handdator

Visa fullständig version : Lite bilder på mig


mvda
2006-03-02, 17:52
Tänkte det var dags att slänga upp lite bilder och förhoppningsvis kunna få lite kritik på hur utvecklingen går. Lite bakgrund: 22 år, 84-85 kg, 189 cm, har tränat ca 2 år.

Ben har halkat efter en del pga av slarv i början och på sistone en mindre skada men även benbilder kommer upp inom kort.

Tack för all kritik!

JaggedAxe
2006-03-02, 18:06
inget att klaga på. Kötta på.. kan ju tjilla med oljan dock (H)

mvda
2006-03-02, 18:10
inget att klaga på. Kötta på.. kan ju tjilla med oljan dock (H)

Haha, var rädd att det skulle bli nån sån kommentar. Tog den bilden efter ett gympass + löpning. Bor för tillfället i singapore så ett löppass innebär ganska mycket svettande, därav "oljan" :D

Jo det är väl bara käka massa mat och fortsätta som gäller! tackar!

JaggedAxe
2006-03-02, 18:14
Haha, var rädd att det skulle bli nån sån kommentar. Tog den bilden efter ett gympass + löpning. Bor för tillfället i singapore så ett löppass innebär ganska mycket svettande, därav "oljan" :D

Jo det är väl bara käka massa mat och fortsätta som gäller! tackar!

Absolut, bra former och du har smiskat det mesta symmetriskt. Keep up the goodwork:)

Kebab-Arne
2006-03-02, 19:37
Ryggen kan nog behöva en del smisk.

GymTT
2006-03-02, 20:07
Bra BF% att arbeta med enligt mig!

Ryska_raketen
2006-03-02, 20:09
Gillar din biceps :thumbup:

ben?

Kaboffastar
2006-03-02, 20:57
De där armarna kommer bli :thumbup: .

SKitbra bilder också, cred till dig !

mvda
2006-03-03, 08:01
Kebab-Arne: Tror jag har involverat biceps lite för mycket i olika ryggövningar men har på sistone gått ner lite i vikt och koncentrerat mig på ryggkontakt. Dessutom har jag relativt nyligen börjat med marklyft vilket jag tycker tar grymt bra! Kör för tillfället omvända latsdrag (2-3), breda latsdrag (2-3), stångrodd (3) samt marklyft (3).

GymTT: Tackar! Jo det känns som det bara är att käka mycket och föröska gå upp i vikt nu. Ska försöka gå in för kosten till 100% framöver!

Ryska raketen: Tack! Känns som biceps har utvecklats rätt bra, vore kul om jag kunde få upp volymen på triceps lite också. Ben kommer inom kort.

Kaboffastar: Har förstått att du är något av "bild bedömmaren" på kolo så tackar! :bow:

GymTT
2006-03-03, 08:30
Kebab-Arne: Tror jag har involverat biceps lite för mycket i olika ryggövningar men har på sistone gått ner lite i vikt och koncentrerat mig på ryggkontakt. Dessutom har jag relativt nyligen börjat med marklyft vilket jag tycker tar grymt bra! Kör för tillfället omvända latsdrag (2-3), breda latsdrag (2-3), stångrodd (3) samt marklyft (3).

GymTT: Tackar! Jo det känns som det bara är att käka mycket och föröska gå upp i vikt nu. Ska försöka gå in för kosten till 100% framöver!

Ryska raketen: Tack! Känns som biceps har utvecklats rätt bra, vore kul om jag kunde få upp volymen på triceps lite också. Ben kommer inom kort.

Kaboffastar: Har förstått att du är något av "bild bedömmaren" på kolo så tackar! :bow:

Gör du det med kosten så blir det nog ännu bättre, kör hårt ! :hbang:

hultman
2006-03-05, 05:36
Ser inte ut som den vikten, men bra bygge hittills. Ser bäst ut på framsida halvrelaxed (:D)

The_RobRoy
2006-03-05, 10:16
Fina bilder, lärt känna nån lång kille med väldigt stort hår som heter Brask i singapore? Det är min bästa polare iallafall.

mvda
2006-03-06, 04:22
Fina bilder, lärt känna nån lång kille med väldigt stort hår som heter Brask i singapore? Det är min bästa polare iallafall.

