handdator

Visa fullständig version : Onanera inte i duschen!


Cerberus
2006-03-03, 10:59
http://buzz.bazooka.se/pics/?file=shower.jpg

Vet inte om den har varit upp här förut men kul är den! :)

sunkan
2006-03-03, 11:02
haha :naughty:

Nina L
2006-03-03, 11:04
Hahaha :D

Fan, är det sant? Får inte killar runka i dushen? Det är ju vattenlösligt.

Piranha
2006-03-03, 11:05
Asgarvar ..

Ja DNA test gör man ju alltid för att få tag på runkare, det är prakticerad standard, speciellt när man blandar ut allt i avloppsören.

DNA test är ju så billiga också.

Klo
2006-03-03, 11:07
AAHAHAHA :thumbup:

Sheogorath
2006-03-03, 11:07
Hahaha :D

Fan, är det sant? Får inte killar runka i dushen? Det är ju vattenlösligt.

Du är inte kille, det märker vi.

Larsson
2006-03-03, 11:08
Kanske är nåt att framföra i korridoren när det blir stopp i avloppet.

kharon
2006-03-03, 11:08
funkar inte... :(

Nina L
2006-03-03, 11:09
Du är inte kille, det märker vi.
Fan, avslöjad. Men ärligt. Det är ju fan vattenlösligt. *screwy* En kille får kanske komma i en tvålblandad lösning då?

Dumleman
2006-03-03, 11:11
http://img96.imageshack.us/img96/7092/vadkanhanden1dw.jpg

Larsson
2006-03-03, 11:12
Den är helt klockren:)

Sheogorath
2006-03-03, 11:17
Fan, avslöjad. Men ärligt. Det är ju fan vattenlösligt. *screwy* En kille får kanske komma i en tvålblandad lösning då?

Mediet spermierna simmar i (som för övrigt är samma vätska som fontänorgasmer till stora delar består av: biologen med den fetischen informerar) är vattenlösligt, men spermierna i sig består till största delen av protein och DNA (dvs kromatin) som denatureras av värme och gör det klibbigt och jävligt. Det blir ta mig fan värre än klister om vattnet bara är tillräckligt varmt och gött. Det förvånar mig inte alls att rör kan sätta igen. Det fastnar massa hår där och sen tätas det fint av denaturerat spermieprotein och DNA (DNA är KLIBBIGT).

Larsson
2006-03-03, 11:18
Mediet spermierna simmar i (som för övrigt samma vätska som fontänorgasmer till stora delar består av: biologen med den fetischen informerar) är vattenlösligt, men spermierna i sig består till största delen av protein och DNA (dvs kromatin) som denatureras av värme och gör det klibbigt och jävligt. Det blir ta mig fan värre än klister om vattnet bara är tillräckligt varmt och gött. Det förvånar mig inte alls att rör kan sätta igen. Det fastnar massa hår där och sen tätas det fint av denaturerat spermieprotein och DNA (DNA är KLIBBIGT).

Är det inte jobbigt att veta så mycket om sperma?

Nina L
2006-03-03, 11:20
Mediet spermierna simmar i (som för övrigt är samma vätska som fontänorgasmer till stora delar består av: biologen med den fetischen informerar) är vattenlösligt, men spermierna i sig består till största delen av protein och DNA (dvs kromatin) som denatureras av värme och gör det klibbigt och jävligt. Det blir ta mig fan värre än klister om vattnet bara är tillräckligt varmt och gött. Det förvånar mig inte alls att rör kan sätta igen. Det fastnar massa hår där och sen tätas det fint av denaturerat spermieprotein och DNA (DNA är KLIBBIGT).You is the best! :bow:

Speedy
2006-03-03, 11:22
Är det inte jobbigt att veta så mycket om sperma?


hahaha :hbang:

Sheogorath
2006-03-03, 11:23
Är det inte jobbigt att veta så mycket om sperma?

Nej. Men mitt huvudintresse är annars fontänorgasmer. Om spermier får man lära sig när man läser till biolog. Man kommer inte ifrån det.

timoat
2006-03-03, 11:37
Jag såg en liknande lapp från en morsa adresserad till två bröder som satt på ett kylskåp, hehe. Stackars renhållningsarbetare. Undrar hur det luktade...

raZmus
2006-03-03, 11:43
Jag såg en liknande lapp från en morsa adresserad till två bröder som satt på ett kylskåp, hehe. Stackars renhållningsarbetare. Undrar hur det luktade...
Undrar du verkligen det?

jwzrd
2006-03-03, 11:44
Undrar du verkligen det?

