handdator

Visa fullständig version : Jag är en trevlig kille


Mr Top Dog
2006-03-05, 18:53
Hej! Jag är en trevlig kille.

Jag minns i somras när jag skulle cykla hem från jobbet så bromsade jag och svängde undan för en snigel(en svart). Nu när jag sitter här med en cola och tänker tillbaka så slår tanken mig - Undra om snigeln kommer att tacka mig i ett senare liv? *bs*

Tydligen så är påven begeistrad över teorin om Big Bang. Påven menar sig se Guds finger med i det hela. Han hävdar att teorin absolut är kompatibel med idén om en skapelse. Gud stod bakom Big Bang. Det är genialt! Påven måste ha varit mycket glad när han kom på det. Det skall bli spännande att höra vad han säger när allt börjar dra sig samman igen. Kanske han blir tyst.

Snigeln - Påven, är det ett mysterium?

Kwon
2006-03-05, 18:55
Mkt nice.

Tror du på Karma så hoppas jag någonting gott händer dig så småningom.

Men man vet ju aldrig om du gjorde snigeln en tjänst eller ej, det kanske var en snigel som försökte ta självmord, men man får hoppas att den är tacksam! :thumbup:

Bästa är ju om du kan göra goda gärningar (utan baktankar) även om du ej tror på Karma.

Gör gott bara för att!

Mr Top Dog
2006-03-05, 19:01
Hej!

Jag har förresten skummat lite här ett tag på kolozzeum, det är okej? Men en sak som är ganska roligt är när det gäller alla djupa(där skojade jag till det) diskussioner. Finns det ett ord för 95% av alla som diskuterar där?

Någon säger något smart och sen börjar alla kids googla som galna hästar för att hitta ett smart svar till något som dom har noll koll på. Jag tänker t.ex. på Trance osv. Dom är ju för goa i den åldern! *bs*

Rock'nRoll
2006-03-05, 19:02
Interesanta funderingar. Påven är helt klart ett mysterium.

Och du Kwon.. Det heter faktiskt begå självmord :)

Dumleman
2006-03-05, 19:03
Hej! Jag är en trevlig kille.

Jag minns i somras när jag skulle cykla hem från jobbet så bromsade jag och svängde undan för en snigel(en svart). Nu när jag sitter här med en cola och tänker tillbaka så slår tanken mig - Undra om snigeln kommer att tacka mig i ett senare liv? *bs*

Tydligen så är påven begeistrad över teorin om Big Bang. Påven menar sig se Guds finger med i det hela. Han hävdar att teorin absolut är kompatibel med idén om en skapelse. Gud stod bakom Big Bang. Det är genialt! Påven måste ha varit mycket glad när han kom på det. Det skall bli spännande att höra vad han säger när allt börjar dra sig samman igen. Kanske han blir tyst.

Snigeln - Påven, är det ett mysterium?
:thumbup: :bow: *yourock* Men enligt google är påven en kyckling http://rymden.nu/pope/

MasterChief
2006-03-05, 19:15
Är det fler som har problem att läsa det Kwon skriver? Det går fan inte numera...












Byt avatar!

För övrigt försöker jag nu kapa tråden eftersom TopDoggidog uppenbarligen rökt på och behöver gå och lägga sig.

Mr Top Dog
2006-03-05, 19:34
Jag uppskattar att saker kapas, t.ex. bröd, men kapa helst inte min tråd. *bs*

Här kommer lite poesi(Jag vet, det är nästan värt att skapa en ny tråd för)

Jag tog en tvåbent, jag tog en annan, jag tog en fyrbent, utan mamman. Jag fann frid av att skapa problem, jag njöt av varje emblem. Jag såg en skygg rakt in i ögonen. Rädslan och respekten fick mig att tveka. Men insikten fick mig inte på fall. Jag tror jag stod på fast mark men trycket under mina fötter var en illusion. En olycka fick mig att inse att följa sin natur är en räkning omöjlig att betala.

