handdator

Visa fullständig version : Energym Lateral Stepper??


Nobeliten
2006-03-06, 20:13
Någon som vet någonting om den här maskinen?
Låter det sannolikt att den tränar insida/utsida av benen, samt magen och sidomusklerna?

Någon som har använt den eller hört något ifrån den, eller är det skit snack som vanligt?

Här får ni addressen..
http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=SE&tduid=8e5c6d70f87caa92014a4835b1bf7c29

polaren
2006-03-06, 20:17
Om den säljs via TV-shop är det antagligen skit

Nobeliten
2006-03-06, 20:23
Om den säljs via TV-shop är det antagligen skit


Heheh jag misstänkte nog det, fast gå in och kolla på deras "video" om den =)
Den ser juh helt fantastisk ut =)!

Bondlurk
2006-03-06, 20:29
Har då aldrig hört talas om att en TV-shop produkt gjort några mirakel, men i och med att dom fortfarande är rätt stora är det flagrant att produkterna inte är helt förkastliga.

polaren
2006-03-06, 20:47
Heheh jag misstänkte nog det, fast gå in och kolla på deras "video" om den =)
Den ser juh helt fantastisk ut =)!

Jo såg videon, man står och trampar. Det enda fantastiska var att det var vältränade personer som stod och trampade, och det kanske ger en illusion av att maskinen är bra, men det stämmer inte, det törs jag lova till och med. :)

Sniggel
2006-03-06, 21:45
Äsch den fungerar säkert så länge de som köper den tycker det är roligt att träna med den. Då kommer de gå ner i vikt och vad man har under fläsket börjar synas, men några muskler lär den knappast bygga.

Men att den skulle koncentrera sig på just insida/utsida av benen, samt magen och sidomusklerna, visst den aktiverar säkert de musklerna, men förmodligen inte till den grad att hypertrofi skulle ske (om man nu inte är helt otränad).

Men den kan nog få någon som inte tränat innan att gå ner i fettvikt så länge de tränar regelbundet med den, precis som med de flesta andra liknande maskiner.

Jag hade inte köpt den för att "Forma insida/utsida ben" i varje fall :laugh: