handdator

Visa fullständig version : Rekord i styrkelyft??


Action
2006-03-06, 19:12
Hello.

Sidan med rekord i styrkelyft verkar ligga nere för tillfället, iaf kommer jag inte in där.

Jag är nyfiken på vilka nivåer som tävlande i damer -52kg och -48kg ligger på, framförallt bänkpress, men även mark och böj.

z_bumbi
2006-03-06, 19:14
Sidan funkar utmärkt för min del.

Action
2006-03-06, 19:17
Sidan funkar utmärkt för min del.

Jag har visst bara hittat Borlänges hemsida, och där fungerar inte rekordsidan. Vilken är länken till förbundets sida??

Action
2006-03-06, 19:18
Jag har visst bara hittat Borlänges hemsida, och där fungerar inte rekordsidan. Vilken är länken till förbundets sida??

Hittade den.. sorry.

Action
2006-03-06, 19:26
Fråga Z-bumbi.

Är det så få som tävlar som det verkar i resultatlistor och ranking? Oftast bara 1-3 namn med i de lätta viktklasserna.

emmzan
2006-03-06, 19:42
Action> ja, det är generellt väldigt få deltagare i samtliga viktklasser inom damsidan. Iofs finns det 45 sktn damer totalt med i rankingen men det är mer regel än undantag att det är väldigt få deltagare med på t.ex SM i de flesta viktklasserna.

Sen är finns det ju också en drös ungdomar/juniorer som inte var med på helgens SM i avvaktan på Junior/Ungdoms-SM senare i vår.

Action
2006-03-06, 19:48
Action> ja, det är generellt väldigt få deltagare i samtliga viktklasser inom damsidan. Iofs finns det 45 sktn damer totalt med i rankingen men det är mer regel än undantag att det är väldigt få deltagare med på t.ex SM i de flesta viktklasserna.

Sen är finns det ju också en drös ungdomar/juniorer som inte var med på helgens SM i avvaktan på Junior/Ungdoms-SM senare i vår.

Ah, tack för informationen Emmzan. Ska se om Linda är sugen på att specialträna lite för att prova på styrkelyft någon gång i framtiden.

Nitrometan
2006-03-06, 23:05
Ah, tack för informationen Emmzan. Ska se om Linda är sugen på att specialträna lite för att prova på styrkelyft någon gång i framtiden.
Yay! Bra! Hoppas du lyckas. Alltid jättekul att få fler lyftare! :thumbup:

Och lyftartjejer är ännu bättre! :hbang: