handdator

Visa fullständig version : Ökad skäggväxt??


Powerexpress
2006-02-27, 20:52
Hej igen!

Har kört ett tag med Tribulus Terrestris och har fått en jävla massa skägg.
Har typ bara haft lite grann kan det bero på det?

Herkulez
2006-02-27, 21:06
ökat proteinet?

Cerberus
2006-02-27, 21:11
ökat protein-intag skulle jag gissa på, naglar och hår bör växa fortare om man äter mycket protein(de görs av protein).

Liten Men Fet
2006-02-27, 21:15
Hej igen!

Har kört ett tag med Tribulus Terrestris och har fått en jävla massa skägg.
Har typ bara haft lite grann kan det bero på det?

Du är ju i åldern när dom flesta brukar få mer skäggväxt.. Tror inte det kan ha med saken att göra?

Halldin
2006-02-27, 21:34
Tribulus är väl en skitprodukt utan någon som helst verkan i praktiken?

Johan.S
2006-02-27, 21:50
Tribulus är väl en skitprodukt utan någon som helst verkan i praktiken?

Har för mig att det finns en bevisad effekt på folk som är lite äldre. Rätta mig gärna om jag har fel

userfriendly
2006-02-28, 10:41
jag körd en HÖG dos under deffen o fick mustasch :D (inte spec mkt men jag märker en ökad hår växt)


Trib funkar bra o är inte alls bara en myt
kör iof Fairings o de är rätt starka

King Grub
2006-02-28, 10:44
Tribulus saknar både direkta och indirekta androgena egenskaper.

userfriendly
2006-02-28, 11:48
Tribulus saknar både direkta och indirekta androgena egenskaper.


snälla tala så man förstår :em:

Ninjasmurf
2006-02-28, 11:50
Tribulus saknar både direkta och indirekta androgena egenskaper.

= saknar direkt och indirekta "förmanligande" egenskaper (som tex ansiktsbehåring)

userfriendly
2006-02-28, 11:51
= saknar direkt och indirekta "förmanligande" egenskaper (som tex ansiktsbehåring)


men varför har jag o trådskaparen upplevt dt då?

kanske är andra faktorer...

har iof fått mer finnar nu när jag äter som en häst o tränar som en.. jaa.. get?

Ninjasmurf
2006-02-28, 11:57
men varför har jag o trådskaparen upplevt dt då?

kanske är andra faktorer...

har iof fått mer finnar nu när jag äter som en häst o tränar som en.. jaa.. get?

tror iofs att tribulus har lite annan effekt på tjejer än killar. Dock har jag inte hittat nått om det än.

jwzrd
2006-02-28, 11:59
= saknar direkt och indirekta "förmanligande" egenskaper (som tex ansiktsbehåring)

Även muskelbyggande.

jwzrd
2006-02-28, 11:59
tror iofs att tribulus har lite annan effekt på tjejer än killar. Dock har jag inte hittat nått om det än.

Och med tanke på att effekten är obefintlig på män, vad är den på kvinnor?

Ninjasmurf
2006-02-28, 12:20
Och med tanke på att effekten är obefintlig på män, vad är den på kvinnor?
obefintlig på unga män ja.
Kvinnor och män är olika (speciellt hormoniellt)
Det här är vad jag förstått:
Killiar/män har höga nivåer LH, som sedan avtar med stigande ålder
Tjejer/kvinnor har låga nivåer LH som sedan ökar efter klimakteriet.
tribulis påstås stimulera produktionen av LH.

Fairing
2006-02-28, 13:35
Jag får citera en Svensk , känd kemist som har arbetat med hälsokost sedan 60-talet " Lasse , du kan aldrig läsa dig till om en produkt är bra för så många faktorer spelar in och dessutom skiljer sig råvaror markant mellan olika tillverkare trots att det heter samma sak"

Den tribulus som vi säljer är stark.Jag hävdar att den ökar styrkan markant hos många ,speciellt kombinerat med kreatin , vissa tjejer (och killar) kan få ömma bröstkörtlar vid överdosering.

Många säger att dom får ökad skäggväxt , kraftigt ökad spermieproduktion (killar då :D ) och ökat välbefinnande samt ökad sexuell lust.

Ålder , kön och vilken råvara som använts spelar säkerligen in.