Bara lugn, han kommer snart i puberteten.

High1ander
2006-03-03, 11:46
Mediet spermierna simmar i (som för övrigt är samma vätska som fontänorgasmer till stora delar består av: biologen med den fetischen informerar) är vattenlösligt, men spermierna i sig består till största delen av protein och DNA (dvs kromatin) som denatureras av värme och gör det klibbigt och jävligt. Det blir ta mig fan värre än klister om vattnet bara är tillräckligt varmt och gött. Det förvånar mig inte alls att rör kan sätta igen. Det fastnar massa hår där och sen tätas det fint av denaturerat spermieprotein och DNA (DNA är KLIBBIGT).
Men spermierna är ju bara ca 5% av utlösningen... Låter som jävligt små rör eller extremt mycket runkande...


Om jag skulle dra ner på runkandet i dushen skulle jag bara behöva duscha i 5 min, annars är det minst 20 min, och 5 min är inte tillräckligt mycket slöseri med vatten per dag, därmed är runkande ett måste för att uppnå rätt mängd slösaktighet.

timoat
2006-03-03, 11:47
Tja, jag PONERAR på hur det skulle lukta faktiskt.

Wain
2006-03-03, 11:50
Den är helt klockren:)

Unnecessary Censorship:

http://www.break.com/movies/kimmelcensor.html
:laugh:

Piranha
2006-03-03, 12:00
Nej. Men mitt huvudintresse är annars fontänorgasmer. Om spermier får man lära sig när man läser till biolog. Man kommer inte ifrån det.


Nä fy fan för fontänorgasmer säger jag bara.

Ja visst det är coolt 3-5 ggr.

Vi som får boka tid i tvättis gillar de iaf inte.

Cilia
2006-03-03, 12:01
Nä fy fan för fontänorgasmer säger jag bara.

Ja visst det är coolt 3-5 ggr.

Vi som får boka tid i tvättis gillar de iaf inte.
blir väl en annan typ av fontänorgasm i #2, eller? *visslar*

Sonny
2006-03-03, 12:03
blir väl en annan typ av fontänorgasm i #2, eller? *visslar* :sleep:

Coldsmith
2006-03-03, 12:16
Vilket intresse för sperma och fontäner :D. Ja jösses, vad gjorde man utan kolozzeum.
Intressant highlander, 15 min för en runk. ;)

High1ander
2006-03-03, 12:25
Vilket intresse för sperma och fontäner :D. Ja jösses, vad gjorde man utan kolozzeum.
Intressant highlander, 15 min för en runk. ;)
Tror att det har o göra med varma vatten plus dålig koncentrationsförmåga när jag är nyvaken, inte är det för jag är någon hingst eller så. Sen ska man inte glömma tiden som går åt för att dölja spåren...
Effektiv runktid ligger nog runt 8-12 minuter.

JAM
2006-03-03, 12:28
Tja, jag PONERAR på hur det skulle lukta faktiskt.
Tips: Sluta att använda ord som du inte vet vad de betyder.

Coldsmith
2006-03-03, 12:29
Tror att det har o göra med varma vatten plus dålig koncentrationsförmåga när jag är nyvaken, inte är det för jag är någon hingst eller så. Sen ska man inte glömma tiden som går åt för att dölja spåren...
Effektiv runktid ligger nog runt 8-12 minuter.

Du får ta med ett tidtagarur nästa gång så vi får veta mer exakt :D

Dölja spåren? Tar det lång tid?

High1ander
2006-03-03, 12:32
Du får ta med ett tidtagarur nästa gång så vi får veta mer exakt :D

Dölja spåren? Tar det lång tid?
Beror på, är man paranoid och inte ser vart allt tar vägen så blir det mycket att eventuellt rengöra... ;)
Jo, får testa tidtagarur imorrn kanske...

Coldsmith
2006-03-03, 12:33
Beror på, är man paranoid och inte ser vart allt tar vägen så blir det mycket att eventuellt rengöra... ;)
Jo, får testa tidtagarur imorrn kanske...

