handdator

Visa fullständig version : Vem är TRÅKIGAST?


beckman88
2006-03-06, 18:35
Ja, vem är TRÅKIGAST på kolo?

Motivering?!

nemd
2006-03-06, 18:39
nemd - För att han inte skriver så ofta, iofs är ju det skönt för resterande medlemmar men endå. Och så har han väldigt tråkiga åsikter..inga alls typ...

King Grub
2006-03-06, 18:40
King Grub - otränad tjockis till torrboll som inte kan något utan bara klipper och klistrar PubMed-rapporter.

Tolkia
2006-03-06, 18:56
Tolkia: Kristen, moralist, snarstucken och humorbefriad i en person. Och GAMMAL dessutom. Slå det den som kan.

Edit: Och tjock dessutom, vilket väl är Kolozzeums motsvarighet till en dödssynd.

polaren
2006-03-06, 18:58
Kwon *rolleyes*

NOTERA: *rolleyes*

Lizard
2006-03-06, 18:59
Tolkia: Kristen, moralist, snarstucken och humorbefriad i en person. Och GAMMAL dessutom. Slå det den som kan.

Edit: Och tjock dessutom, vilket väl är Kolozzeums motsvarighet till en dödssynd.
Var snäll och beskriv inte närmare hur du ser ut. Dina inlägg har gjort dig vacker i mina ögon. Låt mig ha mina fantasier i fred.

Lizard

Yankeee
2006-03-06, 19:00
Var snäll och beskriv inte närmare hur du ser ut. Dina inlägg har gjort dig vacker i mina ögon. Låt mig ha mina fantasier i fred.

Lizard

Allan uppskattar inte raggning i trådarna.

Sonny
2006-03-06, 19:02
Helt ärligt, Trance. Jag har aldrig äns dragit lite på smilbanden åt något han skrivit.

Bronkitkorv
2006-03-06, 19:03
Trance såklart och Bronkitkorven ...

Lizard
2006-03-06, 19:03
Allan uppskattar inte raggning i trådarna.
Allan vet nog att jag har mitt på det torra. Att komplimera är inte att ragga Yankeee.

Lizard

Herkulez
2006-03-06, 19:04
Tolkia: Kristen, moralist, snarstucken och humorbefriad i en person. Och GAMMAL dessutom. Slå det den som kan.

Edit: Och tjock dessutom, vilket väl är Kolozzeums motsvarighet till en dödssynd.
:D

OggeP
2006-03-06, 19:06
Metal_Boy

Visst ibland får han till det, men eftersom han gör 100 försök per dag att vara rolig så kategoriserar jag fullträffarna som tur.

Yankeee
2006-03-06, 19:08
Allan vet nog att jag har mitt på det torra. Att komplimera är inte att ragga Yankeee.

Lizard

Det var ett såntdära skämt, jag är sjuk har lite överseende ;)

Lizard
2006-03-06, 19:09
F.ö. tycker jag att jag ska vara med på listan för min grötmyndiga ton, tillkämpade faderlighet och kanslisvenska.

Lizard

jwzrd
2006-03-06, 19:10
F.ö. tycker jag att jag ska vara med på listan för min grötmyndiga ton, tillkämpade faderlighet och kanslisvenska.

Lizard

Säg nånting roligt på din tusende post så är du förlåten dina synder. Amen.

Helena B
2006-03-06, 19:11
Helt ärligt, Trance. Jag har aldrig äns dragit lite på smilbanden åt något han skrivit.

Då måste jag nominera mig själv, för jag har inte heller skrattat åt något jag har skrivit. Men däremot finns det en massa på brädan med rolig humor som jag har skrattat åt.

Lizard
2006-03-06, 19:11
Det var ett såntdära skämt, jag är sjuk har lite överseende ;)
Vill du att syster Lizard kommer över och pysslar om dig med kallvattenlavemang och visa bilder på trafikolyckor....? :)

Lizard

z_bumbi
2006-03-06, 19:11
Allan vet nog att jag har mitt på det torra. Att komplimera är inte att ragga Yankeee.

Lizard

Med tanke på din frus vanor att vifta med 80-100 cm stål så skulle inte jag ragga om jag var som du. :D

stenis
2006-03-06, 19:11
Metal_Boy

Visst ibland får han till det, men eftersom han gör 100 försök per dag att vara rolig så kategoriserar jag fullträffarna som tur.

HAHAHAHAHAHA SÅGAD!!! :D

jwzrd
2006-03-06, 19:12
Vill du att syster Lizard kommer över och pysslar om dig med kallvattenlavemang och visa bilder på trafikolyckor....? :)

Lizard

Bull's eye!

Yankeee
2006-03-06, 19:14
Metal_Boy

Visst ibland får han till det, men eftersom han gör 100 försök per dag att vara rolig så kategoriserar jag fullträffarna som tur.

Abooooooooooooooooooooo fan du har så rätt bro shit azzå lol :hbang:

Trance
2006-03-06, 19:14
Metal_Boy

Visst ibland får han till det, men eftersom han gör 100 försök per dag att vara rolig så kategoriserar jag fullträffarna som tur.

Håller helt klart med, räknar även Kwon dit men jag tror jag är rätt ensam om det. Efter ett par tusen one liners följt av en: :laugh: så blir jag rätt trött på det. Inget personligt då, jag är ju en av de mest hatade på brädan så ta det som en komplimang. ;)

Lizard
2006-03-06, 19:14
Med tanke på din frus vanor att vifta med 80-100 cm stål så skulle inte jag ragga om jag var som du. :D
Jag vet....hon är lite läskig....

