handdator

Visa fullständig version : Batongdildo. Bra eller dåligt?


Krampus
2006-03-04, 01:41
Sedan avlägsna tider har vi skattebetalande, röstberättigade och i övrigt fria män(iskor) haft rätten att försvara oss själva mot angripare.
Den vanliga människan har dock inte ofta utan speciella föreskrifter och licenser tillåtits att bära vapen fritt.
Det kan tyckas i dessa tider av lösspringande hundar, aggresiva tidningsutdelare och med personrån i varje gatuhörn att ett vapen av modest kraft borde tillåtas. Utan licensföreskrifter.
Ett vapen som ge så pass kraftig effekt att det nedsätter angriparens angripningsförmåga, men ej ger permanet skada.

Mitt förslag är då att ensamma kvinnor, rånoffer, hundrädda och i övrigt nervösa eller försvarslösa personer utav staten får subventionerat en eller flera batongdildos.

De bör vara av en flexibel model, som tex en s.k "dong", vilken kan ge en klatschande och mycket smärtsam upplevelse om den angripne får lära sig ett par enkla försvartekniker, som exempelvis finns på en medföljande broschyr i fyrfärgstryck.

Dongen, eller för ännu mer kraftfull effekt - en dubbeldong, bör vara av viss tyngd får att uppnå önskad effekt.
Jag förespråkar rågummi och att den bör ha en omkrets av 11 till 19cm, beroende på hur stora händer man har.

Några scenarion hämtade så gott som ur verkliga livet:

*Tant Jwzrd blir på sin hempromenad ifrån brigdeklubben i Helsingborg överfallen av ett gäng ligister med buffaloskor som ämnar att knycka hans protein pulver, starx utanför knutpunkten. Han sliter upp en naturfärgad Mr Africa 2000, analdong med tillhörande pung och tar ett kraftigt tag om penisroten så att pungen blir träffytan.
Ligisterna blir chockerad och springer. Rånet avsyrt.

*O.z.z blir på sin cykeltur hem ifrån bastuklubben överfallen av en av en galen Golden Retriver.
Ozz sliter upp sin blå dubbeldong "Double-trouble" och kastar iväg denna.
Hunden kan inte motstå sina apportinstinkter och börjar istället jaga dubbeldongen som flyger lång pga av sin tyngd. Ozz kan tryckt cyckla hem.

*Mini, blir överaskad av en manssluskig inbrottstjuv när hon ligger i sin säng.
Som av en händelse har hon "XXXL Ass-buster 3000" liggandes i byrålådan, en s.k "Strap-on"-dildo. Hon beklär sig i denna och tänder ljuset, varpå inbrottstjuven hoppar ut genom den stängda glasrutan och ner på gatan ifrån 9:one våningen.

Tre, ganska vanligt förekommande exempel. Man beöver alltså inte i alla fall bruka fysiskt våld med batongdildon, utan endast fantasin kan sätta gränser för vad man kan göra med den.
Finns det något som tala imot att regeringen skulle överväga att ta upp detta som en motion i riksdagen?

Vad tycker ni? Utveckla gärna ifrån exempeln.

Sonny
2006-03-04, 01:43
Oooh fuck :laugh: :laugh: :laugh:

Dumleman
2006-03-04, 01:48
Kapten Kirk i Star Trek var tidigt ute med denna självförsvarsidé. Här står han beredd att klubba ner en utomjording med en jättedildo i sten:
http://img212.imageshack.us/img212/8787/kirk11im.jpg

sundvall
2006-03-04, 01:52
Hahahahhahaaah!!!!

Grahn
2006-03-04, 01:54
Finns det något som tala imot att regeringen skulle överväga att ta upp detta som en motion i riksdagen?

Jag tror redan riksdagen använder batongdildos i sin dagliga motion.

