna i år. ni hörde det här först ;)

Branch skulle vunnit "best wheels award"

victor_n
2006-03-09, 21:14
När du säger ben menar du:
Bara quads
Quads+ham
Quads, ham+vader...............eller?


syftar på det man ser på bilden:) quads spec då.. mycket snyggare i MINA ögon än colemans :)

Mass-Tech
2006-03-09, 21:16
syftar på det man ser på bilden:) quads spec då.. mycket snyggare i MINA ögon än colemans :)
Ja, jay har bättre quads och vader men ronnie har bättre ham och röv.

victor_n
2006-03-09, 21:42
Ja, jay har bättre quads och vader men ronnie har bättre ham och röv.


ronnies röv är bara enorm.. big black boooteey *slap* men det där med hamstrings får jag hålla med om :)

Fultjack
2006-03-09, 22:06
Väga 130kg off och ändå ha såna ben :bow:

väger han inte närmare 130 i tävlingsform?
isf borde han väga närmare 140 off

HajduMan
2006-03-09, 22:36
Jay e dagens kung inom byggning, han e värd en seger...
Coleman kan lägga ner nu han har vunnit sitt och hans fysik blir bara sämre och fulare efter varje år som går! Jay är den enda med symetrisk massa som kan konkurera mot coleman

stenis
2006-03-09, 23:27
Jay e dagens kung inom byggning, han e värd en seger...
Coleman kan lägga ner nu han har vunnit sitt och hans fysik blir bara sämre och fulare efter varje år som går! Jay är den enda med symetrisk massa som kan konkurera mot coleman

Absolut. Blir Jay som "numero uno" i kommande Mr.O, tror jag iaf!

TCOG
2006-03-09, 23:37
Jay e dagens kung inom byggning, han e värd en seger...
Coleman kan lägga ner nu han har vunnit sitt och hans fysik blir bara sämre och fulare efter varje år som går! Jay är den enda med symetrisk massa som kan konkurera mot coleman

vad fan snackar du om!!! coleman förbättrar sig varje år och gör tyst på alla haters som dig!! han har också minskat sitt midjemått som alla så jävlar klagar om och när det nya reglerna kom. jaa visst han blir äldre & äldre men så länge han förbättrar sig och håller sig kvar däruppe så kommer han vinna.

förövrigt så har jay bättre cuts i sina framsida lår men coleman har fortfarande med massa på benen. det enda jay kan slå honom i är vaderna kanske...

LIGHTS OUT
http://www.bodybuilding.com/fun/big/2004oly_ian_mro2.jpg

Baan
2006-03-10, 00:43
Håller med om att det inte är någon snack om vem som är bättre av Coleman och Cutler, bara kolla vem som vunnit när dom tävlat mot varandra :) Men visst är Cutler en bra byggare, nästbäst i världen är inte dåligt, inte dåligt alls

Axon
2006-03-10, 01:28
Coleman är en kung. Jag har stor respekt för båda men kommer Jay nånsin slå Kålman? Hoppas det :)

Dipshit
2006-03-10, 02:38
jag håller nog på Jay, men visst kan jag inte neka till att Coleman förbättrar sig varje år som TCOG sä'r..

Herkulez
2006-03-10, 07:32
haha, han kommer inte vinna i år. ni hörde det här först ;)


nja inte riktigt, har hört det ett bra tag nu ;)

Herkulez
2006-03-10, 07:33
vad fan snackar du om!!! coleman förbättrar sig varje år och gör tyst på alla haters som dig!! han har också minskat sitt midjemått som alla så jävlar klagar om och när det nya reglerna kom. jaa visst han blir äldre & äldre men så länge han förbättrar sig och håller sig kvar däruppe så kommer han vinna.

förövrigt så har jay bättre cuts i sina framsida lår men coleman har fortfarande med massa på benen. det enda jay kan slå honom i är vaderna kanske...

LIGHTS OUT

jepp, det ser man tydligt när man tittar på en videosnutt från senaste MR O där dom särbedömmre mot varandra, coleman är oslagbar.

HajduMan
2006-03-10, 07:49
Coleman förbättrar sig vart, nja, inte enligt mig och många, de senaste 2 åren har väll inte varit några förbättrings år direkt

HajduMan
2006-03-10, 07:52
sällan det inte funkar med edit........