Lizard

Yankeee
2006-03-06, 19:14
Vill du att syster Lizard kommer över och pysslar om dig med kallvattenlavemang och visa bilder på trafikolyckor....? :)

Lizard

Yes mam :naughty:

z_bumbi
2006-03-06, 19:26
Jag vet....hon är lite läskig....

Lizard

Cool snarare, det är nog en av de mest underskattade sporterna i Sverige.

mini
2006-03-06, 19:28
Inget personligt då, jag är ju en av de mest hatade på brädan så ta det som en komplimang. ;)
Nu smickrar du dig själv igen.

Trance
2006-03-06, 19:30
Nu smickrar du dig själv igen.

Hrm sant.

Ignorerad för det mesta men lite jobbig för ett fåtal?

jwzrd
2006-03-06, 19:30
Håller helt klart med, räknar även Kwon dit men jag tror jag är rätt ensam om det. Efter ett par tusen one liners följt av en: :laugh: så blir jag rätt trött på det. Inget personligt då, jag är ju en av de mest hatade på brädan så ta det som en komplimang. ;)

Nej du är inte ensam om det.

jwzrd
2006-03-06, 19:31
Hrm sant.

Ignorerad för det mesta men lite jobbig för ett fåtal?

Du är ett litet barn Trance, ingen stör sig mer på dig än en kola som segar en minut extra på tänderna?

mini
2006-03-06, 19:32
Hrm sant.

Ignorerad för det mesta men lite jobbig för ett fåtal?
Whatever floats your boat man.

För att prestera ett on topic-inlägg finns det säkert en hel hög tråkiga skribenter jag glömmer. De jag tänker på är Griip och Stahlberg.

Helena B
2006-03-06, 19:33
Finns ingen som hatar er, Kolo som är så kärvänligt. Folk är bara avundsjuka, tänk så :thumbup:

Edit: Personer som skriver en massa tycker jag är lite tråkiga, helst när man tappar intresset efter andra raden.

Trance
2006-03-06, 19:34
Du är ett litet barn Trance, ingen stör sig mer på dig än en kola som segar en minut extra på tänderna?

Hehe, fan. Nej men anledning till att jag kommenterade var ju att jag blivit nämnd två gånger i tråden så det är ingenting jag försöker pusha för. Vem..bryr sig liksom?

Du är bara bitter för att du inte kan dotnetta modermodemet i ett Word-dokument.

mini
2006-03-06, 19:38
Hehe, fan. Nej men anledning till att jag kommenterade var ju att jag blivit nämnd två gånger i tråden så det är ingenting jag försöker pusha för. Vem..bryr sig liksom?

Varför sätter du likhetstecken mellan att vara hatad och att vara ansedd tråkig? Känns mindre smickrande för ditt ego att vara trist va?

Jesper
2006-03-06, 19:40
orka försöka skriva något roligt för gör man det och misslyckas så får man ju tio replys om hur dålit det var eller andra nedtryckande komentarer=)

Trance
2006-03-06, 19:43
Varför sätter du likhetstecken mellan att vara hatad och att vara ansedd tråkig? Känns mindre smickrande för ditt ego att vara trist va?

mini, sluta nu vara en bitch. Jag försöker inte utse mig till något alls. Kanske skall börja använda mig av ännu fler smileys. Jag har ungefär koll på de som ogillar mig eftersom jag fått några PM, men det är inte direkt att jag försöker göra en kukmätartävling av det. Hurra, genom att märka ord och vara irriterande så knappar jag in på erkända psykot jwzrd(älskar dig ändå) och enda feministen mini! Ni förstår ju hur det låter, jag försökte bara mildra min elaka attack på Kwon eftersom jag gillar honom som person och han verkar ha en grym inställning till sina medmänniskor men tycker det blir lite mycket ibland.
[EDIT] Störd mening, men orkar inte ändra.



Erkänn, du blev lite upphetsad när jag kallade dig bitch.

mini
2006-03-06, 19:45
Erkänn, du blev lite upphetsad när jag kallade dig bitch.
Absolut, du är min drömman.
(Det ovanför orkade jag inte läsa, jag är som Helena och tycker att långa inlägg är tråkiga.)

Allan
2006-03-06, 19:46
Trance är mig likgiltig numer


allan

Mr Top Dog
2006-03-06, 19:46
Fyfan vad tråkiga ni är!

OKEJ! Jag såg någon skit om utbildning med någon Arne. SKIIIIT i Arne säger jag! Skit i Arne, jag fixar en ny kurs: "Nu slutar vi vara så jävla tråkiga.NET".

skicka ett mess till mig så kan vi styra upp något.

Ursäkta svordomarna. Eller skit(i Arne) kanske inte räknas som en svordom.

Ryska_raketen
2006-03-06, 19:47
Helt klart utan någon som helst utan någon som helst konkurrens ALIGUIS! Tråkigare snubbe får man fan leta efter. Hans "skämt" när han drar in IRC konvos är dock jävligt roliga *rolleyes*

OggeP
2006-03-06, 19:50
Helt klart utan någon som helst utan någon som helst konkurrens ALIGUIS! Tråkigare snubbe får man fan leta efter. Hans "skämt" när han drar in IRC konvos är dock jävligt roliga *rolleyes*

Minst arbetsför också. En bra kombination. Ungefär som snobben, lat och tråkig.

Metal_boy_
2006-03-06, 19:52
Metal_Boy

Visst ibland får han till det, men eftersom han gör 100 försök per dag att vara rolig så kategoriserar jag fullträffarna som tur.


Jag försöker inte vara rolig, jag är bara medvetet utvecklingstörd.

CroCop
2006-03-06, 19:55
Jag försöker inte vara rolig, jag är bara medvetet utvecklingstörd.

