handdator

Visa fullständig version : FAN! Axelskada.


Avanger
2006-02-24, 12:59
I går kutade jag till tåget och slängde mig in genom dörrarna precis då dom skulle stänga. Jag fastnade med halva kroppen mellan dörren. Försökte med rå kraft slita upp dörren. Fungerade inte jag drog min vänstra axel ur led istället. Nu gör det så in åt helvetet ont. Kan knappt använda armen överhuvudtaget. Fan kan man köpa någon salva eller någe som snabbar på läkandeförloppet?

Arnesson
2006-02-24, 13:03
I går kutade jag till tåget och slängde mig in genom dörrarna precis då dom skulle stänga. Jag fastnade med halva kroppen mellan dörren. Försökte med rå kraft slita upp dörren. Fungerade inte jag drog min vänstra axel ur led istället. Nu gör det så in åt helvetet ont. Kan knappt använda armen överhuvudtaget. Fan kan man köpa någon salva eller någe som snabbar på läkandeförloppet?

Besök läkare!

När jag slog min ur led, hade ledband o skit dragits ut, samt broskfäste (eller vad det heter, överdelen på "skålen" kulan ligger i) pajjat.

Melker
2006-02-24, 13:06
I går kutade jag till tåget och slängde mig in genom dörrarna precis då dom skulle stänga. Jag fastnade med halva kroppen mellan dörren. Försökte med rå kraft slita upp dörren. Fungerade inte jag drog min vänstra axel ur led istället. Nu gör det så in åt helvetet ont. Kan knappt använda armen överhuvudtaget. Fan kan man köpa någon salva eller någe som snabbar på läkandeförloppet?


Apoteket har flera salvor som lindrar värk lokalt. Algesal och Ipren bland annat. En Algesaltub kostar 49,50:-
Fråga personalen.