handdator

Visa fullständig version : Alternativa och ockulta sexualiteter


Bolio
2006-03-07, 20:45
Vad tycker ni egentligen om dessa företeelser? Jag talar alltså om olika fetischer och liknande. Vad tycker ni förresten bör räknas som fetisch respektive "sjukdom", och varför?

Kwon
2006-03-07, 20:47
Låt höra, vad finns det för ockulta sexualiteter?

Offra djur, blod o krejjer in teh name of Satan?

Vet inget om detta.

Nekrofiler?

Snubbar som inte e gay men som tar på sig brudkläder som höga klackar och strumpbyxor etc tycker jag är lite konstigt.

Även de som kör med blöjor!!!

Jense
2006-03-07, 20:47
Att vilja ha sex som barn är en sjukdom där botet är inlåsning på livstid.


Att vilja ha sex med djur är detsamma


Att vilja ha sex med bolio tycker jag är helt okej

aquaman
2006-03-07, 20:47
Vad tycker ni egentligen om dessa företeelser? Jag talar alltså om olika fetischer och liknande. Vad tycker ni förresten bör räknas som fetisch respektive "sjukdom", och varför?
Sjukdom är det väl först när man lider av det?

Trance
2006-03-07, 20:48
Snubbar som inte e gay men som tar på sig brudkläder som höga klackar och strumpbyxor etc tycker jag är lite konstigt.


Men det är inte konstigt om snubbar som är gay gör det?

sunkan
2006-03-07, 20:49
Att vilja ha sex som barn är en sjukdom där botet är inlåsning på livstid.




orkar inte va rolig, men jag antar att du menar att ha sex MED barn

aquaman
2006-03-07, 20:50
Att vilja ha sex som barn är en sjukdom där botet är inlåsning på livstid.


Att vilja ha sex med djur är detsamma


Att vilja ha sex med bolio tycker jag är helt okej
Menar du verkligen att folk som vill ha sex med djur och barn ska låsas in för resten av livet? Det är ju sjukt.

Jense
2006-03-07, 20:50
Men det är inte konstigt om snubbar som är gay gör det?


nä för dom är redan körda lixxxom leeeer


Vill berra gå med klänning när vi festar så är det OK i min bok.

Metal_boy_
2006-03-07, 20:51
Sålänge parterna är med på det och inget liv riskeras, så är det bara att köra på.(om man är byxmyndig såklart)

Kwon
2006-03-07, 20:51
Men det är inte konstigt om snubbar som är gay gör det?

Gay-snubbar tänder ju på andra snubbar, så då förstår jag logiken (en e snubbe o en e brud i förhållandet).

Förstår du hur jag tänker? :D Det är inte LIKA konstigt.

Om man har ett vanligt sexliv med en kvinna, vad är då poängen med att bära kvinnokläder?

Jense
2006-03-07, 20:51
Menar du verkligen att folk som vill ha sex med djur och barn ska låsas in för resten av livet? Det är ju sjukt.



att vilja och har, såklart.

vill man verkligen ngt sånt så kommer också hända förr eller senare.

eller du tycker man ska skjuta av dom direkt?

Jense
2006-03-07, 20:52
orkar inte va rolig, men jag antar att du menar att ha sex MED barn


hahaha, omfg l000l wtf osv


ja med barn, inte som.

Metal_boy_
2006-03-07, 20:52
Menar du verkligen att folk som vill ha sex med djur och barn ska låsas in för resten av livet? Det är ju sjukt.


Ja jag tycker att pedofilen ska få en andra chans och bli behandlad precis som andra. Komma ut få en utbildning. Kanske studerar till lärare och blir klassföreståndare för dina barn. Inget fel i det.

Langster
2006-03-07, 20:53
Gay-snubbar tänder ju på andra snubbar, så då förstår jag logiken (en e snubbe o en e brud i förhållandet).

Förstår du hur jag tänker? :D Det är inte LIKA konstigt.

Om man har ett vanligt sexliv med en kvinna, vad är då poängen med att bära kvinnokläder?
Men vafan om en snubbe tänder på en SNUBBE för att han är GAY, då om någon gång så vill han väl INTE att killen ska se ut som en kvinna?

Langster
2006-03-07, 20:55
Menar du verkligen att folk som vill ha sex med djur och barn ska låsas in för resten av livet? Det är ju sjukt.
Av nån anledning verkar det fan nästan som att de som har sjuka fantasier oftare är benägna att leva ut dem. Så de bör nog få vård iaf.

