handdator

Visa fullständig version : X-Men 3 Latest Trailer


Kwon
2006-03-07, 22:24
Juggsy in action, Dark Phoenix and Blue Frasier in teh flesh!

http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html

THE LAST STAND!

timoat
2006-03-07, 22:34
Fan den verkar lite lovande om de håller love-dramat i schack. Helst inga utdragna dödscener heller. Jugger såg faktiskt ganska grym ut när han kutade genom väggarna. Vi får väl se.

ugglan
2006-03-07, 22:37
"The Last Stand" - betyder det att det blir den sista i serien? :*(

Slartibartfast
2006-03-07, 22:37
Såg den tidigare idag. Helt kool var den.

Kwon
2006-03-07, 22:39
Tyckte det såg enormt "kewlt" ut när Juggsy sprang genom väggarna, men så var jag ju en riktig seriefantast när jag var ung åsse.

Jag är ganska lätt-impad på den fronten (effekter och folk som springer genom väggar så dom rasar).

King Grub
2006-03-07, 22:42
Jag längtar till filmen, men kommer inte att titta på några trailers (förstör magin, tycker jag, särskilt om alla bra scener är med i trailern).

Kwon
2006-03-07, 22:44
Jag längtar till filmen, men kommer inte att titta på några trailers (förstör magin, tycker jag, särskilt om alla bra scener är med i trailern).

När Juggernaut rusar genom åtskilliga väggar utan att blinka var den bästa scenen i trailern imho! :)

Det var som ett tåg som spårat ut och ej går att stoppa.

När han väl börjat springa är det svårt att stoppa honom, måste vara Hulken isf alt Xavier.

Slartibartfast
2006-03-07, 22:45
Jag längtar till filmen, men kommer inte att titta på några trailers (förstör magin, tycker jag, särskilt om alla bra scener är med i trailern).

Det flygande spagettimonstret är med i trailern!

Kwon
2006-03-07, 22:55
Frasier (Kelsey Grammer) är fan perfekt som Beast!

Runda Grodan
2006-03-07, 23:08
Ser verkligen fram emot filmen. Ettan och tvåan var bra.

Kwon
2006-03-07, 23:10
Ser verkligen fram emot filmen. Ettan och tvåan var bra.

Trean kommer krossa tvåan och ettan, mark my words!

Iaf kommer den göra det för mig! :)

Bägge powerhousen Juggernaut och Colossus är med! Och nu snackar vi inte om pyttescen med Colossus som tidigare. FASTBALL SPECIAL!!!

Runda Grodan
2006-03-07, 23:17
Trean kommer krossa tvåan och ettan, mark my words!

Iaf kommer den göra det för mig! :)

Bägge powerhousen Juggernaut och Colossus är med! Och nu snackar vi inte om pyttescen med Colossus som tidigare. FASTBALL SPECIAL!!!
Det ska bli kul att se Juggernaut. Han är helt klart en favorit.

Cyclops kan de gärna slopa. Honom har jag aldrig gillat, varken i serietidningarna eller i filmerna. Han ser ju ut att vara med i ett boyband.

Kwon
2006-03-07, 23:19
Det ska bli kul att se Juggernaut. Han är helt klart en favorit.

Cyclops kan de gärna slopa. Honom har jag aldrig gillat, varken i serietidningarna eller i filmerna. Han ser ju ut att vara med i ett boyband.

Om jag får gissa, tror jag Colossus kommer ha en slugfest med Jugger i en scen, som han kommer förlora, men de lyckas få av han mössan, så lägger Xavier en psykbomb eller liknande! :)

Kan de göra på något annat sätt lixom bara? :D

Pez
2006-03-07, 23:38
Det ska bli kul att se Juggernaut. Han är helt klart en favorit.

Cyclops kan de gärna slopa. Honom har jag aldrig gillat, varken i serietidningarna eller i filmerna. Han ser ju ut att vara med i ett boyband.
Cyclops är alltför goody2shoes - vilket dom lyckats driva in absurdum i filmerna, där han ser ut och agerar som en kille som skulle platsat bättre i OC än X-Men.