Nej tyvärr inte, antagligen går han på nån av de andra universiteten här nere. Finns 3 st som har runt 15-40 svenskar.

Lodiz2
2006-03-06, 10:24
ser bra ut...

vad har du för styrkestats

bänk :
böj :
mark :
chins:
dips:

Brenner
2006-03-06, 10:44
Ja asså det ser bra ut det är bara att köra hårt och äta! MEN om du inte visar benen så får du ett direkt IG av mig

The_RobRoy
2006-03-06, 19:38
Nej tyvärr inte, antagligen går han på nån av de andra universiteten här nere. Finns 3 st som har runt 15-40 svenskar.

Ok men ni bör ju gå på samma gym, han snackade om att det bara fanns ett hyffsat gym i hela singapore och där gick han.

bild på gymmet:

http://www.resedagboken.se/upload/imagegallery/53/823153/3118092_5466536.jpg

keffat_liv
2006-03-06, 20:19
Nej tyvärr inte, antagligen går han på nån av de andra universiteten här nere. Finns 3 st som har runt 15-40 svenskar.

Hur fan gör man för att läsa där nere? vad läser du? Måste vara skönt som fan. Singapore ska ju vara sjukt rent med, måste vara underbart:)

Bra bygge föresten!

mvda
2006-03-08, 05:10
Ok men ni bör ju gå på samma gym, han snackade om att det bara fanns ett hyffsat gym i hela singapore och där gick han.

bild på gymmet:

http://www.resedagboken.se/upload/imagegallery/53/823153/3118092_5466536.jpg

Han måste mena att det bara finns ett hyfsat gym på skolan för nere i stan finns det hur många schyssta gym som helst. Jag tränade på ett av de tre gymmen här på skolan till en början men nu blir det mest på ett 3-vånings california fitness i stan, så gym finns det gott om!

mvda
2006-03-08, 05:17
Hur fan gör man för att läsa där nere? vad läser du? Måste vara skönt som fan. Singapore ska ju vara sjukt rent med, måste vara underbart:)

Bra bygge föresten!

Tackar! Har pluggat tre år industriell ekonomi på chalmers och valde sedan att köra på chalmers "4e året utomlands" utbyte. Tror chalmers hade totalt 9 utbytetsplatser i singapore.

Riktigt gött här nere! Klimatet går inte att klaga på, inte så mycket att göra i skolan heller så många dagar är det bara nån timme skola och sen blir det gym och poolen! :thumbup:

MilkmaN
2006-03-08, 18:24
Nice, ser sjysst ut! Tycker det ser ut som om axlarna skulle behöva pisk, men det kanske bara är.

mvda
2006-03-09, 03:31
Nice, ser sjysst ut! Tycker det ser ut som om axlarna skulle behöva pisk, men det kanske bara är.

Tackar! Nej det kan säkert stämma, menade du mest allmänt eller nån specifik del (baksida, framsida)?

Jag har alltid kört axelövningar rätt strikt och på så sätt kanske begränsat mig något gällande vikter. Borde jag kanske börja "slänga" lite med vikterna för att pressa axlarna lite mer eller är det bäst att fortsätta som jag gör?

Metal_boy_
2006-03-09, 04:39
Ser inte ut som den vikten, men bra bygge hittills. Ser bäst ut på framsida halvrelaxed (:D)


Han är i en karls bästa längd ffs :)


Bra jobbat, bara att mala på nu i 2år till så blir du lika biffig som mig :thumbup:

Piranha
2006-03-10, 09:38
Han är i en karls bästa längd ffs :)


Bra jobbat, bara att mala på nu i 2år till så blir du lika biffig som mig :thumbup:


Vi får hoppas han har andra ideal än att se ut som en gravid pannkaka.

J.Saarela
2006-03-10, 09:38
Vi får hoppas han har andra ideal än att se ut som en gravid pannkaka.



Barbapappa!!!!!!