handdator

Visa fullständig version : Varför är det så skönt-


Metal_boy_
2006-02-21, 16:13
Att kissa när man är hållt sig jättelänge? Varför är det liksom som endorfiner som sprudlar genom hela kroppen när man står där och lättar på trycket? Jag brukar rysa efteråt också för att det är så skönt. Är det muskelavslappningen som gör det?

Det känns som att man är i himlen när man kissar efter att ha hållt sig jättelänge. Det är för mig en meditation när jag står där och tömmer blåsan så hårt, att jag jag nästan drillar rakt ner genom porslin och betong.

TrasMannen
2006-02-21, 16:16
och varför är det så jävla skönt att klia sig på nedre delen av ryggen samtidigt?

Metal_boy_
2006-02-21, 16:17
och varför är det så jävla skönt att klia sig på nedre delen av ryggen samtidigt?
Ja, eller på prostatan?

Piranha
2006-02-21, 16:18
Varför läser jag det här ?

TrasMannen
2006-02-21, 16:18
Ja, eller på prostatan?

Kör du upp en finger i röva när du kissar eller :confused:

hahavaffan
2006-02-21, 16:18
Ja, eller på prostatan?Jag garvade redan innan det inlägget... nu - :laugh: :laugh:

grisbil3n
2006-02-21, 16:18
Jag sket nyss och det var himmelskt, tillsammans med en spritt språngande naken bibliotekarie som ville vara anonym. Pånyttfödd känner jag mig.

Edit: hahahahah jag råkade pejsta in den där meningen i mitten, den får vara kvar för det ser så jävla roligt ut.

hahavaffan
2006-02-21, 16:19
Kör du upp en finger i röva när du kissar eller :confused:GÖR INTE DU DET? Då har du verkligen missat nåt. Testa nästa gång du gör the big one också.






:(

myggan
2006-02-21, 16:22
det du pratar om borde ju vara någon slags omvänd orgasm. :)

När man får orgasm drar väl kissmuskeln ihop sig. (pratar självklart om killar nu)

Metal_boy_
2006-02-21, 16:22
Kör du upp en finger i röva när du kissar eller :confused:


Nejnej, utanpå. Bakom pungen typ.

Metal_boy_
2006-02-21, 16:23
det du pratar om borde ju vara någon slags omvänd orgasm. :)

När man får orgasm drar väl kissmuskeln ihop sig. (pratar självklart om killar nu)


Ja det måste den göra. Du har säkert haft sex, men varit lite kissnödig innan. Det blockas ju av då liksom.

evil
2006-02-21, 16:32
Har du inget bättre för dig än att starta 1000 olika trådar varje dag?

jwzrd
2006-02-21, 16:33
Varför läser jag det här ?

Väldigt lustigt det där, jag funderade just på samma sak.

Metal_boy_
2006-02-21, 16:40
Har du inget bättre för dig än att starta 1000 olika trådar varje dag?


När startade jag en tråd sist din luffare?

grisbil3n
2006-02-21, 16:42
När startade jag en tråd sist din luffare?

5 dagar sedan och den va inte särskilt orelevant *kissass*

aliquis
2006-02-21, 16:42
Ja det måste den göra. Du har säkert haft sex, men varit lite kissnödig innan. Det blockas ju av då liksom.Men det är väl iofs FRAM TILL orgasmen det är "blockerat"? Så möjligt att "kissmuskeln" släpper på sig i ögonblicket, isf är det ju snarare samma sak än omvänd sak.

Metal_boy_
2006-02-21, 16:48
Men det är väl iofs FRAM TILL orgasmen det är "blockerat"? Så möjligt att "kissmuskeln" släpper på sig i ögonblicket, isf är det ju snarare samma sak än omvänd sak.


Menar du att det släpper samtidigt med sammandragningarna?

Jag tycker att när man börjar ha sex så försvinner känslan av att vara kissnödig, om man var det innan. Kommer tillbaka sen igen. Men jag blir det efteråt iof varje gång även om jag inte var det innan. Då är det bara gå ut och skjuta pluggen(som jag antar beror på blockningen innan) och kissa :D

aliquis
2006-02-21, 16:50
Jag vet inte, men är det verkligen så att det kniper mer i ögonblicket? Det kniper ju redan? Men kanske är någon annan muskel som reglerar det andra flödet som släpper.

Arne vet säkert.