Som sagt; Metal_boy :sleep:

Ryska_raketen
2006-03-06, 19:59
Minst arbetsför också. En bra kombination. Ungefär som snobben, lat och tråkig.


ogge är het idag :D

The_RobRoy
2006-03-06, 20:02
ogge är het idag :D

haha indeed, indeed :D

Kwon
2006-03-06, 20:03
Älskar alla

Ingen är tråkig

Alla är vackra på sitt sätt, vissa mer än andra dock.

Krampus tex har en fin själ.

-

VAFANEREHÄRFÖRDJÄVLADRAVEL!OMGZ!!?!?! :laugh:

Herkulez
2006-03-06, 20:04
Älskar alla

Ingen är tråkig

Alla är vackra på sitt sätt, vissa mer än andra dock.

Krampus tex har en fin själ.

-

VAFANEREHÄRFÖRDJÄVLADRAVEL!OMGZ!!?!?! :laugh:
:laugh:

Noodles
2006-03-06, 20:06
Jag har ungefär koll på de som ogillar mig eftersom jag fått några PM

Brukar de mer hetsiga diskussionerna på Kolozzeum fortsätta via PM? Vad gör folk då? Hotar varandra med stryk via internet? :)

Bolio
2006-03-06, 20:08
stahlberg gillar jag. Griip tycker jag däremot är irriterande som fan.

Trance
2006-03-06, 20:12
Brukar de mer hetsiga diskussionerna på Kolozzeum fortsätta via PM? Vad gör folk då? Hotar varandra med stryk via internet? :)

Heh, nej det är inte ofta och svarar inte heller om nu inte jag kan reta upp dem ännu mer, då kanske jag svarar för skojs skull. Men en klassiker är när jag likställde alla former av avvikande sexualitet i teorin så var det någon med typ 10 poster som skickade massa PM om att jag var nazist. Det var lite lustigt. Men ofta är det faktiskt trevliga PM man får, folk är väldigt snälla av sig.

petersson
2006-03-06, 20:13
Jag vet inte riktigt vem som jag tycker är TRÅKIGAST. Men jag tycker att Krampus är överskattad :)

tossefar
2006-03-06, 20:14
Jag vet inte riktigt vem som jag tycker är TRÅKIGAST. Men jag tycker att Krampus är överskattad :)
Omöjligt, har du missat tråden om bussmongos?

Krampus
2006-03-06, 20:16
Älskar alla

Ingen är tråkig

Alla är vackra på sitt sätt, vissa mer än andra dock.

Krampus tex har en fin själ.

-

VAFANEREHÄRFÖRDJÄVLADRAVEL!OMGZ!!?!?! :laugh:

Att vara omtyckt av dig är typ som att vara omtyckt av sin egen idol.
Coolt. :)

Ok jag hatar Aliquis. Han borde arkebuseras och slås med dildobatong upprepade ggr av en ilsken Mini ELLER umgås en hel dag med Trance.
Metalboy förstör iofs forumet, men han är ok. 1 av 100 skämt är roliga.

Grahn är inte så kul heller, men han jobbar isf på det har jag sett på sistone.

HAHANUSKREVJAGÅSSEKWONGARVISARMEGALOOOOL!!!!11!!! :laugh:

Krampus
2006-03-06, 20:17
Jag vet inte riktigt vem som jag tycker är TRÅKIGAST. Men jag tycker att Krampus är överskattad :)

Yes!
I got a vote!! :hbang:

Allan
2006-03-06, 20:19
Jag har ungefär koll på de som ogillar mig eftersom jag fått några PM, men det är inte direkt att jag försöker göra en kukmätartävling av det.

Nä, det kan ju bli rätt svårt eftersom det är tjejerna som har svårt för dig eftersom du tycker illa om tjejer.... ;)


allan

Baan
2006-03-06, 20:21
hmmm lets see

bortsett från det vanliga ödmjuka, "jag är tråkigast bla bla bla" får jag säga..

med risk för att få en shurriken i ryggen när jag går till/från gymmet så måste jag säga att kwon, som någon sa, kör lite för många one-liners, eller allmänt tråkiga skämt, men det går lite i perioder tycker jag, just nu är han lite lugn :)
nu har han väl någon bootyperiod på g, men det är inget fel med det :)

metal_boy som ogge sa anstränger sig för mycket för att vara rolig, då blir det rätt tråkigt

aliq verkar lite småtråkig plus att han använder fula smileys såsom ;/ hur fan ser en sån min ut?

kan säkert komma på fler men det får räcka heh

fintelligens
2006-03-06, 20:25
förr var det krampus, men man vänjer sig och nu gillar jag honom ;)

Trance
2006-03-06, 20:25
Nä, det kan ju bli rätt svårt eftersom det är tjejerna som har svårt för dig eftersom du tycker illa om tjejer.... ;)


allan

Bah, jag förstår helt klart inte var du fått det ifrån. Mini är ju en av de jag gillar mest på brädan. Sedan resten av tjejerna är väl inte så ofta jag ens svarar någon. Förutom förr i tiden så svarade jag en annan som angav helt åt helvete uppgifter om en del saker, men det gjorde du ju klart att det var inte så populärt så det ignorerar ju jag numera. Men kan inte påstå att jag direkt mobbar tjejer som jag blev varnad för, igen förutom mini. Men till mitt försvar så är hon starkare än mig och tål det.

Metal_boy_
2006-03-06, 20:29
Bah, jag förstår helt klart inte var du fått det ifrån. Mini är ju en av de jag gillar mest på brädan. Sedan resten av tjejerna är väl inte så ofta jag ens svarar någon. Förutom förr i tiden så svarade jag en annan som angav helt åt helvete uppgifter om en del saker, men det gjorde du ju klart att det var inte så populärt så det ignorerar ju jag numera. Men kan inte påstå att jag direkt mobbar tjejer som jag blev varnad för, igen förutom mini. Men till mitt försvar så är hon starkare än mig och tål det.