Haha.. låter som att det sprutas hejvilt kring dig, som om du tappar kontrollen helt ungefär som brandslangar i komedifilmer :P

hahavaffan
2006-03-03, 12:36
Tja, jag PONERAR på hur det skulle lukta faktiskt.Ponerar du? Okej.

Sheo, dina kunskaper förvånar varje dag :D Man känner ju till att det blir klibbigt... men exakt varför... :bow:

High1ander
2006-03-03, 12:46
Haha.. låter som att det sprutas hejvilt kring dig, som om du tappar kontrollen helt ungefär som brandslangar i komedifilmer :P
Skulle vara lätta att ha en flickvän eller nått som gör kvalitetskontroll av röret innan man vaknar eller precis när man vaknat, men vill man få saker rätt så måste man göra det själv.

Sheogorath
2006-03-03, 13:04
Nä fy fan för fontänorgasmer säger jag bara.

Ja visst det är coolt 3-5 ggr.

Vi som får boka tid i tvättis gillar de iaf inte.

Vi har varit över den här diskussionen innan och NEJ jag tröttnat inte. Jag bokar mer än gärna tvättid. Om och om igen. :)

Nina L
2006-03-03, 13:06
latexlakan liksom. bara spola av efter användning.

Sheogorath
2006-03-03, 13:08
latexlakan liksom. bara spola av efter användning.

Nej. Det ska bli en stor pöl på lakanet man kan titta på och vara stolt över, annars är det inte kul *grr27*.

Nina L
2006-03-03, 13:12
Nej. Det ska bli en stor pöl på lakanet man kan titta på och vara stolt över, annars är det inte kul *grr27*.alltså det blir en pöl på latexlakan också. Kanske till och med i ännu högre utsträckning.

Sheogorath
2006-03-03, 13:13
alltså det blir en pöl på latexlakan också. Kanske till och med i ännu högre utsträckning.

Hmm... Helt sant. Men det kanske är lite väl nasty till och med för mig att faktiskt plaska runt i den. Eller... egentligen... Varför inte? :D :hbang:

Coldsmith
2006-03-03, 13:15
Hur är fontänen egentligen, är det klibbigt och smörjigt som precum ungefär eller?

Sheogorath
2006-03-03, 13:19
Hur är fontänen egentligen, är det klibbigt och smörjigt som precum ungefär eller?

Nope. Den är lika oklibbig som vatten, och smakar rätt annorlunda från tjej till tjej. Från ganska kemiskt och beskt till nästan helt smaklöst/sött. Färgen är helt i stort sett helt klar.

Coldsmith
2006-03-03, 13:24
Jag bugar inför din enorma kunskap ;)

Sheogorath
2006-03-03, 13:31
Jag bugar inför din enorma kunskap ;)

Well. Med min lilla böjelse så har det ju blivit så att man både lärt sig det teoretiska och det praktiska, och det är ju svårt att inte få kunskap "first hand" (för övrigt ett bra ord i sammanhanget) så att säga, när det sprutar en i ansiktet :thumbup:.

MilkmaN
2006-03-03, 13:41
Well. Med min lilla böjelse så har det ju blivit så att man både lärt sig det teoretiska och det praktiska, och det är ju svårt att inte få kunskap "first hand" (för övrigt ett bra ord i sammanhanget) så att säga, när det sprutar en i ansiktet :thumbup:.

En omvänd facial skulle man kunna säga då? :D

Sheogorath
2006-03-03, 13:44
En omvänd facial skulle man kunna säga då? :D

Det skulle man kunna säga, ja :).

Nina L
2006-03-03, 13:48
Den är lika oklibbig som vatten, och smakar rätt annorlunda från tjej till tjej. Från ganska kemiskt och beskt till nästan helt smaklöst/sött.OMG *spy*


Tack för att du hjälper mig i dieten. (Nina är inte alls intresserad av någon vattnig brud-facial)


Edit: Avsultar du en relation med en tjej som inte sprutar? Är det som typ för Kwon om hon har en liten booty?

Sheogorath
2006-03-03, 13:50
Edit: Avsultar du en relation med en tjej som inte sprutar? Är det som typ för Kwon om hon har en liten booty?

