handdator

Visa fullständig version : När lurade du någon sist?


Nina L
2006-03-06, 11:44
Berätta när du lurade någon sist. Halvtaskiga, harmlösa och roliga grejer skall det vara, tycker jag.

Själv hade jag hysteriskt roligt åt att lura min pojkvän igår. :devil: Eftersom jag inte sagt ett osant ord till honom på 2 år så svalde han betet med hull och hår. :D Vet du vart jag skalll på fredag? frågade jag upprymt. Det visste han givetvis inte. Jag skall på gratis massage! fortsatte med att berätta om massagecentret nere i centrum där jag var lovad hela två timmars helkroppsmassage. Jag förklarade att jag faktiskt inte kunde tacka nej till en sån grej. Det var ju grymt bra, och precis vad jag behövde. Vid det laget började han se riktigt upprörd ut när han undrade vem fan det var som skulle tafsa på hans flickvän. Jag svarade att massören hette Abdullah. Sen väntade jag ett tag och erkände att jag bara skojade. Han såg lättad ut. Jag tänkte först att jag hade jag plågat honom nog... men så kom jag på hur j-a kul det var ändå och fortsatte: Han hette Kalle. Det är ju inte ett enda dugg bättre, tyckte min pojkvän, som för första gången kände att det verkligen var dags att sätta ner foten. Det här kunde han bara inte acceptera. Amen, lägg av, tyckte jag. Det är ju ingen fara. Han är inte ens snygg. Vill du se hans hemsida? Du har inget att oroa dig för. Pojkvännen var numera riktigt sur och ville absolut inte se hemsidan, men efter några vänliga uppmaningar kom han bort till datorn ändå. Där möttes han av den kvinnliga massörens hemsida och jag fick berätta att jag bara skojat lite. Några två timmars helkroppsmassage var det inte heller tal om. Det var elakt, men harmlöst, och sjukt kul. 15 minuters kelande senare var han sig själv igen. :D

Tricklev
2006-03-06, 11:48
Gav han dig en *slap* efteråt?

Nina L
2006-03-06, 11:54
Gav han dig en *slap* efteråt?Hehehe. Nä, jag klarade mig denna gången.

Grahn
2006-03-06, 11:55
Jag luras inte, inte direkt min humor.

Tricklev
2006-03-06, 11:56
Kan inte han Michael Jackson beundraren komma in nu och berätta om hur han har lurat 15åriga tjejer igen?

Alltid lika roligt :hbang:

Stoltz
2006-03-06, 11:56
Haha va - Varför ska man bli avundsjuk för det?
Jag unnade mitt ex det utan problem, massage är ju för sjutton det härligaste som finns ifall massören är duktig :thumbup:

Jag tror inte jag har lurat någon på ett bra tag, blir inte mycket sådant.

Tricklev
2006-03-06, 12:00
Haha va - Varför ska man bli avundsjuk för det?
Jag unnade mitt ex det utan problem, massage är ju för sjutton det härligaste som finns ifall massören är duktig :thumbup:

Jag tror inte jag har lurat någon på ett bra tag, blir inte mycket sådant.

Varierar nog emellan person det där, men vet inte om jag hade velat ha någon äcklig snubbe kladdandes på min tjej heller.

För kom igen, face it, alla killar är äckliga.

Nina L
2006-03-06, 12:01
Jag luras inte, inte direkt min humor.
Ah, du har bara en sån där snäll och lagom humor?