Många kvinnliga bodybuilders använder trib-70 under dieten för att fettförbränningen ökar så markant :confused:

Vissa idrottsmän använder trib-70 för att få fart på skrumpna pungkulor efter långa perioder av AAS

Pdaddy
2006-02-28, 14:02
Många säger att dom får ökad skäggväxt , kraftigt ökad spermieproduktion (killar då :D ) och ökat välbefinnande samt ökad sexuell lust.



Haaa de har då inte ja märkt av, iof är den ju redan stor, hrmmph ja menar produktionen samt sex lusten. Dock så tror jag att jag även behöver pula in Trib i kosten till frugan *rolleyes* .

Ja får enormt ökad hårtillväxt av hög proteinintag, ja klippte mig iallafall inte så här ofta förut.

M

userfriendly
2006-02-28, 14:31
Jag får citera en Svensk , känd kemist som har arbetat med hälsokost sedan 60-talet " Lasse , du kan aldrig läsa dig till om en produkt är bra för så många faktorer spelar in och dessutom skiljer sig råvaror markant mellan olika tillverkare trots att det heter samma sak"

Den tribulus som vi säljer är stark.Jag hävdar att den ökar styrkan markant hos många ,speciellt kombinerat med kreatin , vissa tjejer (och killar) kan få ömma bröstkörtlar vid överdosering.

Många säger att dom får ökad skäggväxt , kraftigt ökad spermieproduktion (killar då :D ) och ökat välbefinnande samt ökad sexuell lust.

Ålder , kön och vilken råvara som använts spelar säkerligen in.

Många kvinnliga bodybuilders använder trib-70 under dieten för att fettförbränningen ökar så markant :confused:

Vissa idrottsmän använder trib-70 för att få fart på skrumpna pungkulor efter långa perioder av AAS


jag märker:

ökad sexlust
ökad behåring
ömma bröst

styrka oso vet jag inte riktigt... svårt att säga

Piranha
2006-02-28, 14:33
jag märker:

ökad sexlust
ökad behåring
ömma bröst

styrka oso vet jag inte riktigt... svårt att säga


Antecknar. Rakapparat i julklapp

userfriendly
2006-02-28, 14:36
Antecknar. Rakapparat i julklapp

haha, detta var på extrema doser under deff :D som tur är är jag rätt ohårg från början

jwzrd
2006-02-28, 14:43
Jag får citera en Svensk , känd kemist som har arbetat med hälsokost sedan 60-talet " Lasse , du kan aldrig läsa dig till om en produkt är bra för så många faktorer spelar in och dessutom skiljer sig råvaror markant mellan olika tillverkare trots att det heter samma sak"

Den tribulus som vi säljer är stark.Jag hävdar att den ökar styrkan markant hos många ,speciellt kombinerat med kreatin , vissa tjejer (och killar) kan få ömma bröstkörtlar vid överdosering.

Många säger att dom får ökad skäggväxt , kraftigt ökad spermieproduktion (killar då :D ) och ökat välbefinnande samt ökad sexuell lust.

Ålder , kön och vilken råvara som använts spelar säkerligen in.

Många kvinnliga bodybuilders använder trib-70 under dieten för att fettförbränningen ökar så markant :confused:

Vissa idrottsmän använder trib-70 för att få fart på skrumpna pungkulor efter långa perioder av AAS

Med tanke på att det är FSH som stimulerar spermieproduktion, att det inte går för dig (lolliboll) att veta hur många spermier du har i en laddning osv så förstår jag inte hur någon skulle kunna: 1) koppla en tänkt LH-analog till spermieproduktion, 2) märka att det är fler spermier i satsen.

Hur är det Lasse, sitter dina polare och petar i satsen för att ta reda på om ditt tribulus terrestris är starkt?

emmzan
2006-02-28, 14:48
Utan att vara så ingående som herr jwzrd ovan så undrar jag samma sak - hur märker man som man att spermieproduktionen ökar? Går man bara på volymökning så finns det ju en hel del annat jox i ejakulatet också förutom y-kromosombärarna.

Herkulez
2006-02-28, 14:49
han menar nog att hela satsen blir större.

Fairing
2006-02-28, 14:50
Med tanke på att det är FSH som stimulerar spermieproduktion, att det inte går för dig (lolliboll) att veta hur många spermier du har i en laddning osv så förstår jag inte hur någon skulle kunna: 1) koppla en tänkt LH-analog till spermieproduktion, 2) märka att det är fler spermier i satsen.