Han menar att du raggar för lite brudar på forumet och har en homosexuell utsrålning.

Jense
2006-03-06, 20:30
griip försöker inte va rolig! han försöker va hård, lika hård som jag.

finnes ett par här som får mig att skratta högt, resten är skittråkiga.

Krampus
2006-03-06, 20:30
2 röster var Kwån.
Vad ska vi göra?

Mago
2006-03-06, 20:45
En jämn kamp mellan Aliquis och Zakath. :sleep:

Fatalist
2006-03-06, 20:59
Kwon är så tråkig så man spyr. Alltid tomma, tråkiga, utdragna inlägg med one-liners avslutade med ":laugh:".

Snälla var tyst istället för att ödsla bandbredd på dina tomma j***** hel*** sk**inlägg.

Ibland presterar han något vettigt, kanske 1/200 posts.

kimonque
2006-03-06, 21:00
jag vet inte, kan någon förklara vad nyttan är att säga att någon är tråkig i en sån här tråd?

hoppsan nu tror jag visst jag själv blev nominerad ;)

Metal_boy_
2006-03-06, 21:02
Dom som jag tycker är tråkiga är: skaparn, Cilia (dom borde gifta sig btw, vilket liv i luckan), hasse36(borde snart vara 40 ffs), Trance och Baan.


En skara med "Allvetare". Typiska exempel på folk som sitter på en massa forum och vet en massa saker hela dagarna. Är allmänt tråkiga och det skriker grå kostym, röda strumpor och rutiga plagg-varningar om dom.

De som för intressanta diskussioner är däremot; jwsrd, Yankeee, bolio, Allan, King Grub, Grahn och mini. Här har vi folk som gör trådar både roliga och intressanta. Dom är allihop bildade människor som det lyser glädje om ändå. Dom kan saker angående träning också(till skillnad från tidigare gäng, som inte ens verkar veta vad en hantel är för nått), vilket är huvudsak på detta forum. De här människorna är intellektuella plus att dom kan säga saker och ting med glimt i ögat. Dom är allsidiga och det år då man är begåvad.

Grahn
2006-03-06, 21:02
jag vet inte, kan någon förklara vad nyttan är att säga att någon är tråkig i en sån här tråd?

Ingen aning men popularitetstävlingar och liknande verkar vara på modet just nu.

Ryska_raketen
2006-03-06, 21:21
Nå vem "vann" ?

Fatalist
2006-03-06, 21:23
Ingen aning men popularitetstävlingar och liknande verkar vara på modet just nu.

Grahn är väldigt tråkig och vrång också förresten.

Jense
2006-03-06, 21:23
Nå vem "vann" ?


trance är tråkigast, fast det tar emot att säga det eftersom han bevisligen kämpar för det.

aliquis har också gjort en grej om att va lat och såsig i hjärnan, så jag vettefan.

Cilia
2006-03-06, 21:24
Dom som jag tycker är tråkiga är: skaparn, Cilia (dom borde gifta sig btw, vilket liv i luckan), hasse36(borde snart vara 40 ffs), Trance och Baan.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1304295&postcount=25

Metal_boy_
2006-03-06, 21:26
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1304295&postcount=25


Förstår är inte samma som att gilla ;)

Herkulez
2006-03-06, 21:28
haha kwon är ju skitkul, garvar alltid som fan åt hans dåliga skämt.


en av mina top 6 favoriter här.

H.Emanuel
2006-03-06, 21:28
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1304295&postcount=25
hehe, bra drag!

J.Saarela
2006-03-06, 21:36
ÄÄ sluta gnäll på Kwon å Metal dom suger balle totalt med sina skämt,men vad vore kollo utan dom nötterna.Jag hade då saknat dom.

Piranha
2006-03-06, 21:40
Nu är ni klart off topic, temat är tråkigast inte dummast.

Trance
2006-03-06, 21:41
Nu är ni klart off topic, temat är tråkigast inte dummast.

Håller med. Få inte denna underbara tråd låst.

Mehdi
2006-03-06, 21:51
Garvar alltid åt Kwons inlägg fan inget fel med han. Det är vettigt att ha småkul ffsz0r!

Kwon
2006-03-06, 22:16
2 röster var Kwån.
Vad ska vi göra?

Man kan helt enkelt konstatera att min humor inte går hem hos alla! :)

Grahn
2006-03-06, 22:20
Man kan helt enkelt konstatera att min humor inte går hem hos alla! :)

Får oftast mig att dra på smilbanden iaf :)

OggeP
2006-03-06, 22:21
När det gäller fallet Kwon så har jag delade meningar. Å ena sidan kan han ibland hitta de där härliga one-liners som sitter som en humoristisk käftsmäll.

Å andra sidan kan det blir jävlig mycket ibland, så som det var för ca en månad sen då det var Kwoninlägg i varenda jäkla tråd.

Så, ömsom ris ömsom ros.

Krampus
2006-03-06, 22:22
Man kan helt enkelt konstatera att min humor inte går hem hos alla! :)

Gör den visst. *Garvisar*
Posta en blid här och vinn hatarnas hjärtan!

Piranha
2006-03-06, 22:22
Man kan helt enkelt konstatera att min humor inte går hem hos alla! :)


Givetvis inte, men hos många så sluta inte.

Kwon
2006-03-06, 22:24
Kwon är så tråkig så man spyr. Alltid tomma, tråkiga, utdragna inlägg med one-liners avslutade med ":laugh:".

Snälla var tyst istället för att ödsla bandbredd på dina tomma j***** hel*** sk**inlägg.