Stoltz: Om ens flickvän viker ut sig på nätet, och blir erbjuden 2 h gratis massage av en okänd man så skall man oroa sig. :D

Pingu
2006-03-06, 12:02
Händer nästan dagligen. Folk jag står nära sämtar jag med helatiden.
Karin blir utsatt mest *flex*

Senast i morse så spelade jag död då hon skulle väcka mig. Hon rullade över mig på rygg och slog mig lätt i ansiktet, stoppade örat mot min mun ( höra om jag andades). Janne janne började hon kvida ur sig och tog telefonen för att ringa. Kändes som att det var läga att säga godmorgon då, fick ett slag på axeln som tack :)

Tricklev
2006-03-06, 12:04
Händer nästan dagligen. Folk jag står nära sämtar jag med helatiden.
Karin blir utsatt mest *flex*

Senast i morse så spelade jag död då hon skulle väcka mig. Hon rullade över mig på rygg och slog mig lätt i ansiktet, stoppade örat mot min mun ( höra om jag andades). Janne janne började hon kvida ur sig och tog telefonen för att ringa. Kändes som att det var läga att säga godmorgon då, fick ett slag på axeln som tack :)

Fyfan, hur lyckades du ligga så still? Ändå sättet att lura någon på det sättet är att slänga en kudde över ansiktet och försöka att inte röra magen.

Men även då är det halft omöjligt :MrT:

Yankeee
2006-03-06, 12:04
Blev han upprörd för att du skulle få massage?

Grahn
2006-03-06, 12:05
Ah, du har bara en sån där snäll och lagom humor?

Det vet jag inte om jag kan stoltsera med, dock tycker jag inte att luras dvs ljuga är spec humoristiskt. Hur svårt är det att ljuga för någon om något han/hon aldrig skulle misstänka att du ljög om?
Ska folk misstro allt man säger?
"Ska gå ut och köpa tidningen, strax tebax!"
"Nu luras du igen!"
"..."

*screwy*

Pingu
2006-03-06, 12:05
Fyfan, hur lyckades du ligga så still? Ändå sättet att lura någon på det sättet är att slänga en kudde över ansiktet och försöka att inte röra magen.

Men även då är det halft omöjligt :MrT:

Har gjort det flera gånger och ändå lyckas det varje gång

Nina L
2006-03-06, 12:07
Fyfan, hur lyckades du ligga så still? Ändå sättet att lura någon på det sättet är att slänga en kudde över ansiktet och försöka att inte röra magen.

Men även då är det halft omöjligt :MrT:Coolt! Jag har ett annat liknande lureri som jag är väldigt stolt över. Jag berättade för min dåvarande pojkvän att jag var grym på att låtsas svimma. Jaså, tyckte han, varpå jag erbjöd mig att visa. Sen låtsassvimmade jag så pass äkta att han trodde att det var på riktigt. :cool:

Big_Vik
2006-03-06, 12:07
Kan inte han Michael Jackson beundraren komma in nu och berätta om hur han har lurat 15åriga tjejer igen?

Alltid lika roligt :hbang:

Det har jag inte hört! JustinCredible eller Flex Jacksson? *popcorn*

Lura femtonåriga tjejer låter förövrigt inte särskilt "MJ", femåriga killar ska det väl vara?

Nidning
2006-03-06, 12:07
taskig humor är den bästa humorn.

Nina L
2006-03-06, 12:08
Hur svårt är det att ljuga för någon om något han/hon aldrig skulle misstänka att du ljög om?
Ska folk misstro allt man säger?
"Ska gå ut och köpa tidningen, strax tebax!"
"Nu luras du igen!"
"..."

*screwy*Hahah ok, det märks att du inte är van vid att luras. Det där lät ju hur tråkigt som helst. Jag vill dock påminna om att det snart är första april, och då är det tradition att luras. Om kolo-moderatorerna inte luras då så blir jag besviken.

Yankee: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1387528&postcount=8

Stoltz
2006-03-06, 12:08
Varierar nog emellan person det där, men vet inte om jag hade velat ha någon äcklig snubbe kladdandes på min tjej heller.

För kom igen, face it, alla killar är äckliga.

:laugh: Japp, vi är sådana jävla as.