Juggernaut ser faktiskt riktigt dålig ut i trailern. Blev rejält besviken - hans hjälm ser hemsk ut..och han var såklart alldeles för liten. Även så Colossus som imo såg ok ut i 2an, men det var ju bara en kort sekvens så.. ja. Beast - rätt skådis kan jag tänka mig, men mejket ser väldigt "grinchigt" (Jim Carrey - The Grinch) vilket ger nån slags "långhårig matta"-feeling.. funkar i en sagofilm, men inte här.
Angel gör debut - vi gillar Warren Worthington III så det är plus. Nightcrawler såg jag inte till - synd, för honom lyckades dom jävligt bra med i 2an.

Kort sagt - Powerhouse-players görs nog bäst i cgi-studion, dom borde skära ner på "svullna" läderdräkter och satsa mer på personliga tränare åt skådisarna samt låta cyclops bita i gräset.

Kwon
2006-03-07, 23:40
Kort sagt - Powerhouse-players görs nog bäst i cgi-studion, dom borde skära ner på "svullna" läderdräkter och satsa mer på personliga tränare åt skådisarna samt låta cyclops bita i gräset.

Jugger, Hulk o the big playas, dom riktiga powerhousen kan man bara göra med CGI imho.

Finns ingen skådis som kan göra dom rättvisa!

Jugger ska ju va större en Holken!

AFanatic
2006-03-08, 00:47
Trevligt! :) Satt och kollade på 2an nu när den gick och funderade just på när 3an skulle komma. :thumbup:

Kwon
2006-03-08, 01:01
Trevligt! :) Satt och kollade på 2an nu när den gick och funderade just på när 3an skulle komma. :thumbup:

Ganska skön followup, att först kolla på 2na och se Jean Grey flamma upp och sedan se denna trailer.

MUMSISEN!

Slartibartfast
2006-03-08, 10:47
Ganska skön followup, att först kolla på 2na och se Jean Grey flamma upp och sedan se denna trailer.


ja, what's up wif that liksom? :confused:

Återvända från det döda?

Hade det inte varit kul om Jesus varit en X-man?

Klo
2006-03-08, 10:52
ja, what's up wif that liksom? :confused:

Återvända från det döda?

Hade det inte varit kul om Jesus varit en X-man?

Du skämtar ja ?

Eller har du inte läst Phoenix sagan :MrT:

Slartibartfast
2006-03-08, 10:54
Du skämtar ja ?

Eller har du inte läst Phoenix sagan :MrT:

Nä, jag skämtar inte. Är inte så bekant med X-men historiken.

Klo
2006-03-08, 10:57
Nä, jag skämtar inte. Är inte så bekant med X-men historiken.

Hädare X-men är ju bäst!!!







:D

Slartibartfast
2006-03-08, 11:04
Hädare X-men är ju bäst!!!







:D

Nja, jovars.

Vad är det som händer då? Hur kommer hon tillbaka?

Papi
2006-03-08, 11:04
Nä, jag skämtar inte. Är inte så bekant med X-men historiken.
Doktor Papi ordinerar dig omedelbart att leta upp Dark Phoenix Saga från 80-talet och läsa den innan du ser filmen!
Minns inte exakt vilka nummer men allt har publicerats på svenska också om du hellre läser dem på svenska.

Slartibartfast
2006-03-08, 11:05
Doktor Papi ordinerar dig omedelbart att leta upp Dark Phoenix Saga från 80-talet och läsa den innan du ser filmen!
Minns inte exakt vilka nummer men allt har publicerats på svenska också om du hellre läser dem på svenska.

OK, jag kan fråga Grub om jag kan få låna hans exemplar. :D

Jay-Z
2006-03-08, 11:17
Doktor Papi ordinerar dig omedelbart att leta upp Dark Phoenix Saga från 80-talet och läsa den innan du ser filmen!
Minns inte exakt vilka nummer men allt har publicerats på svenska också om du hellre läser dem på svenska.

John Byrne som har tecknat?

Svinbra iaf.


On-topic: Jag kan inte se filmen. Trots nyaste versionen av Quicktime, varken i Firefox, Explorer eller Opera.

