handdator

Visa fullständig version : Massa..?


Sebastiaaan
2006-02-16, 16:48
vilket är det bästa sättet att köra för att bygga maximalt med massa!?
Just nu kör jag lite slarvigt med max-ot! Skulle vilja veta om det finns något program att köra efter som bygger STORA muskler!! *flex* Tack på förhand!

oowl
2006-02-16, 16:51
vilket är det bästa sättet att köra för att bygga maximalt med massa!?
Just nu kör jag lite slarvigt med max-ot! Skulle vilja veta om det finns något program att köra efter som bygger STORA muskler!! *flex* Tack på förhand!



Variera reps-set övningar...Försök chocka kroppen varje pass så ska du se att du växer bra!

Sebastiaaan
2006-02-16, 16:57
Variera reps-set övningar...Försök chocka kroppen varje pass så ska du se att du växer bra!

ska jag variera repsen varje vecka eller köra få reps en månad sen lite mer reps den andra?

oowl
2006-02-16, 17:01
ska jag variera repsen varje vecka eller köra få reps en månad sen lite mer reps den andra?



Jag varierar från pass till pass...Funkar det så kör jag så, stannar man på vikterna så gå på lite färre reps ett tag så släpper det nog..

Spritza
2006-02-16, 17:06
Variera reps-set övningar...Försök chocka kroppen varje pass så ska du se att du växer bra!

Skulle du kunna förklara lite mer nogrannt?:)

Slartibartfast
2006-02-16, 18:14
Repintervallet 4-6 som max-ot förespråkar är inget vidare om man vill lägga på sig massa.

Öka till ca 10, men variera repsen emellanåt.

Robban
2006-02-16, 19:21
Håll i dig nu! Det finns inte bara ett pass för massa utan nästintill oändligt många... :D

Känn efter själv. Vad gillar du? Utvärdera resultat. Bli starkare! Osv.