Stoltz: Om ens flickvän viker ut sig på nätet, och blir erbjuden 2 h gratis massage av en okänd man så skall man oroa sig. :D

Jojo, men va fan... Jag antar att jag inte är särskilt avundsjuk av mig ;) Men fan, jag hade ändå inte kunnat lacka för det, det hade ju varit skitmysigt för flickvännen. Sen får hon visa vad hon lärt sig :naughty:

Pingu: Fan vad sjuk du är :laugh:

Metal_boy_
2006-03-06, 12:11
Jag ändrade namnet på en flaska som det stod Wella Hårkur på till Wella Hårkuk.

Mitt ex var så dum och sa helt allvarligt " Wella Hårkuk, vad är det för nått nytt??"

:laugh:

Big_Vik
2006-03-06, 12:11
Lättish: Omgffslol för att tala i jwazrd-termer, att bli upprörd för en sån grej som massage? Tur att han inte vet vad du håller på med när du surfar då? :D Finns förresten annars en hel del killar som är väldigt icke-svartsjuka här på forumet, ta Kwon t.ex. en mycket mycket fin man. :thumbup: :)

Häromdagen lurade jag Wankeee att jag tyckte om honom :love: ;)

Tricklev
2006-03-06, 12:12
Det har jag inte hört! JustinCredible eller Flex Jacksson? *popcorn*

Lura femtonåriga tjejer låter förövrigt inte särskilt "MJ", femåriga killar ska det väl vara?

Justincredible hette han ja :thumbup:

Nina L
2006-03-06, 12:13
Jojo, men va fan... Jag antar att jag inte är särskilt avundsjuk av mig ;) Men fan, jag hade ändå inte kunnat lacka för det, det hade ju varit skitmysigt för flickvännen. Sen får hon visa vad hon lärt sig :naughty:Sen kommer hon hem och berättar att hon fick väldigt avslappnande bröstmassage, vilket hon tyckte var lite ovanligt, men ändå skönt.

Min pojkvän är inte heller svartsjuk av naturen. Tydligen har det med mitt yttre att göra. :mallan:

Big_Vik
2006-03-06, 12:13
Justincredible hette han ja :thumbup:

Men hur löd historian? *popcorn*

grisbil3n
2006-03-06, 12:14
Jag ändrade namnet på en flaska som det stod Wella Hårkur på till Wella Hårkuk.

Mitt ex var så dum och sa helt allvarligt " Wella Hårkuk, vad är det för nått nytt??"

:laugh:

lol

Nina L
2006-03-06, 12:15
Lättish: Omgffslol för att tala i jwazrd-termer, att bli upprörd för en sån grej som massage? Tur att han inte vet vad du håller på med när du surfar då? :D

Häromdagen lurade jag Wankeee att jag tyckte om honom :love: ;)Hahaha. Klart han vet vad jag håller på med när jag surfar. Jag brukar tvinga honom att läsa mina roligaste trådar och sen står jag bredvid och garvar och liksom snackar honom igenom de bästa bitarna. :D Massage är en sak, erbjudanden om extremt lång gratis massage är en annan.

Tricklev
2006-03-06, 12:16
Men hur löd historian? *popcorn*

Han lurade ju en massa tjejer att han gick i diverse högstadie skolor, och för att hålla masken smög han allvarligt in på skolor fulla av 15åringar, där han inte hade det minsta att göra.

Kan någon med energi fixa fram en länk till tråden? *uppdate*

Grahn
2006-03-06, 12:16
Hahah ok, det märks att du inte är van vid att luras. Det där lät ju hur tråkigt som helst.

Det kanske var lite av poängen att det skulle vara tråkigt då jag tyckte den formen av humor var just, tråkig. Eller vad tror du? :D

HenrY
2006-03-06, 12:16
Gav han dig en *slap* efteråt?

Haha!

"Ingen abdulla ska taffsa på dig! Begrips?!"

Big_Vik
2006-03-06, 12:18
Hahaha. Klart han vet vad jag håller på med när jag surfar. Jag brukar tvinga honom att läsa mina roligaste trådar och sen står jag bredvid och garvar och liksom snackar honom igenom de bästa bitarna. :D Massage är en sak, erbjudanden om extremt lång gratis massage är en annan.

