handdator

Visa fullständig version : Lekar att leka på hemmafester?


Sheogorath
2006-02-21, 13:42
Tjoho,

På lördag har jag stor fest för runt 40 pers med tema "Synd och skam". De som vill ska kunna leka lekar, för alla tycker ju inte om att dansa hela tiden. Jag tänkte att Kollo kunde ge mig lite tips som man kan dra fram när folk är tillräckligt flippade och roliga.

nemd
2006-02-21, 13:43
Ryska posten? :D

Piranha
2006-02-21, 13:43
NakenTwister.

Ryska Posten.

Hyr en Kareoke ?

Zafer
2006-02-21, 13:44
Du skrämmer mig *cry*

hahavaffan
2006-02-21, 13:45
Nakentwister lät ball!

Annars är ju "Vems lem döljer sig bakom skynket"-leken bäst, där tjejer med hjälp av enbart munnen ska gissa vems lem som sticker ur hålet i skynket. Förbundna ögon såklart.

Sen har vi ju tävlingar som t.ex slicka grädde från folks kroppar.
Bodyshots är kul, gör en tävling om det!

slappe
2006-02-21, 13:46
Charader är sjukt kul när alkoholen har börjat göra sitt till.

Nitrometan
2006-02-21, 13:46
Gömma korven.

hahavaffan
2006-02-21, 13:47
Förresten, vi här på kolo, som bor i närheten, och som jag, som t.o.m. träffat dig once är väl hedersbjudna?

Bolio
2006-02-21, 13:52
Alla ligger med alla? Bjud mig.

Piranha
2006-02-21, 13:53
Alla ligger med alla? Bjud mig.


Ja de är underhållning på högsta nivå.

Sheogorath
2006-02-21, 14:01
Alla från Kollo som kan ta sig hit är naturligtvis bjudna. PM:a mig. Tack för alla tipsen, än så länge! Keep rolling them in!

Eventuellt kommer en kille ner från Hässleholm för att banka lite på mig eftersom jag försökte få hans flickvän att lämna honom eftersom han misshandlar henne, och då är ju många muskelberg som kan tillrättavisa honom (gärna samtidigt) aldrig fel. Det kanske kan bli en rolig lek. Kast med liten kvinnomisshandlare?

delta_mats
2006-02-21, 14:04
Den där när man ska ta sönder ballonger med kroppen, två och två. Olika ställningar, den kan nog vara skojig.

HookersUnited
2006-02-21, 14:08
"Jag har aldrig..."

Sheogorath
2006-02-21, 14:09
"Jag har aldrig..."

Taget. Det och snurra flaskan. Jag ska tom göra en speciell plats avsedd för just detta. Sjukt uppskattad lek.

Jay-Z
2006-02-21, 14:11
Eventuellt kommer en kille ner från Hässleholm för att banka lite på mig eftersom jag försökte få hans flickvän att lämna honom eftersom han misshandlar henne, och då är ju många muskelberg som kan tillrättavisa honom (gärna samtidigt) aldrig fel. Det kanske kan bli en rolig lek. Kast med liten kvinnomisshandlare?

Klickisen (http://www.bjj.org/techniques/bjjfighter/gi/mount/armbar2/)

grisbil3n
2006-02-21, 14:12
Alla från Kollo som kan ta sig hit är naturligtvis bjudna. PM:a mig. Tack för alla tipsen, än så länge! Keep rolling them in!

Eventuellt kommer en kille ner från Hässleholm för att banka lite på mig eftersom jag försökte få hans flickvän att lämna honom eftersom han misshandlar henne, och då är ju många muskelberg som kan tillrättavisa honom (gärna samtidigt) aldrig fel. Det kanske kan bli en rolig lek. Kast med liten kvinnomisshandlare?

Haha vilken lirare, sjysst o förvarna, du kan nog va lugn.¨

Kasta möbler är en kul lek att leka när det är partaj.

egge
2006-02-21, 14:13
Bygg ett eget biktbås. :thumbup:

aliquis
2006-02-21, 15:59
Hur går jag har aldrig till då? Måste någon säga vad de har? Vem bryr sig om vad folk inte har?

Sheogorath
2006-02-21, 16:01
Klickisen (http://www.bjj.org/techniques/bjjfighter/gi/mount/armbar2/)

I know BJJ, biatch :D.

Sheogorath
2006-02-21, 16:01
Bygg ett eget biktbås. :thumbup:

Öhm. Ja? :confused:

Tigerkotten
2006-02-21, 16:03
Hur går jag har aldrig till då? Måste någon säga vad de har? Vem bryr sig om vad folk inte har?