Pez
2006-03-08, 11:18
Nä, jag skämtar inte. Är inte så bekant med X-men historiken.
Kort sagt:
Phoenix saga - Fågeln Fenix i Marveltappning. Återfödelse, evigt kretslopp...

Enl. Marveldirectory: "..a primal energy force known as the "phoenix-force".."a sentient energy being.." som gav Jean Grey (Marvel Girl/Phoenix) nytt liv efter hon dött "in outer space nånstans" genom att länka med henne. Phoenix brukar mer eller mindre alltid gå överstyr och det slutar med *kaboooom*, sen återuppstår hon nånstans igen..

Kort sagt.

Klo
2006-03-08, 11:28
Kort sagt:
Phoenix saga - Fågeln Fenix i Marveltappning. Återfödelse, evigt kretslopp...

Enl. Marveldirectory: "..a primal energy force known as the "phoenix-force".."a sentient energy being.." som gav Jean Grey (Marvel Girl/Phoenix) nytt liv efter hon dött "in outer space nånstans" genom att länka med henne. Phoenix brukar mer eller mindre alltid gå överstyr och det slutar med *kaboooom*, sen återuppstår hon nånstans igen..

Kort sagt.


Aaaah men var det verkligen Jean som dog på månens baksida då?

Stoltz
2006-03-08, 11:30
Trailer icke funka Tony!

Pez
2006-03-08, 11:32
Aaaah men var det verkligen Jean som dog på månens baksida då?
Ah.. den ursprungliga Jean "dog" när hon rattade en rymdfärja från en rymdstation till jorden (det var då hon blev/räddades av the phoenix-force). Månens baksida-jean var väl Phoenix?

Klo
2006-03-08, 11:33
Ah.. den ursprungliga Jean "dog" när hon rattade en rymdfärja från en rymdstation till jorden (det var då hon blev/räddades av the phoenix-force). Månens baksida-jean var väl Phoenix?

Du kan din X-men historia :thumbup:

*edit* Så dom kan ha ihjäl henne en gång till utan problem :D

Kwon
2006-03-08, 11:35
Nja, jovars.

Vad är det som händer då? Hur kommer hon tillbaka?

Gubben, X-men är ju baserad på en Marvel-serie.

Angående Jean Grey -> Phoenix ff! :D

Hon blev fett mkt mer powerful som Phoenix

Pez
2006-03-08, 11:36
Du kan din X-men historia :thumbup:

*edit* Så dom kan ha ihjäl henne en gång till utan problem :D
Javisst - det är alltid tacksamt med karaktärer man kan döda av om och om igen. :D

I slutet av 2an så ser man även en "phoenix" i vattnet efter att hon blivit splashad av vågen. Telltale sign liksom.

Kwon
2006-03-08, 11:38
Javisst - det är alltid tacksamt med karaktärer man kan döda av om och om igen. :D

I slutet av 2an så ser man även en "phoenix" i vattnet efter att hon blivit splashad av vågen. Telltale sign liksom.

Jag såg X-men 2 på bio, polarn bredvid hade aldrig läst han hajjade ingenting.

Trist att hon dog sa han etc..

Men för en som läst serien som ung, haha allt var ju glasklart.

Alla som hade läst visste, jaja, hon kommer tebaks i 3:an! :)

Polarn : Jaså, blir det uppföljare igen? Hur kan du vara så säker på det?

Jag : Haha, det är som bäddat för det. De kunde inte ha gjort det mer tydligt!

Klo
2006-03-08, 11:46
Tyckte det såg enormt "kewlt" ut när Juggsy sprang genom väggarna, men så var jag ju en riktig seriefantast när jag var ung åsse.

Jag är ganska lätt-impad på den fronten (effekter och folk som springer genom väggar så dom rasar).

Samma här började nästan dräggla när han inte ens saktade ned :hbang:
Är Juggy mutant i 3:an? Kan kanske vara lite corny med cyttorak rubinen iofs... Hoppas åtminstone dom inte tagit bort kopplingen till Xavier.


Phoenix kraften lär väll också förklaras som ytterligare mutation antar jag!?