Haha :D

Varför är det skillnad? Unnar man inte sin tjej lite ofarlig massage är man väl inte någon snel kile? :(

Piranha
2006-03-06, 12:18
Hahaha. Klart han vet vad jag håller på med när jag surfar. Jag brukar tvinga honom att läsa mina roligaste trådar och sen står jag bredvid och garvar och liksom snackar honom igenom de bästa bitarna. :D Massage är en sak, erbjudanden om extremt lång gratis massage är en annan.


Om bruden nu är snygg så föreslår jag du bokar en tid till din PV, och ger han en 2 timmars i present som plåster på såren.

Det enda hnn kommer fundera på under massagen är om det är så att du verkligen litar på honom eller om han är så ful så du inte oroar dig. :D

Big_Vik
2006-03-06, 12:19
Haha!

"Ingen abdulla ska taffsa på dig! Begrips?!"

Griip-lösningen :D

Pez
2006-03-06, 12:20
Han lurade ju en massa tjejer att han gick i diverse högstadie skolor, och för att hålla masken smög han allvarligt in på skolor fulla av 15åringar, där han inte hade det minsta att göra.

Kan någon med energi fixa fram en länk till tråden? *uppdate*
Jag tror att du syftar på:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=1146544&highlight=skola#post1146544

petersson
2006-03-06, 12:20
Händer nästan dagligen. Folk jag står nära sämtar jag med helatiden.
Karin blir utsatt mest *flex*

Senast i morse så spelade jag död då hon skulle väcka mig. Hon rullade över mig på rygg och slog mig lätt i ansiktet, stoppade örat mot min mun ( höra om jag andades). Janne janne började hon kvida ur sig och tog telefonen för att ringa. Kändes som att det var läga att säga godmorgon då, fick ett slag på axeln som tack :)

Haha dom gångerna jag spelar död så blir jag antingen slickad i örat, petad i näsan med hårstrå eller kittlad av min flickvän.

Nina L
2006-03-06, 12:20
Det kanske var lite av poängen att det skulle vara tråkigt då jag tyckte den formen av humor var just, tråkig. Eller vad tror du? :DDet är lite av denna humorformens dilemma. Det handlar alltså om att man själv har sjukt kul på någon annans bekostnad. Det är alltså man själv som får den största behållningen. Är man schysst så ser man till att luras om något som inte gör offret sur på riktigt, utan bara ger en liten upplyftande chock.

Nina L
2006-03-06, 12:23
Om bruden nu är snygg så föreslår jag du bokar en tid till din PV, och ger han en 2 timmars i present som plåster på såren.

Det enda hnn kommer fundera på under massagen är om det är så att du verkligen litar på honom eller om han är så ful så du inte oroar dig. :D
Ha! Det kan han glömma! Han fick kärleksförklaringar och kramar blandade med kvävda asgarv. Det räcker.

Pez
2006-03-06, 12:24
Luras är skoj. Vänta bara tills vi avslöjar för Allan att Kollo inte existerar egentligen och att det är jag, kwon, piranha och Nina som skrivit alla inlägg de senaste 5 åren.
Mohahahaha..

Nitrometan
2006-03-06, 12:24
Ska folk misstro allt man säger?
"Ska gå ut och köpa tidningen, strax tebax!"
"Nu luras du igen!"
"..."

*screwy*
När Frank Andersson och Hoa-Hoa delade lägenhet sa Frank att han skulle gå och köpa mjölk. Sen var han borta ett halvår. :)

Lennarts (Hoa) kommentar när han kom tillbaka var "jaså, du glömde mjölken?".

Själv luras jag sällan.

Piranha
2006-03-06, 12:25
Mitt XXXXX brukade lura mig med att säga det fanns mat i kylen när det i själva verket inte fanns nåt att äta alls.

Bara för å se min snopna min ..


Sånt är mest elakt.