Zafer
2006-03-04, 01:54
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Griip
2006-03-04, 01:56
Vafan, gudarna gav oss en högersving och en vänsterjabb, räcker inte det??

mini
2006-03-04, 01:56
Du har mitt bifall. Skulle staten subvensionera dildos till alla kvinnor samt jwzrd skulle vi förmodligen slippa frustrerade kvinnor. Inga fler barnvagnar i knävecken på stan. Inga fler grinande otillfredsställda våp fem i tre på krogen. Inga fler bucklor på din fickparkerade bil. Inget mer F!. Bara harmoniska, lyckliga kvinnor. Problemet är väl dock att mannen börjar bli utdaterad då?

Tricklev
2006-03-04, 01:57
Kapten Kirk i Star Trek var tidigt ute med denna självförsvarsidé. Här står han beredd att klubba ner en utomjording med en jättedildo i sten:



:laugh: :laugh: :laugh:

Fyfan :D

s_himself
2006-03-04, 01:59
Jag är orolig för din mentala hälsa :D

Griip
2006-03-04, 02:00
Du har mitt bifall. Skulle staten subvensionera dildos till alla kvinnor samt jwzrd skulle vi förmodligen slippa frustrerade kvinnor. Inga fler barnvagnar i knävecken på stan. Inga fler grinande otillfredsställda våp fem i tre på krogen. Inga fler bucklor på din fickparkerade bil. Inget mer F!. Bara harmoniska, lyckliga kvinnor. Problemet är väl dock att mannen börjar bli utdaterad då?


Problem? Vem fan tror du det var som uppfann dildon?

Krampus
2006-03-04, 02:00
Jag får fan inte bilden av Jwzrd med hornbågade glasögon, med en handväska under ena armen och en påse protein i andra, peruk, blå tantklänning, skrikandes okvädesord och hyttandes med en stor negerk*k ur huvudet nu..... :(

mini
2006-03-04, 02:02
Problem? Vem fan tror du det var som uppfann dildon?
Äh, så säger du bara för att du aldrig får ligga. Andra killar brukar gilla det har jag hört.

Krampus
2006-03-04, 02:03
Du har mitt bifall. Skulle staten subvensionera dildos till alla kvinnor samt jwzrd skulle vi förmodligen slippa frustrerade kvinnor. Problemet är väl dock att mannen börjar bli utdaterad då?


ICKE!
Ty vi skola undervisa försvarslösa kvinnor i hur dilidos brukas! Finansierat av skattemedel.

Griip
2006-03-04, 02:05
Äh, så säger du bara för att du aldrig får ligga. Andra killar brukar gilla det har jag hört.


Inte värt besväret när man måste anpassa sig och börja bete sig anständigt bara för å ligga lite..

Trance
2006-03-04, 02:13
Inga fler grinande otillfredsställda våp fem i tre på krogen.

:(

Krampus
2006-03-04, 02:13
Jag bör lägga mig känner jag.

Kommer dock sent glömma vad Robbelirobban skrev idag.
Trotts att jag aldrig träffat dig går mina tankar till dig och din familj ikväll.
Om du läser detta så hoppas jag du får lite kul ur det, även om du måste känna en fruktansvärd sorg just nu.
Frid broder.

Zakath
2006-03-04, 02:18
Lock, Stock & Two Smoking Barrels någon? :D

ugglan
2006-03-04, 02:39
jag läste det som betongdildo, det skulle ju nästan vara ännu bättre. Något kallt och skrovligt på insidan av rektum *prrr*

Piranha
2006-03-04, 09:40
Sedan avlägsna tider har vi skattebetalande, röstberättigade och i övrigt fria män(iskor) haft rätten att försvara oss själva mot angripare.
Den vanliga människan har dock inte ofta utan speciella föreskrifter och licenser tillåtits att bära vapen fritt.
Det kan tyckas i dessa tider av lösspringande hundar, aggresiva tidningsutdelare och med personrån i varje gatuhörn att ett vapen av modest kraft borde tillåtas. Utan licensföreskrifter.
Ett vapen som ge så pass kraftig effekt att det nedsätter angriparens angripningsförmåga, men ej ger permanet skada.