Kwon
2006-03-07, 20:55
Men vafan om en snubbe tänder på en SNUBBE för att han är GAY, då om någon gång så vill han väl INTE att killen ska se ut som en kvinna?

Hur vet jag hur dom tänker? :D Vissa vill väl vara "mannen" och "kvinnan" i förhållandet?

Måhända att det inte är så?

Men tycker du inte det känns meningslöst om man har vanlig heteroläggning och tänder på att ha på sig höga klackar et al? :confused:

aquaman
2006-03-07, 20:57
Ja jag tycker att pedofilen ska få en andra chans och bli behandlad precis som andra. Komma ut få en utbildning. Kanske studerar till lärare och blir klassföreståndare för dina barn. Inget fel i det.
Behöver personen ha förgripit sig på ett barn för att han/hon tänder på dem?

Langster
2006-03-07, 20:57
Hur vet jag hur dom tänker? :D Vissa vill väl vara "mannen" och "kvinnan" i förhållandet?

Måhända att det inte är så?

Men tycker du inte det känns meningslöst om man har vanlig heteroläggning och tänder på att ha på sig höga klackar et al? :confused:
Jag tror att hela grejen med homosexualitet är att tända på nåt som är likt en själv, "homo".
Sen verkar det väl vara så att de som gillar att ha på sig kvinnokläder gör det för att de själva tycker om det, inte för att nån annan ska tända på det.

Langster
2006-03-07, 21:00
Behöver personen ha förgripit sig på ett barn för att han/hon tänder på dem?
Som sagt, med tanke på hur många som sätts dit för pedofili verkar det nästan som att de förr eller senare faktiskt försöker leva ut sina fantasier, så att de får joba på dagis osv är ingen bra idé tror jag. Men vård ska de ha, inte straff, om de inte begått nåt brott.

Mago
2006-03-07, 21:03
För att quota Twosaint: "Avhållsamhet är den mest perversa sexuella läggningen"

Metal_boy_
2006-03-07, 21:03
Behöver personen ha förgripit sig på ett barn för att han/hon tänder på dem?

Nä det finns väl såklart dom som inte fullbordat sina fantasier, men det går ju inte att sätta dit en sån räv. Om fanskapet inte har en massa barnporr såklart.

aquaman
2006-03-07, 21:05
Som sagt, med tanke på hur många som sätts dit för pedofili verkar det nästan som att de förr eller senare faktiskt försöker leva ut sina fantasier, så att de får joba på dagis osv är ingen bra idé tror jag. Men vård ska de ha, inte straff, om de inte begått nåt brott.
Naturligtvis ska inte våldtäktsbenägna människor jobba runt sårbara. Naturligtvis ska de också få hjälp om de tycker sig behöva det. Annars finns det ju alternativ för dem, viss tecknad porr t.ex.

backflash
2006-03-07, 21:20
Du vill mäta andelen personer på kollo som försöker undvika att producera ett masturberande barn? :D

Kwon
2006-03-07, 21:20
Jag undrar fortfarande vad ockult sexualitet är! :)

Trance
2006-03-07, 21:30
Men tycker du inte det känns meningslöst om man har vanlig heteroläggning och tänder på att ha på sig höga klackar et al? :confused:

Det spelar väl ingen roll, jag tycker personligen det skulle vara enormt äckligt att ha sex med en kille. Men jag dömer ju inte de vill ha det för det.

mathor
2006-03-07, 22:03
Av nån anledning verkar det fan nästan som att de som har sjuka fantasier oftare är benägna att leva ut dem. Så de bör nog få vård iaf.


Hur skulle man leva ut sjuka fantasier om man inte hade några då menar du?

MilkmaN
2006-03-07, 22:11
Kwon har väl en fetish för rumpor modellen oversize om jag inte har fel?

Definitionen borde väl vara att åtrå något som är utanför normen, eller ska man gå längre än så?

Kwon
2006-03-07, 22:13
Kwon har väl en fetish för rumpor modellen oversize om jag inte har fel?

Definitionen borde väl vara att åtrå något som är utanför normen, eller ska man gå längre än så?

Precis! Men den fetishen är väl ganska normal?

Eller vad vet jag? Klä sig i kvinnokläder alt blöjor kanske är normalt det med? :laugh:

MilkmaN
2006-03-07, 22:15
Precis! Men den fetishen är väl ganska normal?