tossefar
2006-03-05, 19:45
Jag uppskattar att saker kapas, t.ex. bröd, men kapa helst inte min tråd. *bs*

Här kommer lite poesi(Jag vet, det är nästan värt att skapa en ny tråd för)

Jag tog en tvåbent, jag tog en annan, jag tog en fyrbent, utan mamman. Jag fann frid av att skapa problem, jag njöt av varje emblem. Jag såg en skygg rakt in i ögonen. Rädslan och respekten fick mig att tveka. Men insikten fick mig inte på fall. Jag tror jag stod på fast mark men trycket under mina fötter var en illusion. En olycka fick mig att inse att följa sin natur är en räkning omöjlig att betala.
fan alltså... jag gillar dig!

Cilia
2006-03-05, 19:53
hej själv, jag är en trevlig tjej. Troligen den trevligaste på hela forumet
Välkommen

Mr Top Dog
2006-03-05, 19:57
hej själv, jag är en trevlig tjej. Troligen den trevligaste på hela forumet

Skit samma! Sluta flirta! Jag är en poet, bland annat.

"Jag ser ett system livsfarligt att rubba, en enda liten knuff kan få den vackraste nyans att förvandlas till den mörkaste skugga. Vad gör vi, vad håller vi på med? Kommer allt att en dag vara förbi? Kommer endast minnen finnas kvar av den tid som fanns?" Säger jag till mig själv och förvånades över min egen insikt.

Cilia
2006-03-05, 20:02
Skit samma! Sluta flirta! Jag är en poet, bland annat.

"Jag ser ett system livsfarligt att rubba, en enda liten knuff kan få den vackraste nyans att förvandlas till den mörkaste skugga. Vad gör vi, vad håller vi på med? Kommer allt att en dag vara förbi? Kommer endast minnen finnas kvar av den tid som fanns?" Säger jag till mig själv och förvånades över min egen insikt.
just call me under dog *nods*

Sniggel
2006-03-05, 20:04
Undra om snigeln kommer att tacka mig i ett senare liv? *bs*

Hej Top Dog, tack för att du väjde för mig. Jag hade en stressig dag och gick vilse. Eftersom du väjde för mig överlevde jag och kom hem för att se min familj ytterligare en dag. Ett år senare dog jag i tentakelcancer. Men jag levde ett lyckligt liv.
Då de liv vi lever inte stämmer överens med den kronologi vi lärt oss att acceptera så har jag möjligheten att tacka dig då jag nu i skrivande stund lever ett liv som människa, medlem på detta forum.
Tack återigen :bow:

Jax
2006-03-05, 20:06
Skit samma! Sluta flirta! Jag är en poet, bland annat.

"Jag ser ett system livsfarligt att rubba, en enda liten knuff kan få den vackraste nyans att förvandlas till den mörkaste skugga. Vad gör vi, vad håller vi på med? Kommer allt att en dag vara förbi? Kommer endast minnen finnas kvar av den tid som fanns?" Säger jag till mig själv och förvånades över min egen insikt.
På tal om att Googla. Enligt Internet (den allsmäktiga) så är det någon som heter Cecilia som har skrivit texten ovan. :D

Mr Top Dog
2006-03-05, 20:09
På tal om att Googla. Enligt Internet (den allsmäktiga) så är det någon som heter Cecilia som har skrivit texten ovan

Det var hemskt konstigt! Själv är jag ganska säker på att det inte är någon cecilia som har skrivit det. Men om internet säger det så är det nog så! Du får nog läsa lite mer noga när du googlar, fråga Trance om råd?

The Matrix has you.

Jax
2006-03-05, 20:20
Det var hemskt konstigt! Själv är jag ganska säker på att det inte är någon cecilia som har skrivit det. Men om internet säger det så är det nog så! Du får nog läsa lite mer noga när du googlar, fråga Trance om råd?

