handdator

Visa fullständig version : Behöver Hjälp!


Nobeliten
2006-02-15, 21:42
Tjaba är rätt så ny här, och vet rikigt inte hur det funkar men jag försöker iallafall..

Jag är 182 cm lång, väger 83 kg, Gymmar 5 gånger veckan med följande Schema:
Måndag. Bröst/Axlar
Tisdag. Biseps/Triseps
Onsdag. Rygg(mage
Torsdag.Bröst/Axlar
Fredag.Trispes/Biseps
Lördag. VILA
SÖndag.VILA

Jag har väldigt tjokt fett över mina muskler och undrar då hur jag ska få bort det på bästa sätt, då jag ändå vill utveckla musklerna för att bli större, och ett till stort problem jag har är att jag har väldigt tjock fett precis vid slutningen av mina bröst. Vet någon hur man ska få bort det? Med något Starkt preperat och träna med. Har läst lite om VitaminB5 och Synephrine, fast vet inte ifall dom skulle fungerar..
Hjälp mig !

Angel
2006-02-15, 21:49
Nu e ja ingen expert men jag tror dom flesta inte tränar biceps/triceps på samma dag, utan kanske bröst/tricpes och rygg/biceps.

Men det kanske funkar lika bra att göra som du, bara den uppfattningen ja fått och som ja själv kör. Få se vad andra svarar.

Ang fettet vet ja inte, men klåter skumt att ta bort fett på ett visst ställe, du får väl gå ner generellt helt enkelt?

KIRE
2006-02-15, 21:51
Skippa preparatfunderingarna och låna en bra bok på biblioteket istället.

Det du behöver göra är att ta bort lite fett.

Det gör du genom att äta lite mindre än i dagsläget, musklerna får du om du ser till att träna gym och alltid försöka öka repsen och vikterna. Så enkelt är det, uppfyller du inte dessa kriterier så kan inga preparat hjälpa dig, uppfyller du dem kanske du når dina mål några procent snabbare med preparaten. Effektivare än så är det inte.

Nobeliten
2006-02-15, 22:10
Tack för hjälpen.
Angel sa att det inte var bra att köra Triseps/Biseps på samma gång enligt hennes uppfattning.
Vet du någonting om det? eller hur jag ska lägga upp schemat på nytt?

Jorgen
2006-02-15, 23:20
Träningsfrågorna tar vi i träningsdelen av forumet och inte här.