Ja :em:

Nina L
2006-03-03, 14:00
Ja :em:
Är det inte svårt att hitta en partner då? Urvalet måste bli rätt litet. (Några procent av alla kvinnor i sverige.)

Metal_boy_
2006-03-03, 14:01
Ja :em:


Du skulle pussa mig på flinten om jag gav dig en scen som jag har, där bruden får multipla fontänisar hela tiden. Du skulle stanna inne hela helgen och ha mediaspelarn på Upprepa.

Sheogorath
2006-03-03, 14:01
Är det inte svårt att hitta en partner då? Urvalet måste bli rätt litet. (Några procent av alla kvinnor i sverige.)

Det där handlar om hur många kvinnor som har upplevt det. I min erfarenhet inte om hur många som har den fysiska möjligheten. Det är där jag kommer in i bilden ;).

Sheogorath
2006-03-03, 14:03
Du skulle pussa mig på flinten om jag gav dig en scen som jag har, där bruden får multipla fontänisar hela tiden. Du skulle stanna inne hela helgen och ha mediaspelarn på Upprepa.

Super Squirter Kate.wmv

Jag har det klippet, kära du ;)

tigerofsweden
2006-03-03, 14:03
Du skulle pussa mig på flinten om jag gav dig en scen som jag har, där bruden får multipla fontänisar hela tiden. Du skulle stanna inne hela helgen och ha mediaspelarn på Upprepa.

Sheo behöver ingen film *slap* Han upplever de i verkligheten istället :thumbup:

Nina L
2006-03-03, 14:04
Det där handlar om hur många kvinnor som har upplevt det. I min erfarenhet inte om hur många som har den fysiska möjligheten.
Hmn. Du har PM.

Sheogorath
2006-03-03, 14:04
Sheo behöver ingen film *slap* Han upplever de i verkligheten istället :thumbup:

Porris-klipp är visserligen mycket informativa och man lär sig det tekniska väldigt bra. Det kombinerat med artiklar på nätet och mycket hängivenhet är nyckeln till framgång.

Metal_boy_
2006-03-03, 14:06
Super Squirter Kate.wmv

Jag har det klippet, kära du ;)


Nej det är inte det klippet min vän.

Sheogorath
2006-03-03, 14:08
Nej det är inte det klippet min vän.

Jag bedömer att risken att du har ett klipp jag inte har ändå är mycket liten. Jag har en ansenlig samling inom genren. Är det med Cytherea? Jättesöt, smal liten brunett?

JAM
2006-03-03, 14:08
latexlakan liksom. bara spola av efter användning.
Finns att köpa. :)
169 kr plus lite frakt. Klicka på bilden:

http://www.martinshop.se/images/products/big/365486.jpg (http://www.martinshop.se/product_info.php/products_id/7537?osCsid=52d689b7706daf6c6db191e49b7aa5fd)

Metal_boy_
2006-03-03, 14:37
Jag bedömer att risken att du har ett klipp jag inte har ändå är mycket liten. Jag har en ansenlig samling inom genren. Är det med Cytherea? Jättesöt, smal liten brunett?

Haha, ja det är den! Du kan din sak :D

Sheogorath
2006-03-03, 14:38
Haha, ja det är den! Du kan din sak :D

DEN?! Ska jag räkna hur många klipp/filmer jag har med Cytherea?! Jag sitter faktiskt och pluggar matte och har inte tid med sådant :D.

Nina L
2006-03-03, 14:40
Sheog: Du måste börja dina relationer med sex i så fall, överväga senare vilka som kan bli seriösa relationer? Det går ju inte med att dejta och hålla handen och bli helt kära först, right?

Sheogorath
2006-03-03, 14:42
Sheog: Du måste börja dina relationer med sex i så fall, överväga senare vilka som kan bli seriösa relationer? Det går ju inte med att dejta och hålla handen och bli helt kära först, right?

Jag börjar ofta mina relationer med enbart det sexuella. Men om jag nu skulle råka bli kär i en som verkligen inte "får till det" så att säga (det har ju hänt mer än en gång) så visst kan man vara tillsammans, men jag vet att jag tycker att sexet blir tråkigt och då blir ju inte heller relationen bra.

elan
2006-03-03, 14:50
Ja här går vi från klarhet till klarhet. All denna information om alla dessa människor. :D

timoat
2006-03-03, 14:51
You crazy man! Hehe, som om bruden skulle dra fram en tumstock:
"Nä tyvärr du sprutade bara en halvmeter, jag behöver MINST 1.5, synd för jag gillade dig verkligen. See ya!"