Ibland presterar han något vettigt, kanske 1/200 posts.

Boo friggin' Hoo! :laugh: :laugh: :laugh:

http://x10.putfile.com/3/6314343276.gif

Jense
2006-03-06, 22:24
Grahn är väldigt tråkig och vrång också förresten.


du är också skittråkig, spelar vuxen fast du bara är en liten slyngel och skryter om att du knullar runt,. det gjorde jag också i din ålder och jag är skitful. inget att skryta om unge hern.

Herkulez
2006-03-06, 22:25
du är också skittråkig, spelar vuxen fast du bara är en liten slyngel och skryter om att du knullar runt,. det gjorde jag också i din ålder och jag är skitful. inget att skryta om unge hern.
haha ja, bästa av allt var hans patetiska tråd om tjockisen han dragit hem för att få chips :laugh:

HenrY
2006-03-06, 22:27
Hmmm, jag lägger en röst påååå.... Återkommer!:)

Jag har förövrigt inte fått någon röst, happy as a muhfucka!:)

Jense
2006-03-06, 22:28
haha ja, bästa av allt var hans patetiska tråd om tjockisen han dragit hem för att få chips :laugh:


När han startade den tänkte han "nu ska jag visa att jag är en hårding, som jense"
men alla skrattade åt honom och tyckte lite synd om tjejen =/


alla vill va som jense.. förstår varför

Herkulez
2006-03-06, 22:29
När han startade den tänkte han "nu ska jag visa att jag är en hårding, som jense"
men alla skrattade åt honom och tyckte lite synd om tjejen =/


alla vill va som jense.. förstår varför
haha, tror fan han försökte sätta bruden, fick nobben och sen skyllde på chipsen :D


cali stuk på tråden.

Kwon
2006-03-06, 22:29
var tvungen att kompletera ditt inlägg kwon, skärp dig förfan.

Hur kunde jag glömma!

LOLZORZ! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: <--- Flera så att den första smileyn inte känner sig ensam!

Karl_alfred
2006-03-06, 22:32
fatalist

petersson
2006-03-06, 22:33
Va hände med mitt inlägg? Räknas inte min röst?

tp_88
2006-03-06, 22:35
Fatalist är dötrist.

Ryska_raketen
2006-03-06, 22:37
Fatalist suger rätt hårt med ja, samma liga som Aliquis.

Trance
2006-03-06, 22:37
trance är tråkigast, fast det tar emot att säga det eftersom han bevisligen kämpar för det.

aliquis har också gjort en grej om att va lat och såsig i hjärnan, så jag vettefan.

Fan jense, jag gillar ju dig så hugger du mig i ryggen.

Jense
2006-03-06, 22:38
Fan jense, jag gillar ju dig så hugger du mig i ryggen.


jag gav dig en komplimang!

OggeP
2006-03-06, 22:39
Fan jense, jag gillar ju dig så hugger du mig i ryggen.

Et tu Jense?

Lillgrabben
2006-03-06, 22:39
Ja, vem är TRÅKIGAST på kolo?

Motivering?!


JAG.


Behövs nog ingen närmare motivering...

Bönne
2006-03-06, 22:42
Säkra källor säger att fatalist är sämst.

Bolio
2006-03-06, 22:47
Jag håller med Bönne. Fatalist är riktigt tråkig. Kwon tycker jag är en bra kille. Och inte alls tråkig.

Hnke
2006-03-06, 22:51
Fatalist o den där ryska_raketen

HenrY
2006-03-06, 22:51
Vad har fatalist o säga till sitt försvar?!:D

sunkan
2006-03-06, 22:52
fatalisten och garnax

Griip
2006-03-06, 22:53
Bolio gillar jag inte, flertal anledningar som jag inte ens orkar lista. Men tråkig är han inte. Kwon är rolig, men han gör ju som ni påstår metal_boy gör x10.. inte svårt å vara rolig om man försöker 10000 gånger. Metal_boy är rolig.

Justja, on topic.. umm.. tråkigast är nog aliquis, mest för jag spyr varenda gång jag ser han posta sina jevla nintendotrådar.. 2a är Grub, han är inte på ignore men läser fan aldrig hans extremt TRÅKIGA trådar.

Herkulez
2006-03-06, 22:55
DING DING DING we have a winner

http://www.pokerpages.com/blog/media/1/20050312-rolf-690.jpg
http://www.cjonline.com/images/010400/new.casino.winner.jpg
http://www.christiansinsport.org.uk/resources/books/books_and-the-winner-is-s.jpg
http://whitt.com/images/bikini.jpg

Zakath
2006-03-06, 22:56
En jämn kamp mellan Aliquis och Zakath. :sleep:



Så du gillar varken grepp eller skräck/zombiefilmer? *screwy* :D

Tricklev
2006-03-06, 23:15
Satt fasen och funderade igenom vem som är tråkigast medans jag läste tråden, och så fort jag möttes av fatalists bleka bild slog det mig.

Fatalist är tråkigast, utan tävling. Grip är dummast, utan tävling.


Några roliga personer är dock: Kwon, Grahn (iaf ibland, tyst med er) Herkan, Stahlberg, tricklev, även Ryska raketen får ett o annat genislag ibland.


Just ja; Mini är ganska tråkig också, hon har väll alltid samma 3 svar som hon klistrar in i varje tråd?

Griip
2006-03-06, 23:15
Satt fasen och funderade igenom vem som är tråkigast medans jag läste tråden, och så fort jag möttes av fatalists bleka bild slog det mig.

Fatalist är tråkigast, utan tävling. Grip är dummast, utan tävling.


Några roliga personer är dock: Kwon, Grahn (iaf ibland, tyst med er) Herkan, Stahlberg, tricklev, även Ryska raketen får ett o annat genislag ibland.