Tricklev
2006-03-06, 12:25
Jag tror att du syftar på:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=1146544&highlight=skola#post1146544

Tack moderator pez, alltid där när man behöver dig :thumbup:

Diana
2006-03-06, 12:31
Mitt ex var så dum och sa helt allvarligt " Wella Hårkuk, vad är det för nått nytt??"

:laugh:
:laugh:

Förra veckan bytte vi ut en större mängd alkohol i faders spritskåp, mot vatten :D hoppas jag är hemma när han märker det *popcorn* för syrran lär få skulden :laugh:

östen
2006-03-06, 12:35
Om jag kan tjäna något på det så lurar jag nästan allt och alla

Metal_boy_
2006-03-06, 12:41
:laugh:

Förra veckan bytte vi ut en större mängd alkohol i faders spritskåp, mot vatten. hoppas jag är hemma när han märker det *popcorn* för syrran lär få skulden :laugh:



Haha, va fan! Du får ju köpa sprit ju! Sådär gjorde vi när vi var minderåriga :D

Stackars syrra sen då! :laugh:

Nina L
2006-03-06, 12:53
Luras är skoj. Vänta bara tills vi avslöjar för Allan att Kollo inte existerar egentligen och att det är jag, kwon, piranha och Nina som skrivit alla inlägg de senaste 5 åren.
Mohahahaha..Hehehe. Vi väntar ett halvår till, tycker jag.

datorjaevel
2006-03-06, 12:56
Jag luras inte, inte direkt min humor.

samma här

Kwon
2006-03-06, 14:01
Generellt så försöker jag undvika att lura folk, men jag minns en incident i gymnasiet. 1:a ring hade börjat och efter några veckor så lurade jag en grekisk polare (vars svenska inte var den bästa) att köpa flänsost, som skulle vara en enormt god ost.

Vi höll på att garva ihjäl oss när han gick fram till närmaste kassörska och frågade var de hade "flänsost" någonstans.

Hon såg helt chockad ut! :thumbup:

Hoppas denna räknas.

Metal_boy_
2006-03-06, 14:05
Generellt så försöker jag undvika att lura folk, men jag minns en incident i gymnasiet. 1:a ring hade börjat och efter några veckor så lurade jag en grekisk polare (vars svenska inte var den bästa) att köpa flänsost, som skulle vara en enormt god ost.

Vi höll på att garva ihjäl oss när han gick fram till närmaste kassörska och frågade var de hade "flänsost" någonstans.

Hon såg helt chockad ut! :thumbup:

Hoppas denna räknas.


HAHA!! :laugh:

Påminner mig om när vi lurade en kille som var majonnäsfantast att det hade kommit ut en ny gräddglass från GB med majonnässmak på *spy* Killen blev helt överlycklig.

En annan lite efter kille lurade vi att man kunde köpa ett nytt huvud och massa grejer.

J.Saarela
2006-03-06, 14:16
Jag luras och driver med folk konstant,men i bland blir det jobbigt för dom flesta tror man svammlar även då man är allvarlig.

elan
2006-03-06, 14:21
När vi hade teknologi (hette det så?) på högstadiet hade jag väldigt roligt när jag bad min klasskamrat att hämta ögonmåttet. :D Minns inte om det gick så långt att hon frågade läraren om var det fanns men hon gick i alla fall bort till väggen med alla verktyg för att leta.