Mitt förslag är då att ensamma kvinnor, rånoffer, hundrädda och i övrigt nervösa eller försvarslösa personer utav staten får subventionerat en eller flera batongdildos.

De bör vara av en flexibel model, som tex en s.k "dong", vilken kan ge en klatschande och mycket smärtsam upplevelse om den angripne får lära sig ett par enkla försvartekniker, som exempelvis finns på en medföljande broschyr i fyrfärgstryck.

Dongen, eller för ännu mer kraftfull effekt - en dubbeldong, bör vara av viss tyngd får att uppnå önskad effekt.
Jag förespråkar rågummi och att den bör ha en omkrets av 11 till 19cm, beroende på hur stora händer man har.

Några scenarion hämtade så gott som ur verkliga livet:

*Tant Jwzrd blir på sin hempromenad ifrån brigdeklubben i Helsingborg överfallen av ett gäng ligister med buffaloskor som ämnar att knycka hans protein pulver, starx utanför knutpunkten. Han sliter upp en naturfärgad Mr Africa 2000, analdong med tillhörande pung och tar ett kraftigt tag om penisroten så att pungen blir träffytan.
Ligisterna blir chockerad och springer. Rånet avsyrt.

*O.z.z blir på sin cykeltur hem ifrån bastuklubben överfallen av en av en galen Golden Retriver.
Ozz sliter upp sin blå dubbeldong "Double-trouble" och kastar iväg denna.
Hunden kan inte motstå sina apportinstinkter och börjar istället jaga dubbeldongen som flyger lång pga av sin tyngd. Ozz kan tryckt cyckla hem.

*Mini, blir överaskad av en manssluskig inbrottstjuv när hon ligger i sin säng.
Som av en händelse har hon "XXXL Ass-buster 3000" liggandes i byrålådan, en s.k "Strap-on"-dildo. Hon beklär sig i denna och tänder ljuset, varpå inbrottstjuven hoppar ut genom den stängda glasrutan och ner på gatan ifrån 9:one våningen.

Tre, ganska vanligt förekommande exempel. Man beöver alltså inte i alla fall bruka fysiskt våld med batongdildon, utan endast fantasin kan sätta gränser för vad man kan göra med den.
Finns det något som tala imot att regeringen skulle överväga att ta upp detta som en motion i riksdagen?

Vad tycker ni? Utveckla gärna ifrån exempeln.


Tanken är mycket god men som dagens samhälle fungerar så är det inte helt ovaning at förövare också beväpnar sig.

Summan av kardemumman är att det kommer slutligen bli regelrätta strider där vapen emot vapen får utröna vem den skickligaste fightern. Det kommer växa upp dojos för dongfighting i stan och den kommer likaså dyka upp som olympisk gren kanske.

Uppslag:
Master Kwons School of dongkwando.
Jenses gripádong academy
Pez träningsvideo 10 minutes a day dongálong

Ett mäktigt vapen verkligen, ett väl placerat rapp med 24" lesbians doubble whammy lät lämna ett ungefär 40 cm långt blåmärke när den träffar rätt.


Skulle vilja höra Kwons tankar på uppförande av teknin och träning på ämnet.

Sonny
2006-03-04, 11:06
Jenses gripádong academy :laugh: :laugh:

Herkulez
2006-03-04, 12:38
Tanken är mycket god men som dagens samhälle fungerar så är det inte helt ovaning at förövare också beväpnar sig.

Summan av kardemumman är att det kommer slutligen bli regelrätta strider där vapen emot vapen får utröna vem den skickligaste fightern. Det kommer växa upp dojos för dongfighting i stan och den kommer likaså dyka upp som olympisk gren kanske.

Uppslag:
Master Kwons School of dongkwando.
Jenses gripádong academy
Pez träningsvideo 10 minutes a day dongálong

Ett mäktigt vapen verkligen, ett väl placerat rapp med 24" lesbians doubble whammy lät lämna ett ungefär 40 cm långt blåmärke när den träffar rätt.