Coleman förbättrar sig vart år, nja, inte enligt mig, de senaste 2 åren har väll inte varit några förbättrings år direkt, han kommer inte in lika hård och ryggen och benen har blivit sämre.

Men innerst inne kan jag nog hålla med om att Coleman oavsätt är nr1 även om jag ej vill det, man förblindar sig.

Mass-Tech
2006-03-10, 08:49
vad fan snackar du om!!! coleman förbättrar sig varje år och gör tyst på alla haters som dig!! han har också minskat sitt midjemått som alla så jävlar klagar om och när det nya reglerna kom. jaa visst han blir äldre & äldre men så länge han förbättrar sig och håller sig kvar däruppe så kommer han vinna.

förövrigt så har jay bättre cuts i sina framsida lår men coleman har fortfarande med massa på benen. det enda jay kan slå honom i är vaderna kanske...

LIGHTS OUT

Förbättrad nej, men han har kommit in med två olika lookar de senaste två mr.o och det är det som gör honom slagbar.

Dissector
2006-03-10, 09:16
Jag tror iallafall att konkurransen mellan Cutler och Coleman blir tuffare än någonsin i år. Men så verkar det ju faktiskt vara ganska mycket uppgjort och planerat bland domarna redan innan, som det verkar vara i flera bedömningssporter.

Toljanen
2006-03-10, 09:26
Jag tror inte att Cutler kommer att vinna olympia någonsin. När Coleman lägger av dyker det säkert upp någon ny byggare som som visar framfötterna. Cutler lär nog bli ihågkommen som de eviga tvåan.

petersson
2006-03-10, 09:31
Vore det inte "bra för sporten" om Cutler fick vinna sista året innan han lägger av?

Tolvtin
2006-03-10, 10:02
Info tagen från hans egna sida :

Ålder: 31
Längd: 180cm
tävlingsvikt: 120kg
Off vikt : 141kg

Mass-Tech
2006-03-10, 10:20
Info tagen från hans egna sida :

Ålder: 31
Längd: 180cm
tävlingsvikt: 120kg
Off vikt : 141kg
Hur kan du få nån född 1973 till att bli 31år
Sen har du räknat fel på längden också.

Baan
2006-03-10, 11:20
Jag tror iallafall att konkurransen mellan Cutler och Coleman blir tuffare än någonsin i år. Men så verkar det ju faktiskt vara ganska mycket uppgjort och planerat bland domarna redan innan, som det verkar vara i flera bedömningssporter.

hittills har coleman tagit varje seger rättvist så var får du att det är uppgjort ifrån egentligen?

stenis
2006-03-10, 11:37
Jag tycker det var en pinsam seger i senaste olympia coleman gjorde, han vann bara för att han vunnit de tidigare 7 omgångarna vilket visar vilket pinsamt system det är (dvs. man vinner lättare om man vunnit tidigare). Jay cutler var alla gånger den bättre byggaren och iår kommer coleman få smaka på det oxo för om han ska kunna vinna iår så ska de hända nått extremt. __TROR JAG__

Baan
2006-03-10, 11:39
Jag tycker det var en pinsam seger i senaste olympia coleman gjorde, han vann bara för att han vunnit de tidigare 7 omgångarna vilket visar vilket pinsamt system det är (dvs. man vinner lättare om man vunnit tidigare). Jay cutler var alla gånger den bättre byggaren och iår kommer coleman få smaka på det oxo för om han ska kunna vinna iår så ska de hända nått extremt. __TROR JAG__

har du taskig syn?

Tricklev
2006-03-10, 11:41
Jag tycker det var en pinsam seger i senaste olympia coleman gjorde, han vann bara för att han vunnit de tidigare 7 omgångarna vilket visar vilket pinsamt system det är (dvs. man vinner lättare om man vunnit tidigare). Jay cutler var alla gånger den bättre byggaren och iår kommer coleman få smaka på det oxo för om han ska kunna vinna iår så ska de hända nått extremt. __TROR JAG__

Du är ganska förfriskad nu va?