Wolvie och Collosus fightas tillsammans å gör "fastball special" *dräggel* har man ju väntat på att få se på stora duken sedan man var 7 bast eller nått :D

Papi
2006-03-08, 11:54
Måste inflika mina nördiga kunskaper om Phoenix:
När Jean vid något tillfälle rattade ett trasigt rymdskepp på väg ner mot jorden så höll hon ju på att dö av strålningen. Hon offrade sig för övriga X-Men.
Phoenix kontaktade henne då (för första gången tror jag?) och skapade en kokong där hennes kropp kunde läka och regenerera. I gengäld fick Phoenix göra en kopia av hennes kropp och agera som henne under tiden. Det var denna fake-Jean som blev Dark Phoenix och dog på månens baksida! :MrT:
Den riktiga Jean vaknade strax efter i sin kokong som legat i havet. Hon kontaktade sedan X-Men och berättade alltihop! "And there was much rejoicing!"
Marvel i ett nötskal!

Retroaktiv kontinuitet ftw!! :hbang:

Klo
2006-03-08, 11:55
Papi: Vadå nördigt *grr27* allmän kunskap ff :D

Papi
2006-03-08, 11:57
Nördighet är inte nödvändigtvis negativt! Inte i min värld! :D

Pez
2006-03-08, 12:14
http://www.marveldirectory.com/individuals/j/jeangrey.htm

Read all about it.. det är lite av en såndär klassisk Marvel-härva som till slut blir så absurd och skruvad att den inte går att göra nåt av.

Känns fö lite som motsvarigheten till Bobbys återkomst till Dallas. :D

AFanatic
2006-03-08, 12:39
Känns fö lite som motsvarigheten till Bobbys återkomst till Dallas. :D

Hahaha :D

Ja med tanke på att hon helt huxflux återuppstår (tas med i serien efter Dark Ph.) igen.

Jay-Z
2006-03-08, 12:42
Wolvie och Collosus fightas tillsammans å gör "fastball special" *dräggel* har man ju väntat på att få se på stora duken sedan man var 7 bast eller nått :D

Fastball special DOMINERAR! Fett jävla klassiskt move utan dess like. :thumbup:

elBjurro
2006-03-08, 14:02
Hur gör man om man vill se trailern då? Quicktime funkar inte någe bra..

Pudzianovski
2006-03-08, 16:21
Bra tråd Kwon, en av dina vettigaste på länge. *kissass*

Kwon
2006-03-08, 16:22
Bra tråd Kwon, en av dina vettigaste på länge. *kissass*


Awww *huggles* :D

Slartibartfast
2006-03-08, 16:37
Bara jag som tycker Wolverine är lite tanigare i trean än han var i tvåan? Orkar han inte anstränga sig längre?

Stoltz
2006-03-08, 16:38
Hur får ni det att funka? Vad har ni som inte jag har? Den bara får en liten Quicktime ruta i mitten, sen blir det inte mer av det.

Nu bjuder den upp till dans, sen blir det inget av det! *cry*

Kwon
2006-03-08, 16:40
Stoltz, testa uppgradera till nyaste Quicktime.

Juggernaut skall ju vara störst egentligen, större än Hulk!

http://img115.echo.cx/img115/2212/lineupbig0jz.gif
http://cafedna.icnetco.com/Projects/versus/imaages/pat.jpg
http://www.noe-v.com/images/articles/hulk/hulk31.jpg
http://www.incrediblehulk.com/juggernauta.GIF
http://img244.echo.cx/img244/3958/juggernautbreath0gr.gif

Klo
2006-03-08, 16:44
Jamen wtf heey lixom Thanos ÄGER han jue endå.... spec m INFINITY GEMS.....................



















:D

Kwon
2006-03-08, 16:47
Jamen wtf heey lixom Thanos ÄGER han jue endå.... spec m INFINITY GEMS.....................

Jojo, men juggsy är STÖRRE!

Pressar mer in bänken åsse!

Utan sina "kulor" är Thanos inte lika fet.

Fast så skulle man kunna säga om Juggsy åsse som e grofv tack vare Cyttorak-bollen.

Jaja, jämför sizen och teh benchpress!