Nina L
2006-03-03, 14:52
Jag börjar ofta mina relationer med enbart det sexuella.Ja, det låter väl klokast i ditt fall, tycker jag. :)

Metal_boy_
2006-03-03, 14:52
DEN?! Ska jag räkna hur många klipp/filmer jag har med Cytherea?! Jag sitter faktiskt och pluggar matte och har inte tid med sådant :D.

Vad i helvete :D

Sheogorath
2006-03-03, 14:54
You crazy man! Hehe, som om bruden skulle dra fram en tumstock:
"Nä tyvärr du sprutade bara en halvmeter, jag behöver MINST 1.5, synd för jag gillade dig verkligen. See ya!"

Det är väl inte samma sak... Jag kan tänka mig att det finns en och annan tjej som skulle tycka det var väldigt tråkigt om inte killen sprutade. Jag tycke det är tråkigt (kanske inte VÄLDIGT tråkigt, men dock tråkigt) om inte tjejen sprutar.

bubbe
2006-03-03, 15:10
Det är väl inte samma sak... Jag kan tänka mig att det finns en och annan tjej som skulle tycka det var väldigt tråkigt om inte killen sprutade. Jag tycke det är tråkigt (kanske inte VÄLDIGT tråkigt, men dock tråkigt) om inte tjejen sprutar.

Att det inte sprutar behöver ju inte betyda att sexet blir dåligt. Iofs är ju en fontän någon sorts kvitto på delad njutning, men att vara så besatt av det så man hellre avslutar el blir trött på sex då tjejen inte har det låter inte riktigt sunt. Fast det finns väl dom som inte klarar sig utan bajssex heller.....

Sheogorath
2006-03-03, 15:15
Att det inte sprutar behöver ju inte betyda att sexet blir dåligt. Iofs är ju en fontän någon sorts kvitto på delad njutning, men att vara så besatt av det så man hellre avslutar el blir trött på sex då tjejen inte har det låter inte riktigt sunt. Fast det finns väl dom som inte klarar sig utan bajssex heller.....

Och så fördömer vi inte folk sexualiteter som osunda, är vi bussiga :MrT:.

bubbe
2006-03-03, 15:25
Och så fördömer vi inte folk sexualiteter som osunda, är vi bussiga :MrT:.

jag är rätt bussig, så jag ändrar i meningen till psyco!!!!

Nej men allvarligt så låter det kanske inte så bra att basera hela förhållandet på fontänorgasmer, iaf inte långsiktigt. En relation innehåller ju mycket mer än sex vilket faktiskt med tiden blir en mindre del än man kan tro, och andra kvaliteter blir mycket viktigare. Visst låter jag som en gammal kärring?

Sheogorath
2006-03-03, 15:53
jag är rätt bussig, så jag ändrar i meningen till psyco!!!!

Nej men allvarligt så låter det kanske inte så bra att basera hela förhållandet på fontänorgasmer, iaf inte långsiktigt. En relation innehåller ju mycket mer än sex vilket faktiskt med tiden blir en mindre del än man kan tro, och andra kvaliteter blir mycket viktigare. Visst låter jag som en gammal kärring?

Men jag är fortfarande en hopplös romantiker, och med det menar jag att jag fortfarande är ung, dum och naiv nog att tro att det finns en kort, nätt, söt tjej men kvinnliga former som kan få mig att skratta, att föra en intelligent konversation med och som får fontänorgasmer.

Stoltz
2006-03-03, 15:56
Men jag är fortfarande en hopplös romantiker, och med det menar jag att jag fortfarande är ung, dum och naiv nog att tro att det finns en kort, nätt, söt tjej men kvinnliga former som kan få mig att skratta, att föra en intelligent konversation med och som får fontänorgasmer.