Klo
2006-03-10, 11:44
Jag gillar Cutlers fysik bättre MEN ur en domares perspektiv slår Ronnie honom helt klart.

jwzrd
2006-03-10, 11:45
Jag tycker det var en pinsam seger i senaste olympia coleman gjorde, han vann bara för att han vunnit de tidigare 7 omgångarna vilket visar vilket pinsamt system det är (dvs. man vinner lättare om man vunnit tidigare). Jay cutler var alla gånger den bättre byggaren och iår kommer coleman få smaka på det oxo för om han ska kunna vinna iår så ska de hända nått extremt. __TROR JAG__

Vilka poser slår Cutler Coleman i?

HajduMan
2006-03-10, 11:54
Vilka poser slår Cutler Coleman i?


Front dubble biceps
Och detta året till och med i ryggposén har jag för mig

Nidning
2006-03-10, 11:56
Jävlar! *flex*

Men för fan Jay, den där frisyren står det "bäst före:1997" på. Dags att byta snart!

;)


hoho jag håller med.

Honn
2006-03-10, 11:57
Vilka poser slår Cutler Coleman i?
Ignorera allt över knäskålarna posen. Vaderna äv det enda jag kan komma på som ser bättre ut på Cutler.

Mass-Tech
2006-03-10, 12:04
Ignorera allt över knäskålarna posen. Vaderna äv det enda jag kan komma på som ser bättre ut på Cutler.
triceps, axlar, mage. Ronnies stryka och Cutler svaghet och "vice varse"

stenis
2006-03-10, 12:27
Vilka poser slår Cutler Coleman i?

Du ska få se under nästa olympia gosse!

För övrigt är inte coleman perfekt i sina poser heller.. Hans triceps matchar inte hans biceps etc. Nej de blir Cutler som nästa Mr.O

stenis
2006-03-10, 12:32
Ignorera allt över knäskålarna posen. Vaderna äv det enda jag kan komma på som ser bättre ut på Cutler.

Allt handlar inte om storlek, det ska vara symetrisk till övriga delar av kroppen oxo. som jag tidigare sa, coleman får ta o hitta på nått åt den där tricepsen han har, för den 'matchar' inte hans biceps över huvud taget.

Spritza
2006-03-10, 13:43
ibland undrar jag över vilken planet du är ifrån spritza..
Den planeten där man inte ifrågesätter, eller mobbar.......

TCOG
2006-03-10, 14:07
Front dubble biceps
Och detta året till och med i ryggposén har jag för mig


snälla säg inte att jay har bättre rygg än coleman du är ju helt borta. coleman har nog en av de bästa ryggarna vi nånsin sett ihop med Flex & Yates.

Jay blir aldrig heller av med vattnet som ligger i korsryggen & vid 2005 års Mr O presskonferans så sa JAY att "RONNIS HOLDS HIS OWN FROM THE BACK" !!!! men att det var bara 2 poser.....

du har ju noll koll....

petersson
2006-03-10, 14:19
snälla säg inte att jay har bättre rygg än coleman du är ju helt borta. coleman har nog en av de bästa ryggarna vi nånsin sett ihop med Flex & Yates.

Jay blir aldrig heller av med vattnet som ligger i korsryggen & vid 2005 års Mr O presskonferans så sa JAY att "RONNIS HOLDS HIS OWN FROM THE BACK" !!!! men att det var bara 2 poser.....

du har ju noll koll....

Hmm.. han kanske blandar ihop menar dubbel biceps bakifrån? Där ser dom jämnare ut än i latsspread bakifrån.

HajduMan
2006-03-10, 14:22
Hmm.. han kanske blandar ihop menar dubbel biceps bakifrån? Där ser dom jämnare ut än i latsspread bakifrån.


jag menade inte lats spread nä

TCOG
2006-03-10, 14:26
ronnie slår honom i båda ryggposerna ändå & jay erkänner det...haha

HajduMan
2006-03-10, 14:29
ronnie slår honom i båda ryggposerna ändå & jay erkänner det...haha

Ja, men han gjorde inte det -05

HajduMan
2006-03-10, 14:35
.....

Grahn
2006-03-10, 14:43
Att ni ens orkar argumentera om något så subjektivt som vem som är bäst av dessa herrar. ;)

Zafer
2006-03-10, 14:48
Att ni ens orkar argumentera om något så subjektivt som vem som är bäst av dessa herrar. ;)

Min pappa är starkare än din pappa.

stenis
2006-03-10, 14:50
.....

