handdator

Visa fullständig version : Jepps, inavel är aldrig riktigt bra...


m1kael
2006-03-08, 08:32
Detta (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,789292,00.html) är det mest underliga jag sprungit på denna veckan.
Vad var det nu filmen hette där han sprang omkring såhär, Den där Mary?

grisbil3n
2006-03-08, 08:39
Herregud...

Melker
2006-03-08, 08:48
Detta (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,789292,00.html) är det mest underliga jag sprungit på denna veckan.
Vad var det nu filmen hette där han sprang omkring såhär, Den där Mary?

Det här var inte bra! :laugh:

hahavaffan
2006-03-08, 08:52
Undrar vad som händer om två av barnen får barn ihop... blir det en apa då?

Svedberg
2006-03-08, 09:00
hahahaha påminner om nån skräckfilm på första bilden, tänk om dom där kom galloperandes mot en...

hangatyr
2006-03-08, 09:14
vad spelar man i turkiet i stället för banjo?

Nitrometan
2006-03-08, 09:20
vad spelar man i turkiet i stället för banjo?
Jag tror de spelar på läpparna. BBRRRRFFFTT!

hangatyr
2006-03-08, 09:21
Jag tror de spelar på läpparna. BBRRRRFFFTT!

hehe! men hur kommer de åt, när båda händerna är fast förankrade i marken?

Nitrometan
2006-03-08, 09:26
hehe! men hur kommer de åt, när båda händerna är fast förankrade i marken?
Det är ju bara när de springer. När de stannar kan de spela.

Banjospelaren i "Deliverance" spelade ju inte medan han sprang...

hangatyr
2006-03-08, 09:28
Det är ju bara när de springer. När de stannar kan de spela.

Banjospelaren i "Deliverance" spelade ju inte medan han sprang...

sant, sant.

du är då full av inavelsvisdom! :D

Nitrometan
2006-03-08, 09:29
du är då full av inavelsvisdom! :D
Tackar!

Det kanske inte är av egen erfarenhet.

Björn_Olsson
2006-03-08, 09:39
Det kanske inte är av egen erfarenhet.

kanske?

Nitrometan
2006-03-08, 09:48
Vem vet?

Det är bara hundra mil mellan mina föräldrars födelseorter. Jag tror att de har olika föräldrar också.

jmk
2006-03-08, 10:28
kurder *rolleyes*

Nitrometan
2006-03-08, 10:36
kurder *rolleyes*
Säg till bolio!

Sheogorath
2006-03-08, 10:36
Ex-biologstudenten tycker detta är fett med coolt :hbang:.

grisbil3n
2006-03-08, 10:40
Jävla bergsturkar som pappas kompis brukar säga.

MasterChief
2006-03-08, 11:08
Alltså är detta någon nyhet? Det här såg jag massor av gånger när jag gjorde min plikt i Boden.

Eller var det alkoholens fel? Nu blir jag osäker... :confused:

Officer
2006-03-08, 11:24
Jävla bergsturkar som pappas kompis brukar säga.



Inavel är enormt vanligt hos kurderna i östra Turkiet. Därför är många där riktigt konstiga.
Finns en hel del inavel hos turkar med från de östra delarna, bergsturkjävlarna. Vidrigt alltså. Unibrows hela bunten dessutom!

Rock'nRoll
2006-03-08, 11:49
Lite lagom twistat..

Kwon
2006-03-08, 11:53
Detta var ju speciellt..

Ja människan är speciell , det är lätt konstaterat...

Bra att medicin och genforskning går framåt så man kan förstå vad som kan bli fel ibland och kanske kunna rätta till det i framtiden.

Hjärnskador alt felaktiga utvecklingar i hjärnan är inte kul.

Papi
2006-03-08, 11:56
Kusin-gifte är tyvärr ganska vanligt i många kulturer... *screwy*

Tricklev
2006-03-08, 12:08
Haha fyfan det var det värsta.

Det är inte bra när ens farsa är ens morbror, inte bra alls.

Grahn
2006-03-08, 12:32
Egentligen är de högre utvecklade än oss och specialanpassade för ett liv framför datorn. Ironiskt nog lever de i ett område som har rätt ont om datorer.

Nina L
2006-03-08, 13:04
Inavel är enormt vanligt hos kurderna i östra Turkiet. Därför är många där riktigt konstiga."Studier av mitokondrie-DNA har visat att i Sverige är inavel tämligen ovanligt, även ur ett historiskt perspektiv. Dock finns det en del kända fall där enstaka lokala släkter lider av inavel. Exempel på grupper med hög grad av inavel är vissa stammar i Mikronesien, på Grönland och i Mellersta Östern." - Wikipedia

Officer
2006-03-08, 13:15
"Studier av mitokondrie-DNA har visat att i Sverige är inavel tämligen ovanligt, även ur ett historiskt perspektiv. Dock finns det en del kända fall där enstaka lokala släkter lider av inavel. Exempel på grupper med hög grad av inavel är vissa stammar i Mikronesien, på Grönland och i Mellersta Östern." - Wikipedia


Okej. Varför du quotade mig och skrev det där förblir mig ännu ett Nina L post-mysterium,.

Nina L
2006-03-08, 13:25
Okej. Varför du quotade mig och skrev det där förblir mig ännu ett Nina L post-mysterium,.Jag blev nyfiken när jag läste det du skrev, eftersom jag inte känner till det sedan tidigare, och därför gjorde jag en googling. Det jag hittade tyckte jag var intressant, och jag ville dela med mig. Jag kanske inte skulla ha quotat ditt inlägg, för det var inte direkt riktat till dig, men det var i alla fall ditt inlägg som väckte min nyfikenhet. Mysteriet löst?