:thumbup:

Cilia
2006-03-03, 16:03
Men jag är fortfarande en hopplös romantiker, och med det menar jag att jag fortfarande är ung, dum och naiv nog att tro att det finns en kort, nätt, söt tjej men kvinnliga former som kan få mig att skratta, att föra en intelligent konversation med och som får fontänorgasmer.
varför skulle du inte kunna hitta en sån tjej?
tror jag du kan göra men inte det lättaste om du letar bland 16- till 18-åringar kanske men en dag står hon där.

Sheogorath
2006-03-03, 16:09
varför skulle du inte kunna hitta en sån tjej?
tror jag du kan göra men inte det lättaste om du letar bland 16- till 18-åringar kanske men en dag står hon där.

Jag sa väl inte att jag inte skulle hitta henne. För övrigt är jag inte åldersdiskriminerande. Jag har hittat bra tjejer i allt från 17 till 32.

Yankeee
2006-03-03, 16:10
Jag sa väl inte att jag inte skulle hitta henne. För övrigt är jag inte åldersdiskriminerande. Jag har hittat bra tjejer i allt från 17 till 32.

Bränd igen cilia?

Nilsjohan
2006-03-03, 16:45
1:a april?

BigForre
2006-03-03, 16:56
Någonstans känner mig jag rätt trasig som läst igenom hela tråden...
Sheo: du är en sjuk man :)

Stoltz
2006-03-03, 17:22
Inte för att gå ännu mer offtopic, men vad är folks problem med fontänorgasmer? Det är väl trevligt :) :thumbup:

Slartibartfast
2006-03-03, 18:17
Super Squirter Kate.wmv


Vardan hittar han detdäringa klippet då?

Callek
2006-03-03, 18:31
Verkligen bra klass på den här tråden, länge sedan jag drog så mycket på smilbanden faktiskt. *popcorn*

Gurk-Burk
2006-03-03, 18:32
Haha, Sheo, vilken kunskap! Respekt!!

Yip_man
2006-03-03, 18:37
Det är dock inte spermierna i sig som gör att det blir klibbigt.

Mediet spermierna simmar i (som för övrigt är samma vätska som fontänorgasmer till stora delar består av: biologen med den fetischen informerar) är vattenlösligt, men spermierna i sig består till största delen av protein och DNA (dvs kromatin) som denatureras av värme och gör det klibbigt och jävligt. Det blir ta mig fan värre än klister om vattnet bara är tillräckligt varmt och gött. Det förvånar mig inte alls att rör kan sätta igen. Det fastnar massa hår där och sen tätas det fint av denaturerat spermieprotein och DNA (DNA är KLIBBIGT).

cain
2006-03-03, 18:38
Jag tycker allt att Sheo borde bidra med en liten guide förr oss nyfikna killar (och tjejer). :D

Slartibartfast
2006-03-03, 18:42
Jag tycker allt att Sheo borde bidra med en liten guide förr oss nyfikna killar (och tjejer). :D

I second that. :thumbup:

BigForre
2006-03-03, 19:48
I second that. :thumbup:

Varför inte en sticky i allmänt :)

Cilia
2006-03-03, 19:50
Jag sa väl inte att jag inte skulle hitta henne. För övrigt är jag inte åldersdiskriminerande. Jag har hittat bra tjejer i allt från 17 till 32.
tror du läste mig fel.
men det spelar inte så stor roll.

andeN.
2006-03-03, 21:00
Rolig diskussion i tråden men bilden i första tråden funkar ej för mig. :(

High1ander
2006-03-03, 22:52
Sheo jag fick ner ett trevligt porrklipp där 14 tjejer gör facials på en annan tjej, något för dig kanske? ;) Typ American Female Orgasm Bukakke...

Sheo, vad är mängen tjejerna kan spruta och har de en viloperiod som vi killar har när det kommer till utlösning?

tossefar
2006-03-03, 23:27
Jag skulle vilja påstå att 90% av "fontänorgasmer" i porrfilmer är urin.

Liten Men Fet
2006-03-04, 00:37
Skräckblandad förtjusning är nog det närmaste jag kan nämna som beskriver den här tråden. Mycket ska man höra innan öronen trillar av..

aliquis
2006-03-04, 00:45
Fan, avslöjad. Men ärligt. Det är ju fan vattenlösligt. *screwy* En kille får kanske komma i en tvålblandad lösning då?Nej, det är vattenklibbigt ;/

Dissector
2006-03-04, 02:49
onanera

grisbil3n
2006-03-04, 02:50
Jag skulle vilja påstå att 90% av "fontänorgasmer" i porrfilmer är urin.