Skulle vilja höra Kwons tankar på uppförande av teknin och träning på ämnet.
:laugh:

jwzrd
2006-03-04, 12:51
Jag får fan inte bilden av Jwzrd med hornbågade glasögon, med en handväska under ena armen och en påse protein i andra, peruk, blå tantklänning, skrikandes okvädesord och hyttandes med en stor negerk*k ur huvudet nu..... :(

Är det din mobiltelefon som orsakar bulan på brallan eller är du glad att se mig?

muddler
2006-03-04, 15:55
Tanken är mycket god men som dagens samhälle fungerar så är det inte helt ovaning at förövare också beväpnar sig.

Summan av kardemumman är att det kommer slutligen bli regelrätta strider där vapen emot vapen får utröna vem den skickligaste fightern. Det kommer växa upp dojos för dongfighting i stan och den kommer likaså dyka upp som olympisk gren kanske.

Uppslag:
Master Kwons School of dongkwando.
Jenses gripádong academy
Pez träningsvideo 10 minutes a day dongálong

Ett mäktigt vapen verkligen, ett väl placerat rapp med 24" lesbians doubble whammy lät lämna ett ungefär 40 cm långt blåmärke när den träffar rätt.


Skulle vilja höra Kwons tankar på uppförande av teknin och träning på ämnet.


hahaha du är fan helt otrolig! garvar häcken av mig, go piranha! :hbang: :laugh: :laugh:

JaggedAxe
2006-03-04, 16:04
best of?

Nitrometan
2006-03-04, 16:29
Du har mitt bifall. Skulle staten subvensionera dildos till alla kvinnor samt jwzrd skulle vi förmodligen slippa frustrerade kvinnor. Inga fler barnvagnar i knävecken på stan. Inga fler grinande otillfredsställda våp fem i tre på krogen. Inga fler bucklor på din fickparkerade bil. Inget mer F!. Bara harmoniska, lyckliga kvinnor. Problemet är väl dock att mannen börjar bli utdaterad då?
Det låter väl bra. Jag ser inte problemet. Då får vi träna och titta på SL-videos ifred.

Kwon
2006-03-04, 16:40
LOLZ här ser vi ett bevis på Pirres underbara fantasi och HUMOR ännu en gång! Mkt rolig läsning! :)

Bättre än Readers digest ff :thumbup:

Krampus
2006-03-04, 22:37
Efter ett en anonym undersökning idag på Kolozzeumträffen på Fairinggymmet, så har bla Cilia, Pez och Pirahna delgett mig av sina dildo/dong/strapon/löspenis-upplevelser.
Här kommer en småguide som kan hjälpa dig att hitta just din model.

BLÅBÄRSDONG (249:-)

Stabil, sk "Dong" i lagom fjädrande material.
Ett allaroundvapen där man båder kan utnyttja fjongeffekten för tex bitch-slaps samt de väl tilltagna kulorna för ett grövre trubbigare våld.
Levereras i diskret förpackning.

Krampus
2006-03-04, 22:40
ANAL INTRUDER (349:-)

Ett spetspunktsvapen för den elake.
Attackerar öron, näsan samt andra kroppsöppningar med framgång.
Kräver viss kompetens.Drivs av 4st R6 batterier (Medföljer ej).

Krampus
2006-03-04, 22:42
CRYSTAL DUBBELDILDO (248:-)

Bäst vapen för den som önskap slap-effekten.
Utmärkt i försvar imot hundar. Se Ozz exempelet.
Kan användas av i princip vem som heslt utan speciella förkunskaper.

Krampus
2006-03-04, 22:44
JHON HOLMES (999:-)

För att storlek skrämmer! (Se Jwzrd exempelt).
Dyrare, men med garanterad skrämseleffekt.

Krampus
2006-03-04, 22:46
STRAP-ON POWER (399:-)

Kräver specialkompetens, men då kanske den mest effektiva av dem alla.
Se Mini-exempelt.