Vore kanske inte så praktiskt om man nu var lite halvkissnödig och det är blockerat och sedan släpper båda delarna samtidigt ;), så det är kanske något annat som släpper.

aliquis
2006-02-21, 16:52
Enligt det däringa vad det nu heter, sexproblemprogram på tv så skulle ju någon kille göra typ "kissknipövningar" för att hålla längre, så då kanske det är samma sak ändå.


AAAARNE, hjälp oss.

Metal_boy_
2006-02-21, 16:58
Jag vet inte, men är det verkligen så att det kniper mer i ögonblicket? Det kniper ju redan? Men kanske är någon annan muskel som reglerar det andra flödet som släpper.

Arne vet säkert.

Vore kanske inte så praktiskt om man nu var lite halvkissnödig och det är blockerat och sedan släpper båda delarna samtidigt ;), så det är kanske något annat som släpper.


Jag vet inte om det är nån annan muskel. Eftersom sperman går ut via urinröret också så blir det en avblockning där och under den blockeringen så kanske det inte släpper för kisset av den muskeln just då, eftersom den under det tillfället får andra signaler. Jag vet inte om det påverkas hur mycket kissnödig man är iof, då kanske hjärnan börjar prioritera eller nått :)

Perscitus
2006-02-21, 17:44
En av de saker som faktiskt kan förgylla en i övrigt riktigt jävlig dag. Pulsade i djup snö i flera timmar förut när det yrde och allt var åt helvete, hade hållt mig en lång tid, och sen när jag ställde mig och släppte på trycket kändes det som jag ville skrika av lycka. ;) Var till och med glad efteråt.

Metal_boy_
2006-02-21, 17:56
En av de saker som faktiskt kan förgylla en i övrigt riktigt jävlig dag. Pulsade i djup snö i flera timmar förut när det yrde och allt var åt helvete, hade hållt mig en lång tid, och sen när jag ställde mig och släppte på trycket kändes det som jag ville skrika av lycka. ;) Var till och med glad efteråt.


Ja! Ibland står man där och småskrattar, medans man ryser av välbehag. :)

myggan
2006-02-21, 18:05
Men det är väl iofs FRAM TILL orgasmen det är "blockerat"? Så möjligt att "kissmuskeln" släpper på sig i ögonblicket, isf är det ju snarare samma sak än omvänd sak.

nja, anledning till att kisskänslan försvinner när man blir upphetsad tror jag indirekt inte beror på PC muskeln att göra.


Det är först när man får orgasm som Pc muskeln drar ihop sig. Det är sammandragningen som är själva orgasmen. Bara att vi har satt ett namn på den.

Dom där knipövningarna du pratar om skulle i så fall hjälpa en att få bättre kontroll på muskeln eftersom man tränar upp styrkan i den.
Enligt rykten skall man kunna få så bra kontroll så att man kan slappna av muskeln när den krampar och på så sätt undvika orgasmen.

På så sätt skall man kunna få multipla orgasmer ;)

aliquis
2006-02-21, 22:32
nja, anledning till att kisskänslan försvinner när man blir upphetsad tror jag indirekt inte beror på PC muskeln att göra.


Det är först när man får orgasm som Pc muskeln drar ihop sig. Det är sammandragningen som är själva orgasmen. Bara att vi har satt ett namn på den.

Dom där knipövningarna du pratar om skulle i så fall hjälpa en att få bättre kontroll på muskeln eftersom man tränar upp styrkan i den.
Enligt rykten skall man kunna få så bra kontroll så att man kan slappna av muskeln när den krampar och på så sätt undvika orgasmen.

På så sätt skall man kunna få multipla orgasmer ;)Men.. när den drar åt sig borde den ju blockera? Vill man då verkligen slappna av i den? Då är det väl kört? Och om nu känslan har något att göra med det faktum att den krampar så vill man väl inte låta bli att krampa?

tuben
2006-02-21, 22:40
Lite OT men när jag var yngre trodde jag rysningen man får ibland efter man pissat var kroppens sätt att skaka snoppen om man själv glömde så man skulle slippa en fläck på kallingarna.

Metal_boy_
2006-02-23, 19:18
Lite OT men när jag var yngre trodde jag rysningen man får ibland efter man pissat var kroppens sätt att skaka snoppen om man själv glömde så man skulle slippa en fläck på kallingarna.


Rätt effektivt iof. :D