Man säger typ, jag har aldrig haft oralsex. Om du har haft oralsex så dricker du.

Du kan säga saker du gjort också, för att få se om andra gjort det med.

Så det behöver inte vara så du INTE gjort det du frågar om.

Sheogorath
2006-02-21, 16:04
Hur går jag har aldrig till då? Måste någon säga vad de har? Vem bryr sig om vad folk inte har?

"Jag har aldrig åkt X2000" säger en.

Sen dricker alla en klunk av sin dryck om de har åkt X2000.

"Jag har aldrig haft analsex" säger den andra.

Sen dricker alla som haft analsex.

Ofta hoppar man över de inledande formaliteterna och går direkt in på fisting, pissing och annat man kan tycka är intressant att veta om halvt okända människor på festen, som är fulla nog att våga tala sanning.

kneger
2006-02-21, 16:06
så alla från kolo får komma då.. åldersgräns? :)

JaggedAxe
2006-02-21, 16:07
Alla från Kollo som kan ta sig hit är naturligtvis bjudna. PM:a mig. Tack för alla tipsen, än så länge! Keep rolling them in!

Eventuellt kommer en kille ner från Hässleholm för att banka lite på mig eftersom jag försökte få hans flickvän att lämna honom eftersom han misshandlar henne, och då är ju många muskelberg som kan tillrättavisa honom (gärna samtidigt) aldrig fel. Det kanske kan bli en rolig lek. Kast med liten kvinnomisshandlare?

hahavaffan hjälper självfallet till! Arne Persson är hans idol och han sviker ju självfallet aldrig ett tillfälle att ta sin grofvhet i akt! :D :naughty:

Sheogorath
2006-02-21, 16:08
så alla från kolo får komma då.. åldersgräns? :)

18. Ingen övre åldersgräns. PM:a mig så gör jag en bedömning ;)

kneger
2006-02-21, 16:16
18. Ingen övre åldersgräns. PM:a mig så gör jag en bedömning ;)
ajfan, kommer om 2 år ;)

hahavaffan
2006-02-21, 16:17
18. Ingen övre åldersgräns. PM:a mig så gör jag en bedömning ;)Önskas bild på könsorgan och/eller bicepsmuskeln i flexat läge, för korrekt bedömning?

Hur går det med biktbåset, som egge föreslog (:D)?

JaggedAxe
2006-02-21, 16:20
Busdriver är fö. ett mycket bra sätt att få igång stämningen på förfester. Det funkar bara om när man är ca 4-5 pers. Men flera personer kan ju köra det=)

Mycket alkohol förtärs, men det i sig höjer ju stämningen och gemenskapen:D

Sheogorath
2006-02-21, 16:23
Önskas bild på könsorgan och/eller bicepsmuskeln i flexat läge, för korrekt bedömning?

Hur går det med biktbåset, som egge föreslog (:D)?

Grabbarna grus ska ha möte nere i stan om tre timmar och då ska planering av konstruktion av biktbås bland annat behandlas. Lekförslagen här kommer också upp på agendan. Gästlistor skall göras, könsfördelningen korrigeras och arbete fördelas!

Metal_boy_
2006-02-21, 16:27
Hela havet stormar(nakna). Killarna agerar stolar.

Osten80
2006-02-21, 16:28
Hela havet stormar(nakna). Killarna agerar stolar.


:laugh: :thumbup:

Frippe_L
2006-02-21, 16:48
Alla från Kollo som kan ta sig hit är naturligtvis bjudna. PM:a mig. Tack för alla tipsen, än så länge! Keep rolling them in!

Eventuellt kommer en kille ner från Hässleholm för att banka lite på mig eftersom jag försökte få hans flickvän att lämna honom eftersom han misshandlar henne, och då är ju många muskelberg som kan tillrättavisa honom (gärna samtidigt) aldrig fel. Det kanske kan bli en rolig lek. Kast med liten kvinnomisshandlare?

Wow Hässleholm, där slår de bara varann med hammare på öppen gata.

Låter som en trevlig tillställning sålänge inte den snubben kommer.

Naken-twister har jag gjort förr, dock ser det inte så snyggt ut om jag är med, men ta bara med heta brudar så :naughty:

palme
2006-02-21, 19:08
De här spelen funkar inte om man är 40st men ett skönt gäng på 4-6 kan ju alltid lira fia med knuff (med snapps glas) eller min favo ölspelet, man dricker folköl men det räcker för en kraftig och kul fylla.

mela
2006-02-21, 19:39
På våra fjortisfester lyckas vi alltid med att leka
"godisleken" då en karamell vandrar från mun till
mun så alla får pussa på alla...
Även en anledning till att få pussa på dem man
annars inte får pussa på..