Eller vad vet jag? Klä sig i kvinnokläder alt blöjor kanske är normalt det med? :laugh:

Förvisso, även om jag tror att du går ett steg längre i din dyrkan av enorma ändalykter :thumbup:

Langster
2006-03-07, 22:16
Hur skulle man leva ut sjuka fantasier om man inte hade några då menar du?
Fel av mig. Menade: De som har de sjukaste fantasierna verkar vara dom som är mest benägna att leva ut dem.

Dissector
2006-03-07, 22:18
Låt höra, vad finns det för ockulta sexualiteter?



Känner inte till någon ockult sexualitet, men däremot finns det ju en del sexuellt inspirerade ritualer inom en del religiösa traditioner, till exempel vissa typer av satanismer då man exempelvis framkallar sexuell njutning på olika vis för att frigöra sexuella energier. Ofta anses att desto längre njutningen pågår innan man når klimax, desto kraftfullare blir energierna som sedan frigörs. (Det förefaller ju inte helt ologiskt, då det nästan upplevs lika dant under vanligt sex =)
Vanligtvis inleds dessa ritualer med en traditionell rituell inledning, för att sedan gå över i den specifika ritual-delen.

Nitrometan
2006-03-07, 22:23
Jag undrar fortfarande vad ockult sexualitet är! :)
Jag med. Funderar...

Grahn
2006-03-07, 22:29
Jag med. Funderar...

Min gissning är att det är ett snillrikt försök från bolios sida att återigen försöka debattera för/emot incest och pedofili trots att den förra tråden fick gå till historien ganska fort... ;)

Metal_boy_
2006-03-07, 22:30
Jag undrar fortfarande vad ockult sexualitet är! :)


Jag trodde att det var nån form av rollspel som hade med övernaturliga krafter att göra i samband med en massa sexuella ritualer. Å andra sidan så är jag obildad och analfabetiker så jag kan ju ha fel.

Jag är medvet utvecklingstörd också med en nypa bussmongo.

MasterChief
2006-03-08, 11:30
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,789318,00.html

Bolio
2006-03-08, 14:19
Vad tycker ni om att syskon har sex med varandra då?

Kwon
2006-03-08, 14:23
Vad tycker ni om att syskon har sex med varandra då?

Lever dom ensamma på en öde ö och inte hittar några andra människor efter flera år så kan jag inte klaga på dom! :D

Annars är det väl lite vrickat.

Bolio
2006-03-08, 14:31
Lever dom ensamma på en öde ö och inte hittar några andra människor efter flera år så kan jag inte klaga på dom! :D

Annars är det väl lite vrickat.

Varför blir det mindre vrickat för att de lever ensamma på en öde ö?

Kwon
2006-03-08, 14:38
Varför blir det mindre vrickat för att de lever ensamma på en öde ö?

Ingen annan som kan döma dom (att det är vrickat). :)

Bara dom två.

Grahn
2006-03-08, 14:39
Tja sex tenderar ju att ibland leda till att det blir barn och då är ju inte två syskon som föräldrar speciellt lyckat. Utöver det så är det väl egentligen mest en fråga om moral. Dock kan ju denna moral vara en kvarleva från en tid utan effektiva preventivmedel och skapad med ett syfte.

Bra eller dåligt, vad vet jag. Sex och drifter är lite svårt att entydigt bestäma som bra eller dåligt.

Bolio, hur länge tror du denna tråden får vara kvar då? :D

Bolio
2006-03-08, 14:39
Ingen annan som kan döma dom (att det är vrickat). :)

Bara dom två.

Men alltså, är det dåligt med syskonsex?

Bolio
2006-03-08, 14:40
Tja sex tenderar ju att ibland leda till att det blir barn och då är ju inte två syskon som föräldrar speciellt lyckat. Utöver det så är det väl egentligen mest en fråga om moral. Dock kan ju denna moral vara en kvarleva från en tid utan effektiva preventivmedel och skapad med ett syfte.

Bra eller dåligt, vad vet jag. Sex och drifter är lite svårt att entydigt bestäma som bra eller dåligt.

Bolio, hur länge tror du denna tråden får vara kvar då? :D

Men nu finns ju preventivmedel och man kan helt slippa få barn. Så vad är det som då står i vägen för syskonsex?

Jag hoppas att tråden får vara kvar så länge som den inte bryter mot några regler?

Kwon
2006-03-08, 14:41
Men alltså, är det dåligt med syskonsex?

Jag läste en artikel (I AftonBlaskan :D) om en syster som efter många år lyckades finna sin biologiska bror.