Hur fan får dom sån jävla fjutt på pisset då? :confused:

Yankeee
2006-03-04, 07:04
Jag skulle vilja påstå att 90% av "fontänorgasmer" i porrfilmer är urin.

Du vet att urin kommer ur ett annat hål va?

Stoltz
2006-03-04, 09:35
Du vet att urin kommer ur ett annat hål va?

I de p-filmer jag sett där de kör med sånt så ser det ändå inte särskilt 'real' ut, så det är mycklet möjligt att de faktiskt kör med urin. *spy*

Slartibartfast
2006-03-04, 12:50
I de p-filmer jag sett där de kör med sånt så ser det ändå inte särskilt 'real' ut, så det är mycklet möjligt att de faktiskt kör med urin. *spy*

ja, i 99% av fallen så pissar bruden bara. Jävla löjligt. Man ser ju varifrån vätskan kommer. They don´t fool nobody.

Bara sett en fontän som jag bedömer som äkta.

Snafu
2006-03-04, 12:56
Nu vet jag inte om jag drömmer ihop det här, men jag har för mig att jag läste en liknande artikel i Värnpliktsnytt när jag gjorde lumpen (1999-2000). Det fanns tydligen några duschar på något regemente som hade dörrar man kunde stänga, och se där, avloppen kleggade ihop pga runknissar.

Vi hade inga dörrar på vårt regemente.....

I21/T3 yeeeee....lök lök!

Cilia
2006-03-04, 12:59
ere bara jag som inte kan se bilden?

aliquis
2006-03-04, 13:20
ere bara jag som inte kan se bilden?Vi andra minns vad det handlade om sedan första gången vi såg det ;)

Slartibartfast
2006-03-04, 13:25
ere bara jag som inte kan se bilden?

*popcorn*

Zera
2006-03-04, 18:03
Du vet att urin kommer ur ett annat hål va?

"Fontänorgasm är kvinnlig ejakulation vid orgasm. Vätska kommer från urinöppningen. Färgen varierar. Ibland är den klar som vatten, ibland mer vitgrumlig. Förr trodde man att fontänorgasm var att kvinnan kissade på sig, men studier visar att vätskan kommer från speciella körtlar som mynnar ut i urinröret."
*rolleyes*

Kwon
2006-03-04, 18:04
Dök Cytherea upp i den här tråden åsse? :D

tigerofsweden
2006-03-04, 18:29
"Fontänorgasm är kvinnlig ejakulation vid orgasm. Vätska kommer från urinöppningen. Färgen varierar. Ibland är den klar som vatten, ibland mer vitgrumlig. Förr trodde man att fontänorgasm var att kvinnan kissade på sig, men studier visar att vätskan kommer från speciella körtlar som mynnar ut i urinröret."
*rolleyes*

Du får förlåta Yankee, han ligger bara med dammsugare :D

Yankeee
2006-03-04, 18:46
"Fontänorgasm är kvinnlig ejakulation vid orgasm. Vätska kommer från urinöppningen. Färgen varierar. Ibland är den klar som vatten, ibland mer vitgrumlig. Förr trodde man att fontänorgasm var att kvinnan kissade på sig, men studier visar att vätskan kommer från speciella körtlar som mynnar ut i urinröret."
*rolleyes*

Jag ber om ursäkt, min kunskap var uppenbarligen inte tillräcklig :)

Sheogorath
2006-03-04, 18:55
"Fontänorgasm är kvinnlig ejakulation vid orgasm. Vätska kommer från urinöppningen. Färgen varierar. Ibland är den klar som vatten, ibland mer vitgrumlig. Förr trodde man att fontänorgasm var att kvinnan kissade på sig, men studier visar att vätskan kommer från speciella körtlar som mynnar ut i urinröret."
*rolleyes*

Ni får ursäkta min absens. Jag har legat och haft sex mest hela tiden det senaste dygnet. Det har varit tämligen vått ;).

