Fredrik_S
2006-02-15, 14:03
Vad ska jag äta nu när jag är på resande fot.
Jag kommer inte ha tillgång att laga mat själv och jag kommer inte ha tid att gå på restaurang
Mina dagar kommer se ut så här i 9 dagar
frukost
9-12 dans
lunch
13:30-16:30 dans
middag
18:00-21:00 dans
middag 2
Jag har ett liknande schema här i sverige och mina matvanor är här hemma
ca 400 gram grönsaker bestående av broccoli brysselkål sparris spenat paprika och wokblandningar
200-300 gram kokt potatis
ca 150 gram kyckling eller fisk.
på lunch middag och middag 2
Frukost vanligen havregryn mjölk fullkornsbröd.
Kan jag ersätta grönsakerna med färsk frukt tex och i så fall hur ska jag kombinera dom för å ersätta mitt nuvarande grönsaksintag
Under tiderna för dans kommer jag inte ha raster och inte kunna tillföra fast föda utan kommer dricka havregryn maltodextrin proteinpulver blandningar.
Lunchen och middagen bör intas inom första halvtimmen av rasten för att inte ha för full mage inför nästa pass, således kommer jag inte ha tid för restaurang. Jag vet inte heller om jag kommer ha tillgång till mikrovågsugn(jag räknar med att inte ha det).
Mitt största problem är lunch och middag 1
Jag kommer inte ha tillgång att laga mat själv och jag kommer inte ha tid att gå på restaurang
Mina dagar kommer se ut så här i 9 dagar
frukost
9-12 dans
lunch
13:30-16:30 dans
middag
18:00-21:00 dans
middag 2
Jag har ett liknande schema här i sverige och mina matvanor är här hemma
ca 400 gram grönsaker bestående av broccoli brysselkål sparris spenat paprika och wokblandningar
200-300 gram kokt potatis
ca 150 gram kyckling eller fisk.
på lunch middag och middag 2
Frukost vanligen havregryn mjölk fullkornsbröd.
Kan jag ersätta grönsakerna med färsk frukt tex och i så fall hur ska jag kombinera dom för å ersätta mitt nuvarande grönsaksintag
Under tiderna för dans kommer jag inte ha raster och inte kunna tillföra fast föda utan kommer dricka havregryn maltodextrin proteinpulver blandningar.
Lunchen och middagen bör intas inom första halvtimmen av rasten för att inte ha för full mage inför nästa pass, således kommer jag inte ha tid för restaurang. Jag vet inte heller om jag kommer ha tillgång till mikrovågsugn(jag räknar med att inte ha det).
Mitt största problem är lunch och middag 1