handdator

Visa fullständig version : Varför ingen bänkpress??


Tanman
2006-02-19, 21:01
Som ny i forumet (eller nygammal kanske) kan jag ställa frågan som flera undrar över, var finns artikeln "Träning - Bänkpress enligt Allan"???

Mart|n
2006-02-19, 21:03
Bänkpress är disco.
Allan är inte disco.

BigForre
2006-02-19, 21:15
Tycker jag skulle vara högintressant...har vi inte en ny moderator som är något av en gud på bänk? Lillgrabben kanske skulle ta och pressentera sig i Best of???

Scratch
2006-02-19, 21:21
Den gode Bumbi har gjort någon form av bänkpress-guide, hur omfattande den är kommer jag inte ihåg.

z_bumbi
2006-02-19, 21:42
Den gode Bumbi har gjort någon form av bänkpress-guide, hur omfattande den är kommer jag inte ihåg.

Inte vad jag kan komma ihåg?
Jag skulle göra en i sammarbete med PL-man bl a men det blev inte så då jag hade mycket viktigare saker som tog upp min tid under en period förra året.

Scratch
2006-02-19, 21:57
Inte vad jag kan komma ihåg?
Jag skulle göra en i sammarbete med PL-man bl a men det blev inte så då jag hade mycket viktigare saker som tog upp min tid under en period förra året.

Har för mig att jag läst en beskrivning i punktform signerad Bumbi. Alltså ingen "guide" men iaf en sammanställning av viktiga saker att tänka på innan, under och efter lyftet. Men det kanske var någon annan eller någon annan någon annan stans...

the_PL_man
2006-02-19, 22:06
Jo då, det var den tråden Bumbi skulle bygga artikeln på (tror jag, bumbi & lillgrabben petade in några råd där).

Jag sparkade på honom några ggr, men....:)
Och inte har jag själv haft tid heller. :(

Mvh

the_PL_man

Har för mig att jag läst en beskrivning i punktform signerad Bumbi. Alltså ingen "guide" men iaf en sammanställning av viktiga saker att tänka på innan, under och efter lyftet. Men det kanske var någon annan eller någon annan någon annan stans...

Tanman
2006-02-19, 22:56
Bänkpress är disco.
Allan är inte disco.


Är det verkligen disco med bänk? Lite mer än att böjja järnrör och squatta men disco? Allan eller nån annan guru, kom igen nu!

Bite
2006-02-20, 01:39
Lillgrabben gav någon fina råd i punktform i en tråd:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1103045&postcount=5