Jay cutlers rygg var helt jävla outstanding i förra MrO, han har verkligen fått dit detaljer!! 3e gången jag säger de nu, iår får coleman stryk.. av jay! period!

Mass-Tech
2006-03-10, 15:03
Jay cutlers rygg var helt jävla outstanding i förra MrO, han har verkligen fått dit detaljer!! 3e gången jag säger de nu, iår får coleman stryk.. av jay! period!
Jay har fortfarnade veck ner på ryggen men när han väll blir av med dem *flex*

Toljanen
2006-03-10, 15:06
Alla verkar vara insnöade på att det blir Cutler som tar över efter Coleman. Hittills är det ingen vad jag vet som blivit mr O efter att ha malt andra platser år efter år. Coleman var ju med ett par år innan han vann sin först mr o men han till hörde inte toppen utan låg längre ner i fältet. Nä den som tar över efter Coleman blir den som överraskar mest och Cutler lär inte överraska eftersom alla vet vad han levererar.

Mass-Tech
2006-03-10, 15:11
Alla verkar vara insnöade på att det blir Cutler som tar över efter Coleman. Hittills är det ingen vad jag vet som blivit mr O efter att ha malt andra platser år efter år. Coleman var ju med ett par år innan han vann sin först mr o men han till hörde inte toppen utan låg längre ner i fältet. Nä den som tar över efter Coleman blir den som överraskar mest och Cutler lär inte överraska eftersom alla vet vad han levererar.
Jo, men ingen kommer överaka i år(inte för Segerplatsen)

HajduMan
2006-03-10, 15:24
Alla tror att efter Coleman karriär ska det komma en "räddare i nöden" byggare från ingenstans och ta över tronen i 10 år

TCOG
2006-03-10, 16:01
lägg inte upp bilder och säg att det ska vara si & så. BILDER GÖR DEM EJ RÄTTVISA en helt annan sak om man sitter & kollar live.

HajduMan
2006-03-10, 16:03
lägg inte upp bilder och säg att det ska vara si & så. BILDER GÖR DEM EJ RÄTTVISA en helt annan sak om man sitter & kollar live.


har du mens eller

Mass-Tech
2006-03-10, 16:04
har du mens eller
nää, men han vet hur det verkligen är

HajduMan
2006-03-10, 16:06
nää, men han vet hur det verkligen är

jaja, men vad ni än säger så vann Jay över Coleman i latsspread bakifrån år 2005 på Olympia!

HajduMan
2006-03-10, 16:12
Men Coleman e TYVÄR nr1, och inte förräns han quitar vinner Jay, men coleman framför sin fysik skit kasst, men ingen kan jämnföra sig med hans massa overall

Honn
2006-03-10, 16:13
lägg inte upp bilder och säg att det ska vara si & så. BILDER GÖR DEM EJ RÄTTVISA en helt annan sak om man sitter & kollar live.
Håller med. Sen kan det skilja en hel del på vem som ser bäst ut beroende på vem som tog bilderna. Vill minnas att Coleman såg betydligt bättre ut på bilder som inte kom från Flex.

Yankeee
2006-03-10, 16:17
jaja, men vad ni än säger så vann Jay över Coleman i latsspread bakifrån år 2005 på Olympia!

Kanske på just den bilden du la upp, om ens då. Men det säger knappast något.

jwzrd
2006-03-10, 16:57
Front dubble biceps
Och detta året till och med i ryggposén har jag för mig

Inte en sportmössa att han gör.

Daniiiel
2006-03-10, 17:00
både jay och coleman kommer snart vara history..tro mig king kamali kommer hoppa in och sno ettan i mr O!!!

jwzrd
2006-03-10, 17:01
Men Coleman e TYVÄR nr1, och inte förräns han quitar vinner Jay, men coleman framför sin fysik skit kasst, men ingen kan jämnföra sig med hans massa overall

Jag tror ditt problem snarare är att du gillar Cutlers fysik mer än Colemans och därför vill att han ska vinna. Själv gillar jag ingen av deras fysiker nämvärt, men i en bodybuildingtävling vinner Coleman alla gånger.

Coleman har, trots sin gravida fula mage, en mindre mage än Cutler. Cutler har en bred midja han inte riktigt har full kontroll över, breda obliquer, dåliga lårsvep, platta rattar och kassa hamstring I JÄMFÖRELSE MED COLEMAN.