Negativt: Sjukdomar sprids och dagen efter ligger
alla med förkylning eller liknande

Scratch89
2006-02-21, 19:51
Hur är sällskapet fördelat?
Om det är många par där, som alltså har ett förhållande, så kanske det inte är så lämpligt att ha massor av aktiviteter som har sex som huvudämne? Snuskprat och liknande är väl ok, men att springa omkring nakna o smaka på varandras lemmar när folk har sina respektive där... Njae...

Cilia
2006-02-21, 19:55
är det bara jag som är anti lekar?
jag skulle bli oerhört besviken om jag kom till en fest där det var arrangerade lekar.

mela
2006-02-21, 19:58
är det bara jag som är anti lekar?
jag skulle bli oerhört besviken om jag kom till en fest där det var arrangerade lekar.


du vill hellre sitta i ett hörn och glo på folk? :confused:

Cilia
2006-02-21, 19:59
du vill hellre sitta i ett hörn och glo på folk? :confused:
är det enda alternativet till lekar i din värld?

mela
2006-02-21, 20:00
är det enda alternativet till lekar i din värld?

ja :D
dansa, shotta och leka.. eller sitta i ett hörn och uggla

keffat_liv
2006-02-21, 20:01
18. Ingen övre åldersgräns. PM:a mig så gör jag en bedömning ;)

Jag kommer med 10 andra d e chill va? Har du mkt värdesaker o så man kan ta med sig hem?

keffat_liv
2006-02-21, 20:02
Ölspelet skulle ni väl kunna lira annars? Ganska kul

rolf
2006-02-21, 20:40
Dude where's my car-leken brukar vara uppskattad ifall många på festen är singlar. Du vet, första paret gör en (intim) grej och sedan gör det andra paret lika. Sen ser man vem som går längst. Självklart lottar man vem som är par med vem och vinnarparet får något slags pris.

Diana
2006-02-21, 20:57
tihiiiii va hette leken man släcker ner rummet o hånglar upp allt man får tag i? mörka rummet?
tag lärdom av fjortisarna de kan sin shitt :D allti flest moppar parkerade utanför dom festerna :thumbup:

z_bumbi
2006-02-21, 21:50
du vill hellre sitta i ett hörn och glo på folk? :confused:

ja


:D

enherjer
2006-02-21, 22:00
tacka vet jag sitta i ett hörn och uggla.

jwzrd
2006-02-21, 22:01
du vill hellre sitta i ett hörn och glo på folk? :confused:

Nej jag kommer att sitta där med z_bumbi (och kanske cilia också?). Vi kommer att prata om saker, eventuellt kommer vi att lyssna på varandra, kanske lära varandra något. Umgås kallas det ibland.

Spannmål
2006-02-21, 22:20
Nej jag kommer att sitta där med z_bumbi (och kanske cilia också?). Vi kommer att prata om saker, eventuellt kommer vi att lyssna på varandra, kanske lära varandra något. Umgås kallas det ibland.

Freaks.

hahavaffan
2006-02-21, 22:20
Freaks.
14000 - inlägget i Allmänt! Congrats.

Sheogorath
2006-02-22, 09:59
Ojojoj! Här har man fått massa tips medans man varit över hos en dam och syndat. Aufmärcht, som man säger i Tüskland. Nej, dina tio jävla kompisar kommer inte och NEJ, det kommer bara finnas ETT par på festen vad jag vet (av 45, där drygt 60% av gästerna är tjejer och till på köpet handplockade av moi). Att det blir en sexig kväll som kommer gå över styr och att jag får byta lakan i min säng och skvabba golvet efteråt är med stor sannolikhet oundvikligt.

Cilia ville klaga lite på det här med lekar, och naturligtvis har vi tänkt på detta. Jag verkligen HATAR fester där musiken stängs av, en lite smått överviktig prettotjej klappar händerna och säger: "NU SKA VI LEKA LEKAR!!!". Då vill även jag gå och sätta mig i ett hörn. Nej, dessa lekar som vi ska ha ska helt enkelt vara idéer som vi kan förbereda lite i förväg och dra fram lite när som bara för att flippa lite. Inget som alla behöver vara med på, och inget som med nödvändighet måste ske.

