Visa fullständig version : Kesella?
muuuuunallen
2006-02-19, 11:45
Hej!
Tränar ca tre gånger i veckan och äter nyttigt och bra. Undrar hur kesella är om man blir sugen och lite småhungrig sådär på kvällskvisten? är det verkligen bara 1 % fett? den känns ju hur fet som helst? hur mycket är rekomendarad mängd?
Har ni andra tipps på kvällsmål?
Mvh Ee hungrig en
Fettecke
2006-02-19, 11:52
lätt kesella är bara 1%, vanlig kesella är 10%
rekomenderad mängd tycker jag inte spelar roll då det är så pass vettigt innehåll, sen får du väll tänka lite på om du ligger i bulk/deff/skiter i det....
jag brukar käka 1 burk(250gr) åt gången, lätt att bara ta en från kylen, sprätta den och mummsa
blir ju kring 30gr protein, 3gr fett och lite kolisar... jag brukar svarva ner lite skinka/gurka och sånt för att få lite mer smak på de hela....
Rekommenderar: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=58325
Om det står 1% fett på burken, varför skulle det vara mycket mer? Felskrivning på alla burkar?
Säkerligen en mycket dum fråga..men vad är bulk?
Säkerligen en mycket dum fråga..men vad är bulk?
Motsatsen till deff. Att ligga på kaloriöverskott för att prioritera muskeluppbyggnad och med låg prioritet på att behålla låga fettnivåer.
Kesella fungerar riktigt bra, prova att spetsa en burk med lite Fun Light så har du genast ett nytt roligt kvällsmål.
Annars kan du skiva ner lite äpple & krydda med kanel..
userfriendly
2006-02-20, 17:58
äääh läste fel *screwy*
Testa Valios keso oxå, 18 gram protein/ 100 gram :D 0.3 gram fett o lite kollisar :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.