Just ja; Mini är ganska tråkig också, hon har väll alltid samma 3 svar som hon klistrar in i varje tråd?


Vafan? :(


din mamma luktar lik å potatis

Tricklev
2006-03-06, 23:21
Vafan? :(


din mamma luktar lik å potatis


Okey då, du har faktiskt en rolig grej; den patenterade [PROP!], det är rätt kul.

Jense
2006-03-06, 23:24
Okey då, du har faktiskt en rolig grej; den patenterade [PROP!], det är rätt kul.



2 p

Fartman
2006-03-07, 00:19
Aliquis och Fatalist
Jag tänkte säga Garnax, men han är rätt kul på sitt eget lilla vis ändå. Jag har garvat rätt bra åt många av hans inlägg trots allt.

Kwon och Mentalboy har ju skön humor, många "dåliga" skämt som ständigt återkommer blir efter ett tag rätt kul, lite som deras grej... typ lite som internhumor kan bli kul fast det egentligen från början inte alls var speciellt kul.

mathor
2006-03-07, 00:43
Metal_boy alternativt någon av internskämt-som-bara-de-själva-förstår-och-skriver-6000-smileys-efter-brudarna.

Nina L
2006-03-07, 06:00
Jag kommer inte ihåg tråkiga inlägg eller tråkiga användare. Vissa har inte gjort något speciellt intryck på mig, så kanske innebär det att de är tråkiga. Det tråkigaste inlägget i den här tråden stod petersson för, och kanske beror det delvis på att jag inte har någon uppfattning alls om hans personlighet. Dock skall man inte sätta likhetstecken mellan tråkig och humorbefriad, även om det ofta hänger ihop.

Grahn
2006-03-07, 06:55
Fortfarande något konfunderad över hur Kwon kunde listas som tråkig, även om man inte gillar hans humor så har han ju utan tvivel brädans största hjärta, nej inte oxhjärta knasbollar.
En av de få människor jag vet som inspirerar till lite hopp för mänskligheten.

Tråkighet är ju inte bara humor eller avsaknaden därav.

Löjtnant Blank
2006-03-07, 07:46
tråkigast är nog aliquis, mest för jag spyr varenda gång jag ser han posta sina jevla nintendotrådar
Oftast får han bara ett eller två svar, så jag vet inte varför han envisas med att starta tråd efter tråd. Eftersom det finns x antal nördforum att tillgå vet jag inte varför han väljer att förpesta Kolo med sina sömnpiller till trådar.

Metal_boy_
2006-03-07, 08:31
Fattar inte hur Kwon kan få så mycket röster. Vore det inte för Kwon så skulle kolo bara bestå ännu mer av små låtsasvuxna inlägg från alla er snorungar som röstar på honom, som sitter med högsta skjortknappen knäppt, ströpluggar och får en massa utspridda onödiga betyg som arbetsgivarn bara vill kasta åt helvete när ni är 35 och ska söka jobb sen. Tråkiga jävla nördar som som sedan barnsben är "påtvingade" nån jävla pungsugande Hasse & Tage-humor och gick gråtandes till fiolundervisningen. Den glädje som Kwon sprider skulle även ni kunna sprida genom att lämna kolozzeum.

Nina L
2006-03-07, 08:33
Fortfarande något konfunderad över hur Kwon kunde listas som tråkig, även om man inte gillar hans humor så har han ju utan tvivel brädans största hjärta, nej inte oxhjärta knasbollar.
En av de få människor jag vet som inspirerar till lite hopp för mänskligheten.
http://www.psychostats.com/forums/images/smiles/icon_stupid.gif

hangatyr
2006-03-07, 08:41
jag har då ingen aning om vilka som är tråkiga. tråkiga människor försvinner liksom bort, som en dimma eller så, från mitt minne.

sen finsn det en massa irriterande personer, mend et är ju inte samma sak som tråkig?

MasterChief
2006-03-07, 10:00
Jag tycker Kwon är tråkig.

Cilia
2006-03-07, 10:20
nu ska jag fortsätta att reta pipphirana.
det finns en på forumet som är riktigt tråkig, så tråkig så klockorna stannar.
men jag kan bara inte med mig att säga vem det är och det är ingen som vinner på det heller.

däremot tycker jag att Skaparn är kul och jag gillar Trance med.
Sen har jag och mini-me ganska lika humor.

Bönne
2006-03-07, 10:39
jag har då ingen aning om vilka som är tråkiga. tråkiga människor försvinner liksom bort, som en dimma eller så, från mitt minne.

sen finsn det en massa irriterande personer, mend et är ju inte samma sak som tråkig?Är du tråkig, men tvingar andra att se dig hela tiden igenom poster och trådar, då blir man ett irritationsobjekt...

jwzrd
2006-03-07, 10:45
Fattar inte hur Kwon kan få så mycket röster. Vore det inte för Kwon så skulle kolo bara bestå ännu mer av små låtsasvuxna inlägg från alla er snorungar som röstar på honom, som sitter med högsta skjortknappen knäppt, ströpluggar och får en massa utspridda onödiga betyg som arbetsgivarn bara vill kasta åt helvete när ni är 35 och ska söka jobb sen. Tråkiga jävla nördar som som sedan barnsben är "påtvingade" nån jävla pungsugande Hasse & Tage-humor och gick gråtandes till fiolundervisningen. Den glädje som Kwon sprider skulle även ni kunna sprida genom att lämna kolozzeum.

Folk har inte samma typ av humor, vissa har ingen alls. Jag kan förstå att det rycker i dina smilband av glada blinkande färger och många utropstecken Metal_boy.