Keep 'em coming!

petersson
2006-02-22, 10:16
eller sitta i ett hörn och uggla

Jag sitter alltid i hörn och ugglar! *grr27* Speciellt om det finns andra ugglor att prata med :)

Sheogorath
2006-02-22, 10:18
Jag sitter alltid i hörn och ugglar! *grr27* Speciellt om det finns andra ugglor att prata med :)

Grattis till din 666:e post. :hbang:

petersson
2006-02-22, 10:20
Grattis till din 666:e post. :hbang:

Tack! :cool:

ont: Ni kan ju alltid bryta arm eller liknande, men det kanske kan bli lite väl stökigt.

Sheogorath
2006-02-22, 10:22
Tack! :cool:

ont: Ni kan ju alltid bryta arm eller liknande, men det kanske kan bli lite väl stökigt.

Jag får alltid så jävla ont i armen och kan inte träna ordentligt på två veckor. Men det brukar bli så ändå :D.

petersson
2006-02-22, 10:24
Jag får alltid så jävla ont i armen och kan inte träna ordentligt på två veckor. Men det brukar bli så ändå :D.

Haha :)

Cilia
2006-02-22, 10:24
Nej jag kommer att sitta där med z_bumbi (och kanske cilia också?). Vi kommer att prata om saker, eventuellt kommer vi att lyssna på varandra, kanske lära varandra något. Umgås kallas det ibland.
och antagligen kommer vi vara dom som hade det trelvigast *L*

Stoltz
2006-02-22, 10:48
Snurra flaskan :laugh:

Fiskdamm med hantlar.

Bryta knoge.

Scratch89
2006-02-23, 10:04
Ojojoj! Här har man fått massa tips medans man varit över hos en dam och syndat. Aufmärcht, som man säger i Tüskland. Nej, dina tio jävla kompisar kommer inte och NEJ, det kommer bara finnas ETT par på festen vad jag vet (av 45, där drygt 60% av gästerna är tjejer och till på köpet handplockade av moi). Att det blir en sexig kväll som kommer gå över styr och att jag får byta lakan i min säng och skvabba golvet efteråt är med stor sannolikhet oundvikligt.

Cilia ville klaga lite på det här med lekar, och naturligtvis har vi tänkt på detta. Jag verkligen HATAR fester där musiken stängs av, en lite smått överviktig prettotjej klappar händerna och säger: "NU SKA VI LEKA LEKAR!!!". Då vill även jag gå och sätta mig i ett hörn. Nej, dessa lekar som vi ska ha ska helt enkelt vara idéer som vi kan förbereda lite i förväg och dra fram lite när som bara för att flippa lite. Inget som alla behöver vara med på, och inget som med nödvändighet måste ske.

Keep 'em coming!
The best activities for your body are pumping and humping... :thumbup:

Sheogorath
2006-02-23, 10:05
The best activities for your body are pumping and humping... :thumbup:

Gott! Då är jag i topptrim ;)

Kwon
2006-02-23, 11:04
Spin teh bottle e alltid en hit.

CroCop
2006-02-23, 11:49
Ojojoj! Här har man fått massa tips medans man varit över hos en dam och syndat. Aufmärcht, som man säger i Tüskland. Nej, dina tio jävla kompisar kommer inte och NEJ, det kommer bara finnas ETT par på festen vad jag vet (av 45, där drygt 60% av gästerna är tjejer och till på köpet handplockade av moi). Att det blir en sexig kväll som kommer gå över styr och att jag får byta lakan i min säng och skvabba golvet efteråt är med stor sannolikhet oundvikligt.

Cilia ville klaga lite på det här med lekar, och naturligtvis har vi tänkt på detta. Jag verkligen HATAR fester där musiken stängs av, en lite smått överviktig prettotjej klappar händerna och säger: "NU SKA VI LEKA LEKAR!!!". Då vill även jag gå och sätta mig i ett hörn. Nej, dessa lekar som vi ska ha ska helt enkelt vara idéer som vi kan förbereda lite i förväg och dra fram lite när som bara för att flippa lite. Inget som alla behöver vara med på, och inget som med nödvändighet måste ske.

Keep 'em coming!

Haha! Mitt i prick! :laugh:
Låter som att det kommer bli en kanonfest. :thumbup:

Sheogorath
2006-02-23, 11:52
Haha! Mitt i prick! :laugh:
Låter som att det kommer bli en kanonfest. :thumbup:

Fast jag blev lite orolig. Jag bjöd in en tjej på jobbet som inte varit där på länge, och då frågade hon: Aha, den på [sätt in lundakvarter]? Är det din fest?! Ryktet har med andra ord spridit sig...

Att vi ska ha stämpelsystem, låst dörr och många byggare där är nog inte dumt alls. ;)