handdator

Visa fullständig version : nu har jag vilat 1 månad! ska jag köra hård idag?


Samboy
2006-03-06, 17:42
som topicen lyder.. jag har tränat 3 månader och tatt 1 månad ledigt o bara dratt i mig en massa skräp o blivit lat..dvs inte ätit rätt och inte hållt mig till 4-5 mål om dagen ibland har det hänt 2-3 ibland bara 1 :P så darför är min fråga:

ska jag träna som vanligt dvs tungt eller ska jag köra lungt? funderar på att chocka musklerna lite genom att träna riktigt rungt idag.. känner att jag börja tappa lite form.. på 1 månad tappar man mycket om man gör som jag käkat skräp och druckit skräp.. helst ett svar så snabbt som möjligt så jag vet. :D

mini
2006-03-06, 17:53
Du bör träna lugnt och strikt, bana in rörelser och sträva efter korrekt utförande, som alla nybörjare ska.

Samboy
2006-03-06, 17:58
Du bör träna lugnt och strikt, bana in rörelser och sträva efter korrekt utförande, som alla nybörjare ska.


men asså jag är ingen nybörjare har tränat 2 år innan. asså min fråga var ifall jag ska träna lungt eller tungt idag efter som jag vilat 1 månad..

Jorgen
2006-03-06, 18:10
men asså jag är ingen nybörjare har tränat 2 år innan. asså min fråga var ifall jag ska träna lungt eller tungt idag efter som jag vilat 1 månad..
"jag har tränat 3 månader" ?

Du skal träna lätt.

Samboy
2006-03-06, 18:40
"jag har tränat 3 månader" ?

Du skal träna lätt.


ok o vad händer om jag kör hårt då?

hahavaffan
2006-03-06, 18:42
ok o vad händer om jag kör hårt då?Du kommer få en tränigsvärk inte ens djävulen själv hade klarat av. Plus att det nog är rätt lätt att överträna p.g.a. musklerna varit inaktiva så pass länge.

Samboy
2006-03-06, 18:44
Du kommer få en tränigsvärk inte ens djävulen själv hade klarat av. Plus att det nog är rätt lätt att överträna p.g.a. musklerna varit inaktiva så pass länge.


ok men jag har lust o döda mig litegran..känns tråkigt o köra lungt ju :/

mini
2006-03-06, 18:45
ok men jag har lust o döda mig litegran..känns tråkigt o köra lungt ju :/