The Matrix has you.
Nja, jag är rätt bra på att googla så den saken behöver jag inte hjälp med. Sen är jag min hjärna fylld med i det närmsta outtömlig kunskap. Poesi är i och för sig något det är ganska tunnsått med, har aldrig lärt mig att uppskatt det även om jag tyckte att den lilla texten du skrev var ganska fyndig. Vem har skrivit den från början (jag skulle kunna googla men varför anstränga sig i onödan)?

Herkulez
2006-03-05, 20:37
va tror du om den här?


du är en medlem från förr
som kommit hit igen för att skapa störr (kom inte på nå bra rim)
men herkulez är väldigt smart
genomskådade dig med detsammart (samma problem där)

Bronkitkorv
2006-03-05, 20:42
Nu har den snigeln mumsat i sej mitt potatisland, tack som fan *grr27*

Tricklev
2006-03-05, 20:47
Min första tanke var att Öl och brännvin är tillbaks, men han stavar inte så bra.
Skulle det vara RobbeliRobbans troll allt? Nu när dom bannade GrobbeliGrobban.


Mystiken tätnar!

Tigerkotten
2006-03-05, 21:17
Jag är också en trevlig kille.

Ibland tar jag bort maskar jag ser på marken där man går, sedan så lägger dom åt det hållet dom vandrar åt, så dom inte ska bli nertrampade.

Allan
2006-03-05, 21:20
Min första tanke var att Öl och brännvin är tillbaks, men han stavar inte så bra.
Skulle det vara RobbeliRobbans troll allt? Nu när dom bannade GrobbeliGrobban.


Ha! Du hänger inte med alls ser jag.


allan

Herkulez
2006-03-05, 21:20
fler trevliga killar

http://dejt.startbladet.se/images/peter79_845.jpg
http://www.stationen.fi/modules/cat_artist/images/1390__art
http://www.frilufts.se/malmo/tvm/ag/fippe.jpg



bonus trevlig kille: "Är en trevlig kille i mina bästa år"
http://www.firekicker.net/norrberg/perka/images/me.jpg

Tricklev
2006-03-05, 21:28
Ha! Du hänger inte med alls ser jag.


allan

Inte blivit så mycket kolo senaste tiden, var lite schysst va.

Allan
2006-03-05, 21:30
Inte blivit så mycket kolo senaste tiden, var lite schysst va.

Vafalls? Ska du skaffa dig ett liv? Skärpning!!!! :whipped:


allan

Metal_boy_
2006-03-05, 21:39
Vafalls? Ska du skaffa dig ett liv? Skärpning!!!! :whipped:


allan


Ahaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Timme
2006-03-05, 22:10
haha Ursäkta Mr Top Dog :D

Men det ligger något i det Jax säger :)

http://dirren.troligt.com/benhasten.html

Tredje stycket,

"-Jag tog en tvåbent, jag tog en annan, jag tog en fyrbent, utan mamman. Jag fann frid av att skapa problem, jag njöt av varje emblem. Jag såg en skygg rakt in i ögonen. Rädslan och respekten fick mig att tveka. Men insikten fick mig inte på fall. Jag tror jag stod på fast mark men trycket under mina fötter var en illusion. En olycka fick mig att inse att följa sin natur är en räkning omöjlig att betala. Sjöng Arnold."

:D

hehe The Top Dog var inte trots allt så häftig.

Timme
2006-03-05, 22:13
Förfinad röd tapperhet, en rasande diamant mattas. Livet kommer att levas. Rör vid den soltorkade naturen. Snälla glöm inte rättvisan. Galen gammal kärlek andades svart månsken. Frigör den kompletta skulpturen, livets klocka har talat. Lysande röd, förvirrade funderar vi. Fria den kyliga rättvisan. Jag tänker på ett tecken fullkomligt och levande. Knäböj för det söta molnet. Flodbädden döljer det vackra och det mogna. Be till hjärtat glöm hennes fina opålitlighet. Man säljer sitt jag mitt framför den oändliga rymdens regnbåge.

