handdator

Visa fullständig version : Kosttillskott för deff?


torach
2006-02-24, 09:18
Hallo där ute!

Deffen inför Ayia napa skall nu ta sin början. Jag hade tänkt att gå ner minst 5 kg. Väger 85 nu och är 185 lång. Jag undrar vad som är "effektivast att göra"... Är det bara bra mat och styrke- samt konditionsträning som gäller eller kan man köpa till kosttillskott för att snabba på processen? Tex whey-80 eller lost-it!
Hoppas ni kan svara på det detta

Ha det guld alla

ciao!

GymTT
2006-02-24, 09:25
Haha jag gillar din inledning.
Ehm, mitt tips är att gå in hårt och med hög självdiciplin, det finns inga direkta genvägar, ät bra kost, räkna ut kcal intaget samt vad du gör av med per dag, gå ned 0.5 max 1kg i veckan. Du bör köra förbränningspass och styrkepass, se till att tillföra EAA vid träningstillfällena så går det nog bra!

hoppas du blir nöjd.

MVH TT

Ninjasmurf
2006-02-24, 09:25
kosttillskott gör en så förvinnande liten skillnad på en deff.. Det är kosten som avgör i alla lägen.

Malocc
2006-02-24, 10:58
Jag hade tänkt att gå ner minst 5 kg. Väger 85 nu och är 185 lång.

Hur lång tid har du på dig?

Ta & kliv upp en timme tidigare för att hinna med morgonprommis 4-5 dagar i veckan så kommer formen snabbt.. :thumbup:
Kör du lite styrke på det med en hyfsad kost så går det ännu snabbare!!

JaggedAxe
2006-02-24, 15:29
Hallo där ute!

Deffen inför Ayia napa skall nu ta sin början. Jag hade tänkt att gå ner minst 5 kg. Väger 85 nu och är 185 lång. Jag undrar vad som är "effektivast att göra"... Är det bara bra mat och styrke- samt konditionsträning som gäller eller kan man köpa till kosttillskott för att snabba på processen? Tex whey-80 eller lost-it!
Hoppas ni kan svara på det detta

Ha det guld alla

ciao!

Lite off topic.. när åker du till ayia? Ska antagligen själv dit den 14/8:)