Piranha
2006-03-07, 10:46
nu ska jag fortsätta att reta pipphirana.
det finns en på forumet som är riktigt tråkig, så tråkig så klockorna stannar.
men jag kan bara inte med mig att säga vem det är och det är ingen som vinner på det heller.

däremot tycker jag att Skaparn är kul och jag gillar Trance med.
Sen har jag och mini-me ganska lika humor.


Hur retar det mig ägget ?

Baan
2006-03-07, 11:03
Fattar inte hur Kwon kan få så mycket röster. Vore det inte för Kwon så skulle kolo bara bestå ännu mer av små låtsasvuxna inlägg från alla er snorungar som röstar på honom, som sitter med högsta skjortknappen knäppt, ströpluggar och får en massa utspridda onödiga betyg som arbetsgivarn bara vill kasta åt helvete när ni är 35 och ska söka jobb sen. Tråkiga jävla nördar som som sedan barnsben är "påtvingade" nån jävla pungsugande Hasse & Tage-humor och gick gråtandes till fiolundervisningen. Den glädje som Kwon sprider skulle även ni kunna sprida genom att lämna kolozzeum.

ja för tycker man inte att sjuttio :laugh: :laugh: :laugh: är kul då har man ju absolut ingen humor ;)

Metal_boy_
2006-03-07, 11:03
Folk har inte samma typ av humor, vissa har ingen alls. Jag kan förstå att det rycker i dina smilband av glada blinkande färger och många utropstecken Metal_boy.


Lägg ner för fan. Jag snackar om folk som inte verkar ha en tillstymelse till humor över huvud taget, vad det än är för slags humor. Jag har en blandad humor faktiskt och nej det är inte glada färger och en massa utropstecken som är roliga i Kwons poster. Du tar alltid åt dig och illa upp om allt jwsrd, chilla och tänk på blodtrycket.

Baan
2006-03-07, 11:15
Lägg ner för fan. Jag snackar om folk som inte verkar ha en tillstymelse till humor över huvud taget, vad det än är för slags humor. Jag har en blandad humor faktiskt och nej det är inte glada färger och en massa utropstecken som är roliga i Kwons poster. Du tar alltid åt dig och illa upp om allt jwsrd, chilla och tänk på blodtrycket.

Jag tror han reagerar över dina roliga slutsatser, att om inte kwon fanns så skulle alla plötsligt bli jätteseriösa, samt att om man inte gillar hans skämt måste man ju vara humorbefriad! Jag fattar inte hur du kan dra en slutsats att man är humorbefriad om ogillar din/kwons humor, ni täcker väl knappast alla områden, eller ens nära

Metal_boy_
2006-03-07, 11:22
Jag tror han reagerar över dina roliga slutsatser, att om inte kwon fanns så skulle alla plötsligt bli jätteseriösa, samt att om man inte gillar hans skämt måste man ju vara humorbefriad! Jag fattar inte hur du kan dra en slutsats att man är humorbefriad om ogillar din/kwons humor, ni täcker väl knappast alla områden, eller ens nära


Jag säger inte att det automatiskt är så, men som jag upplever så verkar dom som klagar på Kwon å andra sidan aldrig tycka att nått är roligt. Det var det jag ville säga. Bittra typer typer.

HookersUnited
2006-03-07, 11:22
Clash of the Titans
Jorgen vs. Metal_boy_

stahlberg
2006-03-07, 11:33
Jag har (hittills) fått betydligt färre röster än väntat när det gäller att vara kolos tråkigaste (mossigaste) skribent.

Mini har förstås röstat på mig, vilket inte är någon överraskning. För hon anser man är tråkig om man behärskar svenska språket. Tyvärr kan jag inte återgälda : jag tycker inte mini är tråkig som skribent. Som person är det däremot möjligt att hon är tråkig ; vi får hoppas det.

Jag tycker inte att någon ALLTID skriver på ett tråkigt sätt. Däremot kan enskilda inlägg någon gång vara tråkiga. Om man tycker ett ämne är tråkigt blir förstås inläggen om detta ämne lätt tråkiga att läsa. Om ett ämne däremot är intressant är det lättare att tycka att det som skrivs om ämnet är roligt att läsa.

Det att en person är irriterande tycker jag inte automatiskt orsakar att vederbörandes skrivalster skulle vara tråkiga. Det kan t.om vara tvärtom, så att man gärna läser det som en irriterande människa har skrivit.

Detta inlägg har jag avsiktligt gjort långt (och dessutom mossigt, för människor som inte vet hur man skriver annat än på internetforum). På detta sätt kan jag kanske öka på antalet röster jag får.

Nina L
2006-03-07, 11:35
stahlberg: Du är så självklart i den här tråden att det inte ens behöver nämnas. (Dock orkade jag bara läsa halva ditt inlägg, men det är ju som det brukar.)

Metal_boy_
2006-03-07, 11:36
stahlberg: Du är så självklart i den här tråden att det inte ens behöver nämnas. (Dock orkade jag bara läsa halva ditt inlägg, men det är ju som det brukar.)


Får hålla med, han slår nog rekord. Han är så jävla tråkig att jag har glömt bort honom totalt.

Sonny
2006-03-07, 11:38
Jag skulle aldrig rösta på dig Sthalberg, dina posts är i 9 fall av 10 riktigt bra, jag har vid ett antal tillfällen suttit och skrattat hejdlöst åt det du skrivit :thumbup:

Metal_boy_
2006-03-07, 11:41
Jag skulle aldrig rösta på dig Sthalberg, dina posts är i 9 fall av 10 riktigt bra, jag har vid ett antal tillfällen suttit och skrattat hejdlöst åt det du skrivit :thumbup:


Trodde du hade fullt upp med att posta såna här

http://home.nc.rr.com/inbedwithhomer/owned.jpg

;)

Trance
2006-03-07, 11:42
Folk har inte samma typ av humor, vissa har ingen alls. Jag kan förstå att det rycker i dina smilband av glada blinkande färger och många utropstecken Metal_boy.