För övrigt är det Zera citerar helt korrekt. Körtlarna som producerar ejakulatet heter Skenes körtlar, är två till antalet och mynnar till urinröret strax innan öppningen. Slarti, eftersom du fått uppfattningen att en kvinnlig ejakulation inte ska komma från urinröret så är det troligen så att de klipp du tycker ser äkta ut, snarare är de som är fejk. Jag har sett hur man gör för att fejka sådant. Kvinnorna lägger sig med benen i högläge och för in vatten i vaginan. Sen är det bara att plugga igen hålet med en dildo, penis eller annat, och när det skall till att "kommas" i filmen så stönar hon en massa, trycker på med sina PC-muskler (tror de heter så) och ut sprutar vattnet.

Någon efterlyste Sheos Praktika för Kvinnlig Ejakulation (som jag, för övrigt, tycker är en bättre generell term att använda än fontänorgasm, då det inte alls behöver komma i samband med orgasmen). Jag kanske får pränta ner en sån i skrift någon dag när jag får tid :).

Zera
2006-03-04, 19:18
Sheo, vad är mängen tjejerna kan spruta och har de en viloperiod som vi killar har när det kommer till utlösning?

Har du nått svar på det? :)

Sheogorath
2006-03-04, 19:31
Sheo, vad är mängen tjejerna kan spruta och har de en viloperiod som vi killar har när det kommer till utlösning?

Mängden en tjej sprutar varierar enormt från tjej till tjej och från gång till gång. En tjej jag umgicks med kunde spruta om och om igen i kraftiga stötar, nästan i samma division som porrskådisen Cytherea, som väl är den i särklass mest kända porrskådisen inom squirting-genren. Det var riktigt häftigt. Den tjejen jag träffar nu har en mer normal utlösning (doesn't that sound strange?). Typ en snabb stråle som sprutar ut när det blir som mest, annars rinner det bara till jämt hela tiden med rätt stimulans så att det i alla fall blir plaskvått över tiden. Inget fel med det heller :). Eftersom kvinnlig utlösning ofta är helt frikopplad från orgasmen (även om jag i söndags fick mig en kraftig dusch i samband med just denna :D) så behövs det liksom ingen "vilotid". Många tjejer upplever ju, liksom killar, att de är "färdiga" efter orgasmen (särskilt efter vaginala orgasmer, men det där varierar ju väldigt), men eftersom det inte alls är ett lika starkt samband mellan utlösning och orgasm hos tjejer som hos killar så brukar hon inte vara "done" bara för att det sprutat lite. Men det där märker man ju.

Det mest galna jag sett är för övrigt Super Squirter Kate.wmv. Hon ligger och leker med sin dildo och det är inte många sekunder mellan varje sprut. Men denna (tyvärr inte alltför bildsköna) dam är nog något av en anatomisk extrem. Om man vill ha en riktigt söt liten flicka med smak för livets goda är det helt klart Cytherea som rekommenderas.

Cilia
2006-03-04, 23:25
verkar som om det är fler än universitetet som har motsvarande problem med duschen.

timoat
2006-03-05, 00:49
Haha, det var den jag syftade på innan! Men mitt dimmiga minne trodde det var från en moder till sina söner.

Cilia
2006-03-05, 11:47
Haha, det var den jag syftade på innan! Men mitt dimmiga minne trodde det var från en moder till sina söner.
så tolkar jag också att det är.
om hon inte syftar på sin man också!

christian
2006-03-05, 12:05
så tolkar jag också att det är.
om hon inte syftar på sin man också!

Inte om man läser den text som ligger under papperet. På formuleringen låter det ungefär som ett vandrarhem eller annat man hyr i begränsad tidsperiod. Avfrosta frysar osv.

Kanske studentkorridor? "own damn room". Jaja, för mkt fritid idag.

timoat
2006-03-05, 18:45
Precis, jag tolkade det som en studentkorridor.

Metal_boy_
2006-03-05, 20:00
Jag kommer att fortsätta att onanera i duschen vad du än säger och jag kommer att göra det hårt, i alla möjliga vinklar!! Efteråt så ringer jag Allsugs krisnummer och en byggfirma som får lägga nytt våtspackel på golvet.

Metal_boy_
2006-03-05, 20:00
verkar som om det är fler än universitetet som har motsvarande problem med duschen.


Sorry :em:


"Peter North gå och lägg dig"