Krampus
2006-03-04, 22:48
ULTRA 4 DONG WITH LIGHT (248:-)

Som de flesta dongar men med inbyggt ljus.
Kan nvändas om du tex tappat bilnycklar i snön.
Har underlättat vid flera gärningsmans identifieringar på av ljusegenskapen.

Sonny
2006-03-04, 22:59
Hhahahahaha, Anal Intruder ser jääävligt ond ut!

ugglan
2006-03-05, 01:04
guld

Krokodil
2006-03-10, 22:48
Tanken är mycket god men som dagens samhälle fungerar så är det inte helt ovaning at förövare också beväpnar sig.

Summan av kardemumman är att det kommer slutligen bli regelrätta strider där vapen emot vapen får utröna vem den skickligaste fightern. Det kommer växa upp dojos för dongfighting i stan och den kommer likaså dyka upp som olympisk gren kanske.

Uppslag:
Master Kwons School of dongkwando.

Dongfighting the movie! (http://www.filecabi.net/video/cat-of-nine-tails-video.html)

Kwon
2006-03-10, 22:51
Dongfighting the movie! (http://www.filecabi.net/video/cat-of-nine-tails-video.html)

Där har vi ju ett typiskt exempel på DongKwanDo.

Noll
2006-04-24, 03:56
Ahahah!

Sheogorath
2006-04-24, 07:31
OMG du är underbar Krampus :laugh: :hbang: :laugh: :hbang: :laugh:

Sheogorath
2006-04-24, 07:37
Dongfighting the movie! (http://www.filecabi.net/video/cat-of-nine-tails-video.html)

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!! :hbang:

Krampus
2006-04-24, 13:47
Dongfighting the movie! (http://www.filecabi.net/video/cat-of-nine-tails-video.html)

This is preformed by trained profesional experts.
Kids, don´t try this at home!

Metal_boy_
2006-04-24, 14:19
Haha! Fy fan Kramp-i-anus, du är förbannat sjuk och det gillar jag!! :laugh: :laugh:

Metal_boy_
2006-04-24, 14:21
JHON HOLMES (999:-)

För att storlek skrämmer! (Se Jwzrd exempelt).
Dyrare, men med garanterad skrämseleffekt.


Såndär ska jag köpa och köra ut genom brevlådan när reklambudet kommer.

tinus
2006-04-24, 14:24
:laugh: :laugh: Underbart! :bow:

Krampus
2006-04-24, 14:30
Såndär ska jag köpa och köra ut genom brevlådan när reklambudet kommer.
Så länge du inte jagar negrer med den... ;)

Krampus
2006-04-24, 14:31
:laugh: :laugh: Underbart! :bow:

Ses på fredag man. :)

Metal_boy_
2006-04-24, 14:33
Så länge du inte jagar negrer med den... ;)


Hur gör jag nu då? Det är tyvärr negrer som delar ut reklam här. :laugh:

tinus
2006-04-24, 14:45
Ses på fredag man. :)

Si..si, det är då jag enligt ryktet ska knäcka dig i knäböj :laugh:

Ska göra mitt bästa för att skjuta upp mitt besök hos Södertäljemaffian..var visst någon middag,men äta kan man göra senare..eller hur! :D

blasr
2006-04-24, 15:15
Hur gör jag nu då? Det är tyvärr negrer som delar ut reklam här. :laugh:

Det finns nog inget du kan göra. De kommer bara att skratta åt storleken på den där.

Krampus
2006-04-25, 02:39
Si..si, det är då jag enligt ryktet ska knäcka dig i knäböj :laugh:

Ska göra mitt bästa för att skjuta upp mitt besök hos Södertäljemaffian..var visst någon middag,men äta kan man göra senare..eller hur! :D

Det gör du säkert, men vad tar du i bänkpress egentligen? :MrT:

hangatyr
2006-04-25, 06:31
batongdildo-bra eller anus?