handdator

Visa fullständig version : Bara jag som... ?


High1ander
2006-02-15, 09:31
förklarat för någon att jag var kär i till en tjej/(kille) idag på alla hjärtans dag. Jag var inte så hardcore att jag sa det direkt i ansiktet som jag en gång gjorde på McDonalds. Valde det med flit på donken en gång, vilket härligt nederlag, Bonaparte och Hitler kan gå och hänga sig, High1anderiska nederlaget vid Donken, där hela High1andariska armen krosades av blott en Quinna, det får man inte läsa om i historieböckerna.

Aja, den här gången så fick det bli FedEx som skötte jobbet åt en, eftersom tjejen bor 10 timmar bort...
Någon gång måste jag prova Burger King och se om det är ett bättre slagfält. Visst FedEx är smärtfritt, men jag gillar att vara på fältet när mina trupper slåss.

"Smell that son? That's the smell of Burger King, I love the smell of Burger King in the morning" - Kommer isf att yttras om jag vinner någon strid där.

Idag så gick det iaf OK, inga förluster, men inget avancemang heller. Båda sidor har bestämt sig att behålla ställningarna i sina skyttegravar och om en månad återupta eventuella förhandlingar, då det är inbokat möte sedan 2 månader tillbaka.

Nej, jag är inte full, bara en måttligt flummig person.

Så vilka hade mod nog att säga till någon oanande att de hade känslor för dem under Valentine's Day?

Over and Out!

hahavaffan
2006-02-15, 10:20
Full - nej. Hög - ja? ;)

Du friade alltså på Mcdonalds? Eller var det i den åldern när man "frågade chans på"?

Cilia
2006-02-15, 10:59
sa modig kommer jag nog aldrig att vara.
eloge till dig.

Grisen
2006-02-15, 11:02
Ja, det är bara du.

Spannmål
2006-02-15, 11:08
Lycka till :)

Var hamnar man 10h från CA?

J.Saarela
2006-02-15, 11:39
Send me some of the same shit,but don't let the customs take it.

Diana
2006-02-15, 11:47
hehehe
ska bumpas om ett år o se om fler meriter lagts till listan :D
make us proud

Dissector
2006-02-15, 12:13
Låter ju som rent blitzkrieg, men det ska det väl vara på alla hjärtans dag? Säkrare är det väl att gå in i omgångar för att testa fi's försvar, men då missas väl lite av poängen att fixa det på Alla hjärtans dag. Lycka till, och håll oss uppdaterade =)

tossefar
2006-02-15, 14:02
Lycka till :)

Var hamnar man 10h från CA?

I Sverige pucko :thumbup:

Spannmål
2006-02-15, 14:04
I Sverige pucko :thumbup:

Är det inte längre än så!

Sen är det svårt att veta hur man transporterar sig också!

10 timmar i bil tar en inte längre än till stat-gränsen!

Bigsize
2006-02-15, 14:13
Nope, tösen jag skickade till visste redan om att jag har känslor för henne.

Helena B
2006-02-15, 14:18
Gulligt *love is in the air*

Har inga sådana känslor för någon så nej, även om jag hade det skulle jag nog ändå inte våga göra något.

High1ander
2006-02-15, 20:55
Full - nej. Hög - ja? ;)

Du friade alltså på Mcdonalds? Eller var det i den åldern när man "frågade chans på"?
Hahahah nej, var ett år sedan, då jag var 19, hon med. Jag valde Donken med flit, orkar verkligen inte förklara varför.

Tjejen jag sa jag var kär i nu ville jag egentligen säga det till under en film "Just Friends" (handlar om en kille som är fet och får vara "just friend"), men tyvärr såg vi den aldrig.

Vad kan jag säga, jag har lite för mycket självdistans.

10 timmar från SB med buss tar en till San Francisco.

bladhet
2006-02-15, 21:34
hmm de gjorda jag inte.

men jag fick ett sms från en dam där det stog att hon ville kn**** mig så jä*** hårt.. hmmm hur ska man tolka den då?

Fartman
2006-02-15, 22:24
hmm de gjorda jag inte.

men jag fick ett sms från en dam där det stog att hon ville kn**** mig så jä*** hårt.. hmmm hur ska man tolka den då?
Man går och sätter sig i bilen?

Jorgen
2006-02-15, 22:28
hmm de gjorda jag inte.

men jag fick ett sms från en dam där det stog att hon ville kn**** mig så jä*** hårt.. hmmm hur ska man tolka den då?
Att hon har humor?


:D

bladhet
2006-02-15, 22:42
Att hon har humor?


:D



Haha ja de var nog så :)