Och jag är också en poet......

Mr Top Dog
2006-03-05, 22:15
haha Ursäkta Mr Top Dog :D

Men det ligger något i det Jax säger :)

http://dirren.troligt.com/benhasten.html

Tredje stycket,

"-Jag tog en tvåbent, jag tog en annan, jag tog en fyrbent, utan mamman. Jag fann frid av att skapa problem, jag njöt av varje emblem. Jag såg en skygg rakt in i ögonen. Rädslan och respekten fick mig att tveka. Men insikten fick mig inte på fall. Jag tror jag stod på fast mark men trycket under mina fötter var en illusion. En olycka fick mig att inse att följa sin natur är en räkning omöjlig att betala. Sjöng Arnold."

:D

hehe The Top Dog var inte trots allt så häftig.

Precis min lilla apa! Fast vem/vilka är författarna till denna BERÖMDA bok? Många gillar att hoppa runt till olika slutsatser som på något konstigt sätt ska påvisa att folk är bluffmakare. Det är konstigt? Visserligen är 96% av alla människor mongoflockdjur, men ändå.

Fed up
2006-03-05, 22:17
sniglar och påvar - show them no mercy.

Herkulez
2006-03-05, 22:19
Mr top dog: lite frågor

tror du på gud
va är din åsikt om analsex
dör en kattunge varje gång jag onanerar?
diggar du dancebander låten?

Helena B
2006-03-05, 22:26
Mr Top Dog är alltså även en annan medlem, en bannad!?

Då vill jag veta vem? Fasiken känner igen det där med kattungar, men kommer inte ihåg vem som hade det i sin signatur. Nu blir jag nyfiken.

Kebab-Arne
2006-03-05, 22:27
Herkulez avatar gör mig sugen på att leka med snabeln.



*rolleyes* :D

Detta var ju också ett sätt att snabbt försöka bli ett känt namn på forumet.

Metal_boy_
2006-03-05, 22:38
Precis min lilla penisatrapp! Fast vem/vilka är författarna till denna BERÖMDA snuskblaska? Många gillar att hoppa runt och lägga satser som på något konstigt sätt ska påvisa revirmarkeringar. Det är konstigt? Visserligen är 96% av alla människor bussmongon, men ändå.


Var ett tag sen nu, var tvungen att stilla behovet lite.

*innocent*

Mr Top Dog
2006-03-05, 22:47
Gillar ni inte trevliga killar? *bs*

Kwon
2006-03-05, 22:49
sniglar och påvar - show them no mercy.

:laugh:

Timme
2006-03-06, 07:31
Precis min lilla apa! Fast vem/vilka är författarna till denna BERÖMDA bok? Många gillar att hoppa runt till olika slutsatser som på något konstigt sätt ska påvisa att folk är bluffmakare. Det är konstigt? Visserligen är 96% av alla människor mongoflockdjur, men ändå.


:D

Mr Top Dog
2006-03-06, 09:08
Mr top dog: lite frågor

tror du på gud
va är din åsikt om analsex
dör en kattunge varje gång jag onanerar?
diggar du dancebander låten?

Jag gillar att du är intresserad av mig som person! Samtidigt som jag kan tycka att frågorna är lite personliga. Rent spontant så skulle jag säga att det säkerligen dör ett par kattungar varje gång du onanerar, kanske inte på grund av det, men det var väl inte frågan?

Om analsex är lite skönt som att bajsa så är jag helt för det. Jag tror även att gud är en trevlig kille. Den sista frågan kan jag tyvärr inte svara på, kanske kan du uttrycka dig lite tydligare?

Big_Vik
2006-03-06, 10:08
Mr Top Dog är alltså även en annan medlem, en bannad!?

Då vill jag veta vem? Fasiken känner igen det där med kattungar, men kommer inte ihåg vem som hade det i sin signatur. Nu blir jag nyfiken.

Mytish kanske? Nej han är på tok för desperat för att avslöja sig direkt. ;)