Känslan var så enorm efter hon träffat honom (20 år kanske det var) att de började inleda ett sexuellt förhållande.

Men efter ett tag tyckte hon det kändes vrickat och åkte tillbaka hem till sin man.

Grahn
2006-03-08, 14:43
Men nu finns ju preventivmedel och man kan helt slippa få barn. Så vad är det som då står i vägen för syskonsex?

Ja det komplicerar ju frågan minst sagt.

Jag hoppas att tråden får vara kvar så länge som den inte bryter mot några regler?

Inte jag som röck den förra men som jag sa där, jag vet inte om ämnet är lämpligt för kolozzeum. Jag blir inte uppretad av det men vissa reagerar, starkt.

hangatyr
2006-03-08, 14:47
så länge alla inblandade är med på det så är allt ok i min värld. det handlar ju "bara" om sex: sex är en underbar lek för vuxna människor som tycker om att njuta och oavsett hur man väljer att njuta så är det rätt, förutsatt att ingen mår dåligt av det.

Bolio
2006-03-08, 14:52
Ja det komplicerar ju frågan minst sagt.

Eller så sätter det i ett riktigare perspektiv. :)

Inte jag som röck den förra men som jag sa där, jag vet inte om ämnet är lämpligt för kolozzeum. Jag blir inte uppretad av det men vissa reagerar, starkt.

I know. Jag frågade varför den togs bort men fick inget svar. Hursomhelst är det väl inte mitt fel att folk reagerar starkt pga okunskap?

Grahn
2006-03-08, 14:56
Eller så sätter det i ett riktigare perspektiv. :)

Ett mera tidsenligt perspektiv iaf. ;)
Sen vet jag egentligen inte hur pass "olagligt" en syskonrelation kan bli, varken som vuxna eller som barn. De flesta incest rättsfall man läser om är ju förälder eller styvförälder och barn.

Fast lagen är ju inte allt, jag tror nog många tycker det är riktigt illa oavsett.

Hursomhelst är det väl inte mitt fel att folk reagerar starkt pga okunskap?

Nej, det är inte ditt fel. Däremot kan det inebära att ämnet bedöms som olämpligt för kolozzeum.

sissa
2006-03-08, 14:57
Jag tänker att det är möjligt att själva principen är viktig, så pass viktig att
även om man kan ställa sig frågan "vad är problemet - egentligen"? så har principen många fördelar.

Varför denna princip skulle vara så viktig, och vad för något större som ligger bakom än bara "varför inte ha sex med varann om man nu vill det" vet jag dock inte. :)

sissa
2006-03-08, 15:10
Sen tänker jag så här;Man kan fråga sig varför två vuxna människor inte kan få göra som de vill, men jag undrar om de människorna är så många?
( Nej, jag vet inte ett skit om saken och kan ha fel)

Jag tänker att ofta det börjar i unga år. Att man sedan fortsätter i vuxen ålder är ju inte samma sak som att man hade gjort det om man inte redan hamnat i en sån situation.

Jag menar att skilja på syskonsex och på utnyttjande av barn tex kan man ju göra teoretiskt, men frågan är om det inte har en rätt stor relevans praktiskt.

Lizard
2006-03-08, 15:25
Äh Bolio, nu får du skärpa dig.

En lista över sexualbeteenden och ettiketter blir ju längre än vad som är fysiskt möjligt att tillgodogöra sig. Eftersom jag utfört det mesta som står att finna i videoaffären och lite till som svårligen låter sig distribueras kan jag lugnt påstå att det hela är en bedömning av vem som gör det och inte i första hand vad som görs. Om Pamela Anderson (om du gillar henne) gör *** med en *** så upplever du det som tilltalande. Om Peter Harryson gör samma sak så blir det genast ointressantare. Eller hur?


Lizard

fonzie
2006-03-08, 17:16
Ja alla känner vi nog till vad det finns att göra... men vart kommer det ifrån? Hur började folk tända på lekar med bajs och djur?

Kwon
2006-03-08, 17:19
Ja alla känner vi nog till vad det finns att göra... men vart kommer det ifrån? Hur började folk tända på lekar med bajs och djur?

Dom blev uttråkade.

Grahn
2006-03-08, 17:24
Ja alla känner vi nog till vad det finns att göra... men vart kommer det ifrån? Hur började folk tända på lekar med bajs och djur?

Skulle nog påstå att rätt mycket, om inte allt, ligger i vår natur.