Rock'nRoll
2006-03-06, 14:43
Jag jobbar i en videoaffär och vi har en såndär digital våg man väger lösgodis på vid kassan. Barn som köper lösgodis brukar komma och kolla vad godieset väger för att se om dom kan köpa mer eller måste lägga tillbaka innan dom betalar. På helgerna brukar det komma in två små tjejer som kanske är 6-7 år. Dom köper alltid ungefär ett hekto godis vilket brukar gå på ca en femma (mycket billigt!).
Dom här tjejerna är ialla fall livrädda för att ta för mycket så att dom inte har råd att betala och brukar kontrollväga ganska mycket.
Senast dom var inne skulle jag skoja med dem och när den ena tjejen skulle betala så tryckte jag på vågen med ett finger så att det såg ut som om hon hadde köpt godis för 80 kr. "Det var inte dåligt" sa jag och förväntade mig att hon skulle skratta lite eller nått. Tyvär så skrattade hon inte utan jag ser istället hur underläppen börjar darra och hur en tår rinner nerför kinden. Blir smått panikslagen och känner mig som Stalin/Hitler/Mao gånger tio.. Med väldigt dåligt sammvete så förklarar jag att jag bara skojade. Som kompenstion så fick dom lösgodis för 8 kr gratis + en utgången snickers.

grisbil3n
2006-03-06, 14:48
Jag jobbar i en videoaffär och vi har en såndär digital våg man väger lösgodis på vid kassan. Barn som köper lösgodis brukar komma och kolla vad godieset väger för att se om dom kan köpa mer eller måste lägga tillbaka innan dom betalar. På helgerna brukar det komma in två små tjejer som kanske är 6-7 år. Dom köper alltid ungefär ett hekto godis vilket brukar gå på ca en femma (mycket billigt!).
Dom här tjejerna är ialla fall livrädda för att ta för mycket så att dom inte har råd att betala och brukar kontrollväga ganska mycket.
Senast dom var inne skulle jag skoja med dem och när den ena tjejen skulle betala så tryckte jag på vågen med ett finger så att det såg ut som om hon hadde köpt godis för 80 kr. "Det var inte dåligt" sa jag och förväntade mig att hon skulle skratta lite eller nått. Tyvär så skrattade hon inte utan jag ser istället hur underläppen börjar darra och hur en tår rinner nerför kinden. Blir smått panikslagen och känner mig som Stalin/Hitler/Mao gånger tio.. Med väldigt dåligt sammvete så förklarar jag att jag bara skojade. Som kompenstion så fick dom lösgodis för 8 kr gratis + en utgången snickers.

Hahaha fyfan va gulligt. Billigt godis me, jag glider över o plockar ihop en redig påse tror ja, nåde dig om du luras!

Piranha
2006-03-06, 14:52
Jag jobbar i en videoaffär och vi har en såndär digital våg man väger lösgodis på vid kassan. Barn som köper lösgodis brukar komma och kolla vad godieset väger för att se om dom kan köpa mer eller måste lägga tillbaka innan dom betalar. På helgerna brukar det komma in två små tjejer som kanske är 6-7 år. Dom köper alltid ungefär ett hekto godis vilket brukar gå på ca en femma (mycket billigt!).
Dom här tjejerna är ialla fall livrädda för att ta för mycket så att dom inte har råd att betala och brukar kontrollväga ganska mycket.
Senast dom var inne skulle jag skoja med dem och när den ena tjejen skulle betala så tryckte jag på vågen med ett finger så att det såg ut som om hon hadde köpt godis för 80 kr. "Det var inte dåligt" sa jag och förväntade mig att hon skulle skratta lite eller nått. Tyvär så skrattade hon inte utan jag ser istället hur underläppen börjar darra och hur en tår rinner nerför kinden. Blir smått panikslagen och känner mig som Stalin/Hitler/Mao gånger tio.. Med väldigt dåligt sammvete så förklarar jag att jag bara skojade. Som kompenstion så fick dom lösgodis för 8 kr gratis + en utgången snickers.


Hi hi hi skön story !

mela
2006-03-06, 14:54
Jag lurade mig själv i fredags.
Skulle ringa Emma och ringde Emme och blev helt
förbannad och jätteledsen när hon inte fatta att
hon visst bestämt att hon skulle träffa mig och
sa att jag inte alls varit hemma hos henne när
jag sa att jag hade varit det och liknande :D
Mycket smidigt :thumbup:

Annars lura jag en klasskompis att mina flourtabletter
va Anabola Steorider *screwy* :D

Rock'nRoll
2006-03-06, 14:57
Hahaha fyfan va gulligt. Billigt godis me, jag glider över o plockar ihop en redig påse tror ja, nåde dig om du luras!