Bolio
2006-03-08, 13:29
Fast det han skriver är ju ren och skär lögn. Inavel är inte alls vanligt bland kurder eller något annat folk i mellanöstern. Alltså att syskon skulle ****** och få barn typ. Däremot är kusingifte vanligt, men det är det över hela mellanöstern.

AnabolicProtein snackar ju skit som vanligt, och gör det utifrån sin kurdfientliga rasism.

Dessutom så tror jag inte på det som står i den artikeln för fem öre. Jag skulle gärna vilja ha bevis innan jag tror på det. Turkar har ju aldrig varit blygsamma med att hitta på sådana här grejer liksom. Hela grejen med "bergsturkar" är ju ännu ett försök från de fascistiska turkarna att kränka kurder. Men vi bryr oss inte för Aftonbladet har i alla fall inte skrivit att vi är de män som får snabbast utlösning i hela världen (eller kanske Europa, minns inte riktigt). Det glädjer oss.

Officer
2006-03-08, 13:31
Åååh boolio du är så utsatt :D

Bolio
2006-03-08, 13:35
Neh. :D Däremot du.

Så kort tid klarar män att ha sex
Drygt fem minuter. Så länge klarar män i genomsnitt att ha sex. Det visar ny forskning. Studien är framtagen av brittiska och holländska forskare vid universitetet i Utrecht. 500 deltagande par från fem länder har haft ett tidtagarur till hands under samlag och skickat in resultaten till forskarna.

Studien är inte helt smickrande för världens män. Britterna klarade sig bäst med ett genomsnitt på 7 minuter och 36 sekunder. Sedan följer amerikanerna (sju minuter blankt), spanjorerna (5 min 48 sek) och holländarna (5 min 8 sek). För turkiska män, eller snarare deras partners, är resultatet extra nedslående. De lyckas i genomsnitt hålla sig i 3,42. Genomsnittet för alla deltagande män är 5 minuter och 22 sekunder. Enligt forskaren Marcel Waldinger är syftet med studien att undersöka problemet med för tidigt utlösning. -Den stora spridningen mellan männen tyder på att orsaken till tidig utlösning är fysisk snarare än psykologisk, säger han till Daily Mirror.

Ligger det biologiska och genetiska förklaringar bakom era sexuella misslyckanden? :D

Officer
2006-03-08, 13:35
Apropå min "kurdfientliga rasism", så stämmer det inte. Jag har flera kurdiska polare. Dock ingen av dessa som tjatar om ett eget land ur Turkiet :)

Bolio
2006-03-08, 13:37
Apropå min "kurdfientliga rasism", så stämmer det inte. Jag har flera kurdiska polare. Dock ingen av dessa som tjatar om ett eget land ur Turkiet :)

Då är det inte heller några kurder. :) Jag har flera turkiska tjejkompisar. Alla dessa vill ha ett fritt Kurdistan där de ostört kan välja ut kurdiska män att idka könsumgämge med närhelst de behagar. Det glädjer mig att en sådan solidaritet finns hos turkiska flickor. När Hülya blir till Leyla blir bolio glad och Kurdistan frodas ännu mer än vad det tidigare har gjort.

Officer
2006-03-08, 13:38
Då är det inte heller några kurder. :) Jag har flera turkiska tjejkompisar. Alla dessa vill ha ett fritt Kurdistan där de ostört kan välja ut kurdiska män att idka könsumgämge med närhelst de behagar. Det glädjer mig att en sådan solidaritet finns hos turkiska flickor. När Hülya blir till Leyla blir bolio glad och Kurdistan frodas ännu mer än vad det tidigare har gjort.



Jag har sagt det förut - du är säkert trevlig som fan i verkligheten - jag skulle inte ha nåt emot att vara polare med dig om du skippade sådana helt ovidkommande inlägg :cryout: Har ju två polare som känne dig IRL, och de tycker att du är trevlig

Bolio
2006-03-08, 13:39
Jag har sagt det förut - du är säkert trevlig som fan i verkligheten - jag skulle inte ha nåt emot att vara polare med dig om du skippade sådana helt ovidkommande inlägg :cryout:

Jag är trevlig här med min vän. Är du tjej får du gärna bli min kompis.

bluelight
2006-03-08, 13:42
Inavel, fina grejor! Hur fan kan det gå så snett som det har gått där?

grisbil3n
2006-03-08, 14:23
Jag känner inga kurder, är det verkligen så att alla går på fyra ben?

Zafer
2006-03-08, 16:26
Neh. :D Däremot du.



Ligger det biologiska och genetiska förklaringar bakom era sexuella misslyckanden? :D

Synd att inga såna studier kan göras om kurdistan eftersom det inte existerar! :laugh:

Zafer
2006-03-08, 16:26
Jag känner inga kurder, är det verkligen så att alla går på fyra ben?
ja, varför tror du annars att dom inte har varit kapabla till att skapa sin egen nation ? :D

Zafer
2006-03-08, 16:31
Hmm, Bolio är offline, han är väl upptagen med att bli förtryckt at the moment :D

Äsch, du kan ju inte skämta om hans gener sådär! :D

Grahn
2006-03-08, 16:31
Kan ni ta kurder vs turkar ordkriget ngn annanstans kanske? Tack!