Jag gillar din signatur...

Sonny
2006-03-07, 11:44
Trodde du hade fullt upp med att posta såna här ;)I know you like it :naughty:

Yankeee
2006-03-07, 11:48
Jag säger inte att det automatiskt är så, men som jag upplever så verkar dom som klagar på Kwon å andra sidan aldrig tycka att nått är roligt. Det var det jag ville säga. Bittra typer typer.

Fan metal, nu sårar du mig, jag vill inte vara bitter :|

Tricklev
2006-03-07, 12:01
Dock måste jag säga att när Metal_boy försöker sig på personangrepp går det åt helvete, alltid.

Metal_boy_
2006-03-07, 12:06
Dock måste jag säga att när Metal_boy försöker sig på personangrepp går det åt helvete, alltid.


När försöker jag med personangrepp?

Metal_boy_
2006-03-07, 12:07
Fan metal, nu sårar du mig, jag vill inte vara bitter :|


Äh ryck upp dig :whipped:

Klo
2006-03-07, 12:09
Folk har inte samma typ av humor, vissa har ingen alls. Jag kan förstå att det rycker i dina smilband av glada blinkande färger och många utropstecken Metal_boy.

Dock måste jag säga att när Metal_boy försöker sig på personangrepp går det åt helvete, alltid.

:laugh: AAHAHAHA... kan bara hålla med föregående talare :thumbup:
Fast tråkig är han ju inte iaf.

Tricklev
2006-03-07, 12:16
När försöker jag med personangrepp?

Detta är ju uppenbarligen ett försök att göra dig lustig på andras bekostnad, och det går ju sådär.


Fattar inte hur Kwon kan få så mycket röster. Vore det inte för Kwon så skulle kolo bara bestå ännu mer av små låtsasvuxna inlägg från alla er snorungar som röstar på honom, som sitter med högsta skjortknappen knäppt, ströpluggar och får en massa utspridda onödiga betyg som arbetsgivarn bara vill kasta åt helvete när ni är 35 och ska söka jobb sen. Tråkiga jävla nördar som som sedan barnsben är "påtvingade" nån jävla pungsugande Hasse & Tage-humor och gick gråtandes till fiolundervisningen. Den glädje som Kwon sprider skulle även ni kunna sprida genom att lämna kolozzeum.

Löjtnant Blank
2006-03-07, 12:17
Jag tycker inte att Trance är tråkig. Han skriver många roliga och vassa inlägg. I början, för ett par år sedan, tyckte jag att han var jobbig när han skulle säga emot mig i precis varenda tråd, men efter att jag hade pissat på honom några gånger lugnade han ner sig.

Blank <3 Trance

Grahn
2006-03-07, 12:20
Detta är ju uppenbarligen ett försök att göra dig lustig på andras bekostnad, och det går ju sådär.

Ser inget personagrepp, ser ut som om Metal_boy kör en Jwzrd och är allmänt argsint bara.

Tricklev
2006-03-07, 12:21
Ser inget personagrepp, ser ut som om Metal_boy kör en Jwzrd och är allmänt argsint bara.

Jepp jag vet, det var därför jag formulerade mig som jag gjorde i meningen du citera.

Metal_boy_
2006-03-07, 12:26
Detta är ju uppenbarligen ett försök att göra dig lustig på andras bekostnad, och det går ju sådär.


Är det? På vilket sätt då? Jag säger bara vad jag tycker.

Metal_boy_
2006-03-07, 12:28
Ser inget personagrepp, ser ut som om Metal_boy kör en Jwzrd och är allmänt argsint bara.


Hans raseriutbrott går ju inte att mäta sig med. Han är den som är mest emot roider på hela kolozzeum och ändå är det han som får de värsta roidragen av alla :D

Mago
2006-03-07, 14:39
Kwon blir väl antagligen nominerad av vissa för att han är "känd" för att skriva/försöka skriva roliga inlägg. Just därför vill de markera.
Ungefär som folk som säger att Sagan om Ringen är den sämsta film de någonsin sett.

mangemani
2006-03-07, 15:09
såhär på rak arm så kan jag bara komma på 3 st.
tråkiga mäniskor som tom i humor trådar(om det behövs)ska förolämpa samt skriva allt dom kan om ämnet.

fat_joe
2006-03-07, 17:12
Yankeee helt klart, torrare människa hittar man inte :(

Fatalist
2006-03-07, 17:21
Jag behöver inget till mitt försvar, jag är gärna tråkigast på ett internetforum :)

Jag vet att ni bara är avundssjuka

Yankeee
2006-03-07, 17:21
Yankeee helt klart, torrare människa hittar man inte :(

Du har sagt det för många gånger nu, jag tror du gillar mig egentligen :love:

Snake
2006-03-07, 17:55
Håller helt klart med, räknar även Kwon dit men jag tror jag är rätt ensam om det. Efter ett par tusen one liners följt av en: :laugh: så blir jag rätt trött på det. Inget personligt då, jag är ju en av de mest hatade på brädan så ta det som en komplimang. ;)

Agree.

Lagom är bäst. Det blir fööör mycket helt enkelt och då blir det tråkigt.

Jorgen
2006-03-07, 18:10
Clash of the Titans
Jorgen vs. Metal_boy_
Va?

fat_joe
2006-03-07, 18:22
Du har sagt det för många gånger nu, jag tror du gillar mig egentligen :love:


Det tåls att upprepas , dock så har du inte skrivit nått som gjort mig arg på ett tag :)