Hur är det Lasse, sitter dina polare och petar i satsen för att ta reda på om ditt tribulus terrestris är starkt?


Nej , men Läkare på Sophiahemmet i Stockholm rekommenderar par som har problem med att skaffa barn att prova tribulus för att det skall (enligt dom) öka mängden kvalitetsspermier samt ökar kroppens förmåga att producera spermier så man kan ha sex x -antal ggr/dag utan torrsprut :D

jwzrd
2006-02-28, 14:51
han menar nog att hela satsen blir större.

Då bör man vara orolig för vad som händer med sin prostata och eventuellt lägga upp sig för att få den undersökt.

Fairing
2006-02-28, 15:08
han menar nog att hela satsen blir större.

Ahh... du har provat Tribulus märker jag.. lägg till Inositol och Zink oxå så blir du nya Peter North (eller vad han heter) :D

Piranha
2006-02-28, 15:19
Zink har jag också läst skall vara bra för laddet i bananen.

jwzrd
2006-02-28, 15:19
Zink har jag också läst skall vara bra för laddet i bananen.

Fixar det loppa på stiftet också?

Ninjasmurf
2006-02-28, 15:24
Fixar det loppa på stiftet också?
du får nog köra med tajta byxor och välfylld plånbok i bakfickan :D

Piranha
2006-02-28, 15:29
du får nog köra med tajta byxor och välfylld plånbok i bakfickan :D

Med Bobbyfrillan där är inget omöjligt.

jwzrd
2006-02-28, 15:32
Med Bobbyfrillan där är inget omöjligt.

Skönt att jag får stöd :/

userfriendly
2006-02-28, 16:00
Haaa de har då inte ja märkt av, iof är den ju redan stor, hrmmph ja menar produktionen samt sex lusten. Dock så tror jag att jag även behöver pula in Trib i kosten till frugan *rolleyes* .

Ja får enormt ökad hårtillväxt av hög proteinintag, ja klippte mig iallafall inte så här ofta förut.

M


Jag funderar faktiskt på att rekommendera TRIB-70 till snuskbutiken där vid Fairing..
stoppa i lite i frugan du :naughty:

skämt å sido... jag märker oxå att mer protein ger mer naglar o mer hår... fast bara hår på huvudet till skillnad från tribben ;)

jwzrd
2006-02-28, 16:04
Jag funderar faktiskt på att rekommendera TRIB-70 till snuskbutiken där vid Fairing..
stoppa i lite i frugan du :naughty:

skämt å sido... jag märker oxå att mer protein ger mer naglar o mer hår... fast bara hår på huvudet till skillnad från tribben ;)

Var, förutom huvudet, fick du hår av "tribben"?

userfriendly
2006-02-28, 16:13
Var, förutom huvudet, fick du hår av "tribben"?

lite mustasch samt i ansiktet... bara små små fjun o inget som nån annan ser förutom jag... (enligt dem)
men som sagt har jag väldigt lite hår normalt sett så det ser väl bara naturligt ut

Piranha
2006-02-28, 16:16
lite mustasch samt i ansiktet


Det är alltså ingen självklarhet att mustashen sitter i ansiket ?

jwzrd
2006-02-28, 16:16
lite mustasch samt i ansiktet... bara små små fjun o inget som nån annan ser förutom jag... (enligt dem)
men som sagt har jag väldigt lite hår normalt sett så det ser väl bara naturligt ut

Ok, min mustasch sitter nämligen på huvudet ;)

Piranha
2006-02-28, 16:20
Ok, min mustasch sitter nämligen på huvudet ;)


För mig kvittar det ( iaf på en tjej ) bara andedräkten är okej *rolleyes*

Sniggel
2006-02-28, 16:21
Det är alltså ingen självklarhet att mustashen sitter i ansiket ?
:laugh:

-squat-
2006-02-28, 20:53
Själv har jag provat tribulus vid två tillfällen. Ingen snack om saken att det gav mig större sats och ökad sexdrift. Tyvär fick jag otrolig klåda i skallen och tappade hår av det. :(

Beast
2006-02-28, 22:50
PLACEBO
större sats herre gud vad tror ni det är ni käkar? Tappar hår o massa annat skit.