Haha, gör det. Billigast i Alvik!

Herkulez
2006-03-06, 16:56
jag lurade tjejen engång att jag skulle döda henne

tog först och snörde henne i backen, sen började jag smacka henne på magen hårt som fan med knytnäven (vill inte slå henne i ansiktet för då syns det) sen tog jag dammsugaren och kastade den på hennes skalle (skulle träffa magen) och då hon var som räddast så tog jag fran kniven, tryckte den mot hennes hals och sa "grattis på födelsedagen älskling", det tyckte jag var kul.





närå, det gjorde jag inte alls.

Nina L
2006-05-14, 07:54
Åh, sökfunktionen! :kinky: Möjigheten att hitta gamla trådar. *stöhn*

Jag lurade min pojkvän igår igen. Det var mycket roligt.

N: Jag har fått en ny tjej på min msn idag.
PV: Jaså minsann, vem är det?
N: Jo, det var i "Vem vill du ligga med på kollo-tråden"
PV: *tittar konstigt på mig*
[I]N: Så PM:ade hon mig och ville ha mitt msn. Hon ville visa sig i webcamen, sa hon.
PV: *ger mig en wtf-biAtch-stfu-blick*
N: :D

Slutsats: mkt lustigt.

Pingu
2006-05-14, 09:04
Spelade död i sängen i morse, igen. Karin kände efter puls och sa "sluta det är inte kul", men hon hittade ingen puls och började låta lite nervig. Till slut så tog hon i telefonen och då va ja tvungen att "vakna".

Stoltz
2006-05-14, 09:35
Pingu, du är fan inte klok, så sjukt rått skämt, speciellt när man klarar det :D


PV: *ger mig en wtf-biAtch-stfu-blick*
N: :D



:laugh:

Fettecke
2006-05-14, 14:39
Fyfan, hur lyckades du ligga så still? Ändå sättet att lura någon på det sättet är att slänga en kudde över ansiktet och försöka att inte röra magen.

Men även då är det halft omöjligt :MrT:
Jag är mest imponerad av Karin som lyckades välta honom.... det är fan bra gjort.:booty:

Ehh, senaste rejäla luringen var för ett bra tag sen.
satt och skrev med min polare, som satt på sin flickvänns MSN, vi drygade oss ganska rejält med varandra (snuskprat osv) jag lämnade chattfönstret uppe, gick på gymmet (om jag minns rätt), sen när flickvännen sedan läste chatten så vart hon tokig på mig.... jävlar va spännande det blev när jag kom hem :D

roligt att försöka förklara det.... fick be min polare att ringa och förklara läget

Annars har jag lurats genom att säga att jag krockat med vår bil osv... hon går på saker ganksa lätt :D

babbett
2006-05-14, 14:46
Åh, sökfunktionen! :kinky: Möjigheten att hitta gamla trådar. *stöhn*

Jag lurade min pojkvän igår igen. Det var mycket roligt.

N: Jag har fått en ny tjej på min msn idag.
PV: Jaså minsann, vem är det?
N: Jo, det var i "Vem vill du ligga med på kollo-tråden"
PV: *tittar konstigt på mig*
[I]N: Så PM:ade hon mig och ville ha mitt msn. Hon ville visa sig i webcamen, sa hon.
PV: *ger mig en wtf-biAtch-stfu-blick*
N: :D

Slutsats: mkt lustigt.

Finns det en sån tråd? :naughty:

Metal_boy_
2006-05-14, 15:27
Spelade död i sängen i morse, igen. Karin kände efter puls och sa "sluta det är inte kul", men hon hittade ingen puls och började låta lite nervig. Till slut så tog hon i telefonen och då va ja tvungen att "vakna".
:laugh: :laugh:

Men har hon aldrig försökt att kittla dig? :)