Lasse Kongo
2006-02-28, 23:09
hehe, ja käkar zink och ett par grejor till, och ja lovar att det pumpas ut ganska bra när kanonen avlossas.

och jag äter det enbart därför :hbang: :laugh:

RassK
2006-02-28, 23:20
Jag fick bara finnar av det :/
Min rygg såg ut som Himalaya :\
Har kvar nästan hälften, funderar på att käka upp skiten :D

zoltan_hellhound
2006-02-28, 23:34
Hokus...pokus...Placebo

userfriendly
2006-03-01, 14:50
Hokus...pokus...Placebo


jag kan garantera att det inte är placebo, jag märker STOR skillnad på vissa grejer o jag är ändå jligt kritisk till kosttillskott.

sen kanske det inte funkar på killar med normala testo-nivåer

Trident
2006-03-01, 16:15
Jävligt dyrt det där medlet..Billigaste hittade jag för 289:- typ, skitmärke..

Undrar nog inte om de tjänar multum på det där påhittet?

userfriendly
2006-03-01, 16:18
Jävligt dyrt det där medlet..Billigaste hittade jag för 289:- typ, skitmärke..

Undrar nog inte om de tjänar multum på det där påhittet?


fairings tycker jag är prisvärda även om det kan vara rätt dyrt för gemeneman. men som sagt, onödigt om du är man under 30 år

MrSthlm
2006-03-01, 21:51
Själv har jag beställt AXIS-HT från BSN. Ryktet går att det ska vara bra drag i den. ;-)

Skitkul att labba med sin egen kropp. Haha

Vi får väl se, jag får rapportera.

Fairings verkar absolut vara mest prisvärd. Men efter att läst om AXIS-HT så bestämde jag mig för att prova, av ren nyfikenhet. ;-)

Trident
2006-03-02, 10:09
När man läser om AXIS-HT på den amerikanska sidan, så börjar man undra lite om alla substanser verkligen skulle passera dopingkontroll.

Verkar vara en hel del mixtrad kemi där..Oroar ni er någonting för detta?

"Only Axis-HT can give you the super-normal surges of testosterone "

"Most Powerful Body-Altering Anabolic-Androgenic Amplifier in Existence!"

Vet även jag att det är något vinklat, och skrivet i överdrift. Men det avskräcker nästan mer, pga låter för mycket som AAS för utomstående.

Beast
2006-03-02, 12:09
När man läser om AXIS-HT på den amerikanska sidan, så börjar man undra lite om alla substanser verkligen skulle passera dopingkontroll.

Verkar vara en hel del mixtrad kemi där..Oroar ni er någonting för detta?

"Only Axis-HT can give you the super-normal surges of testosterone "

"Most Powerful Body-Altering Anabolic-Androgenic Amplifier in Existence!"

Vet även jag att det är något vinklat, och skrivet i överdrift. Men det avskräcker nästan mer, pga låter för mycket som AAS för utomstående.


Läs om andra ämnen, självklart vill dom hypa just SIN produkt mest, vad trodde du? Personer som MrSthlm betalar för det.

Piranha
2006-03-02, 12:29
Hjo det kallas hälsokost och är inte kontrollerad.

Man får ta vad man tycker är bra å lämna resten.

MrSthlm
2006-03-02, 13:15
Läs om andra ämnen, självklart vill dom hypa just SIN produkt mest, vad trodde du? Personer som MrSthlm betalar för det.

Ah, vad ska jag säga.

Jag blev lite nyfiken efter att läst om den i något utländskt forum.

Beställer Axis-HT via en sajt i Sverige. Ingen mystisk import alltså.

BSN är inget mystiskt företag heller för den delen. De är stora, åtminstone i USA.

Med marknadsföringen kring kostpreparat i allmänhet är ganska sunkig och överdriven.

Jag har ABSOLUT ingen övertro på kosttillskott trots att jag blev nyfiken på Axis-HT. ;-)

Jag är 100 procent emot otillåtna preparat i alla dess former.

Protein tillskott, ja, det är smidigt. Snabba kolhydrater (exempelvis vitargo eller maltodrexin), i samband med träning, ja!

I övrigt det som ger resultat (med eller utan kostillskott) är hård och disciplinerad (regelbunden